КТЖ 6 сынып тіл дамыту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

КТЖ 6 сынып тіл дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Үйден оқитын оқушыға арналған КТЖ тіл дамыту 6 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Келісемін

ДӘІЖО

_____________ А.Тайтелиева

Бекітемін

Мектеп директоры

_____________ Б.Н. Карибаева


2024-2025 оқу жылында үйде оқытылатын 6 «___» сынып оқушысы

_________________________________

Күнтізбелік -тақырыптық жоспары


Пәні: _____________________________

Пән мұғалімі: __________________________________


Лексикалық

тақырыптар

Бөлімдер

Бөлімшелер


Оқыту мақсаты



1-тоқсан



Халық ауыз әдебиеті

1.Тыңдалым және айтылым

1.1 ақпаратты

түсіну

6.1.1.1 мәтіннің негізгі мағынасын

түсіну

1




1.2мәтіннен

ақпаратты анықтау

6.1.2.1 мәтіндегі жаңа сөздерді тауып, мағынасын түсіну;

1




1.3 негізгі

анықтау ойды

6.1.3.1шығарманың және оның бөліктерінің негізгі ойын анықтау

1




1.4 сахналау және

драмалау

6.1.4.1мұғалімнің көмегімен әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу

1


Туған табиғат көріністері (жаз, күз)

2. Оқылым

2.1 оқылым стратегияларын

қолдану

6.2.1.1 шағын ертегі, тақпақ, мәтіндерді мәнерлеп, дұрыс, интонациясын сақтап, тыныс

белгілеріне тоқтап оқып, негізгі мазмұнын түсіну

1




2.3 сыныптан тыс

оқу

6.2.2.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың түрін анықтау және өз таңдауын дәлелдеу

1




2.4 әртүрлі ресурс көздерінен қажетті

ақпарат алу

6.2.3.1 балалар көркем әдебиетін, балаларға арналған газет,

журналдарды жүйелі түрде оқу

1


Менің

достарым

3. Тілдесу

3.1 қарым- қатынастық дағдыларын

дамыту

6.4.2.1 мұғалімнің көмегімен балаларға арналған газет- журналдардан қажетті ақпаратты ала білу

6.3.1.1 мәтін, сурет, ертегі, іс- әрекеттер бойынша үлгілерді пайдаланып сұрақтарға жауап қайтару, әңгімелесу

1




2 тоқсан



Менің Қазақстаным

1. Тыңдалым және айтылым

1.1 ақпаратты

түсіну

6.1.1.1 мәтіннің негізгі мағынасын түсіну

1




1.2 мәтіннен

ақпаратты анықтау

6.1.1.2 сұраққа өздігінен жауап

бергенде жаңа сөздерді қолдануға үйрету



1.3 негізгі ойды

анықтау

6.1.3.1шығарманың және оның бөліктерінің негізгі ойын анықтау

1




1.4 сахналау және

драмалау

6.1.4.2 кейіпкерлердің түрлі эмоциялық жағдайын көрсету


2. Оқылым

2.1 оқылым

Стратегияларын қолдану

6.2.1.2 әдеби сөздің нормаларын сақтай отырып саналы түрде

дауыстап дұрыс оқу

1




2.2 мәтіннің жанрлық

Ерекшелігін ажырату

6.2.2.1 мұғалімнің көмегімен

шығарманың түрін анықтау және өз таңдауын дәлелдеу

1




2.3 сыныптан тыс

оқу

6.2.3.2 мұғалім берген форма

бойынша сыныптан тыс оқудың күнделігін немесе стендісін жүргізу

1




2.4 әртүрлі ресурс

көздерінен қажетті

ақпарат алу

6.4.2.1 мұғалімнің көмегімен балаларға арналған газет- журналдардан қажетті ақпаратты

ала білу

Туған

табиғат

көріністері

(қыс)

3. Тілдесу

3.1 қарым-

қатынастық

дағдыларын

дамыту

6.3.1.2 таныс заттардың басты белгілерін анықтап, сипаттау; сұраққа толық жауап беру,

жауапты кеңейту, өздігінен сұрақ қоя білу

1




3.2 жағдаятты

болжау

6.3.2.1 тақырып және бастамасы

бойынша жағдаятты әрі қарай болжау



Тоқсандық жиынтық бағалау

1




Қайталау

1





3 тоқсан



Жануарлар туралы

1. Тыңдалым және айтылым

1.1 ақпаратты

түсіну

6.1.1.2 аудио таспаға жазылған әрртүрлі жанырдағы шағын мәтінді естіп, мазмұнын түсіну

1




1.2 мәтіннен ақпаратты анықтау

        1. сұраққа өздігінен жауап бергенде жаңа сөздерді қолдану

түсініксіз сөздерді табу

1


Туған

табиғат көріністері (қыс)


1.3 негізгі ойды анықтау

6.1.3.1шығарманың және оның бөліктерінің негізгі ойын анықтау

1




1.4 сахналау және драмалау

6.1.4.3 шағын шығармаларды

сахналауға қатысу

1



2. Оқылым

2.1 оқылым стратегияларын қолдану

6.2.1.3 іштей оқу

1






2.2 мәтіннің жанрлық

ерекшелігін ажырату

6.2.2.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың түрін анықтау және

өз таңдауын дәлелдеу

1




2.3 сыныптан тыс оқу

        1. оқыған шығарманы талқылау

        2. оқыған кітаптарға ұжыммен шағын пікір құрастыру

1




2.4 әртүрлі ресурс көздерінен қажетті

ақпарат алу

6.4.2.1 мұғалімнің көмегімен балаларға арналған газет- журналдардан қажетті ақпаратты ала білу

1


Туған табиғат көріністері (көктем)

3. Тілдесу

3.1 қарым- қатынастық дағдыларын дамыту

6.3.1.2 таныс заттардың басты белгілерін анықтап, сипаттау; сұраққа толық жауап беру,

жауапты кеңейту, өздігінен сұрақ қоя білу

1




3.2 жағдаятты

болжау

6.3.2.1 тақырып және бастамасы бойынша жағдаятты әрі қарай болжау

1




4 тоқсан




Жақсылыққа асығындар

1. Тыңдалым және айтылым

1.1 ақпаратты

түсіну

6.1.1.2 аудио таспаға жазылған әрртүрлі жанырдағы шағын мәтінді естіп, мазмұнын түсіну

1




1.2 мәтіннен ақпаратты анықтау

6.1.2.4 мағынасы ұқсас және

қарама-қармы мәндес сөздерді іріктеу



1.3 негізгі ойды анықтау

6.1.3.1шығарманың және оның

бөліктерінің негізгі ойын анықтау

1


Туған табиғат

көріністері (көктем)


1.4 сахналау және драмалау

6.1.4.3 шағын шығармаларды сахналауға қатысу

Туған табиғат көріністері (жаз)

2. Оқылым

2.1 оқылым стратегияларын қолдану

        1. алдын ала берілген тапсырмаларды орындау мақсатымен (мәнерлеп оқуға дайындалу, сұрақтар бойынша белгіленген бөліктерін анықтау, мазмұндауға дайындалу)

        2. тақпақтар жаттау, жатқа 8- 10 тақпақ білу

1




2.2 мәтіннің жанрлық ерекшелігін

ажырату

6.2.2.1 мұғалімнің көмегімен

шығарманың түрін анықтау және өз таңдауын дәлелдеу

1




2.3 сыныптан тыс оқу

        1. мұғалімнің тапсырмасы бойынша оқыған мәтінді

бас кейіпкерлерді атау және оларға деген өз көзқарасын білдіру

1




2.4 әртүрлі ресурс

көздерінен қажетті ақпарат алу

6.4.2.1 мұғалімнің көмегімен балаларға арналған газет- журналдардан қажетті ақпаратты

ала білу


3. Тілдесу

3.1 қарым- қатынастық дағдыларын дамыту

6.3.1.3 коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы, диалогқа

даярлықсыз қатысу

1




3.2 жағдаятты

болжау

6.3.2.1 тақырып және бастамасы бойынша жағдаятты әрі қарай болжау



Тоқсандық жиыньық бағалау

1




Қайталау

1










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.11.2024
239
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі