|
Бөлімдер
|
№
|
Тақырыптар
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
Оқу
мақсаттары
|
|
|
|
1-тоқсан
|
|
|
|
|
Өзім
туралы
|
1
|
Мектеп біздің
анамыз
|
1
|
|
3.1.3.1 мәтіндегі суреттер
арқылы жағдаятты әрі қарай
болжау;
|
|
2
|
Өтірікші.
Мәтін
|
1
|
|
3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен
мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.2.4.2 оқығанның
мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
беру;
|
|
3
|
Әдепсіз. Өлең. Балаларға
базарлықтан
|
1
|
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен
өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап беру;
|
|
4
|
Болаттың
суреті
|
1
|
|
3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен
мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.2.4.2 оқығанның
мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
беру;
|
|
5
|
Күз
|
1
|
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен
өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап беру;
|
|
6
|
Көкөніс
сорпасы
|
1
|
|
3.1.6.2 сюжетті суреттер және
мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.1.7.1
мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды
жаттау;
|
|
7
|
Кемпірқосақ
|
1
|
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен
өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап беру;
|
|
8
|
Қоңыр
күз
|
1
|
|
3.2.4.1 оқылған мазмұн бойынша
қарапайым анықтаушы, дәлелдеуді қажет ететін сұрақтарды құрастыру;
3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
беру;
|
|
9
|
Бақшада
|
1
|
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен
өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап беру;
|
|
Менің
мектебім
|
10
|
Санаттың
қатесі
|
1
|
|
3.1.8.1 әдеби шығарманың
кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын
көрсету;
|
|
11
|
Жалқау
|
1
|
|
3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен
мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.2.4.2 оқығанның
мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
беру;
|
|
12
|
Сәкеннің
суреті
|
1
|
|
3.1.8.1 әдеби шығарманың
кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын
көрсету;
|
|
13
|
Менің
сыныбым
|
1
|
|
3.2.4.1 оқылған мазмұн бойынша
қарапайым анықтаушы, дәлелдеуді қажет ететін сұрақтарды құрастыру;
3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
беру;
|
|
14
|
Өзі
кінәлі
|
1
|
|
3.1.2.1 ақпарат мазмұнына сай
бағдарлану; 3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі
мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша,
драмалау)
|
|
15
|
Дәрмештің
дәптері
|
1
|
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен
өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап беру;
|
|
16
|
Қайталауға арналған сұрақтар
мен тапсырмалар
|
1
|
|
3.2.4.1 оқылған мазмұн бойынша
қарапайым анықтаушы, дәлелдеуді қажет ететін сұрақтарды құрастыру;
3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
беру;
|
|
|
2-тоқсан
|
|
|
|
|
Менің отбасым
және достарым
|
17
|
Тыңдай
білем
|
1
|
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен
өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап беру;
|
|
18
|
Кішіпейілділік
басты - қасиет
|
1
|
|
3.1.6.2 сюжетті суреттер және
мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.1.7.1
мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды
жаттау;
|
|
19
|
Бақша
ағаштар
|
1
|
|
3.1.4.3 берілген тақырыпқа
диалогқа қатысу, сұрақтар қою; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен
өлеңдерді, жаңылтпаштарды
жаттау;
|
|
20
|
Ағайын
|
1
|
|
3.1.8.1 әдеби шығарманың
кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын
көрсету;
|
|
21
|
Құмырсқа
|
1
|
|
3.1.7.3 таныс ертегі, оқиғаны
мұғалімнің сұрақтары бойынша
мазмұндау;
|
|
22
|
Әжесін қайсысы жақсы
көреді?
|
1
|
|
3.1.8.1 әдеби шығарманың
кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын
көрсету;
|
|
23
|
Күлме
досқа
|
1
|
|
3.1.8.1 әдеби шығарманың
кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын
көрсету;
|
|
Бізді қоршаған
әлем
|
24
|
Қыс
қызығы
|
1
|
|
3.1.2.1 ақпарат мазмұнына сай
бағдарлану; 3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі
мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша,
драмалау)
|
|
25
|
Шырша
|
1
|
|
3.1.6.2 сюжетті суреттер және
мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.1.7.1
мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды
жаттау;
|
|
26
|
Шана
|
1
|
|
3.1.4.3 берілген тақырыпқа
диалогқа қатысу, сұрақтар қою; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен
өлеңдерді, жаңылтпаштарды
жаттау;
|
|
27
|
Сырғанақ
|
1
|
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен
өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап беру;
|
|
28
|
Қысқы
ауыл
|
1
|
|
3.1.2.1 ақпарат мазмұнына сай
бағдарлану; 3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі
мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша,
драмалау)
|
|
29
|
Қыс
|
1
|
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен
өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап беру;
|
|
30
|
Қысқы
орман
|
1
|
|
3.1.4.3 берілген тақырыпқа
диалогқа қатысу, сұрақтар қою; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен
өлеңдерді, жаңылтпаштарды
жаттау;
|
|
31
|
Құстар қалай
қыстайды?
|
1
|
|
3.2.4.1 оқылған мазмұн бойынша
қарапайым анықтаушы, дәлелдеуді қажет ететін сұрақтарды құрастыру;
3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
беру;
|
|
32
|
Қайталауға арналған сұрақтар
мен тапсырмалар
|
1
|
|
3.1.2.1 ақпарат мазмұнына сай
бағдарлану; 3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі
мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша,
драмалау)
|
|
|
|
3-тоқсан
|
|
|
|
|
Саяхат
|
33
|
Кімнің тоны
жылы?
|
1
|
|
3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен
мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.1.4.1 түрлі
жағдайларда өз тілектерін, өтініштерін құрастыра
білу;
|
|
34
|
Тиін
|
1
|
|
3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен
мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.1.4.1 түрлі
жағдайларда өз тілектерін, өтініштерін құрастыра
білу;
|
|
35
|
Табиғатты
қорға
|
1
|
|
3.1.4.1 түрлі жағдайларда өз
тілектерін, өтініштерін құрастыра білу; 3.1.4.2 жағдайға байланысты
сөйлеу этикетін қолдану;
|
|
36
|
Көктем
сәні
|
1
|
|
3.1.6.2 сюжетті суреттер және
мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме
құрастыру;
|
|
37
|
Қыздардың
күні
|
1
|
|
3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен
мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.2.4.2 оқығанның
мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
беру;
|
|
38
|
Құстар
келді
|
1
|
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен
өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.1.6.2 сюжетті суреттер және
мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме
құрастыру;
|
|
39
|
Көктемде
|
1
|
|
3.1.6.2 сюжетті суреттер және
мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.2.4.2
оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
беру;
|
|
40
|
Наурызкөже қашан, қалай
жасалады?
|
1
|
|
3.1.6.2 сюжетті суреттер және
мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.2.4.2
оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
беру;
|
|
41
|
Айналайын
Отаным
|
1
|
|
3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын
беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар
бойынша, драмалау); 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға
жауап беру;
|
|
42
|
Біздің
Қазақстан
|
1
|
|
3.2.4.1 оқылған мазмұн бойынша
қарапайым анықтаушы, дәлелдеуді қажет ететін сұрақтарды құрастыру;
3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
беру;
|
|
43
|
Бір күндік
қызық
|
1
|
|
3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен
мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.1.4.1 түрлі
жағдайларда өз тілектерін, өтініштерін құрастыра
білу;
|
|
44
|
Алматым қандай
тамаша!
|
1
|
|
3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен
мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.1.4.1 түрлі
жағдайларда өз тілектерін, өтініштерін құрастыра
білу;
|
|
45
|
Гүлдер,
көбелектер
|
1
|
|
3.1.4.1 түрлі жағдайларда өз
тілектерін, өтініштерін құрастыра білу; 3.1.4.2 жағдайға байланысты
сөйлеу этикетін қолдану;
|
|
46
|
Киіз
үй
|
1
|
|
3.1.4.1 түрлі жағдайларда өз
тілектерін, өтініштерін құрастыра білу; 3.1.4.2 жағдайға байланысты
сөйлеу этикетін қолдану;
|
|
47
|
Өзен
|
1
|
|
3.1.6.2 сюжетті суреттер және
мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме
құрастыру;
|
|
Салт-дәстүр.
Мерекелер
|
48
|
Бесік
жыры
|
1
|
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен
өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.1.6.2 сюжетті суреттер және
мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме
құрастыру;
|
|
49
|
Ұлттық
киім
|
1
|
|
3.1.6.2 сюжетті суреттер және
мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.2.4.2
оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
беру;
|
|
50
|
Тұсаукесер
|
1
|
|
3.1.6.2 сюжетті суреттер және
мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.2.4.2
оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
беру;
|
|
51
|
Мен ғарышкер
боламын
|
1
|
|
3.1.6.2 сюжетті суреттер және
мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.2.4.2
оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
беру;
|
|
52
|
Қайталауға арналған сұрақтар
мен тапсырмалар
|
1
|
|
3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын
беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар
бойынша, драмалау); 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға
жауап беру;
|
|
|
|
4-тоқсан
|
|
|
|
|
Тағам және
сусын
|
53
|
Асханадағы
ережелер
|
1
|
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен
өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап беру;
|
|
54
|
Түскі тамақ пен кешкі
тамақ
|
1
|
|
3.1.7.3 таныс ертегі, оқиғаны
мұғалімнің сұрақтары бойынша мазмұндау; 3.1.6.2 сюжетті суреттер
және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме
құрастыру;
|
|
55
|
Тәтті
алма
|
1
|
|
3.1.7.3 таныс ертегі, оқиғаны
мұғалімнің сұрақтары бойынша мазмұндау; 3.2.5.1 мұғалімнің
сұрақтары бойынша суреттерге сүйене отырып мәтінді
айту;
|
|
56
|
Нан қайдан
келді?
|
1
|
|
3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын
беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар
бойынша, драмалау); 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға
жауап беру;
|
|
57
|
Сусын туралы
жыр
|
1
|
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен
өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық
жағдайын көрсету;
|
|
58
|
Кезекшімін бүгін
мен
|
1
|
|
3.1.6.3 бас кейіпкерді,
оқиғаны мұғалімнің сұрақтары бойынша сөзбен сипаттау әдісін
қолдану;
|
|
59
|
Дәмді
сорпа
|
1
|
|
3.1.6.2 сюжетті суреттер және
мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме
құрастыру;
|
|
60
|
Алтын
бала
|
1
|
|
3.2.4.1 оқылған мазмұн бойынша
қарапайым анықтаушы, дәлелдеуді қажет ететін сұрақтарды құрастыру;
3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
беру;
|
|
Дені саудың – жаны
сау
|
61
|
Менің
таңым
|
1
|
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен
өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап беру;
|
|
62
|
Жанкүйерлер
|
1
|
|
3.1.7.3 таныс ертегі, оқиғаны
мұғалімнің сұрақтары бойынша мазмұндау; 3.1.6.2 сюжетті суреттер
және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме
құрастыру;
|
|
63
|
Аппақ
бала
|
1
|
|
3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын
беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар
бойынша, драмалау); 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға
жауап беру;
|
|
64
|
Тапсам деймін
уақыт
|
1
|
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен
өлеңдерді, жаңылтпаштарды
жаттау;
|
|
65
|
Теңге
ілу
|
1
|
|
3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын
беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар
бойынша, драмалау); 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға
жауап беру;
|
|
66
|
Спорт
үйірмесі
|
1
|
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен
өлеңдерді, жаңылтпаштарды
жаттау;
|
|
67
|
Мен
қандаймын?
|
1
|
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен
өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық
жағдайын көрсету;
|
|
68
|
Қайталауға арналған сұрақтар
мен тапсырмалар
|
1
|
|
3.1.6.3 бас кейіпкерді,
оқиғаны мұғалімнің сұрақтары бойынша сөзбен сипаттау әдісін
қолдану;
|