Материалдар / КТЖ 9 сынып Қазақстан және Дүниежүзі тарихы

КТЖ 9 сынып Қазақстан және Дүниежүзі тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
КТЖ 9 сынып Қазақстан және Дүниежүзі тарихы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қырқүйек 2024
103
2 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


күнтізбелік-тақырыптық Жоспар

2024-2025 оқу жылы


Сыныбы: 9

Мұғалім:

Пәні: Қазақстан тарихы – аптасына 2 сағат, оқу жылына- 68 сағат

Дүние жүзі тарихы – аптасына 1 сағат, оқу жылына- 34 сағат

Құқық негіздері - аптасына 1 сағат, оқу жылына- 34 сағат



Оқулық: Қазақстан тарихы. Жалпы білім беретін мектептің 8-9-сыныбына арналған оқулық (1946 жылдан бүгінгі күнге дейін) / Б. Аяған, Қ. Әдиет, А. Сатанов – Алматы: «Атамұра» , 2019.

Қазақстан тарихы. Жалпы білім беретін мектептің 8-9-сыныбына арналған оқулық. 2-бөлім (1945 жылдан бүгінгі күнге дейін) / Қ. Өскембаев, З. Сақтағанова, Ғ. Мұхтарұлы– Алматы: «Мектеп» , 2019.

Дүниежүзі тарихы. Жалпы білім беретін мектептің 8-9 сыныбына арналған оқулық. 1-2 бөлім. / Н. Алдабек,

К. Мақашева, Қ. Байзақова – Алматы: «Мектеп» , 2019.

Құқық негіздері. Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық / А. Ибраева,С. Гончаров – Алматы: «Мектеп» , 2019.




Сабақ реті

Сабақ кестесі

дүйсенбі

сейсенбі

сәрсенбі

бейсенбі

жұма

1

08:00-08:45







2

08:50-09:35







3

09:50-10:35






4

10:50-11:35







5

11:40-12:25






6

12:30-13:15






7

13:20-14:05







І тоқсан - 8 апта ІІ тоқсан – 8 апта

ІІІ тоқсан- 10 апта ІV тоқсан - 8 апта


««Орта білім беру ұйымдарында 2024-2025 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңдерін айқындау туралы» ҚР ОАМ-нің 202__ жылғы __- ________________ № ____ бұйрығымен бекітілген:

  • күзгі – 7 күн (2024 жылғы 28 қазан - 3 қарашаны қоса алғанда)

  • қысқы – 10 күн (2024 жылғы 30 желтоқсаннан бастап 2025 жылғы 8 қаңтарды қоса алғанда)

  • көктемгі - 11 күн (2025 жылғы 21-31 наурызды қоса алғанда)



ТҮСІНІК ХАТ


1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1. Күнтізбелік-тақырыптық жоспар (ары қарай – КТЖ) 5-9 сыныптың Қазақстан тарихы пәніне арналған.

2. Оқу бағдарламасы "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген (23.09.2022 ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкес әзірленген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген).

3. Республиканың жалпы білім беретін мектептеріндегі оқу процесі ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен (ҚР Оқу-ағарту министрінің 26.10.2023 ж. № 323 және 08.02.2024 ж. № 27 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен) бекітілген Үлгілік оқу жоспарларына және «Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім деңгейлерінің жалпы білім беретін пәндері мен таңдау курстары бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022 ж. №399 бұйрығына сәйкес жүзеге асырылады.

4. КТЖ әзірлеуде «2024-2025 Оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерінде білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» (Ы.Алтынсарин атындағы ҰБА, 2023 жылғы 25 сәуірдегі №3 хаттама) әдістемелік нұсқау хаты ескерілді.

5. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау «Орта білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылау, оларға аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығына сәйкес жүзеге асырылады (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 13 сәуірдегі №96 бұйрықпен енгізілген өзгерістер мен толықтырулар)

6. КТЖ «Орта білім беру ұйымдарында 2024-2025 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңдерін айқындау туралы» ҚР ОАМ-нің 202_ жылғы __ -____________ № _____ бұйрығы негізінде оқу тоқсандарына бөлінді.

7. Тоқсандағы бөлімдер және бөлімшелер ішіндегі тақырыптар бойынша сағат сандарын бөлу дербес анықталды.

8. Сабақ кестесіне байланысты тоқсандық сағаттар санында өзгерістер болған жағдайда КТЖ-да «Ескертпе» бөлімінде түсіндірме жазба қалдырылады.

9. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 3 шілдедегі № 194 бұйрығымен бекітілген «Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесіндегі» оқулықтармен оқытылады (ҚР Білім және ғылым министрінің 22.05 2020 ж. № 216 бұйрығы)

Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Қазақстан тарихы» оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы

1. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің және Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес 5-11-сыныптарда «Қазақстан тарихы» міндетті оқу пәні ретінде оқытылады (23.09.2022 ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен).

2. Оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі «Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 8.11.2012 ж. № 500 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 26.10.2023 ж. № 323 және 08.02.2024 ж. № 27 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен бекітілген үлгілік оқу жоспарына тәуелді.

3. «Қазақстан тарихы» оқу пәні бойынша оқу процесін ұйымдастыруда ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі № 399 бұйрығы 61-қосымшасымен бекітілген Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Қазақстан тарихы» оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы қолданылады.

5-9 сыныптарда «Қазақстан тарихы» оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі – аптасына 2- сағат, оқу жылына 68 -сағатты құрайды.

4. «Қазақстан тарихы» оқу пәнінің мазмұны әлем тарихындағы Қазақстанның алатын орны мен рөлін, оның жалпыәлемдік өркениеттің дамуына қосқан үлесін түсінуге мүмкіндік береді. «Қазақстан тарихы» пәні бойынша 5-9-сыныптарға арналған оқу бағдарламасының білім мазмұны хронологиялық реттілікпен берілген (көне дәуірден бүгінгі күнге дейін) және әлеуметтік қатынастардың дамуы, мәдениеттің дамуы, мемлекеттің дамуы, экономикалық даму бөлімдерін қамтиды.

9-сыныпта «Қазақстан тарихы» пәнінің оқулықтары (1946 жылдан бастап бүгінгі күнге дейін) қолданылады.

5. Үлгілік оқу бағдарламаларына (негізгі оқу жүктемесі бойынша) сәйкес 5-9 сыныптарда оқытылатын «Қазақстан тарихы» оқу пәнінен өткізілетін бөлім бойынша жиынтық бағалау саны:


9 сынып – бөлім бойынша Жиынтық бағалау саны:

1-тоқсан

2-тоқсан

3-тоқсан

4-тоқсан

2

2

2

2





р/с

Бөлім/ Тақырыптар

Сабақ тақырыбы

Оқу мақсаттары


Cағ.

саны

Мерзім дер

Ескертпе

1- тоқсан (16 сағат)

1

Қазақстан соғыстан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар)

Соғыстан кейінгі Қазақ КСР-нің әлеуметтік-экономикалық дамуы
Зерттеу сұрағы: Соғыстан кейін қазақстандықтардың өмірі қалай өзгерді?

9.1.1.1 демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау;

1



2

9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру;

1



3

9.4.2.1 өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасау

1



4

Қазақстандағы әскери-өнеркәсіп кешені
Зерттеу сұрағы: Неліктен Қазақстан ядролық сынақтар алаңына айналды?

9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау;

9.3.2.1 XX ғасырдың екінші жартысындағы әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарын талдау

1



5

Сталиндік идеологияның Қазақстандағы қоғамдық-саяси өмірге әсері
Зерттеу сұрағы: Неліктен тарихшы Ермұхан Бекмаханов 25 жылға бас бостандығынан айырылды?

БЖБ-1

9.2.3.1 Ермұхан Бекмахановтың Қазақстан тарихы ғылымына қосқан үлесін бағалау;

1




6-7

9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау

2


20 мин



8-9

Қазақстан "жылымық" кезеңінде (1954-1964 жылдар)

"Жылымық" кезеңіндегі Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуы
Зерттеу сұрағы: "Жылымық кезеңі" қоғамға қандай өзгеріс әкелді?

9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау

2



10-11

Тың игеру жылдарындағы Қазақстан
Зерттеу сұрағы: Тың және тыңайған жерлерді игеру саясаты Қазақстанға қалай әсер етті?



9.1.1.1 демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау;

2



12

9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру

1



13


Қазақ КСР экономикасының шикізатқа бағытталуы
Зерттеу сұрағы: Қазақстанның табиғи ресурстарын игеруде ұлттық мүдде қаншалықты ескерілді?


БЖБ-2

9.3.2.1 XX ғасырдың екінші жартысындағы әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарын талдау;

1



14

9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау

1


20 мин



15

Тоқсандық жиынтық бағалау

1 - оқу тоқсаны бойынша оқу мақсаттары

1



16

Қайталау


1



2- тоқсан (16 сағат)

17

Қазақстан "тоқырау" кезеңінде (1965-1985 жылдар)

1965-1985 жылдардағы Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуы
Зерттеу сұрағы: Не себепті 1965-1985 жылдар "тоқырау" кезеңі деп аталды?

9.4.2.1 өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасау;


1



18

9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру

1



19-20

XX ғ. 60-80 жылдарындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуындағы қарама-қайшылықтар
Зерттеу сұрағы: XX ғасырдың. екінші жартысында ұлттық мүдделерді қорғау қалай жүзеге асырылды?

9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау

2



21-22

9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдау;

2



23

9.3.1.2 қоғамдық-саяси қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы рөліне баға беру

1



24

"Тоқырау" жылдарындағы демографиялық процестер
Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы урбандалу процесіне қандай фактор лар әсер етті?


БЖБ-3

9.1.1.1 демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау;

1



25

9.1.1.2 өткен тарихи кезеңдермен сабақтастықты орнату арқылы қазіргі кезеңдегі демографиялық процестерге баға беру

1


20 мин



26

Кеңестік Қазақстанның мәдениеті (1946-1985 жылдар)

XX ғасырдың екінші жартысындағы білім беру жүйесінің дамуы
Зерттеу сұрағы: Кеңестік білім беру саласындағы реформалар қандай мақсат көздеді?

9.2.3.2 білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатқа баға беру




1



27

XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы қазақстандық ғалымдардың ғылымды дамытудағы жетістіктері
Зерттеу сұрағы: XX ғасырдың екінші жартысында ғылымның қай салалары көбірек дамыды?

9.2.3.2 білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатқа баға беру

1



28-29

XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы әдебиет пен өнердің дамуы
Зерттеу сұрағы: Кеңестік идеология қазақ мәдениетінің дамуына қалай әсер етті?


БЖБ-4

9.2.2.1 кеңестік әдебиет пен өнер туындыларында қоғамдық өмірдің бейнеленуін талдау;

2



30

9.2.2.2 Мұхтар Әуезов шығармаларының әлем әдебиетіндегі орнын бағалау

1


20 мин



31

Тоқсандық жиынтық бағалау

2 - оқу тоқсаны бойынша оқу мақсаттары

1



32

Қайталау

Өткен мақсаттарды қорытындылау

1



3- тоқсан (20 сағат)

33

Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)

Қазақстан "Қайта құрудың" бастапқы кезеңінде
Зерттеу сұрағы: КСРО-ның ыдырауы: заңдылық па әлде кездейсоқтық па?

9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау;

1



34

9.4.1.2 Кеңес үкіметі кезіндегі орын алған әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдау

1



35

Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары
Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғаларының сипаты қандай болды?

9.3.1.5 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру;

1



36

9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдау

1



37-38

"Қайта құру" жылдарындағы Қазақстандағы демократиялық процестер
Зерттеу сұрағы: Демократиялық процестер қоғамдық сананы қалай өзгертті?


БЖБ-5

9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау

2






20 мин



39

Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар)

Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің жариялануы
Зерттеу сұрағы: "Қазақстан Республикасының тәуелсіздік туралы" Конституциялық Заңының тарихи маңызы қандай?

9.3.1.6 Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы алғашқы қадамдарын анықтап, қорытындылау;

1



40

9.3.1.7 өткен оқиғалармен сабақтастықты орнатып, Қазақстан тәуелсіздігінің жариялануының тарихи маңызын түсіндіру

1



41

Н.Ә. Назарбаев - Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті
Зерттеу сұрағы: Саяси көшбасшының мемлекет тарихының бетбұрысты кезеңдеріндегі рөлі қандай болды?

9.3.1.10 Тәуелсіз мемлекеттің қалыптасуындағы Елбасы Н. Назарбаевтың рөліне баға беру

1



42

Тәуелсіздіктің алғашқы жылдарындағы мемлекеттілікті қалыптастырудағы іс-шаралар
Зерттеу сұрағы: 1995 жылғы жаңа Конституцияны қабылдаудың тарихи маңызы неде?

9.3.1.8 Тәуелсіз Қазақстанның қоғамдық – саяси дамуын талдау;

1



43

9.3.1.6 Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы алғашқы қадамдарын анықтап, қорытындылау;

1



44

9.3.1.3 Қазақстан Республикасы Конституциясын мемлекеттің тұрақты дамуның кепілі ретінде бағалау

1



45

Қазақстан – халықаралық құқық субеъектісі
Зерттеу сұрағы: Қазақстанның әлемдік қауымдастыққа кірігуі қалай жүзеге асты?

9.3.2.2 Қазақстан Республикасының халықаралық аренада танылуына баға беру;

1



46

9.3.2.3 Қазақстанның аймақтық және халықаралық ұйымдарымен байланыстарын талдау

1



47

Тәуелсіздіктің алғашқы жылдарындағы Қазақстанның экономикалық дамуы
Зерттеу сұрағы: Неліктен нарықтық экономикаға көшу барысында қиыншылықтар орын алды?

9.4.1.3 Қазақстан Республикасындағы жекешелендіру процесінің экономикаға ықпалын талдау;

9.4.2.2 нарықтық экономиканың өндірістік қатынастарға әсерін талдау;

1



48

9.4.2.3 Қазақстанның әлемдік экономикаға кірігуін талдау


1



49

Тәуелсіздіктің алғашқы жылдарындағы әлеуметтік-демографиялық процестер
Зерттеу сұрағы:
Қазақстандағы әлеуметтік-демографиялық процестердің ерекшеліктері неде?





БЖБ-6

9.1.1.3 Қазақстанның даму стратегиясындағы демографиялық саясаттың бағыттарын талдау;
9.1.1.2 өткен тарихи кезеңдермен сабақтастықты орнату арқылы қазіргі кезеңдегі демографиялық процестерге баға беру;

1



50


9.1.2.1 қазіргі кездегі Қазақстан халқының әлеуметтік жағдайын статистикалық мәліметтер негізінде талдау;
9.3.2.4 қазақ диаспораларының тарихи Отанымен байланысының маңыздылығын айқындау

1



20 мин



51

Тоқсандық жиынтық бағалау

3- оқу тоқсаны бойынша оқу мақсаттары

1



52

Қайталау


1



4- тоқсан (16 сағат)

53

Қазақстан Республикасының дамуы (1997 жылдан бастап бүгінгі күнге дейін)

Қазақстан - 2030" Стратегиясы – мемлекет дамуындағы жаңа кезең
Зерттеу сұрағы: "Қазақстан - 2030" Стратегиясын қабылдау қажеттілігі неден туындады?

9.3.1.9 ұзақ мерзімді мемлекеттік стратегияларды талдау;
9.1.1.3 Қазақстанның даму стратегиясындағы демографиялық саясаттың бағыттарын талдау

1



54-55

Қазақстанның 1997 жылдан бастап экономикалық дамуы
Зерттеу сұрағы: Қазақстан Республикасының XXI ғасырдағы экономикалық дамуының негізгі бағыттары қандай?

9.4.2.2 нарықтық экономиканың өндірістік қатынастарға әсерін талдау;
9.4.1.4 аграрлық секторды модернизациялау бағыттарын талдау;

9.4.2.4 сыртқы сауданың экономикаға әсерін зерттеу

2




56

Қазақстанның 1997 жылдан бастап әлеуметтік дамуы
Зерттеу сұрағы: Қазақстан халқының әлеуметтік жағдайы қалай өзгерді?

9.1.2.1 қазіргі кездегі Қазақстан халқының әлеуметтік жағдайын статистикалық мәліметтер негізінде талдау

1



57

Халықаралық қатынастар жүйесіндегі Қазақстан
Зерттеу сұрағы: Қазақстанның жаңа әлемдегі орны қандай?

9.3.2.3 Қазақстанның аймақтық және халықаралық ұйымдарымен байланыстарын талдау;
9.3.2.2 Қазақстан Республикасының халықаралық аренада танылуына баға беру

1



58

Астана – Тәуелсіз Қазақстанның астанасы
Зерттеу сұрағы: Астананы көшіру неліктен ұтымды стратегиялық шешім болып табылды?

9.3.1.11 Астананы жаңа Қазақстанның өркендеуінің нышаны ретінде айқындау

1



59

"Қазақстан – 2050" стратегиялары
Зерттеу сұрағы: "Қазақстан – 2050" Стратегиясы қандай жаңа саяси бағытты белгіледі?

9.3.1.9 ұзақ мерзімді мемлекеттік стратегияларды талдау

1



60

Қазіргі кездегі Қазақстанның дамуындағы басым бағыттары
Зерттеу сұрағы: "5 институтционалды реформаларды жүзеге асырудағы 100 нақты қадам" ұлт жоспары неліктен қабылданды?

БЖБ-7

9.3.1.9 ұзақ мерзімді мемлекеттік стратегияларды талдау

1





20 мин



61

Қазіргі заманғы Қазақстан мәдениеті (1991 жылдан бүгінгі күнге дейін)

Тәуелсіздік жылдарындағы білім мен ғылымның дамуы
Зерттеу сұрағы: Жаһандану жағдайындағы қазақстандық білім мен ғылымның даму тенденциялары қандай?

9.2.3.2 білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатқа баға беру

1



62

Тәуелсіз Қазақстан мәдениетінің дамуы
Зерттеу сұрағы: Жаһандану дәуіріндегі ұлттық мәдениетті дамыту мен сақтау жолдары қандай?

9.2.2.3 қазіргі кездегі өнер мен әдебиеттің даму тенденцияларын айқындау;

1



63

9.2.2.4 ұлттық құндылықтарды жаңғыртуға бағытталған мемлекеттік бағдарламалардың қажеттілігін негіздеу ("Мәдени мұра", "Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру" бағдарламасы)

1



64

Діннің қазіргі Қазақстан қоғамындағы рөлі
Зерттеу сұрағы: Қазақстан қоғамында зайырлы мемлекет және діни сенім бостандығы ұстанымдары қалай үйлесім табуда?

9.2.1.1 дәстүрлі және деструктивті діни ағымдар мен ұйымдардың іс-әрекетін талдау;

1



65

9.2.1.2 Қазақстан халқы Ассамблеясының дінаралық, этносаралық келісім және ішкі тұрақтылықты нығайтудағы ықпалын бағалау

1



66

"Мәңгілік Ел" ұлттық идеясы
Зерттеу сұрағы:
"Мәңгілік Ел": идеясының біріктірушілік рөлі неде?
БЖБ-8

9.2.1.3 "Мәңгілік Ел" Жалпыұлттық идеясының маңыздылығын бағалау;
9.2.1.2 Қазақстан халқы Ассамблеясының дінаралық, этносаралық келісім және ішкі тұрақтылықты нығайтудағы ықпалын бағалау

1



67

Тоқсандық жиынтық бағалау

4 - оқу тоқсаны бойынша оқу мақсаттары

1



68

Қайталау

Өткен мақсаттарды қорытындылау

1

























Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Дүниежүзі тарихы» оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы


1. Оқу бағдарламасы "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген (23.09.2022 ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкес әзірленген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген).

2. Оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі «Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 8.11.2012 ж. № 500 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 26.10.2023 ж. № 323 және 08.02.2024 ж. № 27 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен бекітілген үлгілік оқу жоспарына тәуелді.

3. «Дүниежүзі тарихы» оқу пәні бойынша оқу процесін ұйымдастыруда Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі № 399 бұйрығы 62-қосымшамен бекітілген Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Дүниежүзі тарихы» оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы қолданылады.

5-9 сыныптарда «Дүниежүзі тарихы» оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі – аптасына 1 сағат, оқу жылына 34 сағатты құрайды.

4. Негізгі орта білім беру деңгейінде тарихты оқыту:

- әлем халықтарының материалдық және рухани мұрасын зерделеуге;

- білім алушылардың бойында азаматтық-құқықтық сананың қалыптастыра отырып, патриотизмге тәрбиелеу;

- білім алушылардың бойына ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды қалыптастыруға бағытталған.

5. «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша 5-9-сыныптарға арналған оқу бағдарламасының білім мазмұны хронологиялық реттілікпен берілген (көне дәуірден бүгінгі күнге дейін) және әлеуметтік қатынастардың дамуы, мәдениеттің дамуы, мемлекеттің дамуы, экономикалық даму бөлімдерін қамтиды.

9-сыныпта «Дүниежүзі тарихы» пәнінің оқулықтары (1946 жылдан бүгінгі күнге дейінгі аралық) қолданылады.

5. Үлгілік оқу бағдарламаларына (негізгі оқу жүктемесі бойынша) сәйкес 5-9 сыныптарда оқытылатын «Дүниежүзі тарихы» оқу пәнінен өткізілетін бөлім бойынша жиынтық бағалау саны: 9 сынып – бөлім бойынша Жиынтық бағалау саны:

1-тоқсан

2-тоқсан

3-тоқсан

4-тоқсан

2

2

2

2

5-9 сыныптарда (ҚР Оқу-ағарту министрі 2023 жылғы 13 сәуір №96 бұйрығы; ҚР БҒМ 2008 жылғы 18 наурыз №125 бұйрық 1-қосымша) «Дүниежүзі тарихы» пәнінің апталық жүктемесі 1 сағатты құрайды. 11. Аптасына 1 сағат оқу жүктемесі кезінде БЖБ қажет болған жағдайда бөлімдерді біріктіре отырып тоқсанына екі реттен артық жүргізілмейді, қорытынды баға жартыжылдыққа қойылады.

р/с

Бөлім/ Тақырыптар

Сабақ тақырыбы

Оқу мақсаттары


Cағ.

саны

Мерзім дер

Ескертпе

1- тоқсан (8 сағат)

1

1-бөлім.
ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әлемнің саяси картасы

Екінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемнің саяси картасы қалай өзгерді?

9. 3. 2. 8 ХХ ғасырдың екінші жартысында әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді айқындау;
9. 3. 2. 4 "қырғи қабақ соғыстан" кейін әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық процестерді айқындау;
8. 3. 2. 3 Екінші дүниежүзілік соғыстың себептерін, сипаты мен салдарын талдау

1



2-3

ХХ ғасырдың екінші жартысында отарсыздандыру процесі неліктен күшейді?

9. 1. 1. 1 социалистік даму жолынан бас тартуға байланысты әлеуметтік құрылымдағы өзгерістерді анықтау;
9. 3. 1. 3 мемлекеттердің тарихи даму заңдылықтарын анықтау;
9. 3. 2. 1 отаршылдық жүйе күйреуінің себептері мен салдарын талдау

2



4

Әлемнің екі полюсті жүйесі қалай қалыптасты?

9. 3. 2. 2 "қырғи қабақ соғыс" ұғымын түсіндіру үшін тарихи оқиғаларды талдау;
9. 3. 2. 3 тарихи фактілер мен картаға сүйене отырып, әскери-саяси одақтар НАТО және ВШҰ-ның қарсылығын сипаттау;
9. 3. 2. 8 ХХ ғасырдың екінші жартысында әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді айқындау

1



5-6

1946-1963 жж. қырғи қабақ соғыстың ерекшелігі неде?



БЖБ -№1

9. 3. 2. 2 "қырғи қабақ соғыс" ұғымын түсіндіру үшін тарихи оқиғаларды талдау;
9. 3. 2. 3 тарихи фактілер мен картаға сүйене отырып, әскери-саяси одақтар НАТО және ВШҰ-ның қарсылығын сипаттау;
9. 3. 1. 4 тұлғаның тарихтағы рөлін анықтау

2



20 мин



7

2-бөлім.
Халықаралық ұйымдардың қалыптасуы

Неліктен Біріккен Ұлттар Ұйымы Жалпыға бірдей адам құқығы Декларациясын жариялады?

9. 2. 3. 2 адам құқықтарын қорғау идеяларының қазіргі халықаралық құқық қорғау ұйымдарының қызметіне ықпалын сипаттау;
9. 3. 1. 2 Еуропа мен Азияның жетекші мемлекеттеріндегі конституциялық-құқықтық идеологияның қалыптасу жолдарын талдау (Жалпыға бірдей адам құқығы Декларациясы, ЕҚЫҰ, Еурокеңес, Гаагадағы Халықаралық сот)

1



8


Соғыстан кейінгі уақыттағы еуропалық интеграцияның себептері қандай?


БЖБ -№2

9. 2. 3. 2 адам құқықтарын қорғау идеяларының қазіргі халықаралық құқық қорғау ұйымдарының қызметіне ықпалын сипаттау;
9. 3. 2. 4 "қырғи қабақ соғыстан" кейін әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық процестерді айқындау

1




20 мин



2- тоқсан (8 сағат)

9

3-бөлім.
ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әлемдік экономиканың дамуы

Неліктен XX ғасырдың екінші жартысында "әл-ауқатты мемлекеттер" экономикалық дағдарысқа ұшырады?

9. 3. 1. 1 "әл-ауқатты мемлекеттер" ұғымын 1970 - 1980 жж. әлеуметтік саладағы өзгерістерді сипаттау үшін қолдану;
9. 4. 1. 1 XX ғасырдың 70-жылдарындағы жұмыссыздықтың себеп-салдарын талдау;
9. 4. 1. 2 "инфляция", "дағдарыс", "стагнация" ұғымдарын пайдалана отырып, XX ғасырдың екінші жартысындағы мемлекеттердің экономикалық дамуын интерпретациялау

1



10

XX ғасырдың 60-70- жылдарында КСРО қандай экономикалық қиыншылықтарға тап болды?

9. 4. 1. 2 "инфляция", "дағдарыс", "стагнация" ұғымдарын пайдалана отырып, XX ғасырдың екінші жартысындағы мемлекеттердің экономикалық дамуын интерпретациялау;
9. 4. 1. 4 себеп-салдарлық байланыстарды талдау арқылы социалистік шаруашылық жүйесінің дамуындағы қарама-қайшылықтарды анықтау;
9. 4. 2. 1 экономикалық жүйелердің тиімділігін интерпретациялау және негіздеу

1



11

4-бөлім.
Екі полюсті әлемнен көп полюсті әлемге

1979-1985 жылдар аралығындағы "қырғи-қабақ соғысы" оқиғаларының ерешеліктері қандай?

9. 3. 2. 3 тарихи фактілер мен картаға сүйене отырып, әскери-саяси одақтар НАТО және ВШҰ-ның қарсылығын сипаттау;
9. 3. 2. 5 аймақтық шиеленістердің себептері мен салдарын тұжырымдау;
9. 3. 1. 4 тұлғаның тарихтағы рөлін бағалау

1




Саманта Смиттің КСРО-ға сапары неге мүмкін болды?

9. 3. 2. 4 "қырғи қабақ соғыстан" кейін әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық процестерді айқындау;
9. 3. 1. 4 тұлғаның тарихтағы рөлін бағалау

12

Қырғи-қабақ соғыстың аяқталуының себептері қандай болды?

9. 3. 2. 4 "қырғи қабақ соғыстан" кейін әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық процестерді айқындау;
9. 3. 1. 3 мемлекеттердің тарихи даму заңдылықтарын анықтау

1



13

Қырғи-қабақ соғыстың аяқталуымен әлемдегі қауіпсіздік артты ма?



БЖБ -№3

9. 3. 2. 4 "қырғи қабақ соғыстан" кейін әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық процестерді айқындау;
9. 3. 2. 8 ХХ ғасырдың екінші жартысында әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді айқындау;
9. 3. 2. 5 аймақтық шиеленістердің себептері мен салдарын тұжырымдау

1




20 мин



14-15

5-бөлім.
Аумақтық мәселелерді шешудегі халықаралық ұйымдар

БҰҰ Таяу Шығыстағы дағдарысты шешудің қандай бейбіт жолдарын ұсынады?

9. 3. 2. 5 аймақтық шиеленістердің себептері мен салдарын тұжырымдау;
9. 3. 2. 6 халықаралық шиеленістерді реттеудегі БҰҰ-ның қызметін бағалау

2



16

"Араб көктемінің" себептері мен салдары қандай?




БЖБ -№4

9. 3. 2. 5 аймақтық шиеленістердің себептері мен салдарын тұжырымдау;
9. 3. 2. 6 халықаралық шиеленістерді реттеудегі БҰҰ-ның қызметін бағалау;
9. 1. 2. 4 қоғамдық сананы қалыптастыруда бұқаралық ақпарат құралдарының рөлін анықтау

1





20 мин



3- тоқсан (10 сағат)

17-18

6-бөлім.
ХХ ғасырдың екінші жартысындағы батыс елдерінің даму ерекшеліктері

Неліктен Ұлыбританияда консерватизм жаңа консерватизммен ауысты?

9. 3. 1. 3 мемлекеттердің тарихи даму заңдылықтарын анықтау;
9. 1. 2. 2 әлемнің жетекші және дамушы мемлекеттеріндегі халықтың өмір сүру деңгейіне әсер ететін факторларды анықтау;
9. 3. 1. 4 тұлғаның тарихтағы рөлін бағалау






2



19

Социализмнің "шведтік моделінің" белгілері қандай?

9. 1. 2. 1 батыс және шығыс мемлекеттеріндегі әлеуметтік құрылымның ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтап, мобильділікке тігінен және көлденеңінен мысал келтіру;
9. 1. 2. 2 әлемнің жетекші және дамушы мемлекеттеріндегі халықтың өмір сүру деңгейіне әсер ететін факторларды анықтау;
9. 3. 1. 1 "әл-ауқатты мемлекеттер" ұғымын 1970 1980 жылдардағы әлеуметтік саладағы өзгерістерді сипаттау үшін қолдану

1



20-21

Германдық "әлеуметтік-нарықтық шаруашылық" ерекшеліктері қандай?




БЖБ -№5

9. 3. 1. 3 мемлекеттердің тарихи даму заңдылықтарын анықтау;
9. 1. 2. 2 әлемнің жетекші және дамушы мемлекеттеріндегі халықтың өмір сүру деңгейіне әсер ететін факторларды анықтау;
9. 3. 1. 1 "әл-ауқатты мемлекеттер" ұғымын 1970-1980 жылдардағы әлеуметтік саладағы өзгерістерді сипаттау үшін қолдану

2





20 мин



22

7-бөлім.
ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Азия елдерінің даму ерекшеліктері

1949 жылғы коммунистік партия жеңісі нәтижесінде Қытай қалай өзгерді?

9. 4. 1. 4 себеп-салдарлық байланыстарды талдау арқылы социалистік шаруашылық жүйесінің дамуындағы қарама-қайшылықтарды анықтау;
9. 3. 1. 3 мемлекеттердің тарихи даму заңдылықтарын анықтау;
9. 3. 1. 4 тұлғаның тарихтағы рөлін бағалау

1



23

"Азиялық серпіліс" неліктен мүмкін болды?

9. 4. 2. 1 экономикалық жүйелердің тиімділігін интерпретациялау және негіздеу;
9. 4. 1. 5 Оңтүстік - Шығыс Азия мемлекеттерінің қарқынды экономикалық дамуына ықпал ететін негізгі факторларды талдау;
9. 3. 1. 4 тұлғаның тарихтағы рөлін анықтау

1



24

Тәуелсіз Үндістанның қандай мәселелері отарлық өткенімен байланысты?

9. 2. 1. 2 қазіргі қоғамдық-саяси мәселелерді түсіну және интерпретациялау үшін дін туралы білімдерін пайдалану;
9. 3. 1. 3 мемлекеттердің тарихи даму заңдылықтарын анықтау;
9. 3. 1. 4 тұлғаның тарихтағы рөлін бағалау

1



25-26

ХХ ғасырдың екінші жартысындағы кемализм эволюциясы қалай айқындалды?


БЖБ -№6

9. 3. 1. 3 мемлекеттердің тарихи даму заңдылықтарын анықтау;
9. 2. 1. 3 тарихи процестің сабақтастығын орнату арқылы адамзаттың өркениетті даму жолдарын қалыптастырудағы әлемдік діндердің рөлін анықтау;
9. 3. 1. 4 тұлғаның тарихтағы рөлін бағалау

2




20 мин



4- тоқсан (8 сағат)

27

8-бөлім.
Қазіргі әлемнің жаһандануы

Жаһанданудың негізгі ерекшеліктері қандай?

9. 1. 2. 3 қоғамның тарихи даму бағытын үлгілей отыра, жаһандану процесіне байланысты қазіргі әлемдегі әлеуметтік өзгерістерді (еңбек миграциясы, әлеуметтік интеграция) бақылау;
9. 1. 2. 4 қоғамдық сананы қалыптастыруда бұқаралық ақпарат құралдарының рөлін анықтау

1



28

Жаһандану саясат пен әлемдік экономиканың дамуына қаншалықты ықпал етеді?

9. 1. 2. 3 қоғамның тарихи даму бағытын үлгілей (модельдеу) отыра, жаһандану процесіне байланысты қазіргі әлемдегі әлеуметтік өзгерістерді бақылау (еңбек миграциясы, әлеуметтік интеграция);
9. 4. 1. 3 жаһандану жағдайындағы экономикалық интеграцияның маңызын бағалау;
9. 4. 2. 2 постиндустриалды қоғамның басты экономикалық ресурсы ретінде ақпараттың рөлін анықтау

1



29

Адамзат үшін лаңкестік несімен қауіпті?

9. 3. 2. 7 қазіргі кездегі халықаралық лаңкестік және экстремизм проблемасын талдау;
9. 2. 1. 1 қоғам өміріндегі дәстүрлі және деструктивті діни ұйымдардың іс-әрекетіне баға беру;
9. 2. 1. 2 қазіргі қоғамдық-саяси мәселелерді түсіну және интерпретациялау үшін дін туралы білімдерін пайдалану

1



30

Жаһандану жағдайында ұлттық бірегейлікті қалай сақтауға болады?


БЖБ -№7

9. 2. 3. 3 жаһандану жағдайында ұлттық мәдени құндылықтарды сақтаудың маңыздылығын дәлелдеу;
9. 2. 2. 2 ХХ ғасырдың екінші жартысы - ХХI ғасырдың басындағы бұқаралық мәдениеттің қоғамның рухани дамуына ықпалын бағала

1



20 мин



31

9-бөлім.
ХХ ғасырдың екінші жартысындағы- ХХI ғасырдың басындағы ғылым, білім, технология

АҚШ тағы Ғылыми техникалық революцияның қазіргі әлемдегі елдердің дамуына әсері қандай?

9. 2. 4. 1 ғылыми-техникалық революцияның әлеуметтік және экологиялық салдарын бағалау және интерпретациялау;
9. 2. 4. 3 ғылыми жаңалықтардың (генетика, микробиология, ақпараттық технологиялар, нано технологиялар, ядролық физика) қоғам дамуына ықпалын талдау;
9. 2. 4. 2 адамзат өркениетінің дамуын үлгілеу арқылы жаһандық мәселелерді шешуде ғылым мен білімнің маңызы туралы қорытынды жасау

1



32

Әлемдік ғылымның дамуында Байқоңыр ғарыш айлағының маңызы қандай?

9. 2. 4. 1 ғылыми-техникалық революцияның әлеуметтік және экологиялық салдарын бағалау және интерпретациялау;
9. 2. 4. 2 адамзат өркениетінің дамуын үлгілеу арқылы жаһандық мәселелерді шешуде ғылым мен білімнің маңызы туралы қорытынды жасау

1



Қазіргі әлемдегі білімнің маңызы неде?

9. 2. 4. 2 адамзат өркениетінің дамуын үлгілеу арқылы жаһандық мәселелерді шешуде ғылым мен білімнің маңызы туралы қорытынды жасау

33

10-бөлім.
ХХ ғасырдың екінші жартысындағы- ХХI ғасырдың басындағы мәдениет

ХХ ғасырдағы мәдениет қайраткерлері адамзаттың рухани дамуына қандай ықпал жасады?

9. 2. 2. 1 танымал өнер қайраткерлерінің қоғамның дамуына ықпалын талдау және олардың қызметіне дүниежүзілік тарих контекстінде өзіндік баға беру;
9. 2. 2. 3 ақпараттық қоғам жағдайындағы көркем шығармашылықтың жаңа түрлерінің қалыптасуын талдау;
9. 2. 3. 1 түрлі философиялық көзқарастардың қазіргі қоғамдық өмірге ықпалын бағалау;
9. 3. 1. 4 тұлғаның тарихтағы рөлін бағалау

1



34

Қоғамның рухани дамуына бұқаралық мәдениеттің әсері қандай?


БЖБ -№8

9. 2. 2. 2 ХХ ғасырдың екінші жартысы - ХХI ғасырдың басындағы бұқаралық мәдениеттің қоғамның рухани дамуына ықпалын бағалау;
9. 1. 2. 4 қоғамдық сананы қалыптастыруда бұқаралық ақпарат құралдарының рөлін анықтау

1



20 мин







Негізгі білім беру деңгейінің 9-сыныбына арналған "Құқық негіздері" оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы


1. Оқу бағдарламасы "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген (23.09.2022 ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкес әзірленген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген).

2. Оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі «Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 8.11.2012 ж. № 500 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 26.10.2023 ж. № 323 және 08.02.2024 ж. № 27 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен бекітілген үлгілік оқу жоспарына тәуелді.

3. «Құқық негіздері» оқу пәні бойынша оқу процесін ұйымдастыруда Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі № 399 бұйрығы 63-қосымшамен бекітілген Негізгі орта білім беру деңгейінің 9-сыныбына арналған «Құқық негіздері» оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы қолданылады.

9-сыныпта «Құқық негіздері» оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі – аптасына 1 сағат, оқу жылына 34 сағатты құрайды.

4. "Құқық негіздері" пәнінің мақсаты - құқық жөнінде негізгі білімдерді игеру арқылы құқықтық тұрғыдан сауатты азаматты тәрбиелеу және олардың бойында заңды құрметтеу дәстүрі мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру, өз азаматтық құқықтары мен міндеттерін жүзеге асыруға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастырып дамыту.

5. Үлгілік оқу бағдарламаларына (негізгі оқу жүктемесі бойынша) сәйкес 9-сыныпта оқытылатын «Құқық негіздері» оқу пәнінен өткізілетін бөлім бойынша жиынтық бағалау саны:

9 сынып – бөлім бойынша Жиынтық бағалау саны:

1-тоқсан

2-тоқсан

3-тоқсан

4-тоқсан

1

1

1

1


  • 9 сыныпта (ҚР Оқу-ағарту министрі 2023 жылғы 13 сәуір №96 бұйрығы; ҚР БҒМ 2008 жылғы 18 наурыз №125 бұйрық 1-қосымша) «Құқық негіздері» пәнінің апталық жүктемесі 1 сағатты құрайды. 11. Аптасына 1 сағат оқу жүктемесі кезінде БЖБ қажет болған жағдайда бөлімдерді біріктіре отырып тоқсанына екі реттен артық жүргізілмейді, қорытынды баға жартыжылдыққа қойылады




р/с

Бөлім/ Тақырыптар

Сабақ тақырыбы

Оқу мақсаттары


Cағ.

саны

Мерзім дер

Ескертпе

1- тоқсан (8 сағат)

1

Құқық түсінігі

Құқық дегеніміз не және ол қоғамдық қатынастарға қалай әсер етеді?

9. 1. 1. 1 әлеуметтік нормалар жүйесіндегі құқық ұғымы мен ролін түсіндіру

1



2

Адам және азаматтың құқықтары мен бостандықтары

Қазақстан Республикасында адам мен азаматтың қандай құқықтары мен міндеттері бар?

9. 2. 1. 2 Қазақстан Республикасы Конституциясын талдау арқылы адамның және азаматтың конституциялық құқықтары, бостандықтары мен міндеттерін анықтау

1



3

Неліктен Қазақстан өзін демократиялық, зайырлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет ретінде жариялайды?

9. 2. 1. 1 конституциялық құрылым негіздерін түсіндіру

1



4

Азаматтық құқық түсінігі

Азаматтық құқық қоғамдық қатынастарды қалай реттейді

9. 3. 1. 1 азаматтық құқық ұғымы мен қағидаларын түсіндіру

1



5

Еңбек құқығы түсінігі

ҚР Конституциясының 24-ші бабы нені көздейді?

