Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Креативті және белсенді оқушылар. Сабақты қалай бастап және қалай аяқтау керек?
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Креативті және белсенді оқушылар. Сабақты қалай бастап және қалай аяқтау керек?
Материал туралы қысқаша түсінік
Тыңдаушылар сабақтан өздеріне сабақты қалай басту ,сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалай ұйымдастыруға болатыны, қандай әдіс тәсілдерді пайдаланып сабақ өтуге болатыны сабақта практика жүзінде көрсету. Нәрижесін көрусету.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
М.Горький атындағы жалпы орта мектебінің физика пәні мұғалімі Алимбекова Б.Бкоучинг жоспары
20.
Алимбекова Баян Боранбаевна
Коучинг сабақтың тақырыбы:
Креативті және белсенді оқушылар. Сабақты қалай бастап және қалай аяқтау керек?
Сілтеме:
Мұғалімдергеарналғаннұсқаулық. .Презентация.
Жалпымақсаты:
Тыңдаушылар сабақтан өздеріне сабақты қалай басту ,сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалай ұйымдастыруға болатыны, қандай әдіс тәсілдерді пайдаланып сабақ өтуге болатыны сабақта практика жүзінде көрсету. Нәрижесін көрусету.
Күтілетіннәтижелер
Оқыту үдерісінде өзгерістің не үшін қажеттілігін біледі. Заманауи оқытуда жаңаша оқытудың әдіс-тәсілдерінің тиімділігін түсінеді.Үйренген тәсілдерін сабақта пайдаланады
Ұйымдастырукезеңі. Сыныпқа кіремін, амандасып көңіл - күйлерін сұраймын
Мұғалімдерді шеңбер құруға шақырамын шеңбердің ішкі бөлігіне санаты жоғары апайлар тұрады,ал сыртқы бөлігі қарап бүгінгі сабаққа тілек білдіреді.Бір мұғалімді ортаға ыстық орындыққа Ортыуға шақырамызМұғалімдер ол кісіге сұрақ қояды
Сұрақ неге бұндай баға қойдыңыз.
Презентация . бағалау критерийлері мен дискрипторларымен таныстыру.
Мен кіммін ойыны жұптарға арналғанСтикеге ғалым,ақын,жазушының есімдерін жазып көршісінің маңдайына жапсырыпСол кісінің сұрақтарына жауап беру арқылы маңдайына кімнің есімі жазылғанын табады.Сергіту сәті
ЖАДЫ ойыны тақтаға тапсырма жазылыппарақ ілінеді. Мұғалімдердің назар аударуын сұраймынСодан кейін оны өшіріп кімнің есінде не қалды дәптерге түсірулерін сұраймын
Тақтаға сандықша , қоқыс жәшігі, ет айдағыш суреті ілінеді мұғалімдер бүгінгіСабақта не алды ол керек пе ?
Тілектерін білдіріп көңілдері көтеріңкі түрде сабаққа кіріседі.
Ыстық орындыққа отырған мұғалім қойылған сұрақтарға жауап береді.Ол кісіне мұғалімдер бағалайды. Әрбір мұғалім неге мұндай баға қойғанын жауап береді.
Пікір алмасады, талдайды, саралайды.Презентация көреді. бағалау критерийлерін құрып қайта бағалайды.Бұл тапсырма арқылы мұғалімдер оқушыларға сұрақ қоя білуге үйретуге болатынын түсінеді.
Жағымды музыка тыңдау бейнеролигімен.Парақта жазылған сөздерді естеріне түсіреді дәптерге жазады Көршісіне дәптерін беріп тақтадағы плакатта жазылған сөздермен салыстырады.Бұл тәсіл арқылы оқушылардың есте сақтау қабілетін білуге болатынын түсінеді.Бүгінгі сабақта өтілген әдістер туралы ұнағанын, керек емес болса қоқыс жәшігіне, толық түсінбесе ет айдағыш арқылы талдап түсінуге тырысады сол арқылы сабаққа рефлексия жазылды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз