Күнтізбелік-тақырыптық жоспар (жаратылыстану-математикалық бағыт)
«Қазақ әдебиеті» пәні 11-сынып
Аптасына – 2сағат, барлығы – 68 сағат
|
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1-тоқсан |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
І бөлім. Кеңістік пен уақыт |
1.О.Бөкей өмірі, шығармашылық әлемі |
11.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру 11.2.5.1 әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау |
1 |
01.09.20 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2.О.Бөкей «Атау кере» повесі |
11.2.2.1 - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау. |
1 |
07.09.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. «Атау кере» романының сюжеті мен композициясы |
11.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну; |
1 |
08.09.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4. «Атау кере» романының кейіпкерлер әлемі және өмірлік шындық |
11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; 11.2.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау. |
1 |
14.09.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5. «Атау кере» романының көркемдік ерекшелігі |
11.2.3.1 шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау; 11.1.5.1- ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру. |
1 |
15.09.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6. «Атау кере» романының жанрлық ерекшелігі |
11.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді, қанатты сөздер, дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; 11.2.5.1 - әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау. |
1 |
21.09.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7. «Атау кере» романындағы ұлттық құндылықтар |
11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау; 11.3.4.1 -шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу |
1 |
22.09.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8. «Атау кере» романындағы әлемдік құндылықтар |
11.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру 11.2.5.1 әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау. |
1 |
28.09.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9. «Атау кере» романы және замана көрінісі |
11.1.2.1 - әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау. |
1 |
29.09.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10. «Атау кере» романы және әдеби сын |
11.2.4.1 әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу. 11.3.4.1 шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу. |
1 |
05.10.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11. «Атау кере» романы және менің шығармашылығым |
11.3.3.1 шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
06.10.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
12. Ж. Әбдірашевтің «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасының жанрлық ерекшелігі |
11.1.1.1 - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну; 11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету. |
1 |
12.10.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13. «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасының көркемдік әлемі |
11.2.3.1 - шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау. |
1 |
13.10.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14. «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасы және менің шығармашылығым БЖБ №1 |
11.3.4.1 - шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу; |
1 |
19.10.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15. «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасындағы ұлттық құндылықтар |
11.1.5.1- ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру; |
1 |
20.10.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
16. «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасы және әлем |
11.2.5.1 - әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау; |
1 |
26.10.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
17. «Дала, сенің ұлыңмын» поэма-ғы замана көрінісі |
11.3.2.1 - көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау; |
1 |
27.10.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
18.Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
02.11.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19. «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасы және әдеби сын |
11.3.4.1 - шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу; |
1 |
03.11.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2-тоқсан |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ІІ бөлім. Зобалаң заман шындығы |
1.Б.Мұқай «Өмірзая» романың сюжеті мен композициясы |
11.1.1.1 - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну; 11.2.2.1. шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау; |
1 |
16.11.20 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. «Өмірзая» романындағы кейіпкерлер жүйесі |
11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; 11.3.2.1 - көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау; |
1 |
17.11.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. «Өмірзая» романы және замана көрінісі |
11.1.5.1- ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру; 11.3.3.1 - шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
23.11.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4. «Өмірзая» романындағы ұлттық құндылықтар |
11.1.4.1 - көркем шығармалардан алған үзінділерді, қанатты сөздер, дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; 11.2.5.1 - әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау; |
1 |
24.11.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5. «Өмірзая» романы және менің шығармашылығым |
11.1.5.1- ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру 11.2.3.1 - шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау; |
1 |
30.11.12 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6. «Өмірзая» романындағы авторлық идея және өмір шындығы |
11.2.2.1 - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау; 11.3.2.1 - көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау; |
1 |
07.12.20 |
01.12.20 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7. Е.Әбікенұлының «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесінің сюжеті мен композициясы |
11.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну; 11.2.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау |
1 |
07.12.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8. Е.Әбікенұлының «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесіндегі авторлық идея мен өмір шындығы |
11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау; 11.2.4.1 - әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең ) жазу; |
1 |
08.12.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9. Е.Әбікенұлының «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесіндегі әлемдік ортақ құндылықтар. БЖБ |
11.2.5.1 - әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау; 11.3.2.1 - көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау; |
1 |
14.12.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10. Е.Әбікенұлының «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесінің тарихи және көркемдік құндылығы |
11.2.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау; 11.3.4.1 - шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу; |
1 |
15.12.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11. Е.Әбікенұлының «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесіндегі замана көрінісі |
11.3.2.1 көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау; |
1 |
21.12.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
12.ТЖБ |
|
1 |
22.12.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13. Е.Әбікенұлының «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесі және әдеби сын |
11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау; 11.3.4.1 шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу |
1 |
28.12.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14. Е.Әбікенұлының «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесі және әлем |
11.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
1 |
29.12.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3-тоқсан |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ІІІ бөлім. Ғасырлық туынды |
1.М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы (1-кітап) |
11.1.1.1 - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну; 11.2.2.1 - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау; |
1 |
11.01.21 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы (1-кітап) жанры мен композициясы |
11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; 11.3.2.1 - көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау; |
1 |
12.01.21 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының кейіпкерлер әлемі (1-кітап) |
11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; 11.2.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау; |
1 |
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Күнтізбелік-тақырыптық
жоспар (жаратылыстану-математикалық
бағыт) «Қазақ әдебиеті» пәні
11-сынып Аптасына – 2сағат, барлығы –
68 сағат Ауыспалы
тақырыптар Сабақтардың
тақырыбы Оқу
мақсаты Cағат
саны Мерзімі Ескерту 1-тоқсан
І
бөлім.
Кеңістік
пен
уақыт
1.О.Бөкей өмірі, шығармашылық
әлемі
11.1.5.1 ұлттық құндылықтардың
маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен
байланыстыру 11.2.5.1 әлем және қазақ
әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін
талдау 1 01.09.20
2.О.Бөкей
«Атау кере»
повесі 11.2.2.1 - шығармадағы
авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын
анықтау. 1 07.09.20 3.
«Атау кере» романының сюжеті
мен композициясы 11.1.1.1 әдеби шығармаға
сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін
түсіну; 1 08.09.20 4.
«Атау кере» романының
кейіпкерлер әлемі және өмірлік шындық
11.1.3.1 - көркем шығармадағы
кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын
көрсету; 11.2.1.1 - әдеби шығарманың
жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін
айқындау. 1 14.09.20 5.
«Атау кере» романының көркемдік
ерекшелігі 11.2.3.1 шығарма идеясы мен
көркемдегіш құралдардың байланысын талдау; 11.1.5.1- ұлттық
құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен
байланыстыру. 1 15.09.20 6.
«Атау кере» романының жанрлық
ерекшелігі
11.1.4.1 көркем шығармалардан
алған үзінділерді, қанатты сөздер, дәйексөздерді шығармашылық
жұмыстарда қолдану; 11.2.5.1 - әлем және қазақ
әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін
талдау. 1 21.09.20 7.
«Атау кере» романындағы ұлттық
құндылықтар 11.2.2.1 шығармадағы авторлық
идеяның өмір шындығымен байланысын
анықтау; 11.3.4.1 -шығарманы идеялық
жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын
жазу 1 22.09.20 8.
«Атау кере» романындағы әлемдік
құндылықтар 11.1.5.1 ұлттық құндылықтардың
маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен
байланыстыру 11.2.5.1 әлем және қазақ
әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін
талдау. 1 28.09.20 9.
«Атау кере» романы және замана
көрінісі 11.1.2.1 - әдеби шығарманың
жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып
талдау. 1 29.09.20 10.
«Атау кере» романы және әдеби
сын 11.2.4.1 әдеби туындыдағы
көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық
жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма)
жазу. 11.3.4.1 шығарманы идеялық
жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын
жазу. 1 05.10.20 11.
«Атау кере» романы және менің
шығармашылығым 11.3.3.1 шығарманы
көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу; 1 06.10.20 12.
Ж. Әбдірашевтің «Дала, сенің
ұлыңмын» поэмасының жанрлық ерекшелігі
11.1.1.1 - әдеби шығармаға
сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін
түсіну; 11.1.3.1 - көркем шығармадағы
кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын
көрсету. 1 12.10.20 13.
«Дала, сенің ұлыңмын»
поэмасының көркемдік әлемі 11.2.3.1 - шығарма идеясы мен
көркемдегіш құралдардың байланысын талдау. 1 13.10.20 14.
«Дала, сенің ұлыңмын» поэмасы
және менің шығармашылығым БЖБ
№1 11.3.4.1 - шығарманы идеялық
жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын
жазу; 1 19.10.20 15.
«Дала, сенің ұлыңмын»
поэмасындағы ұлттық құндылықтар 11.1.5.1- ұлттық
құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен
байланыстыру; 1 20.10.20 16.
«Дала, сенің ұлыңмын» поэмасы
және әлем 11.2.5.1 - әлем және қазақ
әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін
талдау; 1 26.10.20 17. «Дала, сенің ұлыңмын»
поэма-ғы замана көрінісі 11.3.2.1 - көркем шығармадағы
заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып
бағалау; 1 27.10.20 18.Тоқсандық жиынтық
бағалау 1 02.11.20 19.
«Дала, сенің ұлыңмын» поэмасы
және әдеби сын 11.3.4.1 - шығарманы идеялық
жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын
жазу; 1 03.11.20 2-тоқсан ІІ
бөлім. Зобалаң заман
шындығы 1.Б.Мұқай «Өмірзая» романың сюжеті мен
композициясы
11.1.1.1 - әдеби шығармаға
сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін
түсіну; 11.2.2.1. шығармадағы авторлық
идеяның өмір шындығымен байланысын
анықтау; 1 16.11.20 2.
«Өмірзая» романындағы
кейіпкерлер жүйесі
11.1.3.1 - көркем шығармадағы
кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын
көрсету; 11.3.2.1 - көркем шығармадағы
заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып
бағалау; 1 17.11.20 3.
«Өмірзая» романы және замана
көрінісі 11.1.5.1- ұлттық
құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен
байланыстыру; 11.3.3.1 - шығарманы
көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу; 1 23.11.20 4. «Өмірзая» романындағы
ұлттық құндылықтар
11.1.4.1 - көркем
шығармалардан алған үзінділерді, қанатты сөздер, дәйексөздерді
шығармашылық жұмыстарда қолдану; 11.2.5.1 - әлем және қазақ
әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін
талдау; 1 24.11.20 5. «Өмірзая» романы және менің
шығармашылығым 11.1.5.1- ұлттық
құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен
байланыстыру 11.2.3.1 - шығарма идеясы мен
көркемдегіш құралдардың байланысын талдау; 1 30.11.12 6. «Өмірзая» романындағы
авторлық идея және өмір шындығы 11.2.2.1 - шығармадағы
авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын
анықтау; 11.3.2.1 - көркем шығармадағы
заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып
бағалау; 1 07.12.20 01.12.20 7.
Е.Әбікенұлының «Пәтер іздеп
жүр едік» әңгімесінің сюжеті мен
композициясы
11.1.1.1 әдеби шығармаға
сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін
түсіну; 11.2.1.1 әдеби шығарманың
жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін
айқындау 1 07.12.20 8.
Е.Әбікенұлының «Пәтер іздеп
жүр едік» әңгімесіндегі авторлық идея мен өмір
шындығы 11.2.2.1 шығармадағы авторлық
идеяның өмір шындығымен байланысын
анықтау; 11.2.4.1 - әдеби туындыдағы
көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық
жұмыс (әңгіме, өлең ) жазу; 1 08.12.20 9. Е.Әбікенұлының «Пәтер іздеп
жүр едік» әңгімесіндегі әлемдік ортақ
құндылықтар. БЖБ 11.2.5.1 - әлем және қазақ
әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін
талдау; 11.3.2.1 - көркем
шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып
бағалау; 1 14.12.20 10. Е.Әбікенұлының «Пәтер
іздеп жүр едік» әңгімесінің тарихи және көркемдік
құндылығы 11.2.1.1
- әдеби шығарманың жанрына қарай
композициялық ерекшеліктерін айқындау; 11.3.4.1 - шығарманы идеялық
жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын
жазу; 1 15.12.20 11.
Е.Әбікенұлының «Пәтер іздеп
жүр едік» әңгімесіндегі замана көрінісі 11.3.2.1 көркем
шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып
бағалау; 1 21.12.20 12.ТЖБ 1 22.12.20 13.
Е.Әбікенұлының «Пәтер іздеп
жүр едік» әңгімесі және әдеби сын
11.2.2.1 шығармадағы авторлық
идеяның өмір шындығымен байланысын
анықтау; 11.3.4.1 шығарманы идеялық
жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын
жазу
1 28.12.20 14. Е.Әбікенұлының «Пәтер
іздеп жүр едік» әңгімесі және әлем 11.3.3.1 шығарманың идеясын
адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу. 1 29.12.20
3-тоқсан ІІІ
бөлім. Ғасырлық
туынды 1.М. Әуезовтің «Абай жолы»
роман-эпопеясы (1-кітап)
11.1.1.1 - әдеби шығармаға
сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін
түсіну; 11.2.2.1 -
шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын
анықтау; 1 11.01.21 2.
М. Әуезовтің «Абай жолы»
роман-эпопеясы (1-кітап) жанры мен
композициясы
11.1.3.1 - көркем шығармадағы
кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын
көрсету; 11.3.2.1 - көркем
шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып
бағалау; 1 12.01.21 3.
М. Әуезовтің «Абай жолы»
роман-эпопеясының кейіпкерлер әлемі (1-кітап)
11.1.3.1 - көркем шығармадағы
кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын
көрсету; 11.2.1.1
- әдеби шығарманың жанрына қарай
композициялық ерекшеліктерін айқындау; 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













