Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

    «Қазақ әдебиеті» пәні 8 -сынып

    Аптасына – 3 сағат, барлығы – 102 сағат

    р/с

    Ауыспалы тақырыптар

    Сабақтардың тақырыбы

    Оқу мақсаты

    Cағат саны

    Мерзімі

    Ескерту






    І тоқсан 26 сағат







    1

    1-бөлім: Дананың

    сөзі – ақылдың көзі


    Қорқыт «Қорқыт ата кітабы»

    8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау;

    1

    1.09 – 4.09






    2

    «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр»

    8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау;

    1







    3

    «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жырының» сюжеттік желісі

    8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау

    1

    6.09 -11.09






    4

    «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр» және көркемдік шешім

    8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психол-қ параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау;


    1







    5

    «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр» және менің көзқарасым.

    8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдепкреативті

    жазу;

    1







    6

    Қорқыттың нақыл сөздері

    8.1.4.1 Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.

    1

    13,09-18,09






    7

    Қорқыттың нақыл сөздерінің берер тағылымы және идеялық құндылығы.

    8.3.3.1 шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.

    1







    8

    Ахмет Йассауи «Даналық кітабы»


    8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау;

    1







    9

    Ахмет Йассауидің «Даналық кітабы»-философиялық мәні терең шығарма.


    8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.

    8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау;

    1

    20.09-25.09









    10

    Ахмет Йассауидің.«Даналық кітабынының» идеясы

    8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

    1







    11

    Ахмет Йассауидің «Даналық кітабының» тілдік ерекшелігі.

    8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау;

    1







    12

    Ахмет Йассауидің«Даналық кітабының» гуманистік мәні


    8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

    1

    27.09-02.10






    13

    Ахмет Йассауй шығармалары мен Абай шығармаларындағы үндестікБЖБ №1

    8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

    1







    14

    Ақтамберді Сарыұлының «Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңі

    8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

    1







    15

    Ақтамберді Сарыұлының Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңіндегі автор бейнесі.

    8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау;

    1

    04.10-09.10






    16

    Ақтамберді Сарыұлының«Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңіне менің көзқарасым.

    8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.

    1







    17


    Ақтамберді Сарыұлының «Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңіндегі тілдік қолданыстар.

    8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау;

    1







    18

    «Балаларыма өсиет»өлеңі- келер ұрпаққа аманат.


    8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

    1



    11.10-16.10






    19

    Шалкиіз жыраудың Би Темірге бірінші толғауы».


    8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау.

    1







    20

    Шалкиіз жыраудың«Би Темірге бірінші толғауының» идеясы мен пафосы.

    8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

    1







    21

    Шалкиіз жыраудың Би Темірге бірінші толғауындағы» Темір образына сипаттама.

    8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау;

    1

    18.10-23.10






    22

    Шалкиіздің«Би Темірге бірінші толғауындағы»көріктеу құралдары.

    8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау;

    1







    23

    Шалкиіз жыраудың Би Темірге бірінші толғауындағы» рухани құндылықтар»БЖБ №2

    8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

    1







    24


    Тоқсандық жиынтық бағалау


    1

    25.10-30.10






    25


    «Ақылсыз дос-адамға сын»

    8.3.3.1 - шығарманың көркемдік-идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.

    1







    26


    Шалкиіз шығармашылығына менің көзқарасым.

    8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

    1








    ІІ тоқсан 22 сағат





    1

    2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын

    М. Мөңкеұлы – тәуелсіздікті аңсаған, елдің егемендігін көксеген ұлттық ақын. «Үш қиян» толғауы

    8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау;

    8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау;

    1

    8.11-13.11






    2

    Туған жердің құдіреті

    8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау;

    8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

    1







    3

    Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян»толғауы –тілі көркем толғау.


    8.3.3.1 шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

    1







    4

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Досова Амина Калмырзаевна
    03 Қырқүйек 2023
    231
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ктж

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ктж

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ктж
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

    «Қазақ әдебиеті» пәні 8 -сынып

    Аптасына – 3 сағат, барлығы – 102 сағат

    р/с

    Ауыспалы тақырыптар

    Сабақтардың тақырыбы

    Оқу мақсаты

    Cағат саны

    Мерзімі

    Ескерту






    І тоқсан 26 сағат







    1

    1-бөлім: Дананың

    сөзі – ақылдың көзі


    Қорқыт «Қорқыт ата кітабы»

    8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау;

    1

    1.09 – 4.09






    2

    «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр»

    8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау;

    1







    3

    «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жырының» сюжеттік желісі

    8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау

    1

    6.09 -11.09






    4

    «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр» және көркемдік шешім

    8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психол-қ параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау;


    1







    5

    «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр» және менің көзқарасым.

    8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдепкреативті

    жазу;

    1







    6

    Қорқыттың нақыл сөздері

    8.1.4.1 Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.

    1

    13,09-18,09






    7

    Қорқыттың нақыл сөздерінің берер тағылымы және идеялық құндылығы.

    8.3.3.1 шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.

    1







    8

    Ахмет Йассауи «Даналық кітабы»


    8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау;

    1







    9

    Ахмет Йассауидің «Даналық кітабы»-философиялық мәні терең шығарма.


    8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.

    8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау;

    1

    20.09-25.09









    10

    Ахмет Йассауидің.«Даналық кітабынының» идеясы

    8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

    1







    11

    Ахмет Йассауидің «Даналық кітабының» тілдік ерекшелігі.

    8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау;

    1







    12

    Ахмет Йассауидің«Даналық кітабының» гуманистік мәні


    8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

    1

    27.09-02.10






    13

    Ахмет Йассауй шығармалары мен Абай шығармаларындағы үндестікБЖБ №1

    8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

    1







    14

    Ақтамберді Сарыұлының «Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңі

    8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

    1







    15

    Ақтамберді Сарыұлының Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңіндегі автор бейнесі.

    8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау;

    1

    04.10-09.10






    16

    Ақтамберді Сарыұлының«Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңіне менің көзқарасым.

    8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.

    1







    17


    Ақтамберді Сарыұлының «Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңіндегі тілдік қолданыстар.

    8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау;

    1







    18

    «Балаларыма өсиет»өлеңі- келер ұрпаққа аманат.


    8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

    1



    11.10-16.10






    19

    Шалкиіз жыраудың Би Темірге бірінші толғауы».


    8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау.

    1







    20

    Шалкиіз жыраудың«Би Темірге бірінші толғауының» идеясы мен пафосы.

    8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

    1







    21

    Шалкиіз жыраудың Би Темірге бірінші толғауындағы» Темір образына сипаттама.

    8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау;

    1

    18.10-23.10






    22

    Шалкиіздің«Би Темірге бірінші толғауындағы»көріктеу құралдары.

    8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау;

    1







    23

    Шалкиіз жыраудың Би Темірге бірінші толғауындағы» рухани құндылықтар»БЖБ №2

    8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

    1







    24


    Тоқсандық жиынтық бағалау


    1

    25.10-30.10






    25


    «Ақылсыз дос-адамға сын»

    8.3.3.1 - шығарманың көркемдік-идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.

    1







    26


    Шалкиіз шығармашылығына менің көзқарасым.

    8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

    1








    ІІ тоқсан 22 сағат





    1

    2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын

    М. Мөңкеұлы – тәуелсіздікті аңсаған, елдің егемендігін көксеген ұлттық ақын. «Үш қиян» толғауы

    8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау;

    8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау;

    1

    8.11-13.11






    2

    Туған жердің құдіреті

    8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау;

    8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

    1







    3

    Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян»толғауы –тілі көркем толғау.


    8.3.3.1 шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

    1







    4

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 8 сынып
    03.00.2023
    231
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Досова Амина Калмырзаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации