Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КТП 6 сынып Қазақ әдебиеті
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хат
Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Қазақ әдебиеті» оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы (оқыту қазақ тілінде)
1-тарау. Жалпы ережелер
1. Оқу бағдарламасы «Оқу бағдарламасы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы, 23.09.2022 ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен) сәйкес әзірленген.
2. Қазақ әдебиеті пәні бағдарламасының басты бағыты – білім алушылардың ақыл-ой қабілеті мен тұлғалық қасиеттерінің қалыптасуына, тілдік-эстетикалық талғамдарының дамуына, коммуникативтік құзыреттіліктерінің жетілдірілуіне іргетас қалап, өмірлік дағдыларын шыңдауына, өздігінен білім алуларына мүмкіндік туғызу. Білім алушыларды ұлттық мәдениет пен әдеби мұраларды түсінуге, қазіргі заманғы әдебиетті бағалай білуге үйретеді. Бағдарламада әдебитеориялық ұғымдар, талдауға, бағалау мен салыстыруға негізделген адамзаттың мәңгілік сұрақтары, қазіргі заманғы дилеммалар, мәселелер қарастырылған.
3. Қазақ әдебиеті бағдарламасының мақсаты – білім алушыларды креативті ойлауға бағыттау. Олардың ойларын ауызша еркін жеткізуіне және жаза білуіне қолдау көрсету, дәлелдер келтіру, салыстыру және анализ жасау, бағалау дағдыларын қалыптастыру, білім алушыларға жанрларды меңгерту.
4. Теориялық материалдар оқушының қазақ әдебиеті туралы ұғымдарын кеңейтуге, әдебиет туралы дүниетанымын қалыптастыруға және адамзатқа ортақ ойларды, дилеммаларды, мінездерді зерттеуге мүмкіндік береді. Қазақ әдебиеті білім деңгейі, ой-өрісі дамыған, әдеби тіл және әдеби формалар арқылы өз ойын еркін жеткізе алатын, туындаған мәселелерді шеше білетін өмірге бейім ұрпақ тәрбиелейді.
5. Қазақ әдебиеті пәнін оқу арқылы білім алушылар:
1)қазақ әдебиетінің құндылық ретіндегі болмысын, ұлттық мәдениеттегі маңызды орнын құрметтейді және бағалайды;
2)қазақ әдебиетінің мәдениетаралық қарым-қатынастағы рөлін, қазақ халқының қалыптасқан тарихын, алға қойған міндеттерін, жеңістерін, мәселелерін, қарама-қайшылық пен қиындықтарын анықтайды және түсінеді;
3)түрлі жағдайларға бейімделе білу және өздігінен шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады;
4)заманауи, ғылыми және қоғамдық дамуға сәйкес дүниетанымын дамытады.
Оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі «Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген үлгілік оқу жоспарына тәуелді (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8170 тіркелген).
7. «Қазақ әдебиеті» пәндік білімнің мазмұны бөлімдерге бөлінген: түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация,бағалау және салыстырмалы анализ, сонымен қатар, дағдыларды қалыптастыратын бөлімшелерден тұрады. Бағдарламаның бұл бөлімі пән бойынша оқу мақсаттарынан тұрады.
8. «Түсіну және жауап беру» бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1)көркем шығарма мазмұны мен пішіні;
2)әдеби шығарманың тұжырымдамасы;
3)көркем шығармадағы образ;
4)шығарма үзінділерімен жұмыс.
9. «Анализ және интерпретация» бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1)әдеби шығарманың композициясы;
2)автор бейнесі;
3)көркем шығарманың тілі;
4)шығармашылық жұмыс.
10. «Бағалау және салыстыру» бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1)тарихи және көркемдік құндылығы;
2)заманауилығы мен жаңашылдығы;
3)әдеби эссе;
4)әдеби сын.
13. 6-сыныпқа арналған «Қазақ әдебиеті» пәнінің базалық білім мазмұны:
1) түсіну және жауап беру: әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау, шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселе, идеясы, кейіпкерлердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау, көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; туған өлкенің табиғаты және тарихы сипатталатын поэтикалық, прозалық шығармаларды білу; туған өлкеге арналған бір өлеңді жатқа мәнерлеп оқу, өлкетану аясында прозалық үзінділер жазудың алғашқы дағдыларын меңгеру;
2) анализ және интерпретация: шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау, әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу, шығармадағы көркем ауыстырулар: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау; туған өлкенің ақындары мен жазушыларының шығармашылығы туралы деректер жинау және презентация дайындау. Мәтіннің ақпараттылық, оның көркемдік, тілдік ерекшеліктері негізінен өлкетану сипаттамаларын талдау;
3) бағалау және салыстыру: кейіпкерлерді өзара салыстыру, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру, кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру, әдеби эссе жазу, сыни хабарлама жасау.
14. Оқытылатын көркем шығармалар тізімі:
1) «Аяз би» ертегісі;
2) «Алып Ер Тұңға» жыры;
3) Әл Фараби «Қашықтасың туған жер», «Тіршілікте құрыштай бол төзімді» өлеңдері;
4) Доспамбет жырау «Қоғалы көлдер, қом сулар», «Айналайын, Ақ Жайық» толғаулары;
5) Абай Құнанбайұлы «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін», «Ғылым таппай мақтанба» өлеңдері, қара сөздері: «Бірінші сөз», «Жетінші сөз», «Отыз бірінші сөз»;
6) С. Торайғыров «Шығамын тірі болсам адам болып», «Шәкірт ойы» өлеңдері;
7) С. Мұратбеков «Жусан иісі» әңгімесі;
8) О. Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат» әңгімесі;
9) Қалмақан Әбдіқадыров «Қажымұқан» хикаяты;
10) А. Алтай «Прописка» әңгімесі;
11) Е. Жүніс «Менің атым -Тәуелсіздік» өлеңі;
12) Р. Ғамзатов «Ана тілі» өлеңі, «Менің Дағыстаным» әңгімесі.
«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша
күнтізбелік-тақырыптық жоспар
6-сынып
Жылына 68 сағат, аптасына 2 cағат.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаттары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Түсіну және жауап беру |
Анализ және интерпретация |
Бағалау және салыстыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
І тоқсан (16 сағат) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 – бөлім Туған жерім -аялы алтын бесігім |
"Аяз би" ертегісі "Алып
Ер Тұңға" жыры, |
6.1.2.1 әдеби
шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы
түсіндіру; |
6.2.1.1 шығарма
композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме
жасау; |
6.3.1.1 шығармадағы
кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік
құндылығына баға беру; |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
р/с |
Бөлім/ тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағаттар саны |
Мерзімдер |
Ескертпе |
|||||||||||||||||||||||||||||
1 |
«Аяз би» ертегісі |
Шыншыл ертегілер. «Аяз би» ертегісі. Сюжеті, фабуласы. |
6.1.1.1- әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; 6.2.1.1- шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; |
1 |
03.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
«Аяз би» ертегісі. Көркемдік ерекшелігі |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.2.4.1 -әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу; |
1 |
05.09 |
||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
«Аяз би» ертегісінің мазмұны. Тақырыбы, идеясы. Ертегінің тілі. |
6.1.3.1- әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау; 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
10.09 |
||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
«Аяз би» ертегісі. Кейіпкерлер жүйесі. |
6.3.2.1- кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; |
1 |
12.09 |
||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
«Аяз би» ертегісін құндылық тұрғысынан талдау |
6.3.3.1 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;
|
1 |
17.09 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
«Алып Ер Тұңға» жыры |
Ежелгі дәуір әдебиеті. Кезеңдері. «Алып Ер Тұңға» жыры.(Сюжеті, фабуласы) |
6.1.1.1 әдеби шығарманың
жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; |
1 |
19.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
Алып Ер Тұңға» жыры. Автор бейнесі. Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1 |
6.1.2.1- әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.2.2.1 -эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
1 |
24.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
8 |
Әбу Насыр Əл-Фараби «Қашықтасың туған жер», «Тіршілікте құрыштай бол төзімді» өлеңдері |
Әбу Насыр Əл-Фараби (Өмірі мен шығармашылығы. «Қашықтасың туған жер» өлеңі |
6.1.2.1 әдеби шығармада
көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы
түсіндіру; |
1 |
26.09 |
||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
|
«Қашықтасың туған жер» өлеңі |
6.2.3.1- шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; 6.1.4.1- көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
1 |
01.10 |
||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
«Тіршілікте құрыштай бол төзімді» өлеңі |
6.1.4.1- көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; 6.2.1.1 - шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау |
1 |
03.10 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
«Тіршілікте құрыштай бол төзімді» өлеңі. |
6.3.3.1- шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
08.10 |
||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
Доспамбет жырау «Қоғалы көлдер, қом сулар», «Айналайын, Ақ Жайық» өлеңдері |
Доспамбет жырау (Өмірі мен шығармашылығы). Доспамбет жырау «Қоғалы көлдер, қом сулар» . |
6.1.1.1-әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; 6.2.4.1- әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу |
1 |
10.10 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
«Қоғалы көлдер, қом сулар» Бөлім бойынша жиынтық бағалау-2 |
6.3.4.1- шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасау. |
1 |
15.10 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
14 |
Доспамбет жырау «Айналайын, Ақ Жайық» толғауы |
«Айналайын, Ақ Жайық» толғауы |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
|
17.10 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау-1 |
1 |
22.10 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
Доспамбет жырау «Айналайын, Ақ Жайық» толғауы . Тарихи және көркемдік құндылығы |
6.3.1.1 -шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру; |
1 |
24.10 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
ІІ тоқсан (16 сағат) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 - бөлім Абайды оқы, таңырқа |
Абай Құнанбайұлы "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін", "Ғылым таппай мақтанба", "Бірінші сөз", "Жетінші сөз", "Отыз бірінші қара сөз" |
6.1.1.1 әдеби шығарманың
жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; |
6.2.1.1 шығарма
композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме
жасау; |
6.3.1.1 шығармадағы
кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік
құндылығына баға беру;
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
р/с |
Бөлім/ тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағаттар саны |
Мерзімдер |
Ескертпе |
|||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Абай Құнанбайұлы "Мен жазбай мын өлеңді ермек үшін", "Ғылым таппай мақтанба", "Бірінші сөз", "Жетінші сөз", "Отыз бірінші қара сөз" |
Абай Құнанбайұлы Өмірі мен шығармашылығы. Абайдың өскен ортасы |
6.2.1.1 -шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; |
1 |
05.11 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
Абай және оның шәкірттері. Абай шығармаларының зерттелуі |
6.1.2.1- әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
07.11 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
Абай Құнанбайұлы «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңі |
6.2.2.1 - эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау. 6.1.4.1- көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
1 |
12.11 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
Абай Құнанбайұлы «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңі Көркемдегіш құралдары |
6.2.3.1- шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
14.11 |
||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
Абай Құнанбайұлы «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі |
6.1.4.1- көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; 6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; |
1 |
19.11 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
6 |
|
Абай Құнанбайұлы «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі. Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1 |
6.2.4.1 - әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу 6.1.3.1 -әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау;
|
1 |
21.11 |
||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
Абай Құнанбайұлының қара сөздері «Бірінші сөз» |
6.1.1.1-әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; |
1 |
26.11 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
«Бірінші сөз» |
6.1.4.1- көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; 6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; |
1 |
28.11 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
9 |
|
Абай Құнанбайұлының қара сөздері «Жетінші сөз» |
6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; |
1 |
03.12 |
||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
«Жетінші сөз» |
6.3.1.1 шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру; |
1 |
05.12 |
||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
«Отыз бірінші сөз» |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
10.12 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
«Отыз бірінші сөз» |
6.2.1.1- шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; |
1 |
12.12 |
||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
Абайдың қара сөздері бойынша эссе жазу. Бөлім бойынша жиынтық бағалау-2 |
6.3.3.2 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу |
1 |
17.12 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
Абай өмірі мен шығармашылығын қайталау |
6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту |
1 |
19.12 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау-2 |
1 |
24.12 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
Тест сынағы |
6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; 6.1.2.1 әдеби шығармада
көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы
түсіндіру; |
1 |
26.12 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
ІІІ тоқсан (20 сағат) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
3-бөлім. Мен балаң жарық күнде сәуле қуған... |
С. Торайғыров "Шығамын
тірі болсам адам болып", "Шәкірт ойы", |
6.1.1.1 әдеби шығарманың
жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; |
6.2.1.1 шығарма
композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме
жасау; |
6.3.2.1 кейіпкерлер
жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Менің туған өлкем өлеңдер мен
прозада |
|
6. 1.1.1 әдеби
шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; |
6.2.2.1 эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор
бейнесін анықтау; |
6.3.1.1 шығармадағы
кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік
құндылығына баға беру; |
|||||||||||||||||||||||||||||||
р/с |
Бөлім/ тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағаттар саны |
Мерзімдер |
Ескертпе |
|||||||||||||||||||||||||||||
1 |
С.Торайғыров «Шығамын тірі болсам адам болып», «Шәкірт ойы» өлеңдері |
С.Торайғыров өмірі мен шығармашылығы. С.Торайғыров «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңі |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.2.2.1 -эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
1 |
09.01 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
С.Торайғыров «Шығамын тірі болсам адам болып» Адамның арманы алдамайды |
6.2.3.1- шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; 6.3.3.1-шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
14.01 |
||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
С.Торайғыров «Шәкірт ойы» өлеңі Білімсіздің күні қараң… |
6.1.4.1- көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; 6.2.2.1 эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
1 |
16.01 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
4 |
С.Мұратбеков «Жусан иісі» повесі |
С.Мұратбеков «Жусан иісі» повесінің тақырыбы, идеясы. |
6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; |
1 |
21.01 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
С.Мұратбеков «Жусан иісі» повесінен үзінді. Идеясы. Сюжеті. |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
23.01 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
6 |
|
С.Мұратбеков «Жусан иісі» повесінен үзінді. Әңгімедегі автор және кейіпкерлер. |
6.2.2.1 -эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.1.3.1 әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау; |
1 |
28.01 |
||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
С.Мұратбеков «Жусан иісі» повесінен үзінді. Көркемдегіш құралдары |
6.2.3.1- шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
30.01 |
||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
С.Мұратбеков «Жусан иісі» повесінен үзінді. Кейіпкерлер мінезі Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1 |
6.2.1.1- шығарма
композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме
жасау; |
1 |
04.02 |
||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
Менің туған өлкем өлеңдер мен прозада |
Туған өлке туралы Сыр бойы ақындарының өлеңдері |
6.1.1.1- әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; 6.2.2.1 -эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.3.1.1 - шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру |
1 |
06.02 |
||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Туған өлке туралы Сыр бойы ақындарының өлеңдері |
6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту 6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу 6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру |
1 |
11.02 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
11 |
О.Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат» |
О.Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат». Әңгімеден үзінді. Типтік образ |
6.1.3.1 -әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау; |
1 |
13.02 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
О.Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат», Әңгімеден үзінді. |
6.1.2.1- әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.2.2.1 -эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
1 |
18.02 |
||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
О.Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат» Шығарманың көркемдік ерекшелігі. |
6.2.3.1- шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
20.02 |
||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
О.Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат» Автор бейнесі және кейіпкер |
6.3.2.1-кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; |
1 |
25.02 |
||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
Қалқаман Әбдіқадыров «Қажымұқан» әңгімесі |
Қалқаман Әбдіқадыров Көркем бейне |
6.1.1.1 -әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; |
1 |
27.02 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
Қалқаман Әбдіқадыров «Қажымұқан» әңгімесі Тақырыбы мен идеясы |
6.1.2.1 -әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.2.2.1 -эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
2 |
04.03 06.03 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
Қалқаман Әбдіқадыров «Қажымұқан» әңгімесі Бөлім бойынша жиынтық бағалау-2 |
6.3.4.1 - шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасау; |
1 |
11.03 |
||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
«Қажымұқан» әңгімесі. «Қар күреген бала» |
6.2.4.1-әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу |
1 |
13.03 |
||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау-3 |
1 |
18.03 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
«Қажымұқан» әңгімесі. Күш атасын танымас |
6.3.3.1 -шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
20.03 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
IV тоқсан (16 сағат) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 – бөлім Тәуелсіздік-қасиет тұнған ұлы ұғым |
Е. Жүніс "Менің атым
- Тәуелсіздік" өлеңі, |
6.1.1.1 әдеби
шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; |
6.2.1.1 шығарма
композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме
жасау; |
6.3.1.1 шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру;
6.3.2.1 кейіпкерлер
жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру;
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Өлкені сипаттау
өнері |
|
6.1.1.1- әдеби
шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін
анықтау; |
6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; 6.2.4.1- әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу |
6.3.3.1 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
р/с |
Бөлім/ тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағаттар саны |
Мерзімдер |
Ескертпе |
|||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Ерлан Жүніс «Менің атым -Тәуелсіздік» өлеңі |
Ерлан Жүніс Өмірі мен шығармашылығы |
6.1.1.1- әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; |
1 |
01.04 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
Ерлан Жүніс « Менің атым -Тәуелсіздік» өлеңі |
6.1.4.1- көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
1 |
03.04 |
||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
Ерлан Жүніс « Менің атым -Тәуелсіздік» өлеңі. Көркемдік ерекшелігі |
6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
08.04 |
||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
А.Алтай «Прописка» әңгімесі |
А.Алтай. Тәуелсіздік алғаннан кейінгі көркем проза. Шығарманың идеясы. |
6.1.2.1- әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
10.04 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
А.Алтай «Прописка» әңгімесі Кейіпкерлер бейнесі |
6.1.3.1- әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау; |
1 |
15.04 |
||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
А.Алтай «Прописка» әңгімесі. Автор бейнесі |
6.2.2.1 -эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.3.2.1 -кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; |
|
17.04 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
А.Алтай «Прописка» әңгімесі Көркемдік әлемі |
6.2.3.1- шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
22.04 |
||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
А.Алтай «Прописка» әңгімесі Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1 |
6.2.1.1 -шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; 6.3.1.1 -Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру |
1 |
24.04 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
9 |
Р.Ғамзатов «Ана тілі» өлеңі |
Р.Ғамзатов «Ана тілі» өлеңі Тақырыбы мен идеясы |
6.1.2.1- әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.2.3.1- шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
29.04 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Р.Ғамзатов «Ана тілі» өлеңі Көркемдегіш құралдары |
6.1.4.1- көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту 6.2.2.1 -эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау |
1 |
01.05 |
||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
Р.Ғамзатов «Менің Дағыстаным» |
Р.Ғамзатов «Менің Дағыстаным» Повестен үзінді |
6.1.1.1- әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; 6.2.1.1 -шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау |
1 |
06.05 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
Р.Ғамзатов «Менің Дағыстаным» Повестен үзінді. Кейіпкерлер бейнесі. |
6.1.3.1- әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау; 6.2.2.1 -эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау |
1 |
08.05 |
||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
Р.Ғамзатов «Менің Дағыстаным» Повестен үзінді. Бөлім бойынша жиынтық бағалау-2 |
6.3.3.1 -шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу |
1 |
13.05 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
14 |
Өлкені сипаттау өнері |
Ә.Тәжібаев Өмірі мен шығармашылығы |
6.1.2.1- әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
15.05 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
20.05 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
Ә.Тәжібаев шығармаларын талдау |
6.1.1.1- әдеби
шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; 6.3.3.1 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу |
1 |
22.05 |
|