Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КТП 5 сынып қазақ тілі мен қазақ әдебиет
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні, 5-сынып (Т2)
Барлығы:136 сағат, аптасына: 4 сағат
Авторлары: Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова, А.Қ.Рауандина, Р.С.Рахметова, Қ.С.Жайлаубаева
Алматы: Көкжиек-Горизонт, 2017 жыл
№ |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Күні |
Ескерту |
|
1-тоқсан (32 сағат) |
|||||||
1 |
1. Отбасындағы дәстүр мен мерекелер |
1. Қазақ отбасының дәстүрлері |
5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. |
1 |
02.09.24 |
|
|
2 |
2. Қазақ отбасының дәстүрлері |
5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. |
1 |
04.09.24 |
|
||
3 |
3. Атам төрде отырады |
5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. |
1 |
05.09.24 |
|
||
4 |
4. Табалдырықты баспа! |
5.2.2.1 қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану. |
1 |
06.09.24 |
|
||
5 |
5. «Тоқта, ботам! Атаң келеді артыңда» |
5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау. |
1 |
09.09.24 |
|
||
6 |
6. «Тоқта, ботам! Атаң келеді артыңда» |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау. |
1 |
11.09.24 |
|
||
7 |
7. Атам бата береді |
5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. |
1 |
12.09.24 |
|
||
8 |
8. Әкеліңіз, көмектесейін! |
5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жазу; 5.5.1.1 мәтін құрауда жалғау түрлерін дұрыс жалғау. |
1 |
13.09.24 |
|
||
9 |
9. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жазу. |
1 |
16.09.24 |
|
||
10 |
10. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №1. |
5.5.1.1 мәтін құрауда жалғау түрлерін дұрыс жалғау. |
1 |
18.09.24 |
|
||
11 |
2. Мектеп өмірі. Әдепті бала –арлы бала |
1. Менің мектебім |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. |
1 |
19.09.24 |
|
|
12 |
2. Менің мектебім |
5.1.5.1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау. |
1 |
20.09.24 |
|
||
13 |
3. Қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті екінші қабатта |
5.1.5.1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау. |
1 |
23.09.24 |
|
||
14 |
4. Сүйікті жазушы |
5.2.2.1 қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану. |
1 |
25.09.24 |
|
||
15 |
5. Сүйікті жазушы |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. |
1 |
26.09.24 |
|
||
16 |
6. Қожа –әдепті бала |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу; 5.3.2.1 хабарлама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау. |
1 |
27.09.24 |
|
||
17 |
7. Қожа –әдепті бала |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу; 5.3.2.1 хабарлама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау. |
1 |
30.09.24 |
|
||
18 |
8. Жанар -ақылды қыз |
5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу . |
1 |
02.10.24 |
|
||
19 |
9. Қожа мектепте |
5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама жазу; 5.5.1.1 мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу. |
1 |
03.10.24 |
|
||
20 |
10. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама жазу; 5.5.1.1 мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу. |
1 |
04.10.24 |
|
||
21 |
11. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №2. |
5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. |
1 |
07.10.24 |
|
||
22 |
3. Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі. |
1. Қызыл кітап |
5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну. |
1 |
09.10.24 |
|
|
23 |
2. Қызыл кітап |
5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну. |
1 |
10.10.24 |
|
||
24 |
3. Қызғалдақты сақтайық! |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. |
1 |
11.10.24 |
|
||
25 |
4. Қызғалдақты сақтайық! |
5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу; 5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау. |
1 |
14.10.24 |
|
||
26 |
5. Қасқыр мен тиін |
5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау. |
1 |
16.10.24 |
|
||
27 |
6. Қасқыр мен тиін |
5.5.1.2 лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану; 5.4.3.1 жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу. |
1 |
17.10.24 |
|
||
28 |
7. «Қазақстан барысы (мультфильм негізінде) |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. |
1 |
18.10.24 |
|
||
29 |
8 Тоқсандық жиынтық бағалау №1 |
5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну. |
1 |
21.10.24 |
|
||
30 |
9. . «Қазақстан барысы (мультфильм негізінде) |
5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. |
1 |
23.10.24 |
|
||
31 |
10. Түлкі мен қырғауыл |
5.1.5.1, 5.3.3.1, 5.4.1.1, 5.2.5.1 |
1 |
24.10.24 |
|
||
32 |
11. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.5.1.2 лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану. |
1 |
25.10.24 |
|
||
2-тоқсан (32 сағат) |
|||||||
33 |
4. Ежелгі көшпенділер мәдениеті. |
1. Көшпелілер туралы түсінік |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. |
1 |
04.11.24 |
|
|
34 |
2. Көшпелілер – жауынгер халық |
5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. |
1 |
06.11.24 |
|
||
35 |
3. Көшпелілер – жауынгер халық |
5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу . |
1 |
07.11.24 |
|
||
36 |
4. Тұмар ( Томирис) туралы аңыз |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау. |
1 |
08.11.24 |
|
||
37 |
5. Тұмар ( Томирис) туралы аңыз. |
5.4.5.1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. |
1 |
11.11.24 |
|
||
38 |
6. Аңыз патшайым |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау. |
1 |
13.11.24 |
|
||
39 |
7. Алтын адам |
5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хат жазу; 5.5.1.3 сан есім (бірліктер, ондықтар, жүз, мың) атауларын білу, орынды қолдану. |
1 |
14.11.24 |
|
||
40 |
8. Алтын адам |
5.4.5.1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. |
1 |
15.11.24 |
|
||
41 |
9. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.3.2.1 хат мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау. |
1 |
18.11.24 |
|
||
42 |
|
10. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №1. |
5.4.5.1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. |
1 |
20.11.24 |
|
|
43 |
5. Су тіршілік көзі. |
1. Сусыз өмір жоқ |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу; 5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
21.11.24 |
|
|
44 |
2. Судың маңызы |
5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау; 5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
22.11.24 |
|
||
45 |
3. Судың пайдасы |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу . |
1 |
25.11.24 |
|
||
46 |
4. Қазақстан көлдері |
5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау. |
1 |
27.11.24 |
|
||
47 |
5. Қазақстан көлдері |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру; 5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
28.11.24 |
|
||
48 |
6. Сырда туған сырдың ұлы |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу; 5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
29.11.24 |
|
||
49 |
7. Сырда туған сырдың ұлы |
5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау; 5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
1 |
02.12.24 |
|
||
50 |
8. Сырдың сұлу өзені |
5.1.5.1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау; 5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
4.12.24 |
|
||
51 |
9. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.3.2.1 жарнама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау. |
1 |
05.12.24 |
|
||
52 |
|
10. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №2. |
5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
06.12.24 |
|
|
53 |
6. Әлемдегі ірі кітапханалар. |
1. Кітап - бағалы сыйлық |
5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. |
1 |
09.21.24 |
|
|
54 |
2. Кітап - бағалы сыйлық |
5.5.1.5 болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану; 5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. |
1 |
11.12.24 |
|
||
55 |
3. Ұлттық кітапхана |
5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну; 5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. |
1 |
12.12.24 |
|
||
56 |
4. Ұлттық кітапхана |
5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну; 5.3.2.1 хат, хабарлама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау. |
1 |
13.12.24 |
|
||
57 |
5. Ірі кітапханалар |
5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну; 5.5.1.5 болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
16.12.24 |
|
||
58 |
6. Ірі кітапханалар |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. |
1 |
18.12.24 |
|
||
59 |
7. Абай Құнанбаев «Ғылым таппай мақтанба» |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау. |
1 |
19.12.24 |
|
||
60 |
8. Абай Құнанбаев «Ғылым таппай мақтанба» |
5.5.1.5 болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
20.12.24 |
|
||
61 |
9. Әлемдегі ең ірі кітапханалар |
5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну. |
1 |
23.12.24 |
|
||
62 |
10. Тоқсандық жиынтық бағалау №2 |
5.2.5.1, 5.3.3.1, 5.4.2.1, 5.1.3.1. |
1 |
25.12.24 |
|
||
63 |
11. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. |
1 |
26.12.24 |
|
||
64 |
|
12. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.4.2.1эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
27.12.24 |
|
|
3-тоқсан (41 сағат) |
|||||||
65 |
7. Денсаулық зор байлық. |
1. Дәрігердің қабылдауында |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. |
1 |
09.01.25 |
|
|
66 |
2. Дәрігердің қабылдауында |
5.5.1.6 мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
10.01.25 |
|
||
67 |
3. Дәрумен –денсаулық кепілі |
5.3.4.1 мәтіндердің тақырыбын, мазмұндық құрылымын салыстыру. |
1 |
13.01.25 |
|
||
68 |
4. Дәрумен –денсаулық кепілі |
5.4.3.1 жазба жұмыстарын сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу. |
1 |
15.01.25 |
|
||
69 |
5. Ең үлкен байлық |
5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну; |
1 |
16.01.25 |
|
||
70 |
6. Ең үлкен байлық |
5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау. |
1 |
17.01.25 |
|
||
71 |
7. Ас –адамның арқауы |
5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау. |
1 |
20.01.25 |
|
||
72 |
8. Ас –адамның арқауы |
5.5.1.6 мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
22.01.25 |
|
||
73 |
9. Фастфудтың зияны |
5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау. |
1 |
23.01.25 |
|
||
74 |
10. Фастфудтың зияны |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру; 5.2.2.1 қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану. |
1 |
24.01.25 |
|
||
75 |
11. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
27.01.25 |
|
||
76 |
8. Менің тәуелсіз Қазақстаным. |
1. Менің Тәуелсіз Қазақстаным |
5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. |
1 |
29.01.25 |
|
|
77 |
2. Тәуелсіздік нышандары |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. |
1 |
30.01.25 |
|
||
78 |
3. Тәуелсіздік нышандары |
5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау. |
1 |
31.01.25 |
|
||
79 |
4. Тәуелсіздік символы-ұлттық теңге |
5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу; 5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
1 |
03.02.25 |
|
||
80 |
5. Тәуелсіздік символы-ұлттық теңге |
5.1.2.1.тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу. |
1 |
05.02.25 |
|
||
81 |
6. Тәуелсіз елдің Астанасы |
5.2.6.1.тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау. |
1 |
06.02.25 |
|
||
82 |
7. Алтын қалам әдеби сыйлығының жеңімпазы |
5.3.4.1.мәтіндердің тақырыбын мазмұндық құрылымын салыстыру. |
1 |
07.02.25 |
|
||
83 |
8. Алтын қалам әдеби сыйлығының жеңімпазы |
5.5.1.7 ыңғайластық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
10.02.25 |
|
||
84 |
9. Уа, еркіндік! Сенсің менің ең ғажайып өлеңім! |
5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау; 5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. |
1 |
12.02.25 |
|
||
85 |
10. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.4.4.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарландыру жазу. |
1 |
13.02.25 |
|
||
86 |
11. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №1. |
5.5.1.7 ыңғайластық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
14.02.25 |
|
||
87 |
9. Аспан әлемінің құпиялары. |
1. Аспан денелері |
5.1.1.1тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау; 5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. |
1 |
17.02.25 |
|
|
88 |
2. Аспан денелері |
5.4.3.1 жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу. |
1 |
19.02.25 |
|
||
89 |
3. Аспан әлемін зерттеген ұлы көшпенділер |
5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну; 5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
20.02.25 |
|
||
90 |
4. Аспан әлемін зерттеген ұлы көшпенділер |
5.3.4.1 мәтіндердің тақырыбын, мазмұндық құрылымын салыстыру. |
1 |
21.02.25 |
|
||
91 |
5. Шоқжұлдыздар |
5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. |
1 |
24.02.25 |
|
||
92 |
6. Шоқжұлдыздар |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. |
1 |
26.02.25 |
|
||
93 |
7. Жұлдызды аспанның құпиясы |
5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау. |
1 |
27.02.25 |
|
||
94 |
8. Жұлдызды аспанның құпиясы |
5.4.3.1 жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу. |
1 |
28.02.25 |
|
||
95 |
9. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. |
1 |
03.03.25 |
|
||
96 |
10. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №2 |
5.5.1.7 қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
05.03.25 |
|
||
97 |
10.Компьютердің тілін табу- өнер. |
1. Компьютер қалай пайда болды? |
5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау; 5.3.4.1 мәтіндердің тақырыбын, мазмұндық құрылымын салыстыру. |
1 |
06.03.25 |
|
|
98 |
2. Компьютер қалай пайда болды? |
5.5.2.1 жазба жұмыстарында хабарлы сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру. |
1 |
07.03.25 |
|
||
99 |
3. Өнер - білім бар жұрттар |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. |
1 |
10.03.25 |
|
||
100 |
4. Менің электронды поштам |
5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау; 5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама жазу. |
1 |
12.03.25 |
|
||
101 |
5. Көзіңді қорға |
5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
1 |
13.03.25 |
|
||
102-103 |
6. Компьютердің пайдасы мен зияны. |
5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау; 5.5.2.1 жазба жұмыстарында хабарлы сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру. |
2 |
14.03.2517.03.25 |
|
||
104 |
7. Тоқсандық жиынтық бағалау №3 |
5.1.6.1, 5.3.1.1, 5.4.3.1, 5.2.6.1 |
1 |
19.03.25 |
|
||
105 |
8. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау. |
1 |
20.03.25 |
|
||
4-тоқсан (32 сағат) |
|||||||
106 |
11.Қазақстандағы ұлттар достығы. |
1. Бірлігі жарасқан ел |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. |
1 |
02.04.25 |
|
|
107 |
2. Бірлігі жарасқан ел |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру; 5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
03.04.25 |
|
||
108 |
3. Маған қазақ әндері ұнайды |
5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. |
1 |
04.04.25 |
|
||
109 |
4. Маған қазақ әндері ұнайды |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. 5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. |
1 |
07.04.25 |
|
||
110 |
5. Халықтар достығы туралы шығарма |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. |
1 |
09.04.5 |
|
||
111 |
6. Халықтар достығы туралы шығарма |
5.3.2.1 хат, жарнама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау; 5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
1 |
10.04.25 |
|
||
112 |
7. Бір атаның балалары |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. |
1 |
11.04.25 |
|
||
113 |
8. Бір атаның балалары |
5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
1 |
14.04.25 |
|
||
114 |
9. Адамзаттың бәрің сүй, бауырым деп... |
5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. |
1 |
16.04.25 |
|
||
115 |
10. Адамзаттың бәрің сүй, бауырым деп... |
5.5.2.1 жазба жұмыстарында сұраулы сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру; 5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
17.04.25 |
|
||
116 |
11. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. |
1 |
18.04.25 |
|
||
117 |
|
12. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №1 |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. |
1 |
21.04.25 |
|
|
118 |
12. Ұлы дала табиғаты. |
1. Алтынемел ұлттық саябағында |
5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау; 5.4.3.1 жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу. |
1 |
23.04.25 |
|
|
119 |
2. Алтынемел ұлттық саябағында |
5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. |
1 |
24.04.25 |
|
||
120 |
3. «Әнші құм» |
5.2.1.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. |
1 |
25.04.25 |
|
||
121 |
4. «Әнші құм» |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.5.2.1 мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу, жалғау түрлерін дұрыс жалғау. |
1 |
28.04.25 |
|
||
122 |
5. Шайтанкөл-ғажайып құбылыс |
5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау; 5.4.3.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
1 |
30.04.25 |
|
||
123 |
6. Шайтанкөл-ғажайып құбылыс |
5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хат жазу. |
1 |
01.05.25 |
|
||
124 |
7. Ақсу –Жабағылы қорығы |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. |
1 |
02.05.25 |
|
||
125 |
8. Ақсу –Жабағылы қорығы |
5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау; 5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау. |
1 |
05.05.25 |
|
||
126 |
9. Табиғат жаратылыс пернесі |
5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. |
1 |
07.05.25 |
|
||
127 |
10. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. |
1 |
08.05.25 |
|
||
128 |
|
11. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №2 |
5.5.2.1 жазба жұмыстарында лепті сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру. |
1 |
09.05.25 |
|
|
129 |
13. Ел есімі -ер есінде. |
1. Ер есімі – ел есінде |
5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. |
1 |
12.05.25 |
|
|
130 |
2. Ер есімі – ел есінде |
5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарландыру жазу; 5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. |
1 |
14.05.25 |
|
||
131 |
3. «Қазақ солдаты» - соғыс туралы көркем шығарма |
5.2.2.1 қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану; 5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. |
1 |
15.05.25 |
|
||
132 |
4. «Қазақ солдаты» - соғыс туралы көркем шығарма |
5.5.2.1 жазба жұмыстарында бұйрықты сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру. |
1 |
16.05.25 |
|
||
133 |
5. Бала Қайроштың қалаға кетуі |
5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. |
1 |
19.05.25 |
|
||
134 |
6. Батырдың балалық шағы |
5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. |
1 |
21.05.25 |
|
||
135 |
7. Тоқсандық жиынтық бағалау №4. |
5.1.6.1, 5.3.3.1, 5.5.1.5, 5.2.6.1 |
1 |
22.05.25 |
|
||
136 |
8. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарландыру жазу. |
1 |
23.05.25 |
|