Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру

Өткенді пысықтау
Ж.Жабаевтың «Шәкірт балаларға» өлеңін жатқа
оқы.
Құндылық мақсаты: Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы
түсінікті
қалыптастыру
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
«Еркін талқылау»
әдісі
«Күй
өнері» тақырыбына 5 сөз ойлап жаз, мағынасын
түсіндір.
Үлгі: домбыра - ойнайды, әуен - сөзі жоқ тек әні
бар, жылдам - ойналатын күйлер бар, жай - ойналатын күйлер бар,
күйші- күй ойнайтын адамдар, аспап- қобызда, домбырада
ойнайды.
2-тапсырма
Мәтінді түсініп оқы және мазмұнын
айт
ФС
тапсырмасы
Топтық жұмыс
3-тапсырма
«Пікірлер ағашы»
стратегиясымен Ахмет Жұбанов туралы не білетінін ағашқа жазады.
(алдын ала берілген тапсырма)
1.Ол
кім?
2.Қайда туған?
3.
Туған жылы мен қайтқан жылын көрсет
4.Қандай қызмет
атқарған?
5.Қандай шығармаларын
білесің?
6.Оның жазған бірнеше шығармаларын атап
жаз.
Қосымша мәлімет: Ахмет Қуанұлы Жұбанов (1906-1968)
— қазақ музыкасын зерттеуші көрнекті ғалым, әйгілі композитор,
дирижер. Қазақстанның халық әртісі (1944), өнертану ғылымының
докторы (1943), профессор (1948), академик. Ол Ақтөбе облысы Темір
ауданында 1906 жылы 29 сәуірде өмірге
келген.
Бірлескен жұмыс
ЕБҚ
және ЕҚБ
4-тапсырма
«Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы «Құрманғазы – күй
құдіреті» сөздер арасындағы байланысты мәтінге сүйене отырып
анықтайды.
5-тапсырма
«Ашық микрофон»
әдісі
Берілген суретте мәтіндегі қандай оқиға
бейнеленшген? Әңгімеле
Топтық жұмыс
6-тапсырма
«Айрықша тапсырма» әдісімен арқылы түрлі
дереккөздерден іздене отырып «Қазіргі күйшілерден кімдерді атай
аласың?» сұрағына жауап іздейді.
Ж:
Асылбек Еңсепов
Үй
тапсырмасы
7-тапсырма
«Идеяны толықтыру» стратегиясы
бойынша топ алдында сөйлеуге
дайындал.
1.Пікір: «Күй тарту- қазақ
халқының ұлттық өнері»
2. Дәлел: Шығармадағы
оқиғаларға сүйеніп өз сөзімен
жазады
3. Мысал: Шығармадағы
оқиғаларды өмірмен байланыстырып, бір сөйлеммен мысал
келтіреді
4. Қорытынды: Сюжеттің дамуын
болжау жасап, бір сөйлеммен қорытынды
шығарады
Кері
байланыс

|
Өлең
жолдарын хормен оқиды
Өткенді пысықтайды
Тапсырманы
орындайды
Мәтінмен жұмыс
жасайды
Ахмет Жұбанов туралы не білетінін ағашқа
жазады
Жеке
тапсырма орындайды
Тапсырманы
орындайды
Өз
ойларын айтады
Үй
тапсырмасын алады
Кері
байланыс жасайды
|

Дескриптор:
Ж.Жабаевтың «Шәкірт балаларға» өлеңін жатқа
оқиды-1б

Дескриптор:
«Күй өнері» тақырыбына 5 сөз ойлап жазады,
мағынасын түсіндіреді-1б
Тамаша
жұмыс!
Дескриптор:
Мәтінді түсініп оқиды және мазмұнын
айтады-1б
Жарайсыңдар!
Дескриптор:
Ахмет Жұбанов туралы не білетінін ағашқа
жазады-1б

Тамаша жұмыс
орындадыңдар!

Дескриптор:
Берілген суретте мәтіндегі қандай оқиға
бейнеленгенін айтады-1б
Дескриптор:
«Қазіргі күйшілерден кімдерді атай аласың?»
сұрағына жауап іздейді.-1б

«Айна»
әдісі
|
Суреттер
Оқулық
Домбыра
Оқулық
Жұмыс дәптері
Суреттер

Оқулық
Оқулық
Оқулық
Кері
байланыс тақтасы
|