Материалдар / Креативті және белсенді оқушылар. Сабақты қалай бастап және қалай аяқтау керек?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Креативті және белсенді оқушылар. Сабақты қалай бастап және қалай аяқтау керек?

Материал туралы қысқаша түсінік
Тыңдаушылар сабақтан өздеріне сабақты қалай басту ,сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалай ұйымдастыруға болатыны, қандай әдіс тәсілдерді пайдаланып сабақ өтуге болатыны сабақта практика жүзінде көрсету. Нәрижесін көрусету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2018
1103
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



М.Горький атындағы жалпы орта мектебінің физика пәні мұғалімі Алимбекова Б.Б коучинг жоспары





20. Алимбекова Баян Боранбаевна
Коучинг сабақтың тақырыбы:Креативті және белсенді оқушылар. Сабақты қалай бастап және қалай аяқтау керек?
Сілтеме:Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. .Презентация.
Жалпы мақсаты: Тыңдаушылар сабақтан өздеріне сабақты қалай басту ,сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалай ұйымдастыруға болатыны, қандай әдіс тәсілдерді пайдаланып сабақ өтуге болатыны сабақта практика жүзінде көрсету. Нәрижесін көрусету.
Күтілетін нәтижелер

Оқыту үдерісінде өзгерістің не үшін қажеттілігін біледі. Заманауи оқытуда жаңаша оқытудың әдіс-тәсілдерінің тиімділігін түсінеді.Үйренген тәсілдерін сабақта пайдаланады
Сабақта қолданылатын материалдар:А2,А3,А4 форматтыаққағаздар, стикерлер, фломастерлер, маркерлер, түрлі-түстіқағаздар .АКТ
Оқыту әдістері:АКТТоптық жұмысШығармашылық тапсырма Кері байланыс
Сабақ бойынша коуч мен қатысушылардың іс-әрекеті


Коучтың іс-әрекетіҚатысушылардың іс-әрекеті
  • Кезең
  • Ұйымдастыру кезеңі.





  • Кезең
  • Шаттық шеңбері.



  • езең
  • Ыстық орындық







    4-Кезең Бағалау критерийлерін түсіну.презинтация









    5- кезеңМен кіммін ойыны







    6- кезең Жады тапсырмасы







    7- кезең Рефлексия









    Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпқа кіремін, амандасып көңіл - күйлерін сұраймын

    Мұғалімдерді шеңбер құруға шақырамын шеңбердің ішкі бөлігіне санаты жоғары апайлар тұрады,ал сыртқы бөлігі қарап бүгінгі сабаққа тілек білдіреді. Бір мұғалімді ортаға ыстық орындыққа Ортыуға шақырамызМұғалімдер ол кісіге сұрақ қояды

    Сұрақ неге бұндай баға қойдыңыз.

    Презентация . бағалау критерийлері мен дискрипторларымен таныстыру.





    Мен кіммін ойыны жұптарға арналғанСтикеге ғалым,ақын,жазушының есімдерін жазып көршісінің маңдайына жапсырыпСол кісінің сұрақтарына жауап беру арқылы маңдайына кімнің есімі жазылғанын табады.Сергіту сәті

    ЖАДЫ ойыны тақтаға тапсырма жазылыппарақ ілінеді. Мұғалімдердің назар аударуын сұраймынСодан кейін оны өшіріп кімнің есінде не қалды дәптерге түсірулерін сұраймын



    Тақтаға сандықша , қоқыс жәшігі, ет айдағыш суреті ілінеді мұғалімдер бүгінгіСабақта не алды ол керек пе ?



    Сабақты аяқтап мұғалімдерге өтілген әдістерді сабақтарында пайдалануды сұраймын




    Тілектерін білдіріп көңілдері көтеріңкі түрде сабаққа кіріседі.



    Ыстық орындыққа отырған мұғалім қойылған сұрақтарға жауап береді.Ол кісіне мұғалімдер бағалайды. Әрбір мұғалім неге мұндай баға қойғанын жауап береді.

    Пікір алмасады, талдайды, саралайды.Презентация көреді. бағалау критерийлерін құрып қайта бағалайды. Бұл тапсырма арқылы мұғалімдер оқушыларға сұрақ қоя білуге үйретуге болатынын түсінеді.

    Жағымды музыка тыңдау бейнеролигімен. Парақта жазылған сөздерді естеріне түсіреді дәптерге жазады Көршісіне дәптерін беріп тақтадағы плакатта жазылған сөздермен салыстырады.Бұл тәсіл арқылы оқушылардың есте сақтау қабілетін білуге болатынын түсінеді.Бүгінгі сабақта өтілген әдістер туралы ұнағанын, керек емес болса қоқыс жәшігіне, толық түсінбесе ет айдағыш арқылы талдап түсінуге тырысады сол арқылы сабаққа рефлексия жазылды.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!