«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
(Жаратылыстану-математикалық бағыт)
10 -сынып
Жылына 68 сағат, аптасына 2 cағат.
|
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Cағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
І тоқсан 17 сағат |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1-тарау Қалың елім, қазағым |
1.Абай және оның өскен ортасы |
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау; |
1 |
1.09 – 4.09 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. «Сегізаяқ» өлеңі |
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну. |
1 |
6.09 -11.09 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. «Сегізаяқ» өлеңі – қазақ поэзиясындағы жаңа түр |
10.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау; |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4. «Қалың елім, қазағым, қайран жұртым» өлеңі |
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау. |
1 |
13.09-18.09 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5. «Қалың елім,қазағым, қайран жұртым» өлеңіндегі адамгершілік құндылықтар. |
10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6. «Лай суға май бітпес қой өткенге» өлеңі |
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру. |
1 |
20.09 -25.09 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7.« «Лай суға май бітпес қой өткенге» өлеңінде көтерілген мәселелер және мен. БЖБ №1 |
10.2.4.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы өзіндік пікірін қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8. Он жетінші қарасөзінің идеясы |
10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру. |
1 |
27.09-02.10 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9. Он жетінші қарасөз және менің шығармашылығым |
10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; 10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10. Отыз екінші қарасөзіндегі автор бейнесі |
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау. |
1 |
04.10 – 09.10 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11. Отыз екінші қарасөздегі құндылықтар. |
10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
12. «Масғұт» поэмасының тақырыбы мен идеясы |
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; |
1 |
11.10-16.10 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13. «Масғұт» поэмасының кейіпкерлер даралығы |
10.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14. «Масғұт» поэмасы және менің шығармашылығым БЖБ №2 |
10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
18.10-23. 10 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15. Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
16. «Масғұт» поэмасындағы өмір шындығы |
10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау. |
1 |
25.10-30. 10 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
17. Абайды оқы, таңырқа! |
10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; 10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ІІ тоқсан 15 сағат |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2-тарау Қазақтың Қанышы |
1.Медеу Сәрсекенің шығармашылығы |
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау; |
1 |
8.11 – 13.11 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесінің тақырыбы мен идеясы |
10.1.1.1 - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. Романның жанрлық табиғаты |
10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану; 10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. |
1 |
15.11-20.11 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4. Сібір шамшырағында |
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5. Сібір шамшырағында |
10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру; 10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау. |
1 |
22.11-27.11 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6. Оқу жылдарындағы сәттер |
10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7. «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесі және менің шығармашылығым БЖБ № 1 |
10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
1 |
29.11-04.12 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8. Ұлытау жотасында |
10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру; 10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9. Ұлытау жотасында |
10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме) жазу |
1 |
06.12 – 11.12 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10. Зобалаң жылдар |
10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру; 10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11. Зобалаң жылдар |
10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
13.12 – 18.12 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
12. Алатау баурайында |
10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Қазақ әдебиеті» пәні
бойынша
Күнтізбелік-тақырыптық
жоспар
(Жаратылыстану-математикалық
бағыт)
10
-сынып Жылына 68 сағат, аптасына 2
cағат. Ауыспалы
тақырыптар Сабақтардың
тақырыбы Оқу
мақсаттары
Cағат
саны Мерзімі Ескерту І тоқсан 17
сағат 1-тарау Қалың елім,
қазағым
1.Абай және оның өскен
ортасы 10.2.2.1 автор
бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін
анықтау; 1 1.09
–
4.09 2.
«Сегізаяқ»
өлеңі 10.1.1.1 әдеби
шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық
мазмұнын түсіну. 1 6.09
-11.09 3. «Сегізаяқ» өлеңі – қазақ
поэзиясындағы жаңа түр 10.2.3.1 Шығармадағы
көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін
талдау; 1 4. «Қалың елім, қазағым,
қайран жұртым» өлеңі 10.1.1.1 әдеби шығармаға
сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын
түсіну; 10.2.1.1 әдеби шығарманың
композициялық ерекшеліктерін талдау. 1 13.09-18.09 5. «Қалың елім,қазағым, қайран
жұртым» өлеңіндегі адамгершілік
құндылықтар. 10.3.3.1 шығарманың
идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу; 1 6.
«Лай суға май бітпес қой
өткенге» өлеңі 10.1.1.1 әдеби шығармаға
сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын
түсіну; 10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың
маңыздылығын контекстермен үндестіру. 1 20.09
-25.09
7.«
«Лай суға май бітпес қой
өткенге» өлеңінде көтерілген мәселелер және
мен.
БЖБ
№1 10.2.4.1 көркем
шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы өзіндік
пікірін қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және
еркін тақырыптарға шығарма) жазу. 1
8.
Он жетінші қарасөзінің
идеясы 10.1.5.1 ұлттық
құндылықтардың маңыздылығын контекстермен
үндестіру. 1 27.09-02.10 9. Он жетінші қарасөз және
менің шығармашылығым
10.1.4.1 көркем шығармалардан
алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда
қолдану; 10.2.4.1 көркем
шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық
жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма)
жазу; 1 10. Отыз екінші қарасөзіндегі
автор бейнесі 10.2.2.1 автор
бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін
анықтау. 1 04.10 –
09.10 11. Отыз екінші қарасөздегі
құндылықтар. 10.3.1.1 шығарманың
тарихи және көркемдік құндылығын анықтап,
бағалау. 1 12. «Масғұт» поэмасының
тақырыбы мен идеясы 10.1.1.1 әдеби шығармаға
сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын
түсіну; 1 11.10-16.10 13. «Масғұт» поэмасының
кейіпкерлер даралығы 10.1.3.1 Көркем
шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен
даралау; 1 14. «Масғұт» поэмасы және
менің шығармашылығым БЖБ
№2 10.2.4.1 көркем
шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық
жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма)
жазу; 1 18.10-23.
10 15. Тоқсандық жиынтық
бағалау 1 16. «Масғұт» поэмасындағы өмір
шындығы 10.3.1.1 шығарманың
тарихи және көркемдік құндылығын анықтап,
бағалау. 1 25.10-30.
10 17. Абайды оқы,
таңырқа!
10.1.4.1 көркем шығармалардан
алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда
қолдану; 10.2.4.1 көркем
шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық
жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма)
жазу; 1 ІІ тоқсан 15
сағат 2-тарау Қазақтың
Қанышы
1.Медеу Сәрсекенің
шығармашылығы 10.2.2.1
автор бейнесінің шығармадағы
белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау; 1 8.11 –
13.11
2.
«Қаныш Сәтбаев»
роман-эссесінің тақырыбы мен идеясы 10.1.1.1 - әдеби шығармаға
сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын
түсіну; 10.2.1.1 әдеби
шығарманың композициялық ерекшеліктерін
талдау; 1 3. Романның жанрлық
табиғаты 10.1.2.1 әдеби шығарманың
жанрлық табиғатын тану; 10.1.4.1 көркем шығармалардан
алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда
қолдану. 1 15.11-20.11 4. Сібір
шамшырағында 10.1.3.1 көркем шығармадағы
кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен
даралау; 1 5. Сібір
шамшырағында 10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың
маңыздылығын контекстермен
үндестіру; 10.3.1.1 шығарманың тарихи
және көркемдік құндылығын анықтап,
бағалау. 1 22.11-27.11 6. Оқу жылдарындағы
сәттер 10.2.1.1 әдеби
шығарманың композициялық ерекшеліктерін
талдау; 1 7. «Қаныш Сәтбаев»
роман-эссесі және менің шығармашылығым БЖБ №
1 10.1.4.1 көркем шығармалардан
алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда
қолдану; 1 29.11-04.12 8. Ұлытау
жотасында 10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың
маңыздылығын контекстермен үндестіру; 10.2.2.1 автор бейнесінің
шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін
анықтау. 1 9. Ұлытау
жотасында 10.2.4.1 көркем
шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық
жұмыс (эссе, әңгіме) жазу 1 06.12 –
11.12 10. Зобалаң
жылдар 10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың
маңыздылығын контекстермен
үндестіру; 10.2.1.1 әдеби шығарманың
композициялық ерекшеліктерін талдау. 1 11. Зобалаң
жылдар 10.2.1.1 әдеби шығарманың
композициялық ерекшеліктерін талдау; 1 13.12 –
18.12 12. Алатау
баурайында 10.3.1.1 шығарманың тарихи
және көркемдік құндылығын анықтап,
бағалау; 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













