«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Аптасына-2 сағат Жылдық сағат саны- 68 сағат
1 тоқсан 16 сағат
|
Р/C |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
Абай шығармашылығы: «Сегіз аяқ» өлеңі |
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау |
1 |
3.09.25 |
|
2 |
Абай Құнанбайұлы «Сегізаяқ» өлеңінің сюжеттік композициясы |
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.1.5.1 - ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру |
1 |
8.09.25 |
|
3 |
Абай Құнанбайұлы «Сегізаяқ» өлеңінің жанры |
10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану 10.2.3.1 - шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау |
1 |
10.09.25 |
|
|
Абай Құнанбайұлы «Қалың елім, қазағым, қайран жұртым» өлеңіндегі құндылықтар |
10.1.1.1 - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.1.5.1 - ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру |
1 |
15.09.25 |
|
Абай Құнанбайұлы «Қалың елім, қазағым, қайран жұртым» өлеңінде кездесетін көркемдегіш құралдар |
10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау; 10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; |
1 |
17.09.25 |
|
|
Абай Құнанбайұлы «Лай суға май бітпес, қой өткенге» өлеңіндегі автор бейнесі |
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау |
1 |
22.09.25 |
|
|
Абай Құнанбайұлы «Лай суға май бітпес, қой өткенге» өлеңінің жаңашылдығы БЖБ № 1 |
10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; 10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру |
1 |
24.09.25 |
|
|
|
Абай Құнанбайұлы «Он жетінші қарасөзі» |
10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану 10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
1 |
29.09.25 |
|
|
Абай Құнанбайұлы «Он жетінші қарасөзіндегі» автор бейнесі |
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау 10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;
|
1 |
01.10.25 |
|
|
Абай Құнанбайұлы «Отыз екінші қарасөзі» |
10.1.5.1 - ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру 10.2.5.1 қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау; |
1 |
06.10.25 |
|
|
Абай Құнанбайұлы «Отыз екінші қарасөзінің» идеясы БЖБ № 2 |
10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру 10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
8.10.25 |
|
|
«Масғұт» поэмасы |
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
13.10.25 |
|
|
Шығармадағы кейіпкерлер жүйесі |
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; 10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау; |
1 |
15.10.25 |
|
|
І тоқсан ТЖБ |
|
1 |
20.10.25 |
|
|
Автор бейнесі мен ұлттық құндылық |
10.1.5.1 - ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру 10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау |
1 |
22.10.25 |
|
|
Әдеби сын |
10.2.5.1 қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау 10.3.4.1 ғылыми еңбектерге сүйене отырып әдеби сын жазу |
1 |
22.10.25 |
ІІ тоқсан Сағат саны-16 сағат
|
Р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
Қазақтың Қанышы М.Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе |
10.1.1.1. әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану; |
1 |
3.11.25 |
|
2 |
«Қаныш Сәтбаев» роман-эссесіндегі кейіпкерлер |
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; |
1 |
5.11.25 |
|
3 |
Шығармадағы автор бейнесі |
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау; |
1 |
10.11.25 |
|
4 |
Көтерілген мәселеге әңгіме жазу |
10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме) жазу |
1 |
12.11.25 |
|
5 |
Шығарманың композициялық ерекшелігі |
10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау; 10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; |
1 |
17.11.25 |
|
6 |
Шығарманың жаңашылдығы |
10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру; |
1 |
19.11.25 |
|
7 |
Менің пікірім... №3 БЖБ |
10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу |
1 |
24.11.25 |
|
8 |
Тарихи тұлға |
10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; 10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру; |
1 |
26.11.25 |
|
9 |
Ұлт құндылығы |
10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру |
1 |
1.12.25 |
|
10 |
Тарихи және көркемдік құндылық |
10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; |
1 |
3.12.25 |
|
11 |
Эссе |
.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме) жазу |
1 |
8.12.25 |
|
12 |
Қаныш туралы еңбектер |
10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу |
1 |
10.12.25 |
|
13 |
Автор және эпизод №4 БЖБ |
10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
1 |
15.12.25 |
|
14 |
Менің жаныма жақын үзінді |
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау; |
1 |
17.12.25 |
|
15 |
ІІ тоқсан ТЖБ |
|
1 |
22.12.25 |
|
16 |
Мен ұнатқан кейіпкер |
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; |
1 |
24.12.25 |
3 тоқсан сағат саны-20
|
Р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
А.Кемелбаева «Шашты» әңгімесі,Сюжет пен композиция |
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
5.01.26 |
|
2 |
Әдеби шығарманың жанры |
10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану; 10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; |
1 |
07.01.26 |
|
3 |
Үзінділермен жұмыс |
10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; 10.1.5.1ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру |
1 |
12.01.26 |
|
4 |
Шығармадағы көркемдегіш құралдар |
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау; 10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау; |
1 |
14.01.26 |
|
5 |
Шығармада көтерілген мәселе |
10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру; 10.2.4.1 көркем шығармадада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
19.01.26 |
|
6 |
Тарихи құндылық |
10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; 10.2.5.1 қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау |
1 |
21.01.26 |
|
7 |
Әдеби сын |
10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу |
1 |
26.01.26 |
|
8 |
Адамгершілік құндылық №5 БЖБ |
10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
28.01.26 |
|
9 |
Т.Сұлтанбеков «Көшпелі алтын» ғылыми фантастикалық әңгімесі, |
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
02.02.26 |
|
10 |
Фантастика жанры |
10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану; 10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; |
1 |
04.02.26 |
|
11 |
Ұлттық құндылық |
10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; 10.1.5.1ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру |
1 |
09.02.26 |
|
12 |
Автор бейнесі |
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау; 10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау; |
1 |
11.02.26 |
|
13 |
Шығарманың жаңашылдығы |
10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру; 10.2.4.1 көркем шығармадада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу |
1 |
16.02.26 |
|
14 |
Әлем әдебиетіне ортақ құндылық |
10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; 10.2.5.1 қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау |
1 |
18.02.26 |
|
15 |
Эссе |
10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
23.02.26 |
|
16 |
Оразақын Асқар «Шетте жүрген бауырларға» өлеңі |
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау; |
1 |
25.02.26 |
|
17 |
Шығарманың жаңашылдығы |
10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру; |
1 |
02.03.26 |
|
18 |
Құндылық №6 БЖБ |
10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; |
1 |
04.03.26 |
|
19 |
ІІІ тоқсан ТЖБ |
|
1 |
09.03.26 |
|
20 |
Әдеби сын |
10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу |
1 |
11.03.26 |
4 тоқсан сағат саны-16
|
р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
Ш. Мұртаза «Бесеудің хаты» драмасы, |
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану; |
1 |
30.03.26 |
|
2 |
Кейіпкерлер жүйесі |
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; 10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану |
1 |
01.04.26 |
|
3 |
Композициялық құрылым және автор бейнесі |
10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау; 10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау; |
1 |
06.04.26 |
|
4 |
Шығармадағы мәселе |
10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау; 10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (өлең, әңгіме ) жазу; |
1 |
08.04.26 |
|
5 |
Қазақ әдебиетіндегі құндылықтар |
10.2.5.1 қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау 10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; |
1 |
13.04.26 |
|
6 |
Әдеби сын №7 БЖБ |
10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
15.04.26 |
|
7 |
Ж.Бөдеш «Жалғыз» поэмасы |
10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу |
1 |
20.04.26 |
|
8 |
Жанр мен кейіпкер |
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
22.04.26 |
|
9 |
Ұлттық құндылық |
10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану; 10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; |
1 |
27.04.26 |
|
10 |
Автор бейнесі |
10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; 10.1.5.1ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру |
1 |
29.04.26 |
|
11 |
Шығарманың жаңашылдығы |
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау; 10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау; |
1 |
04.05.26 |
|
12 |
№8 БЖБ |
10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру; 10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу |
1 |
06.05.26 |
|
13 |
Тарихи құндылық |
10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; 10.2.5.1 қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау |
1 |
11.05.26 |
|
14 |
ІV тоқсан ТЖБ |
10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу |
1 |
13.05.26 |
|
15 |
Шығармашылық Жұмыс |
10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
18.05.26 |
|
16 |
Тоқсандық Қайталау |
10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
20.05.26 |
Қазақ тілі 10 сынып ЖМБ
Аптасына – 1 сағат, Барлығы 34 сағат
|
Р/С |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
1. Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті Кітаби тіл. Сөйлеу тілі 1.Қоғам құндылығы-халықтың тілі, мәдениеті, салт- дәстүрі |
10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру; 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
|
|
2 |
2.Ұлттық руханиятымыздың өзегі-тіл |
10.1.3.1 мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық- саяси) талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен байланыстыру 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
|
|
3 |
3.Қазақ халқының салт-дәстүрлері |
10.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; |
1 |
|
|
4 |
4.Қолөнер- сырлы өнер БЖБ №1 |
10.2.5.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей білу |
1 |
|
|
5 |
5.Қазақ киносы-қазақ тарихы |
10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі) |
1 |
|
|
6 |
6.Сөз мәдениетінің адам қарым-қатынасындағы орны |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, тілдік оралымдар, өзге стиль элементтері); |
1 |
|
|
7 |
7.Сөйлеу шеберлігі және тіл мәдениеті БЖБ №2 |
10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормағасай жазу |
1 |
|
|
8 |
І тоқсан соң ЖБ |
|
1 |
|
|
9 |
Қайталау |
|
1 |
|
ІІ тоқсан
|
Р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
2. Индустрия ландыру: ұлттық өндіріс. Сөз дәлдігі 1.Түрксіб теміржолы |
10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау; |
1 |
|
|
2 |
2.Тұлпар-Тальго |
10.2.1.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді талдау, негізгі үрдістерді анықтау; |
1 |
|
|
3 |
3.Қара көмір |
10.2.3.1 көпшілікке арналған дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау |
1 |
|
|
4 |
4.Мыс кендері |
10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу |
1 |
|
|
5 |
5.Алматы метросы БЖБ №3 |
10.3.2.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу; |
1 |
|
|
6 |
6.Мұнай индустриясы |
10.3.6.1 жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау |
1 |
|
|
7 |
7.Әлемнің ірі индустриялық алпауыттары Қазақстанда БЖБ №4 |
10.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыру және бағалау |
1 |
|
|
8 |
І тоқсан бойынша қайталау |
|
1 |
|
ІІІ тоқсан Апта саны-10, сағат саны-10 сағат
|
Р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
3. Адамзат дамуының жаһандық мәселелері. Тілдік жүйе және норма Сөз қолданысындағы ерекшеліктер және стиль. 1.Ұлттық мәдениеттің жаһандану үрдісі |
10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (интервью) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау; |
1 |
|
|
2 |
2.Экономикалық жаһандану |
10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу |
1 |
|
|
3 |
3.Аумақтық жаһандану |
10.2.3.1 көпшілікке арналған интервью құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
|
|
4 |
4.Ақпараттық-коммуникациялық жаһандану |
10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу; |
1 |
|
|
5 |
5.Адамзат дамуының жаһандық мәселелері БЖБ №5 |
10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс-қағаздар, публицистикалық, көркем әдебиет, ауызекі сөйлеу стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау |
1 |
|
|
6 |
Адам өмірін сақтау. 6Ад.ам өмірін қорғау-басты міндет |
10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, интервью жазу; |
1 |
|
|
7 |
Ғылыми әдебиет тілінің ерекшеліктері. 7.Адамның денсаулығы-қоғамның байлығы |
10.3.5.1 әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына білу |
1 |
|
|
8 |
8.Адам өмірі және қоршаған орта |
10.2.3.1 көпшілікке арналған очерктің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
|
|
9 |
Спорттың адам өміріне пайдасы БЖБ №6 |
10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу; |
1 |
|
|
10 |
ІІІ тоқсан соң ЖБ |
|
1 |
|
4 тоқсан сағат саны - 9
|
Р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
5. Сәулет өнері. Тілдік жүйе және норма. Ғылыми әдебиет атаулары ның ерекшелігі 1.Таңғажайып сәулет өнері |
10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (пікірталас) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау; |
1 |
|
|
2 |
Жаңа қолданыс тағы сөздер. 2.Киіз үй-ғажап сәулет туындысы |
10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу 10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу. |
1 |
|
|
3 |
3.Таспен жазылған тарих |
10.2.6.1 БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік, ғылыми еңбектерден деректерді ала білу, сілтеме жасау жолдарын білу |
1 |
|
|
4 |
Ғылыми әдебиет атаулары ның ерекшелігі 4.Қазақстан сәулет өнерінің көне ескерткіштері БЖБ № 7 |
10.2.3.1 көпшілікке арналған мақаланың құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
|
|
5 |
5.Қазақтың танымал сәулетшілері |
10.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу; 10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу. |
1 |
|
|
6 |
6.Заманауи сәулет туындылары |
10.3.4.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі, аргументативті эссе) 10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу. |
1 |
|
|
7 |
7.Ел астанасы – сәулет өнерінің жаңа тынысы БЖБ №8 |
10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу |
1 |
|
|
8 |
Тоқсандық қайталау |
|
1 |
|
|
9 |
Қайталау |
|
1 |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
КТЖ 10 ЖМБ Әдебиет
КТЖ 10 ЖМБ Әдебиет
«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Аптасына-2 сағат Жылдық сағат саны- 68 сағат
1 тоқсан 16 сағат
|
Р/C |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
Абай шығармашылығы: «Сегіз аяқ» өлеңі |
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау |
1 |
3.09.25 |
|
2 |
Абай Құнанбайұлы «Сегізаяқ» өлеңінің сюжеттік композициясы |
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.1.5.1 - ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру |
1 |
8.09.25 |
|
3 |
Абай Құнанбайұлы «Сегізаяқ» өлеңінің жанры |
10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану 10.2.3.1 - шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау |
1 |
10.09.25 |
|
|
Абай Құнанбайұлы «Қалың елім, қазағым, қайран жұртым» өлеңіндегі құндылықтар |
10.1.1.1 - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.1.5.1 - ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру |
1 |
15.09.25 |
|
Абай Құнанбайұлы «Қалың елім, қазағым, қайран жұртым» өлеңінде кездесетін көркемдегіш құралдар |
10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау; 10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; |
1 |
17.09.25 |
|
|
Абай Құнанбайұлы «Лай суға май бітпес, қой өткенге» өлеңіндегі автор бейнесі |
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау |
1 |
22.09.25 |
|
|
Абай Құнанбайұлы «Лай суға май бітпес, қой өткенге» өлеңінің жаңашылдығы БЖБ № 1 |
10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; 10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру |
1 |
24.09.25 |
|
|
|
Абай Құнанбайұлы «Он жетінші қарасөзі» |
10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану 10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
1 |
29.09.25 |
|
|
Абай Құнанбайұлы «Он жетінші қарасөзіндегі» автор бейнесі |
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау 10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;
|
1 |
01.10.25 |
|
|
Абай Құнанбайұлы «Отыз екінші қарасөзі» |
10.1.5.1 - ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру 10.2.5.1 қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау; |
1 |
06.10.25 |
|
|
Абай Құнанбайұлы «Отыз екінші қарасөзінің» идеясы БЖБ № 2 |
10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру 10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
8.10.25 |
|
|
«Масғұт» поэмасы |
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
13.10.25 |
|
|
Шығармадағы кейіпкерлер жүйесі |
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; 10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау; |
1 |
15.10.25 |
|
|
І тоқсан ТЖБ |
|
1 |
20.10.25 |
|
|
Автор бейнесі мен ұлттық құндылық |
10.1.5.1 - ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру 10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау |
1 |
22.10.25 |
|
|
Әдеби сын |
10.2.5.1 қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау 10.3.4.1 ғылыми еңбектерге сүйене отырып әдеби сын жазу |
1 |
22.10.25 |
ІІ тоқсан Сағат саны-16 сағат
|
Р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
Қазақтың Қанышы М.Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе |
10.1.1.1. әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану; |
1 |
3.11.25 |
|
2 |
«Қаныш Сәтбаев» роман-эссесіндегі кейіпкерлер |
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; |
1 |
5.11.25 |
|
3 |
Шығармадағы автор бейнесі |
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау; |
1 |
10.11.25 |
|
4 |
Көтерілген мәселеге әңгіме жазу |
10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме) жазу |
1 |
12.11.25 |
|
5 |
Шығарманың композициялық ерекшелігі |
10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау; 10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; |
1 |
17.11.25 |
|
6 |
Шығарманың жаңашылдығы |
10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру; |
1 |
19.11.25 |
|
7 |
Менің пікірім... №3 БЖБ |
10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу |
1 |
24.11.25 |
|
8 |
Тарихи тұлға |
10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; 10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру; |
1 |
26.11.25 |
|
9 |
Ұлт құндылығы |
10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру |
1 |
1.12.25 |
|
10 |
Тарихи және көркемдік құндылық |
10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; |
1 |
3.12.25 |
|
11 |
Эссе |
.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме) жазу |
1 |
8.12.25 |
|
12 |
Қаныш туралы еңбектер |
10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу |
1 |
10.12.25 |
|
13 |
Автор және эпизод №4 БЖБ |
10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
1 |
15.12.25 |
|
14 |
Менің жаныма жақын үзінді |
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау; |
1 |
17.12.25 |
|
15 |
ІІ тоқсан ТЖБ |
|
1 |
22.12.25 |
|
16 |
Мен ұнатқан кейіпкер |
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; |
1 |
24.12.25 |
3 тоқсан сағат саны-20
|
Р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
А.Кемелбаева «Шашты» әңгімесі,Сюжет пен композиция |
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
5.01.26 |
|
2 |
Әдеби шығарманың жанры |
10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану; 10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; |
1 |
07.01.26 |
|
3 |
Үзінділермен жұмыс |
10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; 10.1.5.1ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру |
1 |
12.01.26 |
|
4 |
Шығармадағы көркемдегіш құралдар |
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау; 10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау; |
1 |
14.01.26 |
|
5 |
Шығармада көтерілген мәселе |
10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру; 10.2.4.1 көркем шығармадада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
19.01.26 |
|
6 |
Тарихи құндылық |
10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; 10.2.5.1 қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау |
1 |
21.01.26 |
|
7 |
Әдеби сын |
10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу |
1 |
26.01.26 |
|
8 |
Адамгершілік құндылық №5 БЖБ |
10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
28.01.26 |
|
9 |
Т.Сұлтанбеков «Көшпелі алтын» ғылыми фантастикалық әңгімесі, |
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
02.02.26 |
|
10 |
Фантастика жанры |
10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану; 10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; |
1 |
04.02.26 |
|
11 |
Ұлттық құндылық |
10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; 10.1.5.1ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру |
1 |
09.02.26 |
|
12 |
Автор бейнесі |
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау; 10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау; |
1 |
11.02.26 |
|
13 |
Шығарманың жаңашылдығы |
10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру; 10.2.4.1 көркем шығармадада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу |
1 |
16.02.26 |
|
14 |
Әлем әдебиетіне ортақ құндылық |
10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; 10.2.5.1 қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау |
1 |
18.02.26 |
|
15 |
Эссе |
10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
23.02.26 |
|
16 |
Оразақын Асқар «Шетте жүрген бауырларға» өлеңі |
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау; |
1 |
25.02.26 |
|
17 |
Шығарманың жаңашылдығы |
10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру; |
1 |
02.03.26 |
|
18 |
Құндылық №6 БЖБ |
10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; |
1 |
04.03.26 |
|
19 |
ІІІ тоқсан ТЖБ |
|
1 |
09.03.26 |
|
20 |
Әдеби сын |
10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу |
1 |
11.03.26 |
4 тоқсан сағат саны-16
|
р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
Ш. Мұртаза «Бесеудің хаты» драмасы, |
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану; |
1 |
30.03.26 |
|
2 |
Кейіпкерлер жүйесі |
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; 10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану |
1 |
01.04.26 |
|
3 |
Композициялық құрылым және автор бейнесі |
10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау; 10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау; |
1 |
06.04.26 |
|
4 |
Шығармадағы мәселе |
10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау; 10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (өлең, әңгіме ) жазу; |
1 |
08.04.26 |
|
5 |
Қазақ әдебиетіндегі құндылықтар |
10.2.5.1 қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау 10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; |
1 |
13.04.26 |
|
6 |
Әдеби сын №7 БЖБ |
10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
15.04.26 |
|
7 |
Ж.Бөдеш «Жалғыз» поэмасы |
10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу |
1 |
20.04.26 |
|
8 |
Жанр мен кейіпкер |
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
22.04.26 |
|
9 |
Ұлттық құндылық |
10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану; 10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; |
1 |
27.04.26 |
|
10 |
Автор бейнесі |
10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; 10.1.5.1ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру |
1 |
29.04.26 |
|
11 |
Шығарманың жаңашылдығы |
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау; 10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау; |
1 |
04.05.26 |
|
12 |
№8 БЖБ |
10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру; 10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу |
1 |
06.05.26 |
|
13 |
Тарихи құндылық |
10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; 10.2.5.1 қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау |
1 |
11.05.26 |
|
14 |
ІV тоқсан ТЖБ |
10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу |
1 |
13.05.26 |
|
15 |
Шығармашылық Жұмыс |
10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
18.05.26 |
|
16 |
Тоқсандық Қайталау |
10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
20.05.26 |
Қазақ тілі 10 сынып ЖМБ
Аптасына – 1 сағат, Барлығы 34 сағат
|
Р/С |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
1. Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті Кітаби тіл. Сөйлеу тілі 1.Қоғам құндылығы-халықтың тілі, мәдениеті, салт- дәстүрі |
10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру; 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
|
|
2 |
2.Ұлттық руханиятымыздың өзегі-тіл |
10.1.3.1 мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық- саяси) талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен байланыстыру 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
|
|
3 |
3.Қазақ халқының салт-дәстүрлері |
10.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; |
1 |
|
|
4 |
4.Қолөнер- сырлы өнер БЖБ №1 |
10.2.5.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей білу |
1 |
|
|
5 |
5.Қазақ киносы-қазақ тарихы |
10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі) |
1 |
|
|
6 |
6.Сөз мәдениетінің адам қарым-қатынасындағы орны |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, тілдік оралымдар, өзге стиль элементтері); |
1 |
|
|
7 |
7.Сөйлеу шеберлігі және тіл мәдениеті БЖБ №2 |
10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормағасай жазу |
1 |
|
|
8 |
І тоқсан соң ЖБ |
|
1 |
|
|
9 |
Қайталау |
|
1 |
|
ІІ тоқсан
|
Р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
2. Индустрия ландыру: ұлттық өндіріс. Сөз дәлдігі 1.Түрксіб теміржолы |
10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау; |
1 |
|
|
2 |
2.Тұлпар-Тальго |
10.2.1.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді талдау, негізгі үрдістерді анықтау; |
1 |
|
|
3 |
3.Қара көмір |
10.2.3.1 көпшілікке арналған дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау |
1 |
|
|
4 |
4.Мыс кендері |
10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу |
1 |
|
|
5 |
5.Алматы метросы БЖБ №3 |
10.3.2.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу; |
1 |
|
|
6 |
6.Мұнай индустриясы |
10.3.6.1 жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау |
1 |
|
|
7 |
7.Әлемнің ірі индустриялық алпауыттары Қазақстанда БЖБ №4 |
10.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыру және бағалау |
1 |
|
|
8 |
І тоқсан бойынша қайталау |
|
1 |
|
ІІІ тоқсан Апта саны-10, сағат саны-10 сағат
|
Р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
3. Адамзат дамуының жаһандық мәселелері. Тілдік жүйе және норма Сөз қолданысындағы ерекшеліктер және стиль. 1.Ұлттық мәдениеттің жаһандану үрдісі |
10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (интервью) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау; |
1 |
|
|
2 |
2.Экономикалық жаһандану |
10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу |
1 |
|
|
3 |
3.Аумақтық жаһандану |
10.2.3.1 көпшілікке арналған интервью құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
|
|
4 |
4.Ақпараттық-коммуникациялық жаһандану |
10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу; |
1 |
|
|
5 |
5.Адамзат дамуының жаһандық мәселелері БЖБ №5 |
10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс-қағаздар, публицистикалық, көркем әдебиет, ауызекі сөйлеу стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау |
1 |
|
|
6 |
Адам өмірін сақтау. 6Ад.ам өмірін қорғау-басты міндет |
10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, интервью жазу; |
1 |
|
|
7 |
Ғылыми әдебиет тілінің ерекшеліктері. 7.Адамның денсаулығы-қоғамның байлығы |
10.3.5.1 әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына білу |
1 |
|
|
8 |
8.Адам өмірі және қоршаған орта |
10.2.3.1 көпшілікке арналған очерктің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
|
|
9 |
Спорттың адам өміріне пайдасы БЖБ №6 |
10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу; |
1 |
|
|
10 |
ІІІ тоқсан соң ЖБ |
|
1 |
|
4 тоқсан сағат саны - 9
|
Р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
5. Сәулет өнері. Тілдік жүйе және норма. Ғылыми әдебиет атаулары ның ерекшелігі 1.Таңғажайып сәулет өнері |
10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (пікірталас) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау; |
1 |
|
|
2 |
Жаңа қолданыс тағы сөздер. 2.Киіз үй-ғажап сәулет туындысы |
10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу 10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу. |
1 |
|
|
3 |
3.Таспен жазылған тарих |
10.2.6.1 БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік, ғылыми еңбектерден деректерді ала білу, сілтеме жасау жолдарын білу |
1 |
|
|
4 |
Ғылыми әдебиет атаулары ның ерекшелігі 4.Қазақстан сәулет өнерінің көне ескерткіштері БЖБ № 7 |
10.2.3.1 көпшілікке арналған мақаланың құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
|
|
5 |
5.Қазақтың танымал сәулетшілері |
10.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу; 10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу. |
1 |
|
|
6 |
6.Заманауи сәулет туындылары |
10.3.4.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі, аргументативті эссе) 10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу. |
1 |
|
|
7 |
7.Ел астанасы – сәулет өнерінің жаңа тынысы БЖБ №8 |
10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу |
1 |
|
|
8 |
Тоқсандық қайталау |
|
1 |
|
|
9 |
Қайталау |
|
1 |
|
шағым қалдыра аласыз