9. 4. 1. 1 еңбек құқығы ұғымын түсіндіру

1



6

Неке және отбасы құқығы түсінігі

Заңнамада отбасы қалай қорғалған?

9. 5. 1. 1 неке және отбасы ұғымдарын түсіндіру

1



7

Әкімшілік құқық түсінігі

Әкімшілік құқық қандай қоғамдық қатынастарды реттейді?

9. 6. 1. 1 әкімшілік құқық ұғымын түсіндіру

1



8

Қылмыстық құқық түсінігі



Қылмыстық құқықтың басқа құқық салаларынан ерекшелігі неде?

БЖБ -№1

9. 7. 1. 1 қылмыстық құқық ұғымын түсіндіру

1


20 мин



2- тоқсан (8 сағат)

9

Мемлекеттік органдардың конституция

лық құрылысы

Мемлекеттік органдардың қызметі қандай?

9. 2. 2. 1 Конституция негізінде мемлекеттік органдардың қызметтерін анықтап, салыстыру

1



10

Мемлекеттік органдардың құрылуында сайлаудың маңызы мен рөлі қандай?

9. 2. 2. 2 мемлекеттік органдардың құрылуындағы сайлаудың маңызы мен ролін анықтау


1



11-12

Меншік құқығы

Қалай меншік иесі бола аламыз?

9. 3. 2. 1 меншік түрлерін анықтау;
9. 3. 2. 2 меншік құқығына ие болудың және тоқтатылудың жолдарын, құқықтық жағдаяттарды талдау арқылы анықтау

2



13-14

Еңбек жағдайлары

Заңнамамен еңбек жағдайлары қалай реттеледі?

9. 4. 2. 1 ҚР еңбек кодексінің баптарының негізінде еңбек жағдайларын анықтау;
9. 4. 2. 2 құқықтық жағдаяттарды талдау арқылы жұмыс беруші мен жұмысшының құқықтары мен міндеттерін түсіндіру

2



15

Некені қию және тоқтату жолдары

Неке қандай жағдайда қиылады және тоқтатылады?

9. 5. 2. 1 некені қию және тоқтатылу шарттарын анықтау

1



16

Қылмыс ұғымы

Қандай әрекет қылмыс деп танылады?


БЖБ -№2

9. 7. 2. 1 қылмыстың белгілері мен түрлерін ажырату

1


20 мин



3- тоқсан (10 сағат)

17

Азаматтық құқықтағы міндеттеме мен жауапкершілік

Азаматтық-құқықтық міндеттемелер қандай жауапкершіліктерді туындатады?

9. 3. 3. 1 азаматтық құқықтағы міндеттемелерді талдап, жауапкершіліктерін анықтау

1



18

Еңбекті қорғау

Еңбек даулары қалай шешіледі?

9. 4. 3. 2 құқықтық нормативтік актілерге сүйене отырып, еңбек дауларын шешу жолдарын ұсыну

1



19

Кәмелетке толмағандардың еңбегі заңнамамен қалай қорғалады?

9. 4. 3. 1 кәмелетке толмағандардың еңбегіне қатысты құқық нормаларын талдау

1



20

Отбасы мүшелерінің құқығы мен міндеттері

Отбасы мүшелерінің құқықтық мәртебесі қандай?

9. 5. 3. 1 отбасы мүшелерінің құқықтары мен міндеттерін анықтау

1



21

Бала құқығы қалай қорғалады?

9. 5. 3. 2 құқықтық актілерге сүйеніп қоғам мен отбасындағы балалар құқығын талдау

1



22-23

Әкімшілік жауапкершілік

Қандай жағдайларда әкімшілік жауапкершілік туындайды?





9. 6. 2. 1 әкімшілік құқық бұзушылықтың түрлері мен белгілерін анықтау;
9. 6. 2. 2 құқықтық жағдаяттарды талдау арқылы әкімшілік жауапкершілік түрлерін және оларды қолдану тәртібін түсіндіру

2



24

Қылмыстық жауапкершілік

Қылмыстық жауапкершіліктің мәні неде?

9. 7. 3. 1 құқықтық жағдаяттарды талдау арқылы қылмыстық жауапкершілікті және жаза түрлерін анықтау

1



25-26

Кімдер сыбайлас жемқорлықтың субъектілері болып табылады?


БЖБ -№3

9. 7. 3. 2 сыбайлас жемқорлықпен күреске бағытталған құқықтық актілерді талдау

2


20 мин



4 - тоқсан (8 сағат)

27

Құқықтық мемлекет және азаматтық қоғам

Құқықтық мемлекеттің басты идеялары неде?

9. 1. 2. 1 құқықтық мемлекеттің ерекшелігі мен маңызын анықтау

1



28

Азаматтық қоғамды қалыптастырудың маңызы неде?

9. 1. 2. 2 азаматтық қоғам институттарының ролі мен маңызын анықтау

1



29

Тұтынушылар құқығын қорғау

Біз тұтынушы ретінде өз құқығымызды білеміз бе?

9. 3. 4. 1 тұтынушылардың құқықтарын қорғау жолдарын ұсыну

1



30

Еңбек шарты

Еңбек шарты қандай құқықтар мен міндеттерді туындатады?

9. 4. 4. 1 құқықтық жағдаяттарды талдап еңбек шартының мазмұнын ашу

1



31

Отбасының қоғамдағы маңыздылығы

Отбасының әлеуметтік мәні неде?

9. 5. 4. 1 отбасының қоғамдағы маңыздылығын бағалау

1



32

Әкімшілік құқық бұзушылық

тың алдын алу

Әкімшілік құқықтық нормалардың қажеттілігі мен маңызы неде?


9. 6. 3. 1 әкімшілік құқықтық нормалардың маңызына баға беру

1





33-34

Жазалау мен гуманизм мәселесі

Қылмыстық құқықта гуманизм қағидасы қажет пе?


БЖБ -№4

9. 7. 4. 1 қылмыстық құқықтағы гуманизм қағидасына баға беру

2


20 мин




























































Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!