Материалдар / Критериалды бағалаудың тиімділігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Критериалды бағалаудың тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Критериалды бағалаудың тиімділігі жайлы шебер сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2018
443
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 25.11.2015

Сабақтың тақырыбы: Қазақ тілі мен әдебиет сабағында критериалды бағалаудың тиімділігі

Сабақтың мақсаты: 1. Жаңа тәсіл-жаңаша оқыту негізі екенін ұғыну

  1. Критерийлі бағалаудың мақсаттары және міндеттерімен танысу



Білімділік Критерилі бағалаудың оқу үдерісіндегі тиімділігін меңгерту

Дамытушылық: түрлі дидактикалық тапсырмалар орындату

Тәрбиелік: шынайы бағалауға, мейірімділікке баулу

Табыс критериі: Критерилі бағалау жайлы түсінік қалыптастырады. Критери лі бағалаудың оқу үдерісіндегі тиімділігін меңгереді.

Әдіс-тәсілдер: Ойлан-тап, «Ыстық орындық», сұрақ-жауап, талдау

7 модульдің кіріктірілуі:

  1. Оқудағы жаңа тәсілдер

  2. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету

  3. Оқуды бағалау және оқу үшін бағалау

  4. Ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану

  5. Дарынды және таланттылармен жұмыс

  6. Оқуды басқару немесе көшбасшы


Сабақ кезеңдері

уақыт

Тәлімгердің іс-әрекеті

Тәлім алушының іс-әрекеті

Ресурстар

І. Ұйымдастыру:


3 минут

  1. Сәлемдесу, жағымды ақуал қалыптастыру, назарларын сабақ барысына аудару.

  2. Топқа бөлу

  3. Ашық болсын күніңіз,

Гүлдей жайнап жүріңіз.

Шәкіртпенен

білімді

Жарқырасын

нұрыңыз!


Сәлемдесу, назарларын сабаққа бөлу.

Топқа бөлінеді

Оқулық, дәптер, үлестірме қағаздар









5. Жаңа сабақ тақырыбын ашу

2 минут

  1. Мұғалімдерге Абайдың «Күз» өлеңін, «Жазғытұры» өлеңін оқыту және келесі топ мұшелеріне бағалату


Тапсырманы орындайды.

Жұмысты өзара бағалайды.


Тақырып слайдтар




2. Ойзерек


Еркін сұрақ.

1. Бағалау дегеніміз не?


Өз ойларымен еркін жауап беру

Слайдтар, интербел-сенді тақта

І Негізгі бөлім :

  1. Жаңа тақырып

3 минут

Жаңа сабақты түйінді ой арқылы меңгерту.

Өлеңді бағалау белгілерін тақтадан көрсете отырып қайта бағалату



Тыңдайды, өзара бағалау қайта жүзеге асады.

Слайдтар

  1. Оқылым

8 мин

Оқуға мүмкіндік беру

Критериалды бағалау туралы мәлімет беру

Қатарын толықтыру тапсырмасын беру

Мәтінді топта отырып оқиды









Оқулық










  1. Жеке, жұптық, топтық жұмыс

Венн диаграммасы бойынша дәтүрлі бағалау мен критерилі бағалаудың айырмашылығы мен ұқсастығын таптыру

Талдау жасайды бірігіп жұмыс жүргізеді.

Слайдтар, жар қағаздары, стикерлер

  1. Жазылым

5 минут

Жеке үдеріске ықпал тақырыпқа байланысты негізді түйінді ойларды стикерге жазып жар қағазына ілуге тапсырма беру

Түйінді ойды стикерге жеке-жеке жазып жар қағазына іледі.

Жар қағаздары, стикерлер,


  1. Талқылау

5 минут

Топ бойынша ақылдасып ортаға бір көшбасшыны сұрақтарға жауап беру үшін ыстық орындыққа шығару

Бірлескен жұмыс жүреді, нақты шешім қабылдайды.

Слайдтар

  1. Қорғау


Тақтаға топ белсендісін шығарып түйінді ойын сұрау

Өз өнімдерін жарнамалау

ІІІ. Қорытынды:


7 минут

Пысықтауға арналған сұрақтарын қою.

Кері байланыс алу.

Білген-түйгендері бойынша сұраққа жауап беру

Слайдтар

Кері байланысқа арналған парақшалар



























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!