ктп оқу және тіл дамыту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ктп оқу және тіл дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы «5» ақпандағы № 51 бұйрығына 8-қосымшасына сәйкес және жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып әзірленген күнтізбелік тақырыптық жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Түсіндірме жазба


  1. Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы «5» ақпандағы № 51 бұйрығына 8-қосымшасына сәйкес және жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып әзірленген.

  2. Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 2-4 сыныптары үшін «Оқу және тіл дамыту» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі - Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.

  3. Бағдарламаның мақсаты – әр түрлі оқу түрлерін қолдана отырып, мәтінді дұрыс түсінуге үйрету, оқылған сөздерді ұғынуын, байланыстырып сөйлеуі мен коммуникативтік дағдыларын дамыту.

  4. Бағдарламаның міндеттері:

1) сөздердің дыбыстық құрылымын бұзбай, екпінін сақтап мәтіндерді дұрыс оқуды қалыптастыру;

2) қолжетімді түсінікті шығармаларды мәнерлеп оқу тәсілдерін меңгеруге ықпал ету;

3) білім алушылардың ойлау үдерісінің қарқынына сәйкес тез, мәнерлеп оқу дағдысын қалыптастыру.

  1. Түзете дамыту міндеттері:

1) білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің жетіспеушіліктерін барынша түзетуге ықпал ету;

2) білім алушылардың көрнекі-әрекеттік және көрнекі-бейнелі ойлауын, ойлау операцияларын (талдау, салыстыру,

қорыту, жіктеу) дамыту;

3) дербестікті, ұқыптылықты, жауапкершілікті қалыптастыру.

  1. Оқу процесін ұйымдастыруға арналған педагогикалық тәсілдердің іске асырылуы білім алушылардың арнайы оқу қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған.

  2. Компенсаторлық-дамыта оқыту қағидасы арнайы әдістермен және оқу-әдістемелік: үздіксіз қайталау, жаңа материалды менгеру үшін арнайы жағдай жасау, міндетті түрде көрнекіліктерді қолдану, балалардың заттық тәжирибелік іс-әрекетін кеңінен пайдалану, әрекеттерінің алгоритмделуі, орындаған жұмыстарын баяндап отыруды талап ету, оқу әрекетінің әр қадамына басшылық ету, бақылау тәсілдерімен қамтамасыз етіледі.

  3. Ойлау, тіл және коммуникация дамуының біртұтастық қағидасы сөйлеу тілінің негізіндегі қарым-қатынастың үнемі дамуын қарастырып, сөздік-логикалық ойлау қабілетінің қалыптасуы мен мінез-құлығының реттелуіне әсерін тигізеді.






Оқу және тіл дамыту 3-сынып

Аптасын 2 сағат. Жыл бойы 68 сағат

Бөлімдер

Тақырыптар

Сағат саны

Мерзімі

Оқу мақсаттары



1-тоқсан




Өзім туралы






1

Мектеп біздің анамыз

1


3.1.3.1 мәтіндегі суреттер арқылы жағдаятты әрі қарай болжау;

2

Өтірікші. Мәтін

1


3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

3

Әдепсіз. Өлең. Балаларға базарлықтан

1


3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

4

Болаттың суреті

1


3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

5

Күз

1


3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

6

Көкөніс сорпасы

1


3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау;

7

Кемпірқосақ

1


3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

8

Қоңыр күз

1


3.2.4.1 оқылған мазмұн бойынша қарапайым анықтаушы, дәлелдеуді қажет ететін сұрақтарды құрастыру; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

9

Бақшада

1


3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

Менің мектебім












10

Санаттың қатесі

1


3.1.8.1 әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету;

11

Жалқау

1


3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

12

Сәкеннің суреті

1


3.1.8.1 әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету;

13

Менің сыныбым

1


3.2.4.1 оқылған мазмұн бойынша қарапайым анықтаушы, дәлелдеуді қажет ететін сұрақтарды құрастыру; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

14

Өзі кінәлі

1


3.1.2.1 ақпарат мазмұнына сай бағдарлану; 3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша, драмалау)

15

Дәрмештің дәптері

1


3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

16

Қайталауға арналған сұрақтар мен тапсырмалар

1


3.2.4.1 оқылған мазмұн бойынша қарапайым анықтаушы, дәлелдеуді қажет ететін сұрақтарды құрастыру; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;


2-тоқсан



Менің отбасым және достарым

17

Тыңдай білем

1


3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

18

Кішіпейілділік басты - қасиет

1


3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау;

19

Бақша ағаштар

1


3.1.4.3 берілген тақырыпқа диалогқа қатысу, сұрақтар қою; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау;

20

Ағайын

1


3.1.8.1 әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету;

21

Құмырсқа

1


3.1.7.3 таныс ертегі, оқиғаны мұғалімнің сұрақтары бойынша мазмұндау;

22

Әжесін қайсысы жақсы көреді?

1


3.1.8.1 әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету;

23

Күлме досқа

1


3.1.8.1 әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету;

Бізді қоршаған әлем










24

Қыс қызығы

1


3.1.2.1 ақпарат мазмұнына сай бағдарлану; 3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша, драмалау)

25

Шырша

1


3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау;

26

Шана

1


3.1.4.3 берілген тақырыпқа диалогқа қатысу, сұрақтар қою; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау;

27

Сырғанақ

1


3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

28

Қысқы ауыл

1


3.1.2.1 ақпарат мазмұнына сай бағдарлану; 3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша, драмалау)

29

Қыс

1


3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

30

Қысқы орман

1


3.1.4.3 берілген тақырыпқа диалогқа қатысу, сұрақтар қою; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау;

31

Құстар қалай қыстайды?

1


3.2.4.1 оқылған мазмұн бойынша қарапайым анықтаушы, дәлелдеуді қажет ететін сұрақтарды құрастыру; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

32

Қайталауға арналған сұрақтар мен тапсырмалар

1


3.1.2.1 ақпарат мазмұнына сай бағдарлану; 3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша, драмалау)



3-тоқсан




Саяхат














33

Кімнің тоны жылы?

1


3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.1.4.1 түрлі жағдайларда өз тілектерін, өтініштерін құрастыра білу;

34

Тиін

1


3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.1.4.1 түрлі жағдайларда өз тілектерін, өтініштерін құрастыра білу;

35

Табиғатты қорға

1


3.1.4.1 түрлі жағдайларда өз тілектерін, өтініштерін құрастыра білу; 3.1.4.2 жағдайға байланысты сөйлеу этикетін қолдану;

36

Көктем сәні

1


3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру;

37

Қыздардың күні

1


3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

38

Құстар келді

1


3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру;

39

Көктемде

1


3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

40

Наурызкөже қашан, қалай жасалады?

1


3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

41

Айналайын Отаным

1


3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша, драмалау); 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

42

Біздің Қазақстан

1


3.2.4.1 оқылған мазмұн бойынша қарапайым анықтаушы, дәлелдеуді қажет ететін сұрақтарды құрастыру; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

43

Бір күндік қызық

1


3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.1.4.1 түрлі жағдайларда өз тілектерін, өтініштерін құрастыра білу;

44

Алматым қандай тамаша!

1


3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.1.4.1 түрлі жағдайларда өз тілектерін, өтініштерін құрастыра білу;

45

Гүлдер, көбелектер

1


3.1.4.1 түрлі жағдайларда өз тілектерін, өтініштерін құрастыра білу; 3.1.4.2 жағдайға байланысты сөйлеу этикетін қолдану;

46

Киіз үй

1


3.1.4.1 түрлі жағдайларда өз тілектерін, өтініштерін құрастыра білу; 3.1.4.2 жағдайға байланысты сөйлеу этикетін қолдану;

47

Өзен

1


3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру;

Салт-дәстүр.
Мерекелер




48

Бесік жыры

1


3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру;

49

Ұлттық киім

1


3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

50

Тұсаукесер

1


3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

51

Мен ғарышкер боламын

1


3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

52

Қайталауға арналған сұрақтар мен тапсырмалар

1


3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша, драмалау); 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;



4-тоқсан




Тағам және сусын


53

Асханадағы ережелер

1


3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

54

Түскі тамақ пен кешкі тамақ

1


3.1.7.3 таныс ертегі, оқиғаны мұғалімнің сұрақтары бойынша мазмұндау; 3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру;

55

Тәтті алма

1


3.1.7.3 таныс ертегі, оқиғаны мұғалімнің сұрақтары бойынша мазмұндау; 3.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша суреттерге сүйене отырып мәтінді айту;

56

Нан қайдан келді?

1


3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша, драмалау); 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

57

Сусын туралы жыр

1


3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету;

58

Кезекшімін бүгін мен

1


3.1.6.3 бас кейіпкерді, оқиғаны мұғалімнің сұрақтары бойынша сөзбен сипаттау әдісін қолдану;

59

Дәмді сорпа

1


3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру;

60

Алтын бала

1


3.2.4.1 оқылған мазмұн бойынша қарапайым анықтаушы, дәлелдеуді қажет ететін сұрақтарды құрастыру; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

Дені саудың – жаны сау




61

Менің таңым

1


3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

62

Жанкүйерлер

1


3.1.7.3 таныс ертегі, оқиғаны мұғалімнің сұрақтары бойынша мазмұндау; 3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру;

63

Аппақ бала

1


3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша, драмалау); 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

64

Тапсам деймін уақыт

1


3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау;

65

Теңге ілу

1


3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша, драмалау); 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

66

Спорт үйірмесі

1


3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау;

67

Мен қандаймын?

1


3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету;

68

Қайталауға арналған сұрақтар мен тапсырмалар

1


3.1.6.3 бас кейіпкерді, оқиғаны мұғалімнің сұрақтары бойынша сөзбен сипаттау әдісін қолдану;























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2024
232
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі