Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Күн райы болжамы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||||||||||
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 5. Табиғат құбылыстары |
|||||||||||||
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: набиева Гулзат |
|||||||||||||
Сынып: 4 ж |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Күн райы болжамы |
||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру 4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
|||||||||||||
Сабақтың мақсаты : |
Оқушылардың барлығы: анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құрастырады, бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсінеді |
|||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басы |
Ертеңгілік шеңбер. «Мен саған тілеймін» Қызығушылықты ояту «Сөзжұмбақшылар» сайысы Үй тапсырмасын тексеру Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Барлық оқушылар бір-біріне шеңбер бойы жақсы тілек айтады. Мысалы: Саған денсаулық тілеймін! Саған жақсы көңіл күй тілеймін! |
Қолпаштау |
|||||||||||
Сабақтың ортасы |
1.Тыңда.
Қайтала. Жаңа сөздер: Ашық – ясный, открытый Жаңбыр - дождь Бұлтты – пасмурный, облачный Бұлтты – пасмурный, облачный Жаңа сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру жаттығуы: 2. Тыңдалым 1-тапсырма Мәтінді тыңда. Дәптеріңе кестені толтыр. 3. Айтылым. Ойланайық. 2-тапсырма Ойланып, сұрақтарға жауап береді. 1.Күн райы болжамын кім айтады? 2.Күн райы болжамын қайдан білуге болады? 3.Ауа температурасын көрсететін құрал қалай аталады? 4.Сынап бағанасы 0-ден жоғары болса, нені білдіреді? 5.Сынап бағанасы 0-ден төмен болса, нені білдіреді? 6.Сынап бағанасы +18 градус болса, күн қандай болады? 4. Айтылым. Жазылым 3-тапсырма. «Таныстырылым» әдісі. «3-тапсырма: Мәтінге, картаға сүйеніп, жаңа сөздердің көмегімен, үлгіге сәйкес, Қазақстан қалаларының күн райы болжамын айтып бер. 6-тапсырма. Жоғары, күндіз, ашық сөздерінің антонимдерін ата. |
Тыңдалым,айтылым. Сөздерді оқиды, қайталайды, сөз тіркесін құрастырады. Мысалы: Бүгін күн ашық.
Тыңдалым. Жазылым.Айтылым Мәтінді тыңдап, кестені толтырады.
Ойланып, берілген сұрақтарға жауап береді. 2-тапсырма 1. Күн райы болжамын синоптиктер айтады. 2. Күн райы болжамын ауа райы бағдарламасынан білуге болады. 3. Ауа райы температурасын көрсететін құрал термометр деп аталады. 4. Сынап бағанасы 0-ден жоғары болса күннің жылы екенін білдіреді. 5. Сынап бағанасы 0-ден төмен болса күннің суық екенін білдіреді. 6. Сынап бағанасы +18 градус болса, күн жылы болады. 3-тапсырма «Таныстырылым» әдісі арқылы Қазақстан қалаларының күн райы болжамын айтып береді. Үлгі:Талдықорғанда күн ыстық. Ауа температурасы күндіз +20, +22градусты көрсетеді. Жаңбыр жауады. 6-тапсырма. Жоғары, күндіз, ашық сөздерінің антонимдерін атайды. Үлгі: жоғары-төмен, күндіз-түнде. |
«Бас бармақ»
Дескриптор: -тыңдаған мәтінннің мазмұны бойынша, кестені толтырадв ҚБ: «Табыс сатысы: Алғашқы қадам».
Дескриптор: Ойланып, берілген сұрақтарға жауап береді. Сөйлемде сөздердің орын тәртібін сақтайды. ҚБ: «Табыс сатысы: Екінші қадам».
Дескриптор: Мәтінге, картаға сүйеніп, жаңа сөздердің көмегімен, үлгіге сәйкес, Қазақстан қалаларының күн райы болжамын айтып береді ҚБ: «Табыс сатысы: Үшінші қадам» |
Слайд
Слайд Оқулық 51 бет
Слайд Оқулық 51 бет
Оқулық 52 бет |
||||||||||
|
Сергіту сәті |
|
||||||||||||
|
6. Тыңдалым.Жазылым. Айтылым. «Постер» әдісі. 4-тапсырма: Картадағы мәліметтер негізінде күн райы болжамын постерге салыңдар, жаңа сөздерді мағынасы қарама-қарсы сөздермен ауыстырып қолданыңдар. Үлгі:Құрметті көрермедер!Ертеңгі күн райымен таныс болыңыздар. Ертең Ақтөбеде күн бұлтты болады. Сынап бағанасы +16 градусты көрсетеді. Жаңбыр жауады. Күндіз, түнде, сынап бағанасы,синоптиктердің болжауынша,синоптиктердің айтуынша,төмен, жоғары,көрсетеді, бұлтты, ашық, жаңбыр жауады, күн райы болжамын ұсынамыз, ауа температурасы, мәлімет бойынша,тележүргізуші, көрермен. Дескриптор: 1.Мәтінге, картаға сүйеніп, жаңа сөздердің көмегімен, үлгіге сәйкес, Қазақстан қалаларының күн райы болжамын айтуда сөздердің антонимдерін атайды. 2. Картадағы мәліметтер негізінде күн райы болжамын постерге салуда жаңа сөздерді мағынасы қарама-қарсы сөздермен ауыстырып қолданады. ҚБ: «Табыс сатысы: Мәре» |
|
||||||||||||
Сабақтың соңы |
Үйге: 53 бет 5-тапсырма |
|
||||||||||||
|
Рефлексия «Табыс сатысы: қорытынды». |
«Мен ........................................білемін», «Мен....................................түсінемін», «Мен ..........................жасай аламын». |
|