|
Күні: 25.11.2015 |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Қазақ тілі мен әдебиет сабағында критериалды бағалаудың тиімділігі |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: 1. Жаңа тәсіл-жаңаша оқыту негізі екенін ұғыну
|
Білімділік Критерилі бағалаудың оқу үдерісіндегі тиімділігін меңгерту |
||||
|
Дамытушылық: түрлі дидактикалық тапсырмалар орындату |
|||||
|
Тәрбиелік: шынайы бағалауға, мейірімділікке баулу |
|||||
|
Табыс критериі: Критерилі бағалау жайлы түсінік қалыптастырады. Критери лі бағалаудың оқу үдерісіндегі тиімділігін меңгереді. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер: Ойлан-тап, «Ыстық орындық», сұрақ-жауап, талдау |
|||||
|
7 модульдің кіріктірілуі:
|
|||||
|
Сабақ кезеңдері |
уақыт |
Тәлімгердің іс-әрекеті |
Тәлім алушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
|
І. Ұйымдастыру: |
3 минут |
Гүлдей жайнап жүріңіз. Шәкіртпенен білімді Жарқырасын нұрыңыз! |
Сәлемдесу, назарларын сабаққа бөлу. Топқа бөлінеді
|
Оқулық, дәптер, үлестірме қағаздар |
|
|
5. Жаңа сабақ тақырыбын ашу |
2 минут |
|
Тапсырманы орындайды. Жұмысты өзара бағалайды. |
Тақырып слайдтар
|
|
|
2. Ойзерек |
|
Еркін сұрақ. 1. Бағалау дегеніміз не? |
Өз ойларымен еркін жауап беру |
Слайдтар, интербел-сенді тақта |
|
|
І Негізгі бөлім :
|
3 минут |
Жаңа сабақты түйінді ой арқылы меңгерту. Өлеңді бағалау белгілерін тақтадан көрсете отырып қайта бағалату
|
Тыңдайды, өзара бағалау қайта жүзеге асады. |
Слайдтар
|
|
|
8 мин |
Оқуға мүмкіндік беру Критериалды бағалау туралы мәлімет беру
Қатарын толықтыру тапсырмасын беру |
Мәтінді топта отырып оқиды
|
Оқулық
|
|
|
Венн диаграммасы бойынша дәтүрлі бағалау мен критерилі бағалаудың айырмашылығы мен ұқсастығын таптыру |
Талдау жасайды бірігіп жұмыс жүргізеді. |
Слайдтар, жар қағаздары, стикерлер |
||
|
5 минут |
Жеке үдеріске ықпал тақырыпқа байланысты негізді түйінді ойларды стикерге жазып жар қағазына ілуге тапсырма беру |
Түйінді ойды стикерге жеке-жеке жазып жар қағазына іледі. |
Жар қағаздары, стикерлер,
|
|
|
5 минут |
Топ бойынша ақылдасып ортаға бір көшбасшыны сұрақтарға жауап беру үшін ыстық орындыққа шығару |
Бірлескен жұмыс жүреді, нақты шешім қабылдайды. |
Слайдтар |
|
|
|
Тақтаға топ белсендісін
шығарып түйінді ойын сұрау |
Өз өнімдерін жарнамалау
|
|
|
|
ІІІ. Қорытынды: |
7 минут |
Пысықтауға арналған сұрақтарын қою. Кері байланыс алу. |
Білген-түйгендері бойынша сұраққа жауап беру |
Слайдтар Кері байланысқа арналған парақшалар |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Критериалды бағалаудың тиімділігі
Критериалды бағалаудың тиімділігі
|
Күні: 25.11.2015 |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Қазақ тілі мен әдебиет сабағында критериалды бағалаудың тиімділігі |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: 1. Жаңа тәсіл-жаңаша оқыту негізі екенін ұғыну
|
Білімділік Критерилі бағалаудың оқу үдерісіндегі тиімділігін меңгерту |
||||
|
Дамытушылық: түрлі дидактикалық тапсырмалар орындату |
|||||
|
Тәрбиелік: шынайы бағалауға, мейірімділікке баулу |
|||||
|
Табыс критериі: Критерилі бағалау жайлы түсінік қалыптастырады. Критери лі бағалаудың оқу үдерісіндегі тиімділігін меңгереді. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер: Ойлан-тап, «Ыстық орындық», сұрақ-жауап, талдау |
|||||
|
7 модульдің кіріктірілуі:
|
|||||
|
Сабақ кезеңдері |
уақыт |
Тәлімгердің іс-әрекеті |
Тәлім алушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
|
І. Ұйымдастыру: |
3 минут |
Гүлдей жайнап жүріңіз. Шәкіртпенен білімді Жарқырасын нұрыңыз! |
Сәлемдесу, назарларын сабаққа бөлу. Топқа бөлінеді
|
Оқулық, дәптер, үлестірме қағаздар |
|
|
5. Жаңа сабақ тақырыбын ашу |
2 минут |
|
Тапсырманы орындайды. Жұмысты өзара бағалайды. |
Тақырып слайдтар
|
|
|
2. Ойзерек |
|
Еркін сұрақ. 1. Бағалау дегеніміз не? |
Өз ойларымен еркін жауап беру |
Слайдтар, интербел-сенді тақта |
|
|
І Негізгі бөлім :
|
3 минут |
Жаңа сабақты түйінді ой арқылы меңгерту. Өлеңді бағалау белгілерін тақтадан көрсете отырып қайта бағалату
|
Тыңдайды, өзара бағалау қайта жүзеге асады. |
Слайдтар
|
|
|
8 мин |
Оқуға мүмкіндік беру Критериалды бағалау туралы мәлімет беру
Қатарын толықтыру тапсырмасын беру |
Мәтінді топта отырып оқиды
|
Оқулық
|
|
|
Венн диаграммасы бойынша дәтүрлі бағалау мен критерилі бағалаудың айырмашылығы мен ұқсастығын таптыру |
Талдау жасайды бірігіп жұмыс жүргізеді. |
Слайдтар, жар қағаздары, стикерлер |
||
|
5 минут |
Жеке үдеріске ықпал тақырыпқа байланысты негізді түйінді ойларды стикерге жазып жар қағазына ілуге тапсырма беру |
Түйінді ойды стикерге жеке-жеке жазып жар қағазына іледі. |
Жар қағаздары, стикерлер,
|
|
|
5 минут |
Топ бойынша ақылдасып ортаға бір көшбасшыны сұрақтарға жауап беру үшін ыстық орындыққа шығару |
Бірлескен жұмыс жүреді, нақты шешім қабылдайды. |
Слайдтар |
|
|
|
Тақтаға топ белсендісін
шығарып түйінді ойын сұрау |
Өз өнімдерін жарнамалау
|
|
|
|
ІІІ. Қорытынды: |
7 минут |
Пысықтауға арналған сұрақтарын қою. Кері байланыс алу. |
Білген-түйгендері бойынша сұраққа жауап беру |
Слайдтар Кері байланысқа арналған парақшалар |
|
шағым қалдыра аласыз

























