Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
«Қазақ әдебиеті» пәні 8 -сынып
Аптасына – 3 сағат, барлығы – 102 сағат
|
р/с |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
І тоқсан 26 сағат |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
1-бөлім: Дананың сөзі – ақылдың көзі |
Қорқыт «Қорқыт ата кітабы» |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау; |
1 |
1.09 – 4.09 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
«Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр» |
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; |
1 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
«Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жырының» сюжеттік желісі |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау |
1 |
6.09 -11.09 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
«Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр» және көркемдік шешім |
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психол-қ параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
«Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр» және менің көзқарасым. |
8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдепкреативті жазу; |
1 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
Қорқыттың нақыл сөздері |
8.1.4.1 Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. |
1 |
13,09-18,09 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
Қорқыттың нақыл сөздерінің берер тағылымы және идеялық құндылығы. |
8.3.3.1 шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу. |
1 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
Ахмет Йассауи «Даналық кітабы» |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау; |
1 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9 |
Ахмет Йассауидің «Даналық кітабы»-философиялық мәні терең шығарма. |
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
1 |
20.09-25.09
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 |
Ахмет Йассауидің.«Даналық кітабынының» идеясы |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11 |
Ахмет Йассауидің «Даналық кітабының» тілдік ерекшелігі. |
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
12 |
Ахмет Йассауидің«Даналық кітабының» гуманистік мәні |
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; |
1 |
27.09-02.10 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13 |
Ахмет Йассауй шығармалары мен Абай шығармаларындағы үндестікБЖБ №1 |
8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14 |
Ақтамберді Сарыұлының «Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңі |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15 |
Ақтамберді Сарыұлының Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңіндегі автор бейнесі. |
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
1 |
04.10-09.10 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
16 |
Ақтамберді Сарыұлының«Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңіне менің көзқарасым. |
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
17 |
Ақтамберді Сарыұлының «Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңіндегі тілдік қолданыстар. |
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
18 |
«Балаларыма өсиет»өлеңі- келер ұрпаққа аманат. |
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; |
1 |
11.10-16.10 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19 |
Шалкиіз жыраудың Би Темірге бірінші толғауы». |
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау. |
1 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
20 |
Шалкиіз жыраудың«Би Темірге бірінші толғауының» идеясы мен пафосы. |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
21 |
Шалкиіз жыраудың Би Темірге бірінші толғауындағы» Темір образына сипаттама. |
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
1 |
18.10-23.10 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
22 |
Шалкиіздің«Би Темірге бірінші толғауындағы»көріктеу құралдары. |
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
23 |
Шалкиіз жыраудың Би Темірге бірінші толғауындағы» рухани құндылықтар»БЖБ №2 |
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; |
1 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
24 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
25.10-30.10 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
25 |
|
«Ақылсыз дос-адамға сын» |
8.3.3.1 - шығарманың көркемдік-идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
26 |
|
Шалкиіз шығармашылығына менің көзқарасым. |
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
ІІ тоқсан 22 сағат |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын |
М. Мөңкеұлы – тәуелсіздікті аңсаған, елдің егемендігін көксеген ұлттық ақын. «Үш қиян» толғауы |
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; 8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау; |
1 |
8.11-13.11 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Туған жердің құдіреті |
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; 8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян»толғауы –тілі көркем толғау. |
8.3.3.1 шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Күнтізбелік-тақырыптық
жоспар «Қазақ әдебиеті» пәні 8
-сынып Аптасына – 3 сағат, барлығы
– 102 сағат р/с Ауыспалы
тақырыптар Сабақтардың
тақырыбы Оқу
мақсаты
Cағат
саны Мерзімі Ескерту
І тоқсан 26
сағат 1 1-бөлім: Дананың сөзі – ақылдың
көзі
Қорқыт «Қорқыт ата
кітабы» 8.1.1.1 әдеби
шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін,
эпилог,прологтарды анықтау; 1 1.09
–
4.09 2 «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ
туралы жыр» 8.2.1.1 композицияны
тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай
талдау; 1 3 «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ
туралы жырының» сюжеттік желісі 8.1.1.1 әдеби
шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,
прологтарды анықтау 1 6.09
-11.09 4 «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ
туралы жыр» және көркемдік шешім 8.2.3.1 шығармадағы
көркемдегіш құралдардың (психол-қ параллелизм, перифраз, сатира,
ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін
анықтау; 1 5 «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ
туралы жыр» және менің көзқарасым. 8.2.4.1 шығармадан алған
үзінділерді қайта өңдепкреативті жазу; 1 6
Қорқыттың нақыл
сөздері 8.1.4.1 Көркем шығармалардан
алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды
қолдану. 1 13,09-18,09 7 Қорқыттың нақыл сөздерінің
берер тағылымы және идеялық құндылығы. 8.3.3.1 шығарманың көркемдік-
идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе
жазу. 1 8
Ахмет Йассауи «Даналық
кітабы» 8.1.1.1 әдеби
шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін,
эпилог,прологтарды анықтау; 1 9
Ахмет Йассауидің «Даналық
кітабы»-философиялық мәні терең шығарма. 8.1.4.1 көркем шығармалардан
алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды
қолдану. 8.2.2.1 автор
бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін
талдау; 1 20.09-25.09 10 Ахмет Йассауидің.«Даналық
кітабынының» идеясы 8.1.2.1 әдеби
шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан
ашу; 1 11 Ахмет Йассауидің «Даналық
кітабының» тілдік ерекшелігі. 8.2.3.1 шығармадағы
көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз,
сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор
стилін анықтау; 1 12 Ахмет Йассауидің«Даналық
кітабының» гуманистік
мәні 8.3.2.1 шығармадағы
материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып,
жаңашылдығына баға беру; 1 27.09-02.10 13 Ахмет Йассауй шығармалары мен
Абай шығармаларындағы үндестікБЖБ
№1 8.3.1.1 шығарманың
тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып,
тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; 1 14 Ақтамберді Сарыұлының
«Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңі 8.1.2.1 әдеби
шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан
ашу; 1 15 Ақтамберді Сарыұлының
Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңіндегі автор
бейнесі. 8.2.2.1 автор
бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін
талдау; 1 04.10-09.10 16 Ақтамберді
Сарыұлының«Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңіне менің
көзқарасым. 8.1.4.1 көркем
шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды
қолдану. 1 17 Ақтамберді Сарыұлының
«Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңіндегі тілдік
қолданыстар. 8.2.3.1 шығармадағы
көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз,
сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор
стилін анықтау; 1 18 «Балаларыма өсиет»өлеңі- келер
ұрпаққа аманат. 8.3.2.1 шығармадағы
материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып,
жаңашылдығына баға беру; 1 11.10-16.10 19 Шалкиіз жыраудың Би Темірге
бірінші толғауы». 8.2.1.1 композицияны
тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай
талдау. 1 20 Шалкиіз жыраудың«Би Темірге
бірінші толғауының» идеясы мен пафосы. 8.1.2.1 әдеби
шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан
ашу; 1 21 Шалкиіз жыраудың Би Темірге
бірінші толғауындағы» Темір образына
сипаттама. 8.2.2.1 автор
бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін
талдау; 1 18.10-23.10 22 Шалкиіздің«Би Темірге бірінші
толғауындағы»көріктеу құралдары. 8.2.3.1 шығармадағы
көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз,
сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор
стилін анықтау; 1 23 Шалкиіз жыраудың Би Темірге
бірінші толғауындағы» рухани
құндылықтар»БЖБ
№2 8.3.2.1 шығармадағы
материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып,
жаңашылдығына баға беру; 1 24 Тоқсандық жиынтық
бағалау 1 25.10-30.10 25 «Ақылсыз дос-адамға
сын» 8.3.3.1 - шығарманың
көркемдік-идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе
жазу. 1 26 Шалкиіз шығармашылығына менің
көзқарасым. 8.3.2.1 шығармадағы
материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып,
жаңашылдығына баға беру; 1
ІІ тоқсан 22
сағат 1 2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық
сарын
М. Мөңкеұлы – тәуелсіздікті
аңсаған, елдің егемендігін көксеген ұлттық ақын. «Үш қиян»
толғауы 8.2.2.1 автор бейнесі мен
кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін
талдау; 8.1.1.1 әдеби шығарманың
жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды
анықтау; 1 8.11-13.11 2 Туған жердің
құдіреті 8.2.1.1 композицияны тұтастан
бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; 8.1.2.1 әдеби
шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан
ашу; 1 3 Мұрат Мөңкеұлының «Үш
қиян»толғауы –тілі көркем толғау. 8.3.3.1 шығарманың көркемдік
идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе
жазу; 1 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













