Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша

    Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

    7 -сынып

    Жылына 68 сағат, аптасына 2 cағат.

    Р/С

    Ауыспалы тақырыптар

    Сабақтардың тақырыбы

    Оқудың мақсаттары

    Cағат саны

    Мерзімі

    Ескерту






    І тоқсан 17 сағат







    1.


    1-бөлім:

    Көне күндерден жеткен жәдігерлер


    1. Көне күндерден жеткен жәдігерлер.Лиро-эпостық жырлар. «Қыз Жібек» жыры

    7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;

    7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

    1

    01-04.09






    2

    2. «Қыз Жібек» жырының тақырыбы мен идеясы

    7.1.2.1.Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;

    7.2.1.1.1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру.

    1

    06-11.09






    3

    3. «Қыз Жібек» жырының композициялық құрылысы

    7.2.1.1 шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру;


    1







    4

    4. «Қыз Жібек» жырының кейіпкерлері.


    7.1.3.1. көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау;

    7.1.4.1.көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айту.

    1

    13,09-18.09






    5

    5. «Ғашықтық жөні бір бөлек...»

    7.2.4.1.Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;

    7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру.

    1







    6

    6. Сұлулық пен парасаттың жаршысы

    7.2.3.1.Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау.

    7.3.1.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.

    1

    20.09-25.09






    7

    7. «Қыз Жібек» жыры – қазақ халқының даналығы көрініс тапқан жыр

    7.3.3.1. Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

    1







    8

    8. «Қыз Жібек» жырының эстетикалық құндылығы.

    7.3.4.1 әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу.

    1

    27.09-02.10






    9

    9. Орхон-Енисей ескерткіштері.

    Күлтегін жазуы

    7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

    1







    10

    10.«Күлтегін» жырындағы кейіпкерлер бейнесі

    7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айту.

    7.2.1.1. шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру.

    1

    04.10-09.10






    11

    11.«Күлтегін» жырының тарихи және көркемдік құндылығы.

    БЖБ №1

    7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу.

    7.3.1.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылы

    ғына баға беру.

    1

    11.10-16.10






    12

    12 Мәңгілік ел – мәңгілік мұрат!


    7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығы

    на заманауи тұрғыдан баға беру.

    1







    13

    13. Жыраулар поэзиясы. Жиембет жыраудың «Еңсегей бойлы Ер Есім» толғауының тақырыбы мен идеясы.

    7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;

    1

    18.10-23.10






    14

    14. Толғаудағы кейіпкер бейнесі. «Әмірің қатты Есім хан...»


    7.1.3.1 –көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау.

    1







    15

    15.Қазтуған жырау. «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» өлеңінің тақырыбы мен идеясы.БЖБ №2

    7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

    1

    25.10-30.10






    16

    16. Тоқсандық жиынтық бағалау


    1







    17

    17. Атамекен – қонысым

    7.3.4.1 әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы

    шағын сыни шолу жазу.

    1








    ІІ тоқсан 15 сағат




    26-30.10


    18

    2-бөлім: Толғауы тоқсан қызыл тіл

    1. Шортанбай Қанайұлының «Зар заман» толғауы.

    7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

    1

    08-13.11






    19

    2. «Зар заман» толғауының тақырыбы мен идеясы.

    7.1.1.1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

    1







    20

    3. Толғаудың көркемдік ерекшелігі.

    7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, рито-қ сұрақ) қолданысын талдау;


    1

    15-20.11






    21

    4. «Зар заман» толғауы – дәуір шындығы

    7.2.1.1 шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру;

    7.3.1.1 кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік

    құндылығына баға беру;

    1







    22

    5. Шортанбай мен Мұрат жырларының үндестігі

    7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына

    заманауи тұрғыдан баға беру;

    1

    22-27.11






    23

    6. Сөздің пірі – Сүйінбай

    7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;

    1







    24

    7. «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы»БЖБ № 3

    7.2.2.1 Эпикалық,поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

    1

    29-04.12






    25

    8. Айтыстың көркемдік ерекшелігі.

    7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, рито-қ сұрақ) қолданысын талдау;

    1







    26

    9. Cүйінбай – достық дәнекері

    7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу.

    7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына

    заманауи тұрғыдан баға беру;

    1

    06-11.12






    27

    10. Сөз бастаған хас жүйрік.

    7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту;

    7.3.3.1 -Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

    1







    28

    11. Ж.Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңі

    7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;

    7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

    1

    13-18.12






    29

    12. «Зілді бұйрық» өлеңінің тақырыбы мен идеясы


    7.1.1.1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

    7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту

    1







    30

    13. Өлеңнің көркемдік ерекшелігі.

    БЖБ № 4

    7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау;

    7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына

    заманауи тұрғыдан баға беру.

    1

    20-25.12






    31

    14.Тоқсандық жиынтық бағалау



    1







    32

    15. Азаттық үшін күрес

    7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

    1

    27-29.12

    <

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Досова Амина Калмырзаевна
    03 Қырқүйек 2023
    271
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ктж

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ктж

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ктж
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша

    Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

    7 -сынып

    Жылына 68 сағат, аптасына 2 cағат.

    Р/С

    Ауыспалы тақырыптар

    Сабақтардың тақырыбы

    Оқудың мақсаттары

    Cағат саны

    Мерзімі

    Ескерту






    І тоқсан 17 сағат







    1.


    1-бөлім:

    Көне күндерден жеткен жәдігерлер


    1. Көне күндерден жеткен жәдігерлер.Лиро-эпостық жырлар. «Қыз Жібек» жыры

    7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;

    7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

    1

    01-04.09






    2

    2. «Қыз Жібек» жырының тақырыбы мен идеясы

    7.1.2.1.Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;

    7.2.1.1.1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру.

    1

    06-11.09






    3

    3. «Қыз Жібек» жырының композициялық құрылысы

    7.2.1.1 шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру;


    1







    4

    4. «Қыз Жібек» жырының кейіпкерлері.


    7.1.3.1. көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау;

    7.1.4.1.көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айту.

    1

    13,09-18.09






    5

    5. «Ғашықтық жөні бір бөлек...»

    7.2.4.1.Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;

    7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру.

    1







    6

    6. Сұлулық пен парасаттың жаршысы

    7.2.3.1.Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау.

    7.3.1.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.

    1

    20.09-25.09






    7

    7. «Қыз Жібек» жыры – қазақ халқының даналығы көрініс тапқан жыр

    7.3.3.1. Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

    1







    8

    8. «Қыз Жібек» жырының эстетикалық құндылығы.

    7.3.4.1 әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу.

    1

    27.09-02.10






    9

    9. Орхон-Енисей ескерткіштері.

    Күлтегін жазуы

    7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

    1







    10

    10.«Күлтегін» жырындағы кейіпкерлер бейнесі

    7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айту.

    7.2.1.1. шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру.

    1

    04.10-09.10






    11

    11.«Күлтегін» жырының тарихи және көркемдік құндылығы.

    БЖБ №1

    7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу.

    7.3.1.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылы

    ғына баға беру.

    1

    11.10-16.10






    12

    12 Мәңгілік ел – мәңгілік мұрат!


    7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығы

    на заманауи тұрғыдан баға беру.

    1







    13

    13. Жыраулар поэзиясы. Жиембет жыраудың «Еңсегей бойлы Ер Есім» толғауының тақырыбы мен идеясы.

    7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;

    1

    18.10-23.10






    14

    14. Толғаудағы кейіпкер бейнесі. «Әмірің қатты Есім хан...»


    7.1.3.1 –көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау.

    1







    15

    15.Қазтуған жырау. «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» өлеңінің тақырыбы мен идеясы.БЖБ №2

    7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

    1

    25.10-30.10






    16

    16. Тоқсандық жиынтық бағалау


    1







    17

    17. Атамекен – қонысым

    7.3.4.1 әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы

    шағын сыни шолу жазу.

    1








    ІІ тоқсан 15 сағат




    26-30.10


    18

    2-бөлім: Толғауы тоқсан қызыл тіл

    1. Шортанбай Қанайұлының «Зар заман» толғауы.

    7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

    1

    08-13.11






    19

    2. «Зар заман» толғауының тақырыбы мен идеясы.

    7.1.1.1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

    1







    20

    3. Толғаудың көркемдік ерекшелігі.

    7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, рито-қ сұрақ) қолданысын талдау;


    1

    15-20.11






    21

    4. «Зар заман» толғауы – дәуір шындығы

    7.2.1.1 шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру;

    7.3.1.1 кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік

    құндылығына баға беру;

    1







    22

    5. Шортанбай мен Мұрат жырларының үндестігі

    7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына

    заманауи тұрғыдан баға беру;

    1

    22-27.11






    23

    6. Сөздің пірі – Сүйінбай

    7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;

    1







    24

    7. «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы»БЖБ № 3

    7.2.2.1 Эпикалық,поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

    1

    29-04.12






    25

    8. Айтыстың көркемдік ерекшелігі.

    7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, рито-қ сұрақ) қолданысын талдау;

    1







    26

    9. Cүйінбай – достық дәнекері

    7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу.

    7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына

    заманауи тұрғыдан баға беру;

    1

    06-11.12






    27

    10. Сөз бастаған хас жүйрік.

    7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту;

    7.3.3.1 -Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

    1







    28

    11. Ж.Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңі

    7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;

    7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

    1

    13-18.12






    29

    12. «Зілді бұйрық» өлеңінің тақырыбы мен идеясы


    7.1.1.1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

    7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту

    1







    30

    13. Өлеңнің көркемдік ерекшелігі.

    БЖБ № 4

    7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау;

    7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына

    заманауи тұрғыдан баға беру.

    1

    20-25.12






    31

    14.Тоқсандық жиынтық бағалау



    1







    32

    15. Азаттық үшін күрес

    7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

    1

    27-29.12

    <

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 7 сынып
    03.00.2023
    271
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Досова Амина Калмырзаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации