|
Келісемін ДӘІЖО _____________ А.Тайтелиева |
Бекітемін Мектеп директоры _____________ Б.Н. Карибаева |
2024-2025 оқу жылында үйде оқытылатын 6 «___» сынып оқушысы
_________________________________
Күнтізбелік -тақырыптық жоспары
Пәні: _____________________________
Пән мұғалімі:
__________________________________
|
Лексикалық тақырыптар |
Бөлімдер |
Бөлімшелер |
Оқыту мақсаты |
|
|
|
1-тоқсан |
|
|
|||
|
Халық ауыз әдебиеті |
1.Тыңдалым және айтылым |
1.1 ақпаратты түсіну |
6.1.1.1 мәтіннің негізгі мағынасын түсіну |
1 |
|
|
|
|
1.2мәтіннен ақпаратты анықтау |
6.1.2.1 мәтіндегі жаңа сөздерді тауып, мағынасын түсіну; |
1 |
|
|
|
|
1.3 негізгі анықтау ойды |
6.1.3.1шығарманың және оның бөліктерінің негізгі ойын анықтау |
1 |
|
|
|
|
1.4 сахналау және драмалау |
6.1.4.1мұғалімнің көмегімен әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу |
1 |
|
|
Туған табиғат көріністері (жаз, күз) |
2. Оқылым |
2.1 оқылым стратегияларын қолдану |
6.2.1.1 шағын ертегі, тақпақ, мәтіндерді мәнерлеп, дұрыс, интонациясын сақтап, тыныс белгілеріне тоқтап оқып, негізгі мазмұнын түсіну |
1 |
|
|
|
|
2.3 сыныптан тыс оқу |
6.2.2.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың түрін анықтау және өз таңдауын дәлелдеу |
1 |
|
|
|
|
2.4 әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алу |
6.2.3.1 балалар көркем әдебиетін, балаларға арналған газет, журналдарды жүйелі түрде оқу |
1 |
|
|
Менің достарым |
3. Тілдесу |
3.1 қарым- қатынастық дағдыларын дамыту |
6.4.2.1 мұғалімнің көмегімен балаларға арналған газет- журналдардан қажетті ақпаратты ала білу 6.3.1.1 мәтін, сурет, ертегі, іс- әрекеттер бойынша үлгілерді пайдаланып сұрақтарға жауап қайтару, әңгімелесу |
1 |
|
|
|
|
2 тоқсан |
|
|
|
|
Менің Қазақстаным |
1. Тыңдалым және айтылым |
1.1 ақпаратты түсіну |
6.1.1.1 мәтіннің негізгі мағынасын түсіну |
1 |
|
|
|
|
1.2 мәтіннен ақпаратты анықтау |
6.1.1.2 сұраққа өздігінен жауап бергенде жаңа сөздерді қолдануға үйрету |
||
|
|
|
1.3 негізгі ойды анықтау |
6.1.3.1шығарманың және оның бөліктерінің негізгі ойын анықтау |
1 |
|
|
|
|
1.4 сахналау және драмалау |
6.1.4.2 кейіпкерлердің түрлі эмоциялық жағдайын көрсету |
||
|
|
2. Оқылым |
2.1 оқылым Стратегияларын қолдану |
6.2.1.2 әдеби сөздің нормаларын сақтай отырып саналы түрде дауыстап дұрыс оқу |
1 |
|
|
|
|
2.2 мәтіннің жанрлық Ерекшелігін ажырату |
6.2.2.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың түрін анықтау және өз таңдауын дәлелдеу |
1 |
|
|
|
|
2.3 сыныптан тыс оқу |
6.2.3.2 мұғалім берген форма бойынша сыныптан тыс оқудың күнделігін немесе стендісін жүргізу |
1 |
|
|
|
|
2.4 әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алу |
6.4.2.1 мұғалімнің көмегімен балаларға арналған газет- журналдардан қажетті ақпаратты ала білу |
||
|
Туған табиғат көріністері (қыс) |
3. Тілдесу |
3.1 қарым- қатынастық дағдыларын дамыту |
6.3.1.2 таныс заттардың басты белгілерін анықтап, сипаттау; сұраққа толық жауап беру, жауапты кеңейту, өздігінен сұрақ қоя білу |
1 |
|
|
|
|
3.2 жағдаятты болжау |
6.3.2.1 тақырып және бастамасы бойынша жағдаятты әрі қарай болжау |
||
|
|
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
Қайталау |
1 |
|
|
|
|
|
|
3 тоқсан |
|
|
|
Жануарлар туралы |
1. Тыңдалым және айтылым |
1.1 ақпаратты түсіну |
6.1.1.2 аудио таспаға жазылған әрртүрлі жанырдағы шағын мәтінді естіп, мазмұнын түсіну |
1 |
|
|
|
|
1.2 мәтіннен ақпаратты анықтау |
түсініксіз сөздерді табу |
1 |
|
|
Туған табиғат көріністері (қыс) |
|
1.3 негізгі ойды анықтау |
6.1.3.1шығарманың және оның бөліктерінің негізгі ойын анықтау |
1 |
|
|
|
|
1.4 сахналау және драмалау |
6.1.4.3 шағын шығармаларды сахналауға қатысу |
1 |
|
|
|
2. Оқылым |
2.1 оқылым стратегияларын қолдану |
6.2.1.3 іштей оқу |
1 |
|
|
|
|
2.2 мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату |
6.2.2.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың түрін анықтау және өз таңдауын дәлелдеу |
1 |
|
|
|
|
2.3 сыныптан тыс оқу |
|
1 |
|
|
|
|
2.4 әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алу |
6.4.2.1 мұғалімнің көмегімен балаларға арналған газет- журналдардан қажетті ақпаратты ала білу |
1 |
|
|
Туған табиғат көріністері (көктем) |
3. Тілдесу |
3.1 қарым- қатынастық дағдыларын дамыту |
6.3.1.2 таныс заттардың басты белгілерін анықтап, сипаттау; сұраққа толық жауап беру, жауапты кеңейту, өздігінен сұрақ қоя білу |
1 |
|
|
|
|
3.2 жағдаятты болжау |
6.3.2.1 тақырып және бастамасы бойынша жағдаятты әрі қарай болжау |
1 |
|
|
|
|
4 тоқсан |
|
|
|
|
Жақсылыққа асығындар |
1. Тыңдалым және айтылым |
1.1 ақпаратты түсіну |
6.1.1.2 аудио таспаға жазылған әрртүрлі жанырдағы шағын мәтінді естіп, мазмұнын түсіну |
1 |
|
|
|
|
1.2 мәтіннен ақпаратты анықтау |
6.1.2.4 мағынасы ұқсас және қарама-қармы мәндес сөздерді іріктеу |
||
|
|
|
1.3 негізгі ойды анықтау |
6.1.3.1шығарманың және оның бөліктерінің негізгі ойын анықтау |
1 |
|
|
Туған табиғат көріністері (көктем) |
|
1.4 сахналау және драмалау |
6.1.4.3 шағын шығармаларды сахналауға қатысу |
||
|
Туған табиғат көріністері (жаз) |
2. Оқылым |
2.1 оқылым стратегияларын қолдану |
|
1 |
|
|
|
|
2.2 мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату |
6.2.2.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың түрін анықтау және өз таңдауын дәлелдеу |
1 |
|
|
|
|
2.3 сыныптан тыс оқу |
бас кейіпкерлерді атау және оларға деген өз көзқарасын білдіру |
1 |
|
|
|
|
2.4 әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алу |
6.4.2.1 мұғалімнің көмегімен балаларға арналған газет- журналдардан қажетті ақпаратты ала білу |
||
|
|
3. Тілдесу |
3.1 қарым- қатынастық дағдыларын дамыту |
6.3.1.3 коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы, диалогқа даярлықсыз қатысу |
1 |
|
|
|
|
3.2 жағдаятты болжау |
6.3.2.1 тақырып және бастамасы бойынша жағдаятты әрі қарай болжау |
||
|
|
|
Тоқсандық жиыньық бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
Қайталау |
1 |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
КТЖ 6 сынып тіл дамыту
КТЖ 6 сынып тіл дамыту
|
Келісемін ДӘІЖО _____________ А.Тайтелиева |
Бекітемін Мектеп директоры _____________ Б.Н. Карибаева |
2024-2025 оқу жылында үйде оқытылатын 6 «___» сынып оқушысы
_________________________________
Күнтізбелік -тақырыптық жоспары
Пәні: _____________________________
Пән мұғалімі:
__________________________________
|
Лексикалық тақырыптар |
Бөлімдер |
Бөлімшелер |
Оқыту мақсаты |
|
|
|
1-тоқсан |
|
|
|||
|
Халық ауыз әдебиеті |
1.Тыңдалым және айтылым |
1.1 ақпаратты түсіну |
6.1.1.1 мәтіннің негізгі мағынасын түсіну |
1 |
|
|
|
|
1.2мәтіннен ақпаратты анықтау |
6.1.2.1 мәтіндегі жаңа сөздерді тауып, мағынасын түсіну; |
1 |
|
|
|
|
1.3 негізгі анықтау ойды |
6.1.3.1шығарманың және оның бөліктерінің негізгі ойын анықтау |
1 |
|
|
|
|
1.4 сахналау және драмалау |
6.1.4.1мұғалімнің көмегімен әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу |
1 |
|
|
Туған табиғат көріністері (жаз, күз) |
2. Оқылым |
2.1 оқылым стратегияларын қолдану |
6.2.1.1 шағын ертегі, тақпақ, мәтіндерді мәнерлеп, дұрыс, интонациясын сақтап, тыныс белгілеріне тоқтап оқып, негізгі мазмұнын түсіну |
1 |
|
|
|
|
2.3 сыныптан тыс оқу |
6.2.2.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың түрін анықтау және өз таңдауын дәлелдеу |
1 |
|
|
|
|
2.4 әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алу |
6.2.3.1 балалар көркем әдебиетін, балаларға арналған газет, журналдарды жүйелі түрде оқу |
1 |
|
|
Менің достарым |
3. Тілдесу |
3.1 қарым- қатынастық дағдыларын дамыту |
6.4.2.1 мұғалімнің көмегімен балаларға арналған газет- журналдардан қажетті ақпаратты ала білу 6.3.1.1 мәтін, сурет, ертегі, іс- әрекеттер бойынша үлгілерді пайдаланып сұрақтарға жауап қайтару, әңгімелесу |
1 |
|
|
|
|
2 тоқсан |
|
|
|
|
Менің Қазақстаным |
1. Тыңдалым және айтылым |
1.1 ақпаратты түсіну |
6.1.1.1 мәтіннің негізгі мағынасын түсіну |
1 |
|
|
|
|
1.2 мәтіннен ақпаратты анықтау |
6.1.1.2 сұраққа өздігінен жауап бергенде жаңа сөздерді қолдануға үйрету |
||
|
|
|
1.3 негізгі ойды анықтау |
6.1.3.1шығарманың және оның бөліктерінің негізгі ойын анықтау |
1 |
|
|
|
|
1.4 сахналау және драмалау |
6.1.4.2 кейіпкерлердің түрлі эмоциялық жағдайын көрсету |
||
|
|
2. Оқылым |
2.1 оқылым Стратегияларын қолдану |
6.2.1.2 әдеби сөздің нормаларын сақтай отырып саналы түрде дауыстап дұрыс оқу |
1 |
|
|
|
|
2.2 мәтіннің жанрлық Ерекшелігін ажырату |
6.2.2.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың түрін анықтау және өз таңдауын дәлелдеу |
1 |
|
|
|
|
2.3 сыныптан тыс оқу |
6.2.3.2 мұғалім берген форма бойынша сыныптан тыс оқудың күнделігін немесе стендісін жүргізу |
1 |
|
|
|
|
2.4 әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алу |
6.4.2.1 мұғалімнің көмегімен балаларға арналған газет- журналдардан қажетті ақпаратты ала білу |
||
|
Туған табиғат көріністері (қыс) |
3. Тілдесу |
3.1 қарым- қатынастық дағдыларын дамыту |
6.3.1.2 таныс заттардың басты белгілерін анықтап, сипаттау; сұраққа толық жауап беру, жауапты кеңейту, өздігінен сұрақ қоя білу |
1 |
|
|
|
|
3.2 жағдаятты болжау |
6.3.2.1 тақырып және бастамасы бойынша жағдаятты әрі қарай болжау |
||
|
|
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
Қайталау |
1 |
|
|
|
|
|
|
3 тоқсан |
|
|
|
Жануарлар туралы |
1. Тыңдалым және айтылым |
1.1 ақпаратты түсіну |
6.1.1.2 аудио таспаға жазылған әрртүрлі жанырдағы шағын мәтінді естіп, мазмұнын түсіну |
1 |
|
|
|
|
1.2 мәтіннен ақпаратты анықтау |
түсініксіз сөздерді табу |
1 |
|
|
Туған табиғат көріністері (қыс) |
|
1.3 негізгі ойды анықтау |
6.1.3.1шығарманың және оның бөліктерінің негізгі ойын анықтау |
1 |
|
|
|
|
1.4 сахналау және драмалау |
6.1.4.3 шағын шығармаларды сахналауға қатысу |
1 |
|
|
|
2. Оқылым |
2.1 оқылым стратегияларын қолдану |
6.2.1.3 іштей оқу |
1 |
|
|
|
|
2.2 мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату |
6.2.2.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың түрін анықтау және өз таңдауын дәлелдеу |
1 |
|
|
|
|
2.3 сыныптан тыс оқу |
|
1 |
|
|
|
|
2.4 әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алу |
6.4.2.1 мұғалімнің көмегімен балаларға арналған газет- журналдардан қажетті ақпаратты ала білу |
1 |
|
|
Туған табиғат көріністері (көктем) |
3. Тілдесу |
3.1 қарым- қатынастық дағдыларын дамыту |
6.3.1.2 таныс заттардың басты белгілерін анықтап, сипаттау; сұраққа толық жауап беру, жауапты кеңейту, өздігінен сұрақ қоя білу |
1 |
|
|
|
|
3.2 жағдаятты болжау |
6.3.2.1 тақырып және бастамасы бойынша жағдаятты әрі қарай болжау |
1 |
|
|
|
|
4 тоқсан |
|
|
|
|
Жақсылыққа асығындар |
1. Тыңдалым және айтылым |
1.1 ақпаратты түсіну |
6.1.1.2 аудио таспаға жазылған әрртүрлі жанырдағы шағын мәтінді естіп, мазмұнын түсіну |
1 |
|
|
|
|
1.2 мәтіннен ақпаратты анықтау |
6.1.2.4 мағынасы ұқсас және қарама-қармы мәндес сөздерді іріктеу |
||
|
|
|
1.3 негізгі ойды анықтау |
6.1.3.1шығарманың және оның бөліктерінің негізгі ойын анықтау |
1 |
|
|
Туған табиғат көріністері (көктем) |
|
1.4 сахналау және драмалау |
6.1.4.3 шағын шығармаларды сахналауға қатысу |
||
|
Туған табиғат көріністері (жаз) |
2. Оқылым |
2.1 оқылым стратегияларын қолдану |
|
1 |
|
|
|
|
2.2 мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату |
6.2.2.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың түрін анықтау және өз таңдауын дәлелдеу |
1 |
|
|
|
|
2.3 сыныптан тыс оқу |
бас кейіпкерлерді атау және оларға деген өз көзқарасын білдіру |
1 |
|
|
|
|
2.4 әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алу |
6.4.2.1 мұғалімнің көмегімен балаларға арналған газет- журналдардан қажетті ақпаратты ала білу |
||
|
|
3. Тілдесу |
3.1 қарым- қатынастық дағдыларын дамыту |
6.3.1.3 коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы, диалогқа даярлықсыз қатысу |
1 |
|
|
|
|
3.2 жағдаятты болжау |
6.3.2.1 тақырып және бастамасы бойынша жағдаятты әрі қарай болжау |
||
|
|
|
Тоқсандық жиыньық бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
Қайталау |
1 |
|
|
шағым қалдыра аласыз













