Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ктп
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Орыс сыныптарындағы «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні 6-сынып
Барлығы: 144 сағат, аптасына 4 сағат
№ |
Бөлім/ Өтпелі тақырыптар |
Сабақтың тақырыптары |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
||||||
І тоқсан 34 сағат |
||||||||||||
1 |
1-бөлім.Отан-отбасынан басталады. М.Әуезов «Абай жолы» Қайтқанда» тарауы (үзінді)
|
Отбасы күнін тойладық |
6.1.1.1 - тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; |
1 |
|
|
||||||
2 |
||||||||||||
Отбасы күнін тойладық |
6.1.5.1 - тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау |
1 |
|
|
||||||||
3 |
Әке көрген оқ жонар... |
6.2.2.1 -тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу, |
1
|
|
|
|||||||
4 |
Ана көрген тон пішер |
6.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда хабарлы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту |
1
|
|
|
|||||||
5 |
Ана көрген тон пішер |
6.3.2.1 - ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (мінездеме); |
1
|
|
|
|||||||
6 |
Ата-анамды үлгі тұтамын |
6.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау |
1 |
|
|
|||||||
7 |
Мұхтар Әуезов – қазақтың ұлы жазушысы |
6.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау; |
1 |
|
|
|||||||
8 |
Мұхтар Әуезов – қазақтың ұлы жазушысы |
6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме жазу |
1
|
|
|
|||||||
9 |
М.Әуезов «Абай жолы» Қайтқанда» тарауынан үзінді |
6.1.1.1 - тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; |
1
|
|
|
|||||||
10 |
Нәтиже сабақ. БЖБ №1 |
6.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау |
1 |
|
|
|||||||
11 |
Ауылым –алтын бесігім |
6.2.2.1 -тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу; |
1 |
|
|
|||||||
12 |
Ауылым –алтын бесігім |
6.2.2.1 -тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу, |
1
|
|
|
|||||||
13 |
Жайлаудың ауасы таза |
6.5.1.1 - мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану |
1 |
|
|
|||||||
14 |
Менің үйім таудың етегінде |
6.5.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау; |
1 |
|
|
|||||||
2-бөлім.Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі. Ә.Дүйсенбиев «Бәтеңке, Шұжық, Балқаймақ» өлеңі |
||||||||||||
15
|
Кім пайдалы? Кім мықты? |
6.5.6.1 - тыңдалымматериалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру |
1 |
|
|
|||||||
16 |
Кім пайдалы? Кім мықты? |
6.2.4.1 - шағын көлемді мәтіндегі жеке эпизодтарды сипаттау және тілдік ерекшелігіне салыстыру жасау; |
1 |
|
|
|||||||
17 |
|
Қаланың қызу өмірі |
6.2.1.1 - тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу |
1 |
|
|
||||||
18 |
Менің қаладағы болашақ пәтерім |
6.3.2.1 - ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (күнделік); |
1 |
|
|
|||||||
19 |
Менің қаладағы болашақ пәтерім |
6.3.4.1 - мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру |
1 |
|
|
|||||||
20 |
Нәтиже сабақ. БЖБ №2 |
6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделік жазу; |
1 |
|
|
|||||||
21 |
3-бөлім.Таулар сыры. М.Мақатаев «Мен таулықпын» |
Қазақстандағы қандай тауларды білесің? |
6.1.3.1 - тұрмыстық - әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну; |
1 |
|
|
||||||
22 |
Қазақстандағы қандай тауларды білесің? |
6.1.4.1 - шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау |
1 |
|
|
|||||||
23 |
Тауда түнедік |
6.3.1.1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау,өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру; |
1 |
|
|
|||||||
24 |
Тауда түнедік |
6.2.6.1 - тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру; |
1 |
|
|
|||||||
25 |
Толағай тауының тарихын айтшы |
6.3.1.1 - мәтіндегі негізгі және жанама ақпарат-ты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру; |
1 |
|
|
|||||||
26 |
Толағай тауының тарихын айтшы |
6.2.5.1 - коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру |
1 |
|
|
|||||||
27 |
М.Мақатаев – ақиық ақын |
6.3.6.1 - тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру |
1 |
|
|
|||||||
28
|
|
М.Мақатаев – ақиық ақын |
6.4.2.1 - эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу; |
1
|
|
|
||||||
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |