Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
5
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1)Оқушылармен
сәлемдесу.
2)Оқушыларды
түгелдеу.
3)Оқушылардың
сабаққа дайындығын тексеру.
4) Сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаты және бағалау критерийлерімен
таныстыру.
|
Оқушыларды топтарға
біріктіруді ұйымдастыру:
Формулалар көмегімен
оқушыларды 3 топқа
біріктіру.
I топ – Күкіртсутек
қышқылы
II топ – Күкіртті
қышқыл
III топ –Қүкірт
қышқылы
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Формулалар жазылған
түрлі-түсті
колба
суреттері



|
Жаңа сабаққа
кіріспе

5
мин
|
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Spinner
платформасы
3-топқа күкірт
туралы арнайы тапсырмалар
беріледі.
Бүгінгі сабақ
тақырыбын ашу мақсатында бірнеше суреттер
ұсынылды.
Слайд бойынша
суретке қарап сабақ тақырыбын
болжайды.
|
Оқушылар әр сұраққа
кезектесіп жауап береді
1.Күкіртсутектің физикалық
қасиеттерін сипатта?
2.Күкіртсутек қышқылы неше
негізді қышқыл? Оның тұздары қалай
аталады?
3.Күкірт (IV) оксидінің
формуласы және күкіртті қышқыл және оның тұздары қалай
аталады?
4.Күкірт (VІ) оксидінің
формуласы және қасиеттері?
5.Күкіртсутектің судағы
ерітіндісі медицинада қандай ауруларды емдеуде
қолданылады?
6.Күкірттің физикалық
қасиеттері?

Оқушылар логикалық
тапсырма арқылы сабақ тақырыбын
ашады.
-
Суреттегі мүсіндер не себепті
бүлінген?
-
Қышқыл жаңбырлар қалай пайда
болады?
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Интербелсенді
тақта
Слайд№1
|
Сабақтың
ортасы
15
мин
|
Бүгінгі жаңа сабақ
тақырыбы күкірт қышқылы және оның
тұздары
Әр топқа тақырыпқа байланысты
тапсырма беру
|
Бейнебаян
қарау:
1-топ: Күкірт қышқылының
формуласы,физикалық
қасиеттері
2-топ
: Күкірт қышқылының химиялық
қасиеттері
3-топ: Күкірт қышқылының
тұздары
|
|
https://youtube.com/watch?v=yeOgN8etigU&feature=shared
Сұйылтылған қышқылдардың
металдармен реакциялары -
YouTube
|
Топтық
жұмыс
6
мин

|
Оқушылармен-слайдты,бейнебаянды талқылайды, күкірт
қышқылының химиялық белсенділігін, металдармен әрекеттесуі бойынша
тәжірибені оқушыларға жеткізу. Бұл тәжірибе бойынша металдардың
күкірт қышқылымен әрекеттесу теңдеулерін
жазады.
|
Т(топтық
жұмыс)
** Күкірт қышқылының
ерекше қасиеттеріне басты назар
аударады
** Күкірт қышқылының металдардың
химиялық белсенділігіне
әсері
** Күкірт қышқылын
тұз қышқылымен салыстыру
Күкірт қышқылы
молекуласының модельін жасау

|
Дескриптор: Жалпы -3
балл.
-Күкірт қышқылының формуласын
жазады 1-балл;
-өз ойларын, тұжырымдарын,
көзқарастарын білдіреді
1-балл;
-Күкірт қышқылы молекуласының
моделін жасайды -1 -балл.
|
Презентация
|
Жұптық
жұмыс
6
мин

|
Тапсырма. Күкірт қышқылы мен тұздарына
байланысты сараланған, деңгейлік тапсырмалар
беру.
1.Формулаларды
сәйкестендіру
2.дұрыс және
бұрыс тұжырымдарды
анықта.
3.
Реакция теңдеулерін
жазу
дұрыс және бұрыс
тұжырымдарды
анықта.
Дұрыс болса «Д»,
бұрыс болса «Б» белгісімен
белгіле
Оқулықпен жұмыс. 27 бет №4
-жаттығу
|
Жж (жұптық
жұмыс)
Оқушылар жұптасып
келесі тапсырмаларды
орындайды
-
тапсырма:
Қышқыл формуласы мен атауын
сәйкестендіріңіз:
Қышқыл-
дар
формуласы
|
Қышқыл
дар
атауы
|
1.
HСІ
|
1. Фосфор
қышқылы
|
2.
H2SO4
|
2. Тұз
қышқылы
|
3.
H3PO4
|
3. Күкіртті
қышқыл
|
4.
H2SO3
|
4. Күкірт
қышқылы
|
5.Н2СО3
|
5.Күкіртсутек
қышқ
|
6.
Н2S
|
6.Көмір
қышқылы
|
2-тапсырма Дұрыс
және бұрыс
1.Күкірт қышқылы іс жүзінде суда
ерімейді.
2.
Барий сульфаты сумен кез келген қатынаста әрекеттесе
алады.
3.Күкірт қышқылы май тәрізді
сұйықтық
4.Күкірт қышқылы судан
жеңіл
5.
Құрамында 70 %-дан аз мөлшерде массалық үлесі бар қышқыл –
сұйылтылған қышқыл деп
аталады.
6.Сұйылтылған күкірт қышқылы металдардың кернеулік
қатарында орналасқан барлық металдармен әрекеттесе
алады.
7.Концентрлі күкірт қышқылы алтын мен платинадан
басқа барлық металдармен байланыс түзе
алады
3- тапсырма:Төменде көрсетілген
реакциялардың ішінен іс жүзінде жүрмейтінін анықта. Іс жүзінде
жүруі мүмкін реакцияларды аяқтап, реакцияны
теңестір.
1.
Al+H2SO4(сұйылт) =
2. Cu+H2SO4(конц)
=
3. Cu+
H2SO4(сұйылт)
=
4. Al+
H2SO4(конц)
=
5. Au+
H2SO4(конц)
=
6. Fe+
H2SO4(сұйылт)
=
4- тапсырма:Мына айналымдарды жүзеге
асыратын реакция теңдеулерін
жазыңдар:
S----SO2---H2SO3
---BaSO3----SO2-----SO3---BaSO4
|
Дескриптор:
Қышқылдар мен оның
формуласын сәйкестендіреді-
1
балл
Дескриптор:
Жалпы-2
балл
Күкірт қышқылы және
оның тұздары туралы дұрыс жауапты
табады.
Дескриптор:
Жалпы – 3
балл
Концентрлі және
сұйылтылған күкірт қышқылымен әрекеттесетін заттарды біледі,
реакцияны аяқтап қажет болған жағдайда
теңестіреді.
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
8
мин.
|
Сабақты қорытындылау
және бекіту мақсатында тест
тапсырмасы
testmoz.com
платформасы
арқылы
беріледі.
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Жеке
жұмыс Оқушылар ұсынылған код арқылы
сабақтың тақырыбына байланысты тест тапсырмаларын
орындайды.
Үй
тапсырмасы:§34,27 бет №4 жаттығу, №1,2
есеп
Рефлекция « Аяқталмаған сөйлем»
әдісі
Сабақ соңында
оқушылар өз ойларын стикерлерге жазады:
- Мен бүгін
........білдім
- Маған .... қызықты
болды
- Маған....қиын
болды

|
Дескриптор:
Әр дұрыс
жауапқа -1 балл.
-тест тапсырмаларын
орындайды
Белсене қатысқан
оқушыларды 1-10 балдық жүйе бойынша
бағалау
.
|
testmoz.com
Платформа
https://testmoz.com/12556792/questions/list
|