Сабақ
тақырыбы
|
Күн
тәртібі
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары
( оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.1.2.4. Күн тәртібін сақтау
маңызын түсіндіру және күн тәртібін
құру
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: күн тәртібінің қажеттілігін
түсінеді
Оқушылардың басым
бөлігі:.
сабақта алған ақпарат
негізінде таңдауды қалай жасау керектігін
түсінеді
Кейбір
оқушылар: күн тәртібін құра алады және
оны басқаларға түсіндіреді
|
Бағалау
критерийлері
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және
түсіну
Қолдану
Талдау
|
-
күн тәртібінің қажеттілігін
түсінеді
-сабақта алған ақпарат
негізінде таңдауды қалай жасау керектігін
түсінеді
-
күн тәртібін құра алады және
оны басқаларға түсіндіреді
|
Құндылықтарды
дамыту
|
Ынтымақтастық пен
құрмет құндылығын және әр іске деген жауапкершілік құндылықтарын
іске асырамын.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Музыка-сергіту жаттығуын
бейнеролик арқылы жүргіземін.
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Электронды оқулық.
Суреттер
|
Бастапқы
білім
|
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
40
минут
|
Сабақта жоспарланған
іс-әрекеттер
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Балалар, бүгін
бізге қонаққа қол ұстасып Тиін
мен Қоян келді.
Олар бізіді шаттық
шеңбер құруға шақырып
тұр.
Әрбір адам -
досым, сыныптасым,
Әрбір ісің -
тіршілік, адамдық
Әрбір сабақ - үйрену, оқу,
іздену,
Әрбір сөзін -шындық,
бірлік, адалдық.
|
Шаттық
шеңбері
|
Сабақтың
ортасы
|
Әңгіме құрастыру. Оқушыларға
барлық іске үлгеру үшін уақытты бағалай біліп, уақыт құпиясын
түсіну маңызды екенін түсіндіру Уақыттың негізгі құпиясын білгісі
келетіндігі туралы сұраймын.
Сынып қабырғасында шашыратып
ілінген «Т, Ә, Р, Т, І, Б, І» әріптері, тақтада «КҮН» сөзі ілініп
тұр. Оқушылардың сөзді жинап, хормен оқуын сұраңыз. Күн тәртібі
туралы не білетінін сұраймын.
Оқулықтың 6-бетіндегі мәтінді
оқып беремін. Оқулыққа қарап Асланның күн тәртібі туралы әңгімелеп
беремін . Оқушылардан қайсысының күн
тәртібін сақтайтынын сұраймын. Күн тәртібі не үшін қажет екенін өз
сөздерімен түсіндіріп береді.
жинап, хормен оқуын сұраңыз.
Күн тәртібі туралы не білетінін сұраңыз. Оқулықтың 6-бетіндегі
мәтінді оқыңыз. Оқушылар оқулықтың «Әңгіме құра» тапсырмасындағы
суреттерге қарасын және Асланның күн тәртібі туралы әңгімелеп
берсін. Орындап көр. Оқушылардан
қайсысының күн тәртібін сақтайтынын сұраңыз. Күн тәртібі не үшін
қажет екенін өз сөздерімен түсіндірсін.
«Сен білесің бе?» қызықты
тапсырма.
|
Суреттер
Оқулық
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл –
күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы
бағалау.
|
Смайликтер
|
Саралау – оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
|
|
Оқушыларға қолдау
көрсету:
Оқушылардың өз ойын еркін
жеткізуіне жетекші сұрақтар арқылы жағдай
жасаймын.
Қабілеті жоғары оқушы отбасы
мүшелерін атап қана қоймай олардың мамандықтары және отбасындағы
қызметі туралы ара жігін ажыратып
әңгімелейді.
|
|
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқу мақсаттарына қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе
неліктен?
Сабақта саралау жұмысы дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттың кезеңдері
сақталды ма?Сабақ жоспарында қандай ауытқулар болды. Неліктен
?
|
Сабақ барысында оқушылар оқу
бағдарламасына негізделген оқу мақсаттарына қол жеткізді. Оны
балалардың әр тапсырманы орындау барысында көз
жеткіздім.
|
Жалпы
баға
Сабақта жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да,оқу туралы да
ойланыңыз)?
1.
2.
Сабақты жақсартуға не ықпал
ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)
1.
2.
Сабақ барысында сынып туралы
немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені
білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?
|