Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КТП 2 сынып 102 сағат
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін Тексерілді Келісілді
__________________ __________________ ____________________
Мектеп директоры ЖОӘІЖО Пайзуллаева Г.А - ДОІЖО
Халмурзаева С.Б Карюгина М.Л
2023-2024 оқу жылына МКМ " М. Горький атындағы жалпы орта мектебінің" Шардара қаласы, Түркістан облысы 2 "Ә,В,Гсыныбына" Дене шынықтыру " оқу курсының жылдық күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау
Мұғалім: Тілеген П.Қ.
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
2-сынып
жылына 102 сағат, аптасына 3 cағат.
Ауыспалы тақырыптар |
№ |
Сабақ тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Өтілетін күні |
Ескерту
|
|||
2а |
2ә |
2б |
2в |
||||||
1-тоқсан (27 сағат) 1-бөлім. Атлетика арқылы дене қасиеттерін дамыту (12 сағат) |
|||||||||
Өзім туралы
|
1 |
Қауіпсіздік ережесі Денсаулық туралы жалпы түсінік |
2.1.1.1 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
Қауіпсіздік ережесі Денсаулық туралы жалпы түсінік |
2.1.1.2 Дене жаттығулар жасау барысында сауықтыру артықшылығын талқылау және сипаттау. |
1 |
|
|
|
|
|
|
3 |
Таңғы жаттығулар жиынтығы |
2.1.2.3 Дене белсенділігінің алдында денені шынықтырудың маңыздылығы туралы білімін көрсету және түсіндіру. |
1 |
|
|
|
|
|
|
4 |
Таңғы жаттығулар жиынтығы |
2.1.2.4 Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы өзгерістерін қалай бақылайтынын біледі. |
1 |
|
|
|
|
|
|
5 |
Таңғы жаттығулар жиынтығы |
2.1.2.5 Дене белсенділігінің алдында денені шынықтырудың маңыздылығы туралы білімін көрсету және түсіндіру. |
1 |
|
|
|
|
|
|
6 |
Лақтыру секіру және жүгіру дағдылары |
2.1.3.6 Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру |
1 |
|
|
|
|
|
|
7 |
Лақтыру секіру және жүгіру дағдылары |
2.1.3.7 Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру |
1 |
|
|
|
|
|
|
8 |
Лақтыру секіру және жүгіру дағдылары |
2.1.3.8 Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру |
1 |
|
|
|
|
|
|
9 |
Лақтыру секіру және жүгіру дағдылары |
2.1.3.9 Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру |
1 |
|
|
|
|
|
|
10 |
Лақтыру секіру және жүгірудің эстафеталық элементтері |
2.1.4.10 Қажет болған жағдайда шығармашылық міндеттерді талқылау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
11 |
Лақтыру секіру және жүгірудің эстафеталық элементтері |
2. 1.4.11 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
12 |
Лақтыру секіру және жүгірудің эстафеталық элементтері. |
2.1.4.12 Қажет болған жағдайда шығармашылық міндеттерді талқылау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
2-бөлім. Спорттық ойындарды меңгеру үшін қозғалыс ойындар (15 сағат) |
|||||||||
Менің отбасым және достарым |
13 |
Қозғалмалы ойындардың қимыл дағдылар спектрі |
2.2.1.13 Әр түрлі дене жаттығуларын орындау кезіндегі рөлдерді көрсету және атау |
1 |
|
|
|
|
|
14 |
Қозғалмалы ойындардың қимыл дағдылар спектрі |
2.2.1.14 Әр түрлі дене жаттығуларын орындау кезіндегі рөлдерді көрсету және атау |
1 |
|
|
|
|
|
|
15 |
Қозғалмалы ойындардың қимыл дағдылар спектрі |
2.2.1.15 Әр түрлі дене жаттығуларын орындау кезіндегі рөлдерді көрсету және атау |
1 |
|
|
|
|
|
|
16 |
Доппен қозғалмалы ойындар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
2.2.2.16 Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру |
1 |
|
|
|
|
|
|
17 |
Доппен қозғалмалы ойындар |
2.2.2.17 Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін командада жұмыс істей бастайды және өзіндік жұмыс жөніндегі білімді нығайтады |
1 |
|
|
|
|
|
|
18 |
Доппен қозғалмалы ойындар |
2.2.2.18 Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру |
1 |
|
|
|
|
|
|
19 |
Доппен қозғалмалы ойындар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
2.2.2.19 Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін командада жұмыс істей бастайды және өзіндік жұмыс жөніндегі білімді нығайтады |
1 |
|
|
|
|
|
|
20 |
Қозғалыстар арқылы ойындар |
2.2.3.20 Қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларды талқылайды және көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
21 |
Қозғалыстар арқылы ойындар |
2.2.3.21 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік, білімін бекіту |
1 |
|
|
|
|
|
|
22 |
Қозғалыстар арқылы ойындар Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен. |
2.2.3.22 Қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларды талқылайды және көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
23 |
Қозғалыстар арқылы ойындар |
2.2.3.23 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік, білімін бекіту |
1 |
|
|
|
|
|
|
24 |
Жұптық және топтық жұмыстар |
2. 2.4.24 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
25 |
Жұптық және топтық жұмыстар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
2. 2.4.25 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
26 |
Жұптық және топтық жұмыстар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
2. 2.4.26 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
27 |
Жұптық және топтық жұмыстар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
2. 2.4.27 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
2-тоқсан (21 сағат) 3-бөлім. Гимнастика арқылы денені дамыту (11 сағат) |
|||||||||
Менің мектебім |
28 |
Қауіпсіздік ережесі Әр түрлі физикалық іс шаралар аұылы күшті дамыту. |
2.3.1.1 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды |
1 |
|
|
|
|
|
29 |
Қауіпсіздік ережесі Әр түрлі физикалық іс шаралар аұылы күшті дамыту. |
2.3.1.2 Дене белсенділігінің алдында денені шынықтырудың маңыздылығы туралы білімін көрсету және түсіндіру. |
1 |
|
|
|
|
|
|
30 |
Қауіпсіздік ережесі Әр түрлі физикалық іс шаралар аұылы күшті дамыту. |
2.3.1.3 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды . |
1 |
|
|
|
|
|
|
31 |
Кең ауқымды гимнастикалық жаттығулар |
2.3.2.4 Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру |
1 |
|
|
|
|
|
|
32 |
Кең ауқымды гимнастикалық жаттығулар |
2.3.2.5 Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру |
1 |
|
|
|
|
|
|
33 |
Өрмелеу |
2.3.3.6 Кеңістікте және динамикада қарапайым өзгерістермен іс-қимылдарды ұғынады және жеткізе біледі |
1 |
|
|
|
|
|
|
34 |
Өрмелеу |
2.3.3.7 Қимыл кемшіліктерін түзету қабілеттілігін дамыту үшін қозғалу машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін түсінеді және түсіндіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
35 |
Өрмелеу |
2.3.3.8 Кеңістікте және динамикада қарапайым өзгерістермен іс-қимылдарды ұғынады және жеткізе біледі |
1 |
|
|
|
|
|
|
36 |
Тепе теңдікті дамыту. |
2.3.4.9 Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін командада жұмыс істей бастайды және өзіндік жұмыс жөніндегі білімді нығайтады |
1 |
|
|
|
|
|
|
37 |
Тепе теңдікті дамыту. |
2.3.4.10 Қажет болған жағдайда шығармашылық міндеттерді талқылау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
38 |
Тепе теңдікті дамыту. |
2.3.4.11 Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін командада жұмыс істей бастайды және өзіндік жұмыс жөніндегі білімді нығайтады |
1 |
|
|
|
|
|
|
4-бөлім. Қазақтың ұлттық қозғалмалы ойындары (10 сағат) |
|||||||||
Менің туған елім |
39 |
Қазақтың ұлттық ойындарымен танысу |
2.4.1.12 Патриоттық сезімнің не екенін біледі, бір бірімен әрекет ету, адал бәсекелестіктің мағынасын түсінеді |
1 |
|
|
|
|
|
40 |
Қазақтың ұлттық ойындарымен танысу |
2. 4.1.13 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
41 |
Қазақтың ұлттық ойындарымен танысу |
2.4.1.14 Патриоттық сезімнің не екенін біледі, бір бірімен әрекет ету, адал бәсекелестіктің мағынасын түсінеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
42 |
Қазақтың ұлттық ойындарымен танысу |
2. 4.1.15 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
43 |
Рөльдік сюжеттік ойындар |
2.4.2.16 Қажет болған жағдайда шығармашылық міндеттерді талқылау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
44 |
Рөльдік сюжеттік ойындар |
2.4.2.17 Қажет болған жағдайда шығармашылық міндеттерді талқылау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
45 |
Рөльдік сюжеттік ойындар |
2.4.2.18 Қажет болған жағдайда шығармашылық міндеттерді талқылау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
46 |
Ынтымақтастық және әділ ойын |
2.4.3.19 Шығармашылық қабілеттерді және идеяларды түсіндіру және көрсету. |
1 |
|
|
|
|
|
|
47 |
Ынтымақтастық және әділ ойын |
2.4.3.20 Шығармашылық қабілеттерді және идеяларды түсіндіру және көрсету. |
1 |
|
|
|
|
|
|
48 |
Ынтымақтастық және әділ ойын |
2.4.3.21 Шығармашылық қабілеттерді және идеяларды түсіндіру және көрсету. |
1 |
|
|
|
|
|
|
3-тоқсан (30 сағат) 5-бөлім. Денеге түсетін күш пен денсаулық (15 сағат) |
|||||||||
Дені саудың жаны сау
|
49 |
Қауіпсіздік ережесі Белсенді қозғалыс және төзімділік |
2.5.1.1 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды |
1 |
|
|
|
|
|
50 |
Қауіпсіздік ережесі Белсенді қозғалыс және төзімділік |
2.5.1.2 Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы өзгерістерін қалай бақылайтынын біледі. |
1 |
|
|
|
|
|
|
51 |
Қауіпсіздік ережесі Белсенді қозғалыс және төзімділік |
2.5.1.3 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
52 |
Қауіпсіздік ережесі Белсенді қозғалыс және төзімділік |
2.5.1.4 Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы өзгерістерін қалай бақылайтынын біледі. |
1 |
|
|
|
|
|
|
53 |
Дене жаттығулары кезінде ағзаның өзгеруі |
2.5.2.5 Дене жаттығулар жасау барысында сауықтыру артықшылығын талқылау және сипаттау. |
1 |
|
|
|
|
|
|
54 |
Дене жаттығулары кезінде ағзаның өзгеруі |
2.5.2.6 Қимыл кемшіліктерін түзету қабілеттілігін дамыту үшін қозғалу машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін түсінеді және түсіндіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
55 |
Дене жаттығулары кезінде ағзаның өзгеруі |
2.5.2.7 Дене жаттығулар жасау барысында сауықтыру артықшылығын талқылау және сипаттау. |
1 |
|
|
|
|
|
|
56 |
Дене жаттығулары кезінде ағзаның өзгеруі |
2.5.2.8 Қимыл кемшіліктерін түзету қабілеттілігін дамыту үшін қозғалу машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін түсінеді және түсіндіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
57 |
Дәстүрлі қазақтың жүгіру ойындары. |
2.5.3.9 Кеңістікте және динамикада қарапайым өзгерістермен іс-қимылдарды ұғынады және жеткізе біледі |
1 |
|
|
|
|
|
|
58 |
Дәстүрлі қазақтың жүгіру ойындары. |
2.5.3.10 Кеңістікте және динамикада қарапайым өзгерістермен іс-қимылдарды ұғынады және жеткізе біледі |
1 |
|
|
|
|
|
|
59 |
Дәстүрлі қазақтың жүгіру ойындары. |
2.5.3.11 Кеңістікте және динамикада қарапайым өзгерістермен іс-қимылдарды ұғынады және жеткізе біледі |
1 |
|
|
|
|
|
|
60 |
Дәстүрлі қазақтың жүгіру ойындары. |
2.5.3.12 Кеңістікте және динамикада қарапайым өзгерістермен іс-қимылдарды ұғынады және жеткізе біледі |
1 |
|
|
|
|
|
|
61 |
Жұптық және топтық ойындар |
2.5.4.13 Қарапайым дене жаттығуларын орындау кезінде уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
62 |
Жұптық және топтық ойындар |
2.5.4.14 Қарапайым дене жаттығуларын орындау кезінде уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
63 |
Жұптық және топтық ойындар |
2.5.4.15 Қарапайым дене жаттығуларын орындау кезінде уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
6-бөлім. Қозғалыс ойындардың әр алуандығы (15 сағат) |
|||||||||
Салт-дәстүрлер және ауыз әдебиеті
|
64 |
Көрнекті ойындар |
2.6.1.16 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды |
1 |
|
|
|
|
|
65 |
Көрнекті ойындар |
2.6.1.17 Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін командада жұмыс істей бастайды және өзіндік жұмыс жөніндегі білімді нығайтады |
1 |
|
|
|
|
|
|
66 |
Көрнекті ойындар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
2.6.1.18 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
67 |
Көрнекті ойындар |
2.6.1.19 Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін командада жұмыс істей бастайды және өзіндік жұмыс жөніндегі білімді нығайтады |
1 |
|
|
|
|
|
|
68 |
Кіріктірілген ойындар |
2.6.2.20 Әр түрлі дене жаттығуларын орындау кезіндегі рөлдерді көрсету және атау |
1 |
|
|
|
|
|
|
69 |
Кіріктірілген ойындар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
2.6.2.21 Қимыл кемшіліктерін түзету қабілеттілігін дамыту үшін қозғалу машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін түсінеді және түсіндіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
70 |
Кіріктірілген ойындар |
2.6.2.22 Әр түрлі дене жаттығуларын орындау кезіндегі рөлдерді көрсету және атау |
1 |
|
|
|
|
|
|
71 |
Жай жабдықтар арқылы ойындар |
2.6.3.23 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік, білімін бекіту |
1 |
|
|
|
|
|
|
72 |
Жай жабдықтар арқылы ойындар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
2.6.3.24 Қажет болған жағдайда шығармашылық міндеттерді талқылау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
73 |
Жай жабдықтар арқылы ойындар |
2.6.3.25 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік, білімін бекіту |
1 |
|
|
|
|
|
|
74 |
Жай жабдықтар арқылы ойындар |
2.6.3.26 Қажет болған жағдайда шығармашылық міндеттерді талқылау және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
75 |
Шабуыл әрекеті арқылы ойындар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
2.6.4.27 Қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларды талқылайды және көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
76 |
Шабуыл әрекеті арқылы ойындар |
2.6.4.28 Шығармашылық қабілеттерді және идеяларды түсіндіру және көрсету. |
1 |
|
|
|
|
|
|
77 |
Шабуыл әрекеті арқылы ойындар |
2.6.4.29 Қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларды талқылайды және көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
78 |
Шабуыл әрекеті арқылы ойындар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
2.6.4.30 Шығармашылық қабілеттерді және идеяларды түсіндіру және көрсету. |
1 |
|
|
|
|
|
|
4-тоқсан (24 сағат) 7-бөлім. Топтық ойындар арқылы әлеуметтік дағдылар (12сағат) |
|||||||||
Қоршаған орта |
79 |
Қауіпсіздік ережесі Комуникативті дағдыларды дамыту |
2.7.1.1 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды |
1 |
|
|
|
|
|
80 |
Қауіпсіздік ережесі Комуникативті дағдыларды дамыту |
2.7.1.2 Әр түрлі дене жаттығуларын орындау кезіндегі рөлдерді көрсету және атау |
1 |
|
|
|
|
|
|
81 |
Қауіпсіздік ережесі Комуникативті дағдыларды дамыту |
2.7.1.3 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
82 |
Жеке шығармашылық қабілет. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
2.7.2.4 Өз бетінше байланыстыруды үйреніп, негізгі қозғалыс машықтарын түсінеді және жақсартады |
1 |
|
|
|
|
|
|
83 |
Жеке шығармашылық қабілет |
2.7.2.5 Түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде ережелерді және құрылымдық тәсілдерді талқылайды және көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
84 |
Жеке шығармашылық қабілет |
2.7.2.6 Өз бетінше байланыстыруды үйреніп, негізгі қозғалыс машықтарын түсінеді және жақсартады |
1 |
|
|
|
|
|
|
85 |
Шығармашылық - топтық жұмыс арқылы. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
2.7.3.7 Өзінің шығармашылық тапсырмалары мен басқаларының тапсырмалары бойынша талқылайды және қорытындылар шығарады, сонымен қатар конструктивті ұсыныс жасайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
86 |
Шығармашылық - топтық жұмыс арқылы |
2.7.3.8 Шығармашылық қабілеттерді және идеяларды түсіндіру және көрсету. |
1 |
|
|
|
|
|
|
87 |
Шығармашылық - топтық жұмыс арқылы Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен. |
2.7.3.9 Өзінің шығармашылық тапсырмалары мен басқаларының тапсырмалары бойынша талқылайды және қорытындылар шығарады, сонымен қатар конструктивті ұсыныс жасайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
88 |
Өздігінен жасалатын қозғалыстағы прогресс. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
2.7.4.10 Тәуекелдердің туындау мүмкіндігін түсінеді, қарапайым және өзгертілген дене жаттығуларын жетілдіру кезінде машықтар мен шеберлікті нығайтады. |
1 |
|
|
|
|
|
|
89 |
Өздігінен жасалатын қозғалыстағы прогресс |
2.7.4.11 Тәуекелдердің туындау мүмкіндігін түсінеді, қарапайым және өзгертілген дене жаттығуларын жетілдіру кезінде машықтар мен шеберлікті нығайтады. |
1 |
|
|
|
|
|
|
90 |
Өздігінен жасалатын қозғалыстағы прогресс. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
2.7.4.12 Тәуекелдердің туындау мүмкіндігін түсінеді, қарапайым және өзгертілген дене жаттығуларын жетілдіру кезінде машықтар мен шеберлікті нығайтады. |
1 |
|
|
|
|
|
|
8-бөлім. Денсаулық және дене белсенділігі (12сағат) |
|||||||||
Саяхат |
91 |
Таза ауадағы дене тәрбиесі (іс-әрекеті) |
2.8.1.13 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды |
1 |
|
|
|
|
|
92 |
Таза ауадағы дене тәрбиесі (іс-әрекеті) |
2.8.1.14 Дене жаттығулар жасау барысында сауықтыру артықшылығын талқылау және сипаттау. |
1 |
|
|
|
|
|
|
93 |
Таза ауадағы дене тәрбиесі (іс-әрекеті) |
2.8.1.15 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
94 |
Жеке және топтық белсенділік арқылы жүгіру қабілеттері |
2.8.2.16 Қарапайым дене жаттығуларын орындау кезінде уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
95 |
Жеке және топтық белсенділік арқылы жүгіру қабілеттері |
2.8.2.17 Қарапайым дене жаттығуларын орындау кезінде уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
96 |
Жеке және топтық белсенділік арқылы жүгіру қабілеттері |
2.8.2.18 Қарапайым дене жаттығуларын орындау кезінде уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
97 |
Түрлі ұзындыққа және биіктікке секіру |
2.8.3.19 Кеңістікте және динамикада қарапайым өзгерістермен іс-қимылдарды ұғынады және жеткізе біледі |
1 |
|
|
|
|
|
|
98 |
Түрлі ұзындыққа және биіктікке секіру |
2.8.3.20 Кеңістікте және динамикада қарапайым өзгерістермен іс-қимылдарды ұғынады және жеткізе біледі |
1 |
|
|
|
|
|
|
99 |
Түрлі ұзындыққа және биіктікке секіру |
2.8.3.21 Кеңістікте және динамикада қарапайым өзгерістермен іс-қимылдарды ұғынады және жеткізе біледі |
1 |
|
|
|
|
|
|
100 |
Эстафета және қозғалмалы ойындар |
2.8.4.22 Өзінің шығармашылық тапсырмалары мен басқаларының тапсырмалары бойынша талқылайды және қорытындылар шығарады, сонымен қатар конструктивті ұсыныс жасайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
101 |
Эстафета және қозғалмалы ойындар |
2.8.4.23 Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін командада жұмыс істей бастайды және өзіндік жұмыс жөніндегі білімді нығайтады |
1 |
|
|
|
|
|
|
102 |
Эстафета және қозғалмалы ойындар |
2.8.4.24 Өзінің шығармашылық тапсырмалары мен басқаларының тапсырмалары бойынша талқылайды және қорытындылар шығарады, сонымен қатар конструктивті ұсыныс жасайды |
1 |
|
|
|
|
|