Материалдар / КТЖ 6 сынып тіл дамыту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

КТЖ 6 сынып тіл дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Үйден оқитын оқушыға арналған КТЖ тіл дамыту 6 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2024
59
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Келісемін

ДӘІЖО

_____________ А.Тайтелиева

Бекітемін

Мектеп директоры

_____________ Б.Н. Карибаева


2024-2025 оқу жылында үйде оқытылатын 6 «___» сынып оқушысы

_________________________________

Күнтізбелік -тақырыптық жоспары


Пәні: _____________________________

Пән мұғалімі: __________________________________


Лексикалық

тақырыптар

Бөлімдер

Бөлімшелер


Оқыту мақсаты



1-тоқсан



Халық ауыз әдебиеті

1.Тыңдалым және айтылым

1.1 ақпаратты

түсіну

6.1.1.1 мәтіннің негізгі мағынасын

түсіну

1




1.2мәтіннен

ақпаратты анықтау

6.1.2.1 мәтіндегі жаңа сөздерді тауып, мағынасын түсіну;

1




1.3 негізгі

анықтау ойды

6.1.3.1шығарманың және оның бөліктерінің негізгі ойын анықтау

1




1.4 сахналау және

драмалау

6.1.4.1мұғалімнің көмегімен әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу

1


Туған табиғат көріністері (жаз, күз)

2. Оқылым

2.1 оқылым стратегияларын

қолдану

6.2.1.1 шағын ертегі, тақпақ, мәтіндерді мәнерлеп, дұрыс, интонациясын сақтап, тыныс

белгілеріне тоқтап оқып, негізгі мазмұнын түсіну

1




2.3 сыныптан тыс

оқу

6.2.2.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың түрін анықтау және өз таңдауын дәлелдеу

1




2.4 әртүрлі ресурс көздерінен қажетті

ақпарат алу

6.2.3.1 балалар көркем әдебиетін, балаларға арналған газет,

журналдарды жүйелі түрде оқу

1


Менің

достарым

3. Тілдесу

3.1 қарым- қатынастық дағдыларын

дамыту

6.4.2.1 мұғалімнің көмегімен балаларға арналған газет- журналдардан қажетті ақпаратты ала білу

6.3.1.1 мәтін, сурет, ертегі, іс- әрекеттер бойынша үлгілерді пайдаланып сұрақтарға жауап қайтару, әңгімелесу

1




2 тоқсан



Менің Қазақстаным

1. Тыңдалым және айтылым

1.1 ақпаратты

түсіну

6.1.1.1 мәтіннің негізгі мағынасын түсіну

1




1.2 мәтіннен

ақпаратты анықтау

6.1.1.2 сұраққа өздігінен жауап

бергенде жаңа сөздерді қолдануға үйрету



1.3 негізгі ойды

анықтау

6.1.3.1шығарманың және оның бөліктерінің негізгі ойын анықтау

1




1.4 сахналау және

драмалау

6.1.4.2 кейіпкерлердің түрлі эмоциялық жағдайын көрсету


2. Оқылым

2.1 оқылым

Стратегияларын қолдану

6.2.1.2 әдеби сөздің нормаларын сақтай отырып саналы түрде

дауыстап дұрыс оқу

1




2.2 мәтіннің жанрлық

Ерекшелігін ажырату

6.2.2.1 мұғалімнің көмегімен

шығарманың түрін анықтау және өз таңдауын дәлелдеу

1




2.3 сыныптан тыс

оқу

6.2.3.2 мұғалім берген форма

бойынша сыныптан тыс оқудың күнделігін немесе стендісін жүргізу

1




2.4 әртүрлі ресурс

көздерінен қажетті

ақпарат алу

6.4.2.1 мұғалімнің көмегімен балаларға арналған газет- журналдардан қажетті ақпаратты

ала білу

Туған

табиғат

көріністері

(қыс)

3. Тілдесу

3.1 қарым-

қатынастық

дағдыларын

дамыту

6.3.1.2 таныс заттардың басты белгілерін анықтап, сипаттау; сұраққа толық жауап беру,

жауапты кеңейту, өздігінен сұрақ қоя білу

1




3.2 жағдаятты

болжау

6.3.2.1 тақырып және бастамасы

бойынша жағдаятты әрі қарай болжау



Тоқсандық жиынтық бағалау

1




Қайталау

1





3 тоқсан



Жануарлар туралы

1. Тыңдалым және айтылым

1.1 ақпаратты

түсіну

6.1.1.2 аудио таспаға жазылған әрртүрлі жанырдағы шағын мәтінді естіп, мазмұнын түсіну

1




1.2 мәтіннен ақпаратты анықтау

        1. сұраққа өздігінен жауап бергенде жаңа сөздерді қолдану

түсініксіз сөздерді табу

1


Туған

табиғат көріністері (қыс)


1.3 негізгі ойды анықтау

6.1.3.1шығарманың және оның бөліктерінің негізгі ойын анықтау

1




1.4 сахналау және драмалау

6.1.4.3 шағын шығармаларды

сахналауға қатысу

1



2. Оқылым

2.1 оқылым стратегияларын қолдану

6.2.1.3 іштей оқу

1






2.2 мәтіннің жанрлық

ерекшелігін ажырату

6.2.2.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың түрін анықтау және

өз таңдауын дәлелдеу

1




2.3 сыныптан тыс оқу

        1. оқыған шығарманы талқылау

        2. оқыған кітаптарға ұжыммен шағын пікір құрастыру

1




2.4 әртүрлі ресурс көздерінен қажетті

ақпарат алу

6.4.2.1 мұғалімнің көмегімен балаларға арналған газет- журналдардан қажетті ақпаратты ала білу

1


Туған табиғат көріністері (көктем)

3. Тілдесу

3.1 қарым- қатынастық дағдыларын дамыту

6.3.1.2 таныс заттардың басты белгілерін анықтап, сипаттау; сұраққа толық жауап беру,

жауапты кеңейту, өздігінен сұрақ қоя білу

1




3.2 жағдаятты

болжау

6.3.2.1 тақырып және бастамасы бойынша жағдаятты әрі қарай болжау

1




4 тоқсан




Жақсылыққа асығындар

1. Тыңдалым және айтылым

1.1 ақпаратты

түсіну

6.1.1.2 аудио таспаға жазылған әрртүрлі жанырдағы шағын мәтінді естіп, мазмұнын түсіну

1




1.2 мәтіннен ақпаратты анықтау

6.1.2.4 мағынасы ұқсас және

қарама-қармы мәндес сөздерді іріктеу



1.3 негізгі ойды анықтау

6.1.3.1шығарманың және оның

бөліктерінің негізгі ойын анықтау

1


Туған табиғат

көріністері (көктем)


1.4 сахналау және драмалау

6.1.4.3 шағын шығармаларды сахналауға қатысу

Туған табиғат көріністері (жаз)

2. Оқылым

2.1 оқылым стратегияларын қолдану

        1. алдын ала берілген тапсырмаларды орындау мақсатымен (мәнерлеп оқуға дайындалу, сұрақтар бойынша белгіленген бөліктерін анықтау, мазмұндауға дайындалу)

        2. тақпақтар жаттау, жатқа 8- 10 тақпақ білу

1




2.2 мәтіннің жанрлық ерекшелігін

ажырату

6.2.2.1 мұғалімнің көмегімен

шығарманың түрін анықтау және өз таңдауын дәлелдеу

1




2.3 сыныптан тыс оқу

        1. мұғалімнің тапсырмасы бойынша оқыған мәтінді

бас кейіпкерлерді атау және оларға деген өз көзқарасын білдіру

1




2.4 әртүрлі ресурс

көздерінен қажетті ақпарат алу

6.4.2.1 мұғалімнің көмегімен балаларға арналған газет- журналдардан қажетті ақпаратты

ала білу


3. Тілдесу

3.1 қарым- қатынастық дағдыларын дамыту

6.3.1.3 коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы, диалогқа

даярлықсыз қатысу

1




3.2 жағдаятты

болжау

6.3.2.1 тақырып және бастамасы бойынша жағдаятты әрі қарай болжау



Тоқсандық жиыньық бағалау

1




Қайталау

1










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!