Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

    «Қазақ әдебиеті» пәні

    10-сынып (қоғамдық-гуманитарлық бағыт)

    Барлығы: 102 сағат, аптасына 3 сағат

    Р/С

    Ауыспалы тақырыптар

    Сабақтардың тақырыбы

    Оқудың мақсаттары

    Сағат саны

    Мерзімі

    Ескерту

    І тоқсан (28 сағат)

    1

    1. Өлең – сөздің патшасы


    1.Абайдың өмірі, шығармашылығы.

    «Сегіз аяқ» өлеңі – заман, дәуір, оның адамдары жайлы жазылған шығарма.

    10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;

    1

    1.09 – 4.09


    2

    2. . «Сегіз аяқ» өлеңінің тілі.

    10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдау;

    1



    3

    3. «Сегіз аяқ» өлеңінен алған әсерім.

    10.2.4.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы өзіндік пікірін қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

    1

    7.09 -11.09


    4

    4. «Өлең – сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңі – көркем сөздің асылы.

    10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;

    10.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау.

    1



    5

    5. «Өлең – сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңінің жаңашылдығы.

    10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына сыни тұрғыдан баға беру

    1



    6

    6 «Көңілім қайтты достан да дұшпаннан да» өлеңінің идеясы.

    10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;

    1

    14.09-18.09


    7

    7. «Көңілім қайтты достан да дұшпаннан да» өлеңі және өмір шындығы.

    10.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау.

    1



    8

    8. «Көңілім қайтты достан да дұшпаннан да» өлеңінің көркемдік әлемі.

    10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдау;

    10.3.4.1 шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу .

    1



    9

    9. «Сабырсыз, арсыз еріншек» өлеңі.

    10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;

    10.1.2.1 әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;


    1


    21.09 -25.09


    10

    10 «Сабырсыз, арсыз еріншек» өлеңі және өмір шындығы.

    10.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау.

    1



    11

    11. «Сабырсыз, арсыз еріншек» өлеңінің жаңашылдығы.

    10.3.3.1 шығарманың идеясын жалпыадамзаттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

    1



    12

    12. «Болыс болдым, мінекей» өлеңіндегі ұлттық мүдде.


    10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;

    1

    28.09 – 02. 10


    13

    13. «Болыс болдым, мінекей» өлеңі және уақыт.

    10.2.1.1 әдеби шығарманың композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау;

    1



    14

    14. Болыс болдым, мінекей» өлеңінің көркемдік құндылығы.

    10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдау;

    10.3.1.1 шығарманы мазмұндас туындылардың үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

    1



    15

    15. «Лай суға май бітпес қой өткенге» өлеңі және ұлттық мәселелер.

    10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;

    10.1.2.1 әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

    1

    5.10 – 09.10


    16

    16. «Лай суға май бітпес қой өткенге» өлеңінде көтерілген мәселелер және мен.

    10.2.4.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы өзіндік пікірін қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

    1



    17

    17.Он жетінші қарасөз

    10.1.5.1.шығармадағы ұлттық құндылықтардың әлемдік тақырыптармен үндестігін ашу;

    1



    18

    18 .Отыз екінші қарасөзіндегі өмір шындығы.

    10.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау;

    1

    12.10-16. 10


    19

    19.Отыз үшінші қарасөзінің жаңашылдығы.

    10.3.1.1 шығарманы мазмұндас туындылардың үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.

    1



    20

    20. Он жетінші қарасөз, отыз екінші қарасөз, отыз үшінші қарасөзіндегі құндылықтар.

    10.2.4.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы өзіндік пікірін қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

    1



    21

    21. «Ескендір» поэмасы және өмір шындығы.

    10.1.5.1.шығармадағы ұлттық құндылықтардың әлемдік тақырыптармен үндестігін ашу;

    1

    19.10-23. 10


    22

    22. .Ескендір поэмасындағы кейіпкерлер әлемі.

    10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

    1



    23


    23. Ескендір образы


    10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;


    1



    24

    24. «Ескендір» поэмасы және жалпыадамзаттық құндылық.

    10.3.3.1 шығарманың идеясын жалпыадамзаттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

    1

    26-30.10


    25

    25. «Жақсы болсаң, жарықты кім көрмейді, Өз бағаңды өзіңнен кім сұрайды?!»

    10.3.1.1 шығарманы мазмұндас туындылардың үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

    1



    26

    26. ТЖБ


    1



    27-28

    27. «Ескендір» поэмасынан алған әсерім.

    10.2.4.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы өзіндік пікірін қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

    2

    02-04.11

    Ұқсас тақырыптар кіріктірілді.


    ІІ тоқсан (20 сағат)

    29

    Прозадағы көркем ой


    1.Жүсіпбек Аймауытұлының өмірі, шығармашылығы

    «Ақбілек» романы

    10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;

    10.1.2.1 әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашу.

    1

    16.11 – 20.11


    30

    2. «Ақбілек» романының сюжеті

    10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;

    10.2.1.1 әдеби шығарманың композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау;

    1



    31

    3. Ақбілек» романындағы кейіпкерлер жүйесі.

    10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Досова Амина Калмырзаевна
    03 Қырқүйек 2023
    359
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ктж

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ктж

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ктж
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

    «Қазақ әдебиеті» пәні

    10-сынып (қоғамдық-гуманитарлық бағыт)

    Барлығы: 102 сағат, аптасына 3 сағат

    Р/С

    Ауыспалы тақырыптар

    Сабақтардың тақырыбы

    Оқудың мақсаттары

    Сағат саны

    Мерзімі

    Ескерту

    І тоқсан (28 сағат)

    1

    1. Өлең – сөздің патшасы


    1.Абайдың өмірі, шығармашылығы.

    «Сегіз аяқ» өлеңі – заман, дәуір, оның адамдары жайлы жазылған шығарма.

    10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;

    1

    1.09 – 4.09


    2

    2. . «Сегіз аяқ» өлеңінің тілі.

    10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдау;

    1



    3

    3. «Сегіз аяқ» өлеңінен алған әсерім.

    10.2.4.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы өзіндік пікірін қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

    1

    7.09 -11.09


    4

    4. «Өлең – сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңі – көркем сөздің асылы.

    10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;

    10.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау.

    1



    5

    5. «Өлең – сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңінің жаңашылдығы.

    10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына сыни тұрғыдан баға беру

    1



    6

    6 «Көңілім қайтты достан да дұшпаннан да» өлеңінің идеясы.

    10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;

    1

    14.09-18.09


    7

    7. «Көңілім қайтты достан да дұшпаннан да» өлеңі және өмір шындығы.

    10.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау.

    1



    8

    8. «Көңілім қайтты достан да дұшпаннан да» өлеңінің көркемдік әлемі.

    10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдау;

    10.3.4.1 шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу .

    1



    9

    9. «Сабырсыз, арсыз еріншек» өлеңі.

    10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;

    10.1.2.1 әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;


    1


    21.09 -25.09


    10

    10 «Сабырсыз, арсыз еріншек» өлеңі және өмір шындығы.

    10.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау.

    1



    11

    11. «Сабырсыз, арсыз еріншек» өлеңінің жаңашылдығы.

    10.3.3.1 шығарманың идеясын жалпыадамзаттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

    1



    12

    12. «Болыс болдым, мінекей» өлеңіндегі ұлттық мүдде.


    10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;

    1

    28.09 – 02. 10


    13

    13. «Болыс болдым, мінекей» өлеңі және уақыт.

    10.2.1.1 әдеби шығарманың композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау;

    1



    14

    14. Болыс болдым, мінекей» өлеңінің көркемдік құндылығы.

    10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдау;

    10.3.1.1 шығарманы мазмұндас туындылардың үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

    1



    15

    15. «Лай суға май бітпес қой өткенге» өлеңі және ұлттық мәселелер.

    10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;

    10.1.2.1 әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

    1

    5.10 – 09.10


    16

    16. «Лай суға май бітпес қой өткенге» өлеңінде көтерілген мәселелер және мен.

    10.2.4.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы өзіндік пікірін қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

    1



    17

    17.Он жетінші қарасөз

    10.1.5.1.шығармадағы ұлттық құндылықтардың әлемдік тақырыптармен үндестігін ашу;

    1



    18

    18 .Отыз екінші қарасөзіндегі өмір шындығы.

    10.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау;

    1

    12.10-16. 10


    19

    19.Отыз үшінші қарасөзінің жаңашылдығы.

    10.3.1.1 шығарманы мазмұндас туындылардың үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.

    1



    20

    20. Он жетінші қарасөз, отыз екінші қарасөз, отыз үшінші қарасөзіндегі құндылықтар.

    10.2.4.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы өзіндік пікірін қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

    1



    21

    21. «Ескендір» поэмасы және өмір шындығы.

    10.1.5.1.шығармадағы ұлттық құндылықтардың әлемдік тақырыптармен үндестігін ашу;

    1

    19.10-23. 10


    22

    22. .Ескендір поэмасындағы кейіпкерлер әлемі.

    10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

    1



    23


    23. Ескендір образы


    10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;


    1



    24

    24. «Ескендір» поэмасы және жалпыадамзаттық құндылық.

    10.3.3.1 шығарманың идеясын жалпыадамзаттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

    1

    26-30.10


    25

    25. «Жақсы болсаң, жарықты кім көрмейді, Өз бағаңды өзіңнен кім сұрайды?!»

    10.3.1.1 шығарманы мазмұндас туындылардың үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

    1



    26

    26. ТЖБ


    1



    27-28

    27. «Ескендір» поэмасынан алған әсерім.

    10.2.4.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы өзіндік пікірін қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

    2

    02-04.11

    Ұқсас тақырыптар кіріктірілді.


    ІІ тоқсан (20 сағат)

    29

    Прозадағы көркем ой


    1.Жүсіпбек Аймауытұлының өмірі, шығармашылығы

    «Ақбілек» романы

    10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;

    10.1.2.1 әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашу.

    1

    16.11 – 20.11


    30

    2. «Ақбілек» романының сюжеті

    10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;

    10.2.1.1 әдеби шығарманың композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау;

    1



    31

    3. Ақбілек» романындағы кейіпкерлер жүйесі.

    10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 10 сынып
    03.00.2023
    359
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Досова Амина Калмырзаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации