Күннің қозғалысы және күннің құрылысы туралы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Күннің қозғалысы және күннің құрылысы туралы

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстазға көмегі зор
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:


Сынып:

Мектеп:

Мұғалім аты-жөні:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Оқу мақсаты

7.7.1.2 Күннің жылдық қозғалысы.Күн жүйесінің құрылысы туралы ежелгі ғалымдардың көзқарастары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.7.1.2 Күннің қозғалысы және күннің құрылысы туралы

Сабақтың негізделген оқу мақсаты

Күннің жылдық қозғалысы.Күн жүйесінің құрылысы туралы ежелгі ғалымдардың көзқарастары жайлы мағлұмат беру

Күннің жылдық қозғалысы.Күн жүйесінің құрылысы туралы ежелгі ғалымдардың көзқарастарын күнделікті өмірде, есеп шығаруда қолдана білуге үйрету


Бағалау критерийі

Күннің қозғалысы туралы және құрылысы туралы мағлұмат алады

Берілген мағлұматтарды өмірде қолдана алады.

Тілдік мақсаттар

Аспан әлемінде орналасқан планеталардың ағылшынша аттарын жаттап төменде көрсетілетін программада пайдаланады.


Құндылықтарға баулу

Білім беру құндылықтарын оқу-тәрбие жұмысының барлық түрлері арқылы кешенді түрде жүзеге асыру

Пәнаралық байланыс

География, математика, асторномия

ЖОСПАР

Жоспарланған уақыт есебі

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Интерактивті тақта, Celestia программасы

Психологиялық ахуалды орнату.

Ұйымдастыру кезеңі

3 мин

1. Сәлемдесу.

2. Ұйымдастыру.Оқушыларды түгелдеу

3 1-ші топ Нептун,2-ші топ Меркурий,3-ші топ Юпитер

Оқушыларға бағалау парақшасы үлестіріледі

Оқушылар мозайка әдісімен планеталардың суреттерін құрастырып 3 топқа бөлінеді

Үй тапсырмасын сұрау 7 мин (барлық сыныппен)

«Конверт әдісі» пайдаланылып сұрақтар қойады

Берілген сұрақтарға жауап береді.


АКТ-да орналасқан хаттар

Қызығушылықты ояту 10 мин

Аспан планеталарының қозғалысын көрсететін Celestia програмасымен жұмыс істеу

Планеталардың орналасу ретімен танысады

Celestia программасы

СаСа Сабақтың негізгі

бө бөлімі. Мағынаны

тану (Мұғалім жаңа

тақ тақырыпқа

шығады.

Тапсырманың

мақсатына

тоқталады.) 15 мин

Топтағы бірлескен жұмыс.


Күнді бақылай келе, ғалымдар ертеден-ақ оның жұлдыздар арасында қозғала отырып, бