Түсінік хат
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына, «2020-2021оқу жылында қазақстан республикасының жалпы орта білім беретін мектептерінде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатқа,«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 27 шілдедегі № 352 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 7 наурыздағы №105 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 12 наурызда № 18382 болып тіркелді) бекітілген оқу бағдарламаларын басшылыққа ала отырып құрылды.
2. Қазақ әдебиеті бағдарламасының мақсаты – білім алушыларды креативті ойлауға бағыттау. Олардың ойларын ауызша еркін жеткізуіне және жаза білуіне қолдау көрсету, дәлелдер келтіру, салыстыру және анализ жасау, бағалау дағдыларын қалыптастыру. Білім алушылар әдеби жанрларға эксперимент жасау арқылы драмалық шығарманы проза тілімен, прозаны поэзия тілімен жазу тәсілдерін меңгере алады.
3. "Қазақ әдебиеті" оқу пәнін оқытудың негізгі міндеттері:
1) "Қазақ әдебиеті" бағдарламасы білім алушылардың сауаттылығын, олардың әдеби және эстетикалық талғамдары мен сезімдерін дамыту, ойлау қабілеттері мен танымдық және коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру бағытында құрастырылған;
2) қазақ әдебиетінің құндылық ретіндегі болмысын, ұлттық мәдениеттегі маңызды орнын құрметтейді және бағалайды;
3) қазақ әдебиетінің мәдениетаралық қарым-қатынастағы рөлін, қазақ халқының қалыптасқан тарихын, алға қойған міндеттерін, мәселелерін, қарама-қайшылық пен қиындықтарын анықтайды және түсінеді;
4) түрлі жағдайларға бейімделе білу және өздігінен шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады;
5) заманауи, ғылыми және қоғамдық дамуға сәйкес дүниетанымын дамытады.
4. "Қазақ әдебиеті" пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 11-сынып – аптасына 3 сағат, оқу жылында 102 сағатты;
5. "Қазақ әдебиеті" пәндік білімнің мазмұны бөлімдерге бөлінген: түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация, бағалау және салыстырмалы анализ, сонымен қатар, дағдыларды қалыптастыратын бөлімшелерден тұрады. Бағдарламаның бұл бөлімі пән бойынша оқу мақсаттарынан тұрады.
6. "Түсіну және жауап беру" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) көркем шығарма мазмұны мен пішіні;
2) әдеби шығарманың тұжырымдамасы;
4) шығарма үзінділерімен жұмыс;
5) қазақ әдебиетіндегі ұлттық құндылықтардың әлемдегі орнын білу.
7. "Анализ және интерпретация" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) әдеби шығарманың композициясы;
5) қазақ және әлем әдебиетіндегі құндылықтар.
8. "Бағалау және салыстыру" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) тарихи және көркемдік құндылығы;
2) заманауилығы мен жаңашылдығы;
11. Оқу пәнінің 11-сыныптағы базалық білім мазмұны:
-
түсіну және жауап беру: әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну; әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау; көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; көркем шығармалардан алған үзінділерді, қанатты сөздер мен дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру;
-
анализ және интерпретация: әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау;шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысы; шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын ашу; әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс жазу; әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау;
-
бағалау және салыстыру: шығарманы әлем әдебиеті үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау; шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу.
12. Оқытылатын көркем шығармалар тізімі:
1) С.Сейфуллин «Сыр сандық» өлеңі;
2) І.Есенберлин «Қаһар» романы;
3) А. Сүлейменов «Бесатар» повесі;
4) Қ.Аманжолов «Өзім туралы» өлеңі;
5) С.Елубай «Жалған дүние» романы;
6) М.Әуезов «Абай жолы» роман-эпопеясы;
7) Т.Молдағалиев «Бауырлар» өлеңі;
8) Т.Әсемқұлов «Бекторының қазынасы» әңгімесі;
9) Э.Хемингуэй «Шал мен теңіз» повесі;
|
№ |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
C/с |
Мерзімі |
Ескерту |
|
||
|
I тоқсан – 24 сағат |
|||||||||
|
1 |
I БӨЛІМ. ТАРИХТЫҢ ШЕРТІП ПЕРНЕСІН |
С.Сейфуллиннің «Сыр сандық» өлеңі |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
03.09.25 |
|
|
||
|
2 |
С.Сейфуллиннің «Сыр сандық» өлеңіндегі қазақи ұғымдар |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
05.09.25 |
|
|
|||
|
3 |
С.Сейфуллиннің «Сыр сандық» өлеңінің көтерген мәселесі |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
08.09.25 |
|
|
|||
|
4 |
С.Сейфуллиннің «Сыр сандық» өлеңінің тілдік ерекшелігі |
11.3.3.1 – шығарманың идеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
10.09.25 |
|
|
|||
|
5 |
С.Сейфуллиннің «Сыр сандық» өлеңіне композициялық талдау |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
12.09.25 |
|
|
|||
|
6 |
С.Сейфуллиннің «Сыр сандық» өлеңініндегі антонимдер |
11.2.5.1 – қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ бағыт, әдеби ағым, жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау, талдау жасау; 11.3.4.1 – шығарманы идеялық жағынан мазмұндас әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, әдеби сын жазу. |
1 |
15.09.25 |
|
|
|||
|
7 |
І.Есенберлиннің «Қаһар» романы |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғаламдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
17.09.25 |
|
|
|||
|
8 |
І.Есенберлиннің «Қаһар» романының көтерген мәселелері |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
19.09.25 |
|
|
|||
|
9 |
І.Есенберлиннің «Қаһар» романы кейіпкерлері |
11.1.3.1 – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; 11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициясын жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
22.09.25 |
|
|
|||
|
10 |
І.Есенберлиннің «Қаһар» романының тақырыбы мен идеясы |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
24.09.25 |
|
|
|||
|
11 |
І.Есенберлиннің «Қаһар» романындағы жалпы адамзаттық құндылықтар |
11.1.5.1 – шығармадағы ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтардың әлемдік тақырыптармен үндестігін ашу; 11.2.5.1 – қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ бағыт, әдеби ағым, жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау, талдау жасау; |
1 |
26.09.25 |
|
|
|||
|
12 |
І.Есенберлиннің «Қаһар» романының сюжеті мен композициясы |
11.1.4.1 – көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
1 |
29.09.25 |
|
|
|||
|
13 |
І.Есенберлиннің «Қаһар» романындағы ғаламдық тақырыптар БЖБ №1 (Эссе) |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; 11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
01.10.25 |
|
|
|||
|
14 |
І.Есенберлиннің «Қаһар» романындағы тарихи құндылықтар |
11.3.1.1 – шығарманы ғаламдық тақырыптармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
03.10.25 |
|
|
|||
|
15 |
І.Есенберлиннің «Қаһар» романының жаңашылдығы |
11.3.2.1 – көркем шығарманың жаңашылдығын ғаламдық тақырыптармен байланыстыра отырып, сыни тұрғыдан баға беру; |
1 |
06.10.25 |
|
|
|||
|
16 |
І.Есенберлиннің «Қаһар» романының көркемдік құндылығы |
11.3.3.1 – шығарманың идеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
08.10.25 |
|
|
|||
|
17 |
А.Сүлейменовтің «Бесатар» повесі |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
10.10.25 |
|
|
|||
|
18 |
А.Сүлейменовтің «Бесатар» повесіндегі көтерілген мәселелер БЖБ №2 |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициялық жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
13.10.25 |
|
|
|||
|
19 |
А.Сүлейменовтің «Бесатар» повесінің жанрлық ерекшелігі |
11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициялық жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
15.10.25 |
|
|
|||
|
20 |
А.Сүлейменовтің «Бесатар» повесіндегі кейіпкерлер жүйесі |
11.1.3.1 – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; |
1 |
17.10.25 |
|
|
|||
|
21 |
А.Сүлейменовтің «Бесатар» повесі |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
20.10.25 |
|
|
|||
|
22 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 тоқсандағы оқу мақсаттары негізінде |
1 |
22.10.25 |
|
|
|||
|
23 |
А.Сүлейменовтің «Бесатар» повесінің тарихи-көркемдік құндылығы |
11.3.3.1 – шығарманың идеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
24.10.25 |
№210 От 02.09.25ж |
|
|||
|
24 |
А.Сүлейменовтің «Бесатар» повесі және әдеби сын |
11.3.3.1 – шығарманың идеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
|
24.10.25 |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
II тоқсан – 24 сағат |
|||||||||
|
25 |
II БӨЛІМ. ПАЙЫМ МЕН ПАРАСАТ |
Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңі |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
03.11.25 |
|
|
||
|
26 |
Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңінің құрылысына талдау |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
05.11.25 |
|
|
|||
|
27 |
Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңінің жанрлық ерекшелігін айқындау |
11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициялық жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
07.11.25 |
|
|
|||
|
28 |
Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңінің тақырыбы мен идеясы |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
10.11.25 |
|
|
|||
|
29 |
Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңіндегі көркемдегіш құралдар |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
12.11.25 |
|
|
|||
|
30 |
Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңінің ғаламдық мәселелермен байланысы |
11.1.4.1 – көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
1 |
14.11.25 |
|
|
|||
|
31 |
Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңіндегі ақын портреті |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
17.11.25 |
|
|
|||
|
32 |
Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңінің тарихи құндылығы |
11.3.1.1 – шығарманы ғаламдық тақырыптармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
19.11.25 |
|
|
|||
|
33 |
Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңінің әлем әдебиетіндегі орны БЖБ №1 (Эссе) |
11.3.4.1 – шығарманы идеялық жағынан мазмұндас әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, әдеби сын жазу; |
1 |
21.11.25 |
|
|
|||
|
34 |
Смағұл Елубай шығармашылығы |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
24.11.25 |
|
|
|||
|
35 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романы |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
26.11.25 |
|
|
|||
|
36 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романында көтерілген мәселелер |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
28.11.25 |
|
|
|||
|
37 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романының жанрлық ерекшелігі |
11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициялық жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
01.12.25 |
|
|
|||
|
38 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романындағы кейіпкерлер әлемі |
11.1.3.1 – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; |
1 |
03.12.25 |
|
|
|||
|
39 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романының негізгі идеясы |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
05.12.25 |
|
|
|||
|
40 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романындағы көркемдегіш құралдар |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
08.12.25 |
|
|
|||
|
41 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романындағы автор стилі |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
10.12.25 |
|
|
|||
|
42 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романындағы өзекті мәселелер БЖБ №2 |
11.1.4.1 – көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
1 |
12.12.25 |
|
|
|||
|
43 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романын ғаламдық әдебиетпен салыстыру |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
15.12.25 |
|
|
|||
|
44 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романына талдау жасау |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
17.12.25 |
|
|
|||
|
45 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романы және әдеби сын |
11.3.4.1 – шығарманы идеялық жағынан мазмұндас әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, әдеби сын жазу; |
1 |
19.12.25 |
|
|
|||
|
46 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
2 тоқсандағы оқу мақсаттары негізінде |
1 |
22.12.25 |
|
|
|||
|
47 |
«Пайым мен парасат» бөлімі бойынша тапсырмалар |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
24.12.25 |
|
|
|||
|
48 |
Тест тапсырмалары |
11.3.4.1 – шығарманы идеялық жағынан мазмұндас әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, әдеби сын жазу; |
1 |
|
|
|
|||
|
III тоқсан – 30 сағат |
|||||||||
|
49 |
III БӨЛІМ. ҒАСЫРЛЫҚ ТУЫНДЫ |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
|
|
|
||
|
50 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясында көтерілген мәселелер |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
|
|
|
|||
|
51 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының өмірмен байланысы |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
|
|
|
|||
|
52 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы көтерілген мәселелер |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
|
|
|
|||
|
53 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының жанрлық ерекшелігі |
11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициялық жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
|
|
|
|||
|
54 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы және уақыт пен кеңістік |
11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициялық жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
|
|
|
|||
|
55 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы кейіпкерлер әлемі |
11.1.3.1 – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; |
1 |
|
|
|
|||
|
56 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы өмір шындығы |
11.1.3.1 – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; |
1 |
|
|
|
|||
|
57 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы кейіпкерлер бейнесі |
11.1.3.1 – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; |
1 |
|
|
|
|||
|
58 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының негізгі идеясы |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
|
|
|
|||
|
59 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы кедей жатақтар |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
|
|
|
|||
|
60 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы көркемдегіш құралдар |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
|
|
|
|||
|
61 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы айшықтау амалдары БЖБ №1 (Эссе) |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
|
|
|
|||
|
62 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы өзекті мәселелер |
11.1.4.1 – көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
1 |
|
|
|
|||
|
63 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының ғаламдық әдебиеттен алатын орны |
11.1.4.1 – көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
1 |
|
|
|
|||
|
64 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы ой |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең) жазу; |
1 |
|
|
|
|||
|
65 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең) жазу; |
1 |
|
|
|
|||
|
66 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы адамзаттық құндылықтар |
11.1.5.1 – шығармадағы ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтардың әлемдік тақырыптармен үндестігін ашу; |
1 |
|
|
|
|||
|
67 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы үндестік |
11.1.5.1 – шығармадағы ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтардың әлемдік тақырыптармен үндестігін ашу; |
1 |
|
|
|
|||
|
68 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы және әлем әдебиетіндегі ортақ бағыт |
11.2.5.1 – қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ бағыт, әдеби ағым, жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау, талдау жасау; |
1 |
|
|
|
|||
|
69 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы тарихи құндылық |
11.2.5.1 – қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ бағыт, әдеби ағым, жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау, талдау жасау; |
1 |
|
|
|
|||
|
70 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының көркемдік құндылығы |
11.3.1.1 – шығарманы ғаламдық тақырыптармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
|
|
|
|||
|
71 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы теңеулер БЖБ №2 |
11.3.1.1 – шығарманы ғаламдық тақырыптармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
|
|
|
|||
|
72 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының жаңашылдығы |
11.3.2.1 – көркем шығарманың жаңашылдығын ғаламдық тақырыптармен байланыстыра отырып, сыни тұрғыдан баға беру; |
1 |
|
|
|
|||
|
73 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы |
11.3.2.1 – көркем шығарманың жаңашылдығын ғаламдық тақырыптармен байланыстыра отырып, сыни тұрғыдан баға беру; |
1 |
|
|
|
|||
|
74 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының көркемдік-эстетикалық құндылығы |
11.3.3.1 – шығарманың идеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
|
|
|
|||
|
75 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясымен мазмұндас шығармалар |
11.3.4.1 – шығарманы идеялық жағынан мазмұндас әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, әдеби сын жазу; |
1 |
|
|
|
|||
|
76 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
3 тоқсандағы оқу мақсаттары негізінде |
1 |
|
|
|
|||
|
77 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы және мазмұндас шығармалар |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
|
|
|
|||
|
78 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы және әдеби сын |
11.3.4.1 – шығарманы идеялық жағынан мазмұндас әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, әдеби сын жазу; |
1 |
|
|
|
|||
|
|
IV тоқсан – 24 сағат |
|
|||||||
|
79 |
IV БӨЛІМ. ӘДЕБИЕТТЕГІ СЫН-САРЫН |
Т. Молдағалиевтің «Бауырлар» өлеңі |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
|
|
|
||
|
80 |
|
Т. Молдағалиевтің «Бауырлар» өлеңінің идеясы |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
|
|
|
||
|
81 |
|
Т. Молдағалиевтің «Бауырлар» өлеңіндегі көркемдегіш құралдар |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
|
|
|
||
|
82 |
|
Т. Молдағалиевтің «Бауырлар» өлеңінің көтерген мәселесі |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
|
|
|
||
|
83 |
|
Т. Молдағалиевтің «Бауырлар» өлеңіндегі тарихи құндылықтар |
11.3.3.1 – шығарманың идеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
|
|
|
||
|
84 |
|
Т.Әсемқұловтың «Бекторының қазынасы» әңгімесі |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
|
|
|
||
|
85 |
|
Т.Әсемқұловтың «Бекторының қазынасы» әңгімесінің жанрлық ерекшелігі |
11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициясын жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
|
|
|
||
|
87 |
|
Т.Әсемқұловтың «Бекторының қазынасы» әңгімесінен кейін туған ой |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
|
|
|
||
|
88 |
|
Т.Әсемқұловтың «Бекторының қазынасы» әңгімесінің жанрлық ерекшелігі |
11.3.2.1 – көркем шығарманың жаңашылдығын ғаламдық тақырыптармен байланыстыра отырып, сыни тұрғыдан баға беру; |
1 |
|
|
|
||
|
89 |
|
Т.Әсемқұловтың «Бекторының қазынасы» әңгімесі және әлем әдебиеті БЖБ №1 (Эссе) |
11.3.4.1 – шығарманы идеялық жағынан мазмұндас әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, әдеби сын жазу; |
1 |
|
|
|
||
|
90 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесі |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
|
|
|
||
|
91 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесінің жанрлық ерекшелігі |
11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициясын жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
|
|
|
||
|
92 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесіндегі кейіпкер жүйесі |
11.1.3.1 – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; |
1 |
|
|
|
||
|
93 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесінің идеясы |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
|
|
|
||
|
94 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесіндегі көркемдегіш құралдар |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
|
|
|
||
|
95 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесіндегі өзекті мәселелер |
11.1.4.1 – көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
1 |
|
|
|
||
|
96 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесіндегі креативтік ой |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
|
|
|
||
|
97 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесіндегі құндылықтар БЖБ №2 |
11.2.5.1 – қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ бағыт, әдеби ағым, жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау, талдау жасау; |
1 |
|
|
|
||
|
98 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесінің жаңашылдығы |
11.3.2.1 – көркем шығарманың жаңашылдығын ғаламдық тақырыптармен байланыстыра отырып, сыни тұрғыдан баға беру; |
1 |
|
|
|
||
|
99 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесінің көркемдік эстетикалық құндылығы |
11.3.2.1 – көркем шығарманың жаңашылдығын ғаламдық тақырыптармен байланыстыра отырып, сыни тұрғыдан баға беру; |
1 |
|
|
|
||
|
100 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
4 тоқсандағы оқу мақсаттары негізінде |
1 |
|
|
|
||
|
101 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесі және әдеби сын |
11.3.4.1 – шығарманы идеялық жағынан мазмұндас әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, әдеби сын жазу;4 тоқсандағы оқу мақсаттары негізінде |
1 |
|
|
|
||
|
102 |
|
«Әдебиеттегі сын-сарын» бөлімі бойынша тапсырмалар |
11.3.2.1 – көркем шығарманың жаңашылдығын ғаламдық тақырыптармен байланыстыра отырып, сыни тұрғыдан баға беру; |
1 |
|
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
КТП 11-сынып ҚГБ әдебиет
КТП 11-сынып ҚГБ әдебиет
Түсінік хат
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына, «2020-2021оқу жылында қазақстан республикасының жалпы орта білім беретін мектептерінде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатқа,«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 27 шілдедегі № 352 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 7 наурыздағы №105 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 12 наурызда № 18382 болып тіркелді) бекітілген оқу бағдарламаларын басшылыққа ала отырып құрылды.
2. Қазақ әдебиеті бағдарламасының мақсаты – білім алушыларды креативті ойлауға бағыттау. Олардың ойларын ауызша еркін жеткізуіне және жаза білуіне қолдау көрсету, дәлелдер келтіру, салыстыру және анализ жасау, бағалау дағдыларын қалыптастыру. Білім алушылар әдеби жанрларға эксперимент жасау арқылы драмалық шығарманы проза тілімен, прозаны поэзия тілімен жазу тәсілдерін меңгере алады.
3. "Қазақ әдебиеті" оқу пәнін оқытудың негізгі міндеттері:
1) "Қазақ әдебиеті" бағдарламасы білім алушылардың сауаттылығын, олардың әдеби және эстетикалық талғамдары мен сезімдерін дамыту, ойлау қабілеттері мен танымдық және коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру бағытында құрастырылған;
2) қазақ әдебиетінің құндылық ретіндегі болмысын, ұлттық мәдениеттегі маңызды орнын құрметтейді және бағалайды;
3) қазақ әдебиетінің мәдениетаралық қарым-қатынастағы рөлін, қазақ халқының қалыптасқан тарихын, алға қойған міндеттерін, мәселелерін, қарама-қайшылық пен қиындықтарын анықтайды және түсінеді;
4) түрлі жағдайларға бейімделе білу және өздігінен шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады;
5) заманауи, ғылыми және қоғамдық дамуға сәйкес дүниетанымын дамытады.
4. "Қазақ әдебиеті" пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 11-сынып – аптасына 3 сағат, оқу жылында 102 сағатты;
5. "Қазақ әдебиеті" пәндік білімнің мазмұны бөлімдерге бөлінген: түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация, бағалау және салыстырмалы анализ, сонымен қатар, дағдыларды қалыптастыратын бөлімшелерден тұрады. Бағдарламаның бұл бөлімі пән бойынша оқу мақсаттарынан тұрады.
6. "Түсіну және жауап беру" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) көркем шығарма мазмұны мен пішіні;
2) әдеби шығарманың тұжырымдамасы;
4) шығарма үзінділерімен жұмыс;
5) қазақ әдебиетіндегі ұлттық құндылықтардың әлемдегі орнын білу.
7. "Анализ және интерпретация" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) әдеби шығарманың композициясы;
5) қазақ және әлем әдебиетіндегі құндылықтар.
8. "Бағалау және салыстыру" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) тарихи және көркемдік құндылығы;
2) заманауилығы мен жаңашылдығы;
11. Оқу пәнінің 11-сыныптағы базалық білім мазмұны:
-
түсіну және жауап беру: әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну; әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау; көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; көркем шығармалардан алған үзінділерді, қанатты сөздер мен дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру;
-
анализ және интерпретация: әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау;шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысы; шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын ашу; әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс жазу; әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау;
-
бағалау және салыстыру: шығарманы әлем әдебиеті үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау; шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу.
12. Оқытылатын көркем шығармалар тізімі:
1) С.Сейфуллин «Сыр сандық» өлеңі;
2) І.Есенберлин «Қаһар» романы;
3) А. Сүлейменов «Бесатар» повесі;
4) Қ.Аманжолов «Өзім туралы» өлеңі;
5) С.Елубай «Жалған дүние» романы;
6) М.Әуезов «Абай жолы» роман-эпопеясы;
7) Т.Молдағалиев «Бауырлар» өлеңі;
8) Т.Әсемқұлов «Бекторының қазынасы» әңгімесі;
9) Э.Хемингуэй «Шал мен теңіз» повесі;
|
№ |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
C/с |
Мерзімі |
Ескерту |
|
||
|
I тоқсан – 24 сағат |
|||||||||
|
1 |
I БӨЛІМ. ТАРИХТЫҢ ШЕРТІП ПЕРНЕСІН |
С.Сейфуллиннің «Сыр сандық» өлеңі |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
03.09.25 |
|
|
||
|
2 |
С.Сейфуллиннің «Сыр сандық» өлеңіндегі қазақи ұғымдар |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
05.09.25 |
|
|
|||
|
3 |
С.Сейфуллиннің «Сыр сандық» өлеңінің көтерген мәселесі |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
08.09.25 |
|
|
|||
|
4 |
С.Сейфуллиннің «Сыр сандық» өлеңінің тілдік ерекшелігі |
11.3.3.1 – шығарманың идеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
10.09.25 |
|
|
|||
|
5 |
С.Сейфуллиннің «Сыр сандық» өлеңіне композициялық талдау |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
12.09.25 |
|
|
|||
|
6 |
С.Сейфуллиннің «Сыр сандық» өлеңініндегі антонимдер |
11.2.5.1 – қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ бағыт, әдеби ағым, жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау, талдау жасау; 11.3.4.1 – шығарманы идеялық жағынан мазмұндас әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, әдеби сын жазу. |
1 |
15.09.25 |
|
|
|||
|
7 |
І.Есенберлиннің «Қаһар» романы |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғаламдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
17.09.25 |
|
|
|||
|
8 |
І.Есенберлиннің «Қаһар» романының көтерген мәселелері |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
19.09.25 |
|
|
|||
|
9 |
І.Есенберлиннің «Қаһар» романы кейіпкерлері |
11.1.3.1 – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; 11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициясын жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
22.09.25 |
|
|
|||
|
10 |
І.Есенберлиннің «Қаһар» романының тақырыбы мен идеясы |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
24.09.25 |
|
|
|||
|
11 |
І.Есенберлиннің «Қаһар» романындағы жалпы адамзаттық құндылықтар |
11.1.5.1 – шығармадағы ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтардың әлемдік тақырыптармен үндестігін ашу; 11.2.5.1 – қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ бағыт, әдеби ағым, жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау, талдау жасау; |
1 |
26.09.25 |
|
|
|||
|
12 |
І.Есенберлиннің «Қаһар» романының сюжеті мен композициясы |
11.1.4.1 – көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
1 |
29.09.25 |
|
|
|||
|
13 |
І.Есенберлиннің «Қаһар» романындағы ғаламдық тақырыптар БЖБ №1 (Эссе) |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; 11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
01.10.25 |
|
|
|||
|
14 |
І.Есенберлиннің «Қаһар» романындағы тарихи құндылықтар |
11.3.1.1 – шығарманы ғаламдық тақырыптармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
03.10.25 |
|
|
|||
|
15 |
І.Есенберлиннің «Қаһар» романының жаңашылдығы |
11.3.2.1 – көркем шығарманың жаңашылдығын ғаламдық тақырыптармен байланыстыра отырып, сыни тұрғыдан баға беру; |
1 |
06.10.25 |
|
|
|||
|
16 |
І.Есенберлиннің «Қаһар» романының көркемдік құндылығы |
11.3.3.1 – шығарманың идеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
08.10.25 |
|
|
|||
|
17 |
А.Сүлейменовтің «Бесатар» повесі |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
10.10.25 |
|
|
|||
|
18 |
А.Сүлейменовтің «Бесатар» повесіндегі көтерілген мәселелер БЖБ №2 |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициялық жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
13.10.25 |
|
|
|||
|
19 |
А.Сүлейменовтің «Бесатар» повесінің жанрлық ерекшелігі |
11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициялық жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
15.10.25 |
|
|
|||
|
20 |
А.Сүлейменовтің «Бесатар» повесіндегі кейіпкерлер жүйесі |
11.1.3.1 – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; |
1 |
17.10.25 |
|
|
|||
|
21 |
А.Сүлейменовтің «Бесатар» повесі |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
20.10.25 |
|
|
|||
|
22 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 тоқсандағы оқу мақсаттары негізінде |
1 |
22.10.25 |
|
|
|||
|
23 |
А.Сүлейменовтің «Бесатар» повесінің тарихи-көркемдік құндылығы |
11.3.3.1 – шығарманың идеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
24.10.25 |
№210 От 02.09.25ж |
|
|||
|
24 |
А.Сүлейменовтің «Бесатар» повесі және әдеби сын |
11.3.3.1 – шығарманың идеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
|
24.10.25 |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
II тоқсан – 24 сағат |
|||||||||
|
25 |
II БӨЛІМ. ПАЙЫМ МЕН ПАРАСАТ |
Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңі |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
03.11.25 |
|
|
||
|
26 |
Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңінің құрылысына талдау |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
05.11.25 |
|
|
|||
|
27 |
Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңінің жанрлық ерекшелігін айқындау |
11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициялық жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
07.11.25 |
|
|
|||
|
28 |
Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңінің тақырыбы мен идеясы |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
10.11.25 |
|
|
|||
|
29 |
Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңіндегі көркемдегіш құралдар |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
12.11.25 |
|
|
|||
|
30 |
Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңінің ғаламдық мәселелермен байланысы |
11.1.4.1 – көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
1 |
14.11.25 |
|
|
|||
|
31 |
Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңіндегі ақын портреті |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
17.11.25 |
|
|
|||
|
32 |
Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңінің тарихи құндылығы |
11.3.1.1 – шығарманы ғаламдық тақырыптармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
19.11.25 |
|
|
|||
|
33 |
Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңінің әлем әдебиетіндегі орны БЖБ №1 (Эссе) |
11.3.4.1 – шығарманы идеялық жағынан мазмұндас әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, әдеби сын жазу; |
1 |
21.11.25 |
|
|
|||
|
34 |
Смағұл Елубай шығармашылығы |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
24.11.25 |
|
|
|||
|
35 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романы |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
26.11.25 |
|
|
|||
|
36 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романында көтерілген мәселелер |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
28.11.25 |
|
|
|||
|
37 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романының жанрлық ерекшелігі |
11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициялық жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
01.12.25 |
|
|
|||
|
38 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романындағы кейіпкерлер әлемі |
11.1.3.1 – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; |
1 |
03.12.25 |
|
|
|||
|
39 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романының негізгі идеясы |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
05.12.25 |
|
|
|||
|
40 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романындағы көркемдегіш құралдар |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
08.12.25 |
|
|
|||
|
41 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романындағы автор стилі |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
10.12.25 |
|
|
|||
|
42 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романындағы өзекті мәселелер БЖБ №2 |
11.1.4.1 – көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
1 |
12.12.25 |
|
|
|||
|
43 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романын ғаламдық әдебиетпен салыстыру |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
15.12.25 |
|
|
|||
|
44 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романына талдау жасау |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
17.12.25 |
|
|
|||
|
45 |
Смағұл Елубайдың «Жалған дүние» романы және әдеби сын |
11.3.4.1 – шығарманы идеялық жағынан мазмұндас әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, әдеби сын жазу; |
1 |
19.12.25 |
|
|
|||
|
46 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
2 тоқсандағы оқу мақсаттары негізінде |
1 |
22.12.25 |
|
|
|||
|
47 |
«Пайым мен парасат» бөлімі бойынша тапсырмалар |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
24.12.25 |
|
|
|||
|
48 |
Тест тапсырмалары |
11.3.4.1 – шығарманы идеялық жағынан мазмұндас әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, әдеби сын жазу; |
1 |
|
|
|
|||
|
III тоқсан – 30 сағат |
|||||||||
|
49 |
III БӨЛІМ. ҒАСЫРЛЫҚ ТУЫНДЫ |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
|
|
|
||
|
50 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясында көтерілген мәселелер |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
|
|
|
|||
|
51 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының өмірмен байланысы |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
|
|
|
|||
|
52 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы көтерілген мәселелер |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
|
|
|
|||
|
53 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының жанрлық ерекшелігі |
11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициялық жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
|
|
|
|||
|
54 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы және уақыт пен кеңістік |
11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициялық жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
|
|
|
|||
|
55 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы кейіпкерлер әлемі |
11.1.3.1 – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; |
1 |
|
|
|
|||
|
56 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы өмір шындығы |
11.1.3.1 – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; |
1 |
|
|
|
|||
|
57 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы кейіпкерлер бейнесі |
11.1.3.1 – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; |
1 |
|
|
|
|||
|
58 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының негізгі идеясы |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
|
|
|
|||
|
59 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы кедей жатақтар |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
|
|
|
|||
|
60 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы көркемдегіш құралдар |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
|
|
|
|||
|
61 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы айшықтау амалдары БЖБ №1 (Эссе) |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
|
|
|
|||
|
62 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы өзекті мәселелер |
11.1.4.1 – көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
1 |
|
|
|
|||
|
63 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының ғаламдық әдебиеттен алатын орны |
11.1.4.1 – көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
1 |
|
|
|
|||
|
64 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы ой |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең) жазу; |
1 |
|
|
|
|||
|
65 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең) жазу; |
1 |
|
|
|
|||
|
66 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы адамзаттық құндылықтар |
11.1.5.1 – шығармадағы ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтардың әлемдік тақырыптармен үндестігін ашу; |
1 |
|
|
|
|||
|
67 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы үндестік |
11.1.5.1 – шығармадағы ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтардың әлемдік тақырыптармен үндестігін ашу; |
1 |
|
|
|
|||
|
68 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы және әлем әдебиетіндегі ортақ бағыт |
11.2.5.1 – қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ бағыт, әдеби ағым, жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау, талдау жасау; |
1 |
|
|
|
|||
|
69 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы тарихи құндылық |
11.2.5.1 – қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ бағыт, әдеби ағым, жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау, талдау жасау; |
1 |
|
|
|
|||
|
70 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының көркемдік құндылығы |
11.3.1.1 – шығарманы ғаламдық тақырыптармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
|
|
|
|||
|
71 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы теңеулер БЖБ №2 |
11.3.1.1 – шығарманы ғаламдық тақырыптармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
