Күні: 25.11.2015 |
Сабақтың тақырыбы: Қазақ тілі мен әдебиет сабағында критериалды бағалаудың тиімділігі |
Сабақтың мақсаты: 1. Жаңа тәсіл-жаңаша оқыту негізі екенін ұғынуКритерийлі бағалаудың мақсаттары және міндеттерімен танысу
| Білімділік Критерилі бағалаудың оқу үдерісіндегі тиімділігін меңгерту |
| Дамытушылық: түрлі дидактикалық тапсырмалар орындату |
| Тәрбиелік: шынайы бағалауға, мейірімділікке баулу |
Табыс критериі: Критерилі бағалау жайлы түсінік қалыптастырады. Критери лі бағалаудың оқу үдерісіндегі тиімділігін меңгереді. |
Әдіс-тәсілдер: Ойлан-тап, «Ыстық орындық», сұрақ-жауап, талдау |
7 модульдің кіріктірілуі: Оқудағы жаңа тәсілдерСын тұрғысынан ойлауға үйретуОқуды бағалау және оқу үшін бағалауАқпараттық коммуникациялық технологияларды қолдануДарынды және таланттылармен жұмысОқуды басқару немесе көшбасшы |
Сабақ кезеңдері | уақыт | Тәлімгердің іс-әрекеті | Тәлім алушының іс-әрекеті | Ресурстар |
І. Ұйымдастыру:
| 3 минут | Сәлемдесу, жағымды ақуал қалыптастыру, назарларын сабақ барысына аудару.Топқа бөлуАшық болсын күніңіз,Гүлдей жайнап жүріңіз. Шәкіртпенен білімді Жарқырасын нұрыңыз!
| Сәлемдесу, назарларын сабаққа бөлу. Топқа бөлінеді | Оқулық, дәптер, үлестірме қағаздар
|
5. Жаңа сабақ тақырыбын ашу | 2 минут | Мұғалімдерге Абайдың «Күз» өлеңін, «Жазғытұры» өлеңін оқыту және келесі топ мұшелеріне бағалату
| Тапсырманы орындайды.Жұмысты өзара бағалайды.
| Тақырып слайдтар
|
2. Ойзерек |
| Еркін сұрақ.1. Бағалау дегеніміз не?
| Өз ойларымен еркін жауап беру | Слайдтар, интербел-сенді тақта |
І Негізгі бөлім : Жаңа тақырып | 3 минут | Жаңа сабақты түйінді ой арқылы меңгерту.Өлеңді бағалау белгілерін тақтадан көрсете отырып қайта бағалату
| Тыңдайды, өзара бағалау қайта жүзеге асады. | Слайдтар |
Оқылым | 8 мин | Оқуға мүмкіндік беруКритериалды бағалау туралы мәлімет беруҚатарын толықтыру тапсырмасын беру | Мәтінді топта отырып оқиды
| Оқулық
|
Жеке, жұптық, топтық жұмыс |
| Венн диаграммасы бойынша дәтүрлі бағалау мен критерилі бағалаудың айырмашылығы мен ұқсастығын таптыру | Талдау жасайды бірігіп жұмыс жүргізеді. | Слайдтар, жар қағаздары, стикерлер |
Жазылым | 5 минут | Жеке үдеріске ықпал тақырыпқа байланысты негізді түйінді ойларды стикерге жазып жар қағазына ілуге тапсырма беру | Түйінді ойды стикерге жеке-жеке жазып жар қағазына іледі. | Жар қағаздары, стикерлер,
|
Талқылау | 5 минут | Топ бойынша ақылдасып ортаға бір көшбасшыны сұрақтарға жауап беру үшін ыстық орындыққа шығару | Бірлескен жұмыс жүреді, нақты шешім қабылдайды. | Слайдтар |
Қорғау |
| Тақтаға топ белсендісін шығарып түйінді ойын сұрау | Өз өнімдерін жарнамалау | |
ІІІ. Қорытынды: | 7 минут | Пысықтауға арналған сұрақтарын қою.Кері байланыс алу. | Білген-түйгендері бойынша сұраққа жауап беру | Слайдтар Кері байланысқа арналған парақшалар |