Күлтегін жыры

Тақырып бойынша 18 материал табылды

Күлтегін жыры

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты: Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайды. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (теңеу, аллитерация, ассонанс) қолданысын талдайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітілді: Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім

1-бөлім:

«Көне күндерден жеткен жәдігерлер»

Педагогтің аты-жөні

Бозшина З.М.

Күні

28.09.2023

Сынып

7”б”сыныбы

Сабақтың тақырыбы

«Күлтегін» жыры.

Ассонанс. Аллитерация

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау;

7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (теңеу, аллитерация, ассонанс) қолданысын талдау;

Сабақтың мақсаты


Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайды.

Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (теңеу, аллитерация, ассонанс) қолданысын талдайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдасты

ру кезеңі

( 3 минут)

Ұйымдастыру кезеңі:

  • амандасу;

  • оқушылардың сабаққа қатысымын тексеру;

  • «Жарық» әдісі арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу;

Оқушылар сабаққа назар аударады.

Мұғалімнің нұсқаулығымен 3 топқа бөлінеді.


Слайд

Сабақтың басы

8 минут

Қызығушылықты ояту кезеңі.


Үй тапсырмасын «Wordwall» қосымшасы арқылы сұрау.Өткен тақырыппен байланыс орнату.



Сабақтың тақырыбы мен мақсаты,бағалау жүйесі айтылады.


Оқушылар интерактивті тақтада көрсетілген сұрақтарға жауап береді.






Интерактивті тақта;

https://wordwall.net/resource/29219498




Сабақтың ортасы

30 минут

Оқушыларға тапсырма бермес бұрын, шығармадағы көркемдегіш құралдар (ассонанс,аллитерация,теңеу) жайлы түсінік.


Аллитерация (лат. allittera-дыбыстас) - дауыссыз дыбыстардың қайталануы арқылы әдеби тілді ажарлап, сөздің реңін келтіре түсетін көркемдік тәсіл.

Ассонанс (фр. assonance, лат. assono – үйлесім) – өлең сөзде дауысты дыбыстардың үндесе қайталануы. Ассонанс сөздің интонация-музыка мәнін, экспрессивтік-эмоционалдық бояуын күшейтіп, ерекше елеулі тұстарды дыбыстандырып, ой-сезімнің әсерлілігін арттырады.

Теңеу - затты, нәрсені, құбылысты немесе заттың, нәрсенің, құбылыстың белгісін, қасиетін, сапасын көрсететін көркемдік ұғым. Теңеу -дай, -дей, -тай, -тей жұрнақтары жалғану арқылы жасалады. Мысалы: Асқар таудай, дардай.

Оқушылар тақырыптың мақсатына сәйкес тапсырмалар орындайды.





Оқушылар топтық тапсырмалар орындайды.Әр тапсырмаларды орындауға 4 минут,қорғауға 3 минут беріледі.

1-топ.Білге Қаған

2-топ.Тоныкөк

3-топ.Күлтегін


1-топ

Дескриптор:

  • Басты кейіпкерге тән мінез-құлықты анықтайды.


2-топ.

Дескриптор:

  • Кейіпкерге берілген сипаттамаларды сәйкестендіреді.





3-топ.

Берілген үзінділерден көркемдегіш құралдардың қолданысын салыстыру арқылы табыңдар.

Жырдан алынған үзінділер

Көркемдегіш құралдар

Түркі бектер түркі атын жоғалтып,

Табғаш бектердің табғаш атын тұтынып,

Табғаш қағанына бұрылды...

Теңеу

Тәңірідей,тәңіріден жаралған,Түркі Білге қаған...

Ассонанс

Елді халық едім,

Елім қазір қайда...

Теңеу

Әкем қағанның әскері бөрідей бопты,

Жаулары қойдай бопты...

Аллитерация

Дескриптор:

  • Көркемдегіш құралдарды сәйкестендіреді.


Барлық топқа ортақ тапсырма.Әр топтың атауына сәйкес кейіпкерлер жұмыс.Тапсырма орындауға 5 минут,қорғауға 4 минут беріледі.

Дескриптор:

  • Кейіпкерлерге талдау жасайды.








Өзін-өзі бағалау

Бағалау термометрі арқылы

Дескрипторге сай 5 балл










Өзін-өзі бағалау

Бағалау термометрі арқылы

Дескрипторге сай 5 балл















Өзін-өзі бағалау

Бағалау термометрі арқылы

Дескрипторге сай 5 балл


















Өзін-өзі бағалау

Бағалау термометрі арқылы

Дескрипторге сай 4 балл







7-класқа арналған Қазақ әдебиеті оқулығы;

Таратпа қағаздар;

Интерактивті тақта;Слайд








Слайд,А4 қағазы,маркер,

Таратпа қағаздар;

Интерактивті тақта















Слайд,А4 қағазы,маркер,

Таратпа қағаздар;

Интерактивті тақта


















Слайд,А4 қағазы,маркер,

Таратпа қағаздар;

Интерактивті тақта

Сабақтың соңы

4 минут


Сабақты қорытындылау.Кері байланыс.

«Банкомат» әдісі.


Үй тапсырмасы:3-тапсырма,44-бет.



Оқушылар бүгінгі сабақты қорытындылау мақсатында «Банкомат» әдісі бойынша кері байланыс жасайды.


Бүгінгі сабақтағы құнды пікірін,алған әсерін,сабақтың ұнаған ұнамаған тұстарын жазып,банкоматқа салады.































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.08.2025
171
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі