Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткен сабақты
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8мин
Кері
байланыс
5
минут
|
Амандасады
Психологиялық ахуаулды
жақсыртуға қатысады
Үлкен де
«Сіз» Кішіге де
«Сіз» Сізге сәлем
береміз. Құрметпенен
біз
Құндылық
мақсаты: Еңбекке, еңбек адамдарына
деген құрмет көрсету
Үй тапсырмасын
пысықтау:
«Асыл
сөз»
Баллаар, мен сендерге
адамзаттың ең жақсы қасиеттерін жасырып, ойын алып
келдім;
Кім қаншалықты көп табар
екен:
https://wordwall.net/play/85295/223/996
Жарайсыңдар!
-
Балалар, «Нағыз қазақ қазақ
емес- нағыз қазақ не деп айтады әдетте
айтыңдаршы?»
-
Аристотельден кейін «Әлемнің
екінші ұстазы» деп кімді айтты? (әбу Насыр Әл
Фараби)
-
Балалар, бүгін біз осы
қазақтың ұлы тұлғасы мен домбырасы туралы қызықты оқиғаға куә
боламыз:
Сабақтың
мақсаты:
Шығармадағы кейіпкерлердің
мінез-құлқы мен іс әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің
дамуын болжау жасайды
Құндылық
мақсаты: Еңбекке, еңбек адамдарына
деген құрмет көрсету
Тақырыпты
ашу
Балалар, қане, домбыра мен Әл
Фараби атамыз туралы қызықты ақпараттарды
көрелік
(AR/VR шынайылық
кубы)
Жасанды
интеллект
1 –
тапсырма
ФС
тапсырмасы
«Күй құдіреті» әңгімесін
оқиды;
-
Шығармадағы Әл – Фарабидің
мінезі қандай деп ойлайсың?
-
Әмірші не себепті Фарабиді
іздеді?
-
Қалай ойлайсың, Әмірші
Фарабиді тапты ма?
-
Әмірші Фарабиді тауып алса
оқиға қаай өзгерер еді?
2 – тапсырма (жұптық
жұмыс)
Фараби тартқан күйдің құдіреті
неде деп ойлайсыңдар?
Мәтінге сүйеніп жауап
жазыңдар:

Мұғалім көмегімен Домбыра
құрлымын талдау
ПРЕЗЕНТАЦИЯЛЫҚ
ЖҰМЫС
3 –
тапсырма
Сыныпта күй
ойнатылады
ТОПТАР күйді тыңдай отырып өз
әсерлерімен бөліседі
«Модельдеу»
әдісі
Жазушылар
тобы
Күй тыңдау барысынада көз алдарыңа елестеген
табиғатты қағаз бетіне түсіріп эссе
жазу.
Ақындар
тобы
Мына сөздерге байланысты
төрт жол өлең шығару: табиғат, күй, кең дала,
жыр.
Суретшілер
тобы
Тыңдаған күйге байланысты
көз алдарыңа елестеген табиғат көрінісін қағаз бетіне түрлі-түсті
бояумен түсіру.
СЕРГІТУ
СӘТІ
4 –
тапсырма
«Күй
құдіреті»
«Асықтар»
әдісі
-
Әңгімедегі бас кейіпкер кім?
(Фараби)
-
Сарайда кімдер жиналған екен?
(әкімдер, ғалымдар,
өнерпаздар)
-
Фараби күй тартқанша адамдар
қандай әсерде болды? (күлді –
жылады)
-
Әмірші неліктен Фарабиді
іздеді деп ойлайсың? (қайта күй тыңдау
үшін)
-
Қазақ сахнасында жүрген қандай
күйшілерді білесің?
Жарайсыңдар!
Үйге: Н.Тілендиев туралы
ақпарттар жинау
«Асықтар» әдісі
арқылы кері байланыс береді
|
Амандасады
Психолгиялық ахуалды реттеуге
қатысады
Үй тапсырмасын
пысықтайды
Сабақ мақсатымен
танысады
Жасанды интеллект арқылы жұмыс
жасайды
Әңгімені
оқиды
Әңгімеге сүйеніп жауап
жазады
Топтық жұмыстарды
атқарады
Сергіту сәтіне
қатысады
Қортынды сұрақтарға жауап
береді
Үйге тапсырма
алады
Кері байланыс
береді
|

Оқушылар домбыр арқылы өз
ұпайларын алады
Дескриптор:
Жасырын сөздерді дұрыс
табады;
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Әңгімені қатесіз оқиды – 1
б
Шығарма кейіпкерлеріне
мінездеме береді – 1
б
Оқиғаның өрбуін болжайды – 1
б
Күй құдіретін автор қалай
жеткізгенін анықтайды – 1
б
Жалпы – 4
б
ҚБ:
Керемет!
Дескриптор:
Фараби тартқан күйдің құдіреті
неде екенін анықтайды –
1б
Өз ойларын дәлелдейді – 1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ: Өте
жақсы!
Дескриптор:
Күй әсерімен әр топ бөліседі –
1 б
Өз жұмыстарын ұсынады – 1
б
Өз жасаған жұмыстарын қорғайды
– 1
Жалпы – 3
б
ҚБ:
Жарайсың!
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап береді
– 1 б
ҚБ: Өте
жақсы!
|
Слайд
https://wordwall.net/play/85295/223/996
Жасанды
интеллект


Презентациялық
жұмыс
Күй
А3
парақ
Сурет
Презентациялық
жұмыс
асықтар
|