Ұйымдас
тыру
Топтастыру
3
мин
|
Оқушылармен
сәлемдесу,түгендеу.
Өздері таңдап алған түстен
басталатын жағымды тілек айтқызып бір біріне
жақындастырамын.Оқушыларды түрлі түсті колба суреттері көмегімен 3
топқа бөлемін.
I
топ Атомдық кристал
тор
II
топ Иондық кристал
тор
III
топ Молекулалық кристал
тор
|
Бір біріне
жағымды
тілектер
айтады.
Оқушылар түрлі түсті колба
суреттері бойынша топтарға
бөлінеді
|
Мұғалім кері
байланыс береді
|
Түрлі-түсті
колба
суреттері


|
Сабақтың
басы
-өткенді
қайталау
-жаңа тақырыпты ашу үшін ойды
шоғырлан
дыру
7
мин
|
«Пазл» әдісі бойынша жаңа
сабақ тақырыбын ашу
Бүгінгі сабақ тақырыбын ашу
мақсатында бірнеше сұрақтар
қоямын.
Оқушыларды сабақтың
тақырыбымен таныстыру, сабақ мақсатын қою, бағалау критерийлерімен
таныстырам
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
Интербелсенді тақтадан бүгінгі
сабақ тақырыбы ашылады.
Оқушылар жаңа сабақ
тақырыбын дәптерлеріне
жазады.
|
Мадақтау
Жарайсың!
Керемет!
|
Интербелсенді
тақта
«Пазл» әдісі
Оқулық ,132 бет 38
тақырып
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
жаңа тақырып мазмұнын
ашу
25
мин
|
1-тапсырма: Топтық
жұмыс
Ақпаратты жинау
мақсатында «Insert» әдісі арқылы жаңа тақырыппен
танысып, кестені толтырыңыз.
І топ: Атомдық кристалдық
торлар
ІІ топ: Иондық кристалдық
торлар
ІІІ топ: Молекулалық
кристалдық торлар
Анықтамасы
|
Формуласы
|
Қасиет
тері
|
Сызбасы
|
|
|
|
|
Дескриптор .Жалпы
– 4 балл
-Анықтамасын
айтады;
-Формуласын
жазады;
-Қасиеттерін
сипаттайды;
-Тор суретін
сызады
2-тапсырма:
Жұптық жұмыс
Функционалды
сауаттылықты дамыту
тапсырмасы
Көрсетілім
|
Ас
тұзы
|
Қант
|
Құм
|
Формуласы
|
NaCl
|
C12H22O11
|
SiO2
|
Кристалдық
торы
|
иондық
|
молекулалық
|
атомдық
|
Химиялық
байланысы
|
иондық
|
ковалентті
|
ковалентті
|
Түсі
|
ақ
|
ақ
|
сары
қоңыр
|
Иісі
|
иіссіз
|
иіссіз
|
иіссіз
|
Суда
ерігіштігі
|
ериді
|
ериді
|
ерімейді
|
Дескриптор.
Жалпы-2 балл
-Күнделікті өмірде
қолданатын заттардың қасиеттерін
сипаттайды;
-Ерекшеліктерін
айтып, салыстырады.
3-тапсырма:«
Кристалдық тор» модельдерін жасау (жұптық
жұмыс орындайды)
Жалпы-2
балл
-Кристалдық тор
моделін жасайды;
- Тор түйіндерінің
дұрыс жасалуы;
|
Оқулықтан мәтінді
оқиды,ақпаратты жинайды, әр топ өздеріне берілген кестені толтырады
және кристалдық тор модельдерінің суретін
салады
Оқушылар
экспериментте зерттелген заттардың мысалында кестені
толтырады.
Заттардың
қасиеттерін зерделеп, тапсырмаларды жұмыс парағына
жазады
Суреттерге қарап
кристалдық тор модельдерін
жасайды
|
ҚБ: Әр топ
бірін-бірі бағалайды
Дескриптор арқылы
бағаланады
ҚБ. Әр жұптағы
оқушыны келесі жұптағы оқушылар
бағалайды.
|
Кристалдықтор
модельдері
А3 қағаз,
маркерлер
жұмыс парағы, ас
тұзы (0,5г), қант
(0,5г), құм (0,5г), су, электр
плитасы, 20 мл су бар үш стакан, шыны таяқша,
секундомер
|
|
Сабақты
қорытындылау
8
мин
|
4-тапсырма: Жеке
жұмыс
А)Берілген тұжырымдардың ақиқат
немесе жалған екенін анықтаңыз.
|
тұжырымдар
|
ақиқат
/
жалған
|
1
|
Молекулалық
кристалдық торы бар заттардын түйіндерінде полюссіз және полюсті
молекулалар орналасқан.
|
|
2
|
Иондық кристалдық
торы бар заттар газ тәріздес болып
келеді.
|
|
3
|
Атомдық кристалдық
торы бар заттар –қатты және коваленттік байланыспен
байланысқан
|
|
4
|
Аморфты заттардың
бөлшектері ретпен орналасқан
|
|
Ә)Суреттігі кристалдық торды типімен
сәйкестендір.
Молекулалық
кристалдық тор _____
Атомдық кристалдық
тор _____
Иондық кристалдық
тор _____
|
Әр оқушыға жұмыс
парағын беру және де дұрыс жауабын тақтадан өздері қарап
тексереді
Дескриптор
Жалпы-2
балл
-Тұжырымдар
дың Ақиқат немесе
Жалған екендігін анықтайды
-Тор суреттерін
сәйкестендіреді
|
Бағалау: дұрыс жауап парағы
арқылы
өз -өзін
тексереді
|
Презентация
https://wordwal
|
Сабақтың
соңы
Рефлекция
Үй
тапсырмасы
2
мин
|
Рефлексия: «Ерітінділер»
Жасыл түс:
өте жақсы
Сары түс:
орташа
Қызыл түс: мүлдем
түсінбедім

Үйге
тапсырма: §38,134 бет №5
жаттығу
|
Оқушылар
тақтадағы
колба суретіндегі 3
түрлі түстің біреуін таңдап
басады
|
Белсене қатысқан
оқушыларды
1-10 балдық жүйе
бойынша бағалау.
|
Колба суреттері
|