|
|
|
|||
|
72 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының жаңашылдығы |
11.3.2.1 – көркем шығарманың жаңашылдығын ғаламдық тақырыптармен байланыстыра отырып, сыни тұрғыдан баға беру; |
1 |
|
|
|
|||
|
73 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы |
11.3.2.1 – көркем шығарманың жаңашылдығын ғаламдық тақырыптармен байланыстыра отырып, сыни тұрғыдан баға беру; |
1 |
|
|
|
|||
|
74 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының көркемдік-эстетикалық құндылығы |
11.3.3.1 – шығарманың идеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
|
|
|
|||
|
75 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясымен мазмұндас шығармалар |
11.3.4.1 – шығарманы идеялық жағынан мазмұндас әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, әдеби сын жазу; |
1 |
|
|
|
|||
|
76 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
3 тоқсандағы оқу мақсаттары негізінде |
1 |
|
|
|
|||
|
77 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы және мазмұндас шығармалар |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
|
|
|
|||
|
78 |
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы және әдеби сын |
11.3.4.1 – шығарманы идеялық жағынан мазмұндас әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, әдеби сын жазу; |
1 |
|
|
|
|||
|
|
IV тоқсан – 24 сағат |
|
|||||||
|
79 |
IV БӨЛІМ. ӘДЕБИЕТТЕГІ СЫН-САРЫН |
Т. Молдағалиевтің «Бауырлар» өлеңі |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
|
|
|
||
|
80 |
|
Т. Молдағалиевтің «Бауырлар» өлеңінің идеясы |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
|
|
|
||
|
81 |
|
Т. Молдағалиевтің «Бауырлар» өлеңіндегі көркемдегіш құралдар |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
|
|
|
||
|
82 |
|
Т. Молдағалиевтің «Бауырлар» өлеңінің көтерген мәселесі |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
|
|
|
||
|
83 |
|
Т. Молдағалиевтің «Бауырлар» өлеңіндегі тарихи құндылықтар |
11.3.3.1 – шығарманың идеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
|
|
|
||
|
84 |
|
Т.Әсемқұловтың «Бекторының қазынасы» әңгімесі |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
|
|
|
||
|
85 |
|
Т.Әсемқұловтың «Бекторының қазынасы» әңгімесінің жанрлық ерекшелігі |
11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициясын жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
|
|
|
||
|
87 |
|
Т.Әсемқұловтың «Бекторының қазынасы» әңгімесінен кейін туған ой |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
|
|
|
||
|
88 |
|
Т.Әсемқұловтың «Бекторының қазынасы» әңгімесінің жанрлық ерекшелігі |
11.3.2.1 – көркем шығарманың жаңашылдығын ғаламдық тақырыптармен байланыстыра отырып, сыни тұрғыдан баға беру; |
1 |
|
|
|
||
|
89 |
|
Т.Әсемқұловтың «Бекторының қазынасы» әңгімесі және әлем әдебиеті БЖБ №1 (Эссе) |
11.3.4.1 – шығарманы идеялық жағынан мазмұндас әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, әдеби сын жазу; |
1 |
|
|
|
||
|
90 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесі |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
|
|
|
||
|
91 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесінің жанрлық ерекшелігі |
11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициясын жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
|
|
|
||
|
92 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесіндегі кейіпкер жүйесі |
11.1.3.1 – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; |
1 |
|
|
|
||
|
93 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесінің идеясы |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
|
|
|
||
|
94 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесіндегі көркемдегіш құралдар |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
|
|
|
||
|
95 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесіндегі өзекті мәселелер |
11.1.4.1 – көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
1 |
|
|
|
||
|
96 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесіндегі креативтік ой |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
|
|
|
||
|
97 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесіндегі құндылықтар БЖБ №2 |
11.2.5.1 – қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ бағыт, әдеби ағым, жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау, талдау жасау; |
1 |
|
|
|
||
|
98 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесінің жаңашылдығы |
11.3.2.1 – көркем шығарманың жаңашылдығын ғаламдық тақырыптармен байланыстыра отырып, сыни тұрғыдан баға беру; |
1 |
|
|
|
||
|
99 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесінің көркемдік эстетикалық құндылығы |
11.3.2.1 – көркем шығарманың жаңашылдығын ғаламдық тақырыптармен байланыстыра отырып, сыни тұрғыдан баға беру; |
1 |
|
|
|
||
|
100 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
4 тоқсандағы оқу мақсаттары негізінде |
1 |
|
|
|
||
|
101 |
|
Э.Хемингуэйдің «Шал мен теңіз» повесі және әдеби сын |
11.3.4.1 – шығарманы идеялық жағынан мазмұндас әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, әдеби сын жазу;4 тоқсандағы оқу мақсаттары негізінде |
1 |
|
|
|
||
|
102 |
|
«Әдебиеттегі сын-сарын» бөлімі бойынша тапсырмалар |
11.3.2.1 – көркем шығарманың жаңашылдығын ғаламдық тақырыптармен байланыстыра отырып, сыни тұрғыдан баға беру; |
1 |
|
|
|
||
шағым қалдыра аласыз













