Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
    Ксилема, флоэма және олардың құрылымдық элементтері.

    (сабақтың тақырыбы)

    Бөлім:

    Заттардың тасымалдануы

    Педагогтің аты-жөні:

    Мейрам Айсулу

    Күні:


    Сыныбы: 7

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ксилема, флоэма және олардың құрылымдық элементтері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.1.3.5 - флоэма мен ксилеманың элементтерін құрылысын салыстыру. §25. Ксилема және флоэма эементтерін салыстыру.

    Сабақтың мақсаты:

    Флоэма мен ксилеманың элементтерін құрылысын салыстырады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту


    Ұйымдастыру кезеңі:

    “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.



    Оқушылар ұстазымен амандасады, бір-біріне гүл беру арқылы жақсы тілектер айтады, психологиялық ахуал қалыптастырады.

    Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    Сандар



    Жаңа сабаққа кіріспе

    Мағынаны білу


    «Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.



    Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;




    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    мағынаны түсіну





    Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.



    1. Ксилема қандай қызмет атқарады?

    2. Флоэма қандай қызмет атқарады?

    3. Өсімдік үшін ксилема маңызды ма, әлде флоэма ма?

    Әр оқушы өз жауабымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады.

    «Мағынаны түсіну» айдарының сұрақтарына жауап береді.



    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны қолдану




    Оқушыларға жалпылама төмендегі қолдану тапсырмалары беріледі.


    Тапсырма

    1. Төмендегі суреттерді пайдаланып, ксилема мен флоэма құрылысын салыстырыңыз.

    Нәтижесін кестеге толтырыңыз.


    №

    сипаттама

    Флоэма (сүзгілі

    түтік)

    Ксилема (түтік)

    1

    ұлпаны түзуші жасушалар табиғаты



    2

    құрылысы



    3

    құрамы (қандай құрылымдардан

    тұрады)



    4

    қызметі



    5

    сабақ пен тамырда орналасуы



    6

    заттардың тасымалдану бағыты




    Бағалау критерийі


    • Флоэма мен ксилеманың құрылысын анықтайды;




    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)

    Дескриптор


    − ұлпаны түзуші жасушалар табиғатын анықтайды-1 балл;

    − ксилема және флоэманы құрылыс ерекшелігін анықтайды-1 балл;

    − флоэма және ксилема құрамын (қандай құрылымдардан

    тұрады) анықтайды-1 балл;

    − флоэма және ксилеманың сабақ пен тамырда орналасуын

    анықтайды-1 балл;

    − флоэма және ксилема арқылы заттардың тасымалдану

    бағытын анықтайды-1 балл;







    Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері


    Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

    Сабақтың ортасы мағынаны талдау



    Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.

    Ксилема және флоэманың ұқсатығы неде / 2-ден кем емес жауап ұсыныңыз....................................................................


    Айырмашылықтар

    Ксилема

    Флоэма




    Бағалау критерийі


    • Флоэма мен ксилеманың айырмашылықтарын талдайды;




    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)





    Дескриптор


    − флоэманың және ксилеманың айырмашылығын атайды-1 балл;


    Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері


    Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

    Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау






    Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.


    Өсімдіктердің өткізгіш жүйелері

    Өсімдіктерде заттар қозғалысы екі жүйе арқылы жүзеге асады:

    СҮРЕК ТҮТІКТЕРІ (КСИЛЕМА) – су және минералды тұздар;

    ҚАБЫҚТЫҢ СҮЗГІЛІ ТҮТІКТЕРІ (ФЛОЭМА) – органикалық заттар

    Сүрек — өткізгіш ұлпа. Түтіктер (өлі жасушалар) және сүрек талшықтарынан тұрады.

    - Түтіктер су және минералды заттарды тамырдан - жоғары ағыс арқылы қозғалтады.

    - Сүрек талшықтары беріктік қасиет береді.

    Қабық — өткізгіш ұлпа, сүзгілі түтіктер (тірі жасушалар) мен қабық талшықтарынан тұрады.

    -Органикалық заттар жапырақта өсімдіктің өзге де бөліктеріне қабықтың (флоэма) сүзгілі түтіктері арқылы (төменгі ағыс) тасымалданады, олар тірі көлденең өткізгіш саңылаулары бар қабырғалармен бөлінген, сүзгіге ұқсайды.


    Тәжірибе: Ұзындығы 15 см-дей 2 бұтақ алынады.Біріншісін төменгі ұшынан( суға салынатын жағы) 5 см жоғарырақ жерінен қабығын (енін 3 –см-дей) сақиналап кеседі.Екінші бұтақты сақиналап кеспей сол күйінде ыдыстағы суға салып қояды.Қабығы кесілген бұтақта қосалқы тамырлар кесілген жерінің жоғарғы жағынан шығады.Кесілген жердің төменгі жағында тамырлар пайда болмайды.Қоректік зат кесілген жерден төмен қарай өте алмайды.Ал, қабығы кесілмей салынған бұтақта қосалқы тамырлар бұтақтың ұшынан дамиды

    Бағалау критерийі:


    -Органикалық заттар жапырақтан тамырға сабақтың флоэмасы арқылы қозғалатынын зерттейді;






    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)










    Дескриптор:


    -оқушылар шағын тәжірибе жасайды – 1 балл;

    -қорытындысын жазады – 1 балл;

    Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мейрам Айсулу
    18 Қаңтар 2023
    715
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ксилема, флоэма және олардың құрылымдық элементтері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ксилема, флоэма және олардың құрылымдық элементтері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ксилема, флоэма және олардың құрылымдық элементтері. Өсімдіктерде заттар қозғалысы екі жүйе арқылы жүзеге асады: СҮРЕК ТҮТІКТЕРІ (КСИЛЕМА) – су және минералды тұздар; ҚАБЫҚТЫҢ СҮЗГІЛІ ТҮТІКТЕРІ (ФЛОЭМА) – органикалық заттар Сүрек — өткізгіш ұлпа. Түтіктер (өлі жасушалар) және сүрек талшықтарынан тұрады. - Түтіктер су және минералды заттарды тамырдан - жоғары ағыс арқылы қозғалтады. - Сүрек талшықтары беріктік қасиет береді. Қабық — өткізгіш ұлпа, сүзгілі түтіктер (тірі жасушалар) мен қабық талшықтарынан тұрады. -Органикалық заттар жапырақта өсімдіктің өзге де бөліктеріне қабықтың (флоэма) сүзгілі түтіктері арқылы (төменгі ағыс) тасымалданады, олар тірі көлденең өткізгіш саңылаулары бар қабырғалармен бөлінген, сүзгіге ұқсайды.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
    Ксилема, флоэма және олардың құрылымдық элементтері.

    (сабақтың тақырыбы)

    Бөлім:

    Заттардың тасымалдануы

    Педагогтің аты-жөні:

    Мейрам Айсулу

    Күні:


    Сыныбы: 7

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ксилема, флоэма және олардың құрылымдық элементтері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.1.3.5 - флоэма мен ксилеманың элементтерін құрылысын салыстыру. §25. Ксилема және флоэма эементтерін салыстыру.

    Сабақтың мақсаты:

    Флоэма мен ксилеманың элементтерін құрылысын салыстырады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту


    Ұйымдастыру кезеңі:

    “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.



    Оқушылар ұстазымен амандасады, бір-біріне гүл беру арқылы жақсы тілектер айтады, психологиялық ахуал қалыптастырады.

    Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    Сандар



    Жаңа сабаққа кіріспе

    Мағынаны білу


    «Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.



    Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;




    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    мағынаны түсіну





    Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.



    1. Ксилема қандай қызмет атқарады?

    2. Флоэма қандай қызмет атқарады?

    3. Өсімдік үшін ксилема маңызды ма, әлде флоэма ма?

    Әр оқушы өз жауабымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады.

    «Мағынаны түсіну» айдарының сұрақтарына жауап береді.



    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны қолдану




    Оқушыларға жалпылама төмендегі қолдану тапсырмалары беріледі.


    Тапсырма

    1. Төмендегі суреттерді пайдаланып, ксилема мен флоэма құрылысын салыстырыңыз.

    Нәтижесін кестеге толтырыңыз.


    №

    сипаттама

    Флоэма (сүзгілі

    түтік)

    Ксилема (түтік)

    1

    ұлпаны түзуші жасушалар табиғаты



    2

    құрылысы



    3

    құрамы (қандай құрылымдардан

    тұрады)



    4

    қызметі



    5

    сабақ пен тамырда орналасуы



    6

    заттардың тасымалдану бағыты




    Бағалау критерийі


    • Флоэма мен ксилеманың құрылысын анықтайды;




    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)

    Дескриптор


    − ұлпаны түзуші жасушалар табиғатын анықтайды-1 балл;

    − ксилема және флоэманы құрылыс ерекшелігін анықтайды-1 балл;

    − флоэма және ксилема құрамын (қандай құрылымдардан

    тұрады) анықтайды-1 балл;

    − флоэма және ксилеманың сабақ пен тамырда орналасуын

    анықтайды-1 балл;

    − флоэма және ксилема арқылы заттардың тасымалдану

    бағытын анықтайды-1 балл;







    Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері


    Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

    Сабақтың ортасы мағынаны талдау



    Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.

    Ксилема және флоэманың ұқсатығы неде / 2-ден кем емес жауап ұсыныңыз....................................................................


    Айырмашылықтар

    Ксилема

    Флоэма




    Бағалау критерийі


    • Флоэма мен ксилеманың айырмашылықтарын талдайды;




    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)





    Дескриптор


    − флоэманың және ксилеманың айырмашылығын атайды-1 балл;


    Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері


    Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

    Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау






    Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.


    Өсімдіктердің өткізгіш жүйелері

    Өсімдіктерде заттар қозғалысы екі жүйе арқылы жүзеге асады:

    СҮРЕК ТҮТІКТЕРІ (КСИЛЕМА) – су және минералды тұздар;

    ҚАБЫҚТЫҢ СҮЗГІЛІ ТҮТІКТЕРІ (ФЛОЭМА) – органикалық заттар

    Сүрек — өткізгіш ұлпа. Түтіктер (өлі жасушалар) және сүрек талшықтарынан тұрады.

    - Түтіктер су және минералды заттарды тамырдан - жоғары ағыс арқылы қозғалтады.

    - Сүрек талшықтары беріктік қасиет береді.

    Қабық — өткізгіш ұлпа, сүзгілі түтіктер (тірі жасушалар) мен қабық талшықтарынан тұрады.

    -Органикалық заттар жапырақта өсімдіктің өзге де бөліктеріне қабықтың (флоэма) сүзгілі түтіктері арқылы (төменгі ағыс) тасымалданады, олар тірі көлденең өткізгіш саңылаулары бар қабырғалармен бөлінген, сүзгіге ұқсайды.


    Тәжірибе: Ұзындығы 15 см-дей 2 бұтақ алынады.Біріншісін төменгі ұшынан( суға салынатын жағы) 5 см жоғарырақ жерінен қабығын (енін 3 –см-дей) сақиналап кеседі.Екінші бұтақты сақиналап кеспей сол күйінде ыдыстағы суға салып қояды.Қабығы кесілген бұтақта қосалқы тамырлар кесілген жерінің жоғарғы жағынан шығады.Кесілген жердің төменгі жағында тамырлар пайда болмайды.Қоректік зат кесілген жерден төмен қарай өте алмайды.Ал, қабығы кесілмей салынған бұтақта қосалқы тамырлар бұтақтың ұшынан дамиды

    Бағалау критерийі:


    -Органикалық заттар жапырақтан тамырға сабақтың флоэмасы арқылы қозғалатынын зерттейді;






    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)










    Дескриптор:


    -оқушылар шағын тәжірибе жасайды – 1 балл;

    -қорытындысын жазады – 1 балл;

    Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Презентация 8 сынып
    18.01.2023
    715
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мейрам Айсулу
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации