Сабақтың ортасы
|
1.Тыңда.
Қайтала. Сөздікпен
таныстыру:
Жаңа
сөздер:
Ашық – ясный,
открытый
Жаңбыр -
дождь
Бұлтты –
пасмурный, облачный
Бұлтты – пасмурный,
облачный
Жаңа сөздерді дұрыс
айтуға дағдыландыру жаттығуы:
2.
Тыңдалым
1-тапсырма
Мәтінді тыңда. Дәптеріңе кестені
толтыр.
3.
Айтылым.
Ойланайық.
2-тапсырма
Ойланып, сұрақтарға жауап
береді.
1.Күн
райы болжамын кім айтады?
2.Күн
райы болжамын қайдан білуге болады? 3.Ауа температурасын көрсететін
құрал қалай аталады?
4.Сынап
бағанасы 0-ден жоғары болса, нені білдіреді?
5.Сынап
бағанасы 0-ден төмен болса, нені білдіреді?
6.Сынап
бағанасы +18 градус болса, күн қандай болады?
4. Айтылым.
Жазылым
3-тапсырма.
«Таныстырылым» әдісі. «3-тапсырма: Мәтінге,
картаға сүйеніп, жаңа сөздердің көмегімен, үлгіге сәйкес, Қазақстан
қалаларының күн райы болжамын айтып бер.
6-тапсырма. Жоғары, күндіз, ашық
сөздерінің антонимдерін ата.
|
Тыңдалым,айтылым.
Сөздерді оқиды, қайталайды, сөз тіркесін
құрастырады. Мысалы:
Бүгін күн ашық.
Тыңдалым.
Жазылым.Айтылым
Мәтінді тыңдап, кестені
толтырады.
Қала атауы
|
Күні
|
Күн
райы
|
Ауа
температурасы
|
|
|
|
|
Ойланып,
берілген сұрақтарға жауап береді.
2-тапсырма
1. Күн райы болжамын синоптиктер
айтады.
2. Күн райы болжамын ауа райы бағдарламасынан
білуге болады.
3. Ауа райы температурасын көрсететін құрал
термометр деп аталады.
4. Сынап бағанасы 0-ден жоғары болса күннің жылы
екенін білдіреді.
5. Сынап бағанасы 0-ден төмен болса күннің суық
екенін білдіреді.
6. Сынап бағанасы +18 градус болса, күн жылы
болады.
3-тапсырма
«Таныстырылым» әдісі арқылы Қазақстан
қалаларының күн райы болжамын айтып береді.
Үлгі:Талдықорғанда күн ыстық.
Ауа температурасы күндіз +20, +22градусты көрсетеді. Жаңбыр
жауады.
6-тапсырма. Жоғары, күндіз,
ашық сөздерінің антонимдерін атайды.
Үлгі: жоғары-төмен,
күндіз-түнде.
|
«Бас бармақ»
Дескриптор:
-тыңдаған мәтінннің мазмұны
бойынша, кестені толтырадв
ҚБ: «Табыс сатысы: Алғашқы
қадам».
Дескриптор:
Ойланып, берілген сұрақтарға жауап береді.
Сөйлемде сөздердің орын тәртібін сақтайды.
ҚБ: «Табыс сатысы: Екінші қадам».
Дескриптор:
Мәтінге, картаға сүйеніп, жаңа
сөздердің көмегімен, үлгіге сәйкес, Қазақстан қалаларының күн райы
болжамын айтып береді ҚБ: «Табыс сатысы: Үшінші
қадам»
|
Слайд
Слайд
Оқулық 51
бет
Слайд
Оқулық
51
бет
Оқулық
52 бет
|
|
6. Тыңдалым.Жазылым.
Айтылым.
«Постер» әдісі.
4-тапсырма: Картадағы мәліметтер негізінде күн райы
болжамын постерге салыңдар, жаңа сөздерді мағынасы қарама-қарсы
сөздермен ауыстырып қолданыңдар.
Үлгі:Құрметті көрермедер!Ертеңгі күн райымен таныс
болыңыздар. Ертең Ақтөбеде күн бұлтты болады.
Сынап
бағанасы +16 градусты көрсетеді. Жаңбыр жауады.
Күндіз, түнде, сынап бағанасы,синоптиктердің
болжауынша,синоптиктердің айтуынша,төмен, жоғары,көрсетеді, бұлтты,
ашық, жаңбыр жауады, күн райы болжамын ұсынамыз, ауа температурасы,
мәлімет бойынша,тележүргізуші, көрермен.
Дескриптор:
1.Мәтінге, картаға
сүйеніп, жаңа сөздердің көмегімен, үлгіге сәйкес, Қазақстан
қалаларының күн райы болжамын айтуда сөздердің антонимдерін
атайды.
2. Картадағы
мәліметтер негізінде күн райы болжамын постерге салуда жаңа
сөздерді мағынасы қарама-қарсы сөздермен ауыстырып
қолданады.
ҚБ: «Табыс сатысы: Мәре»
|
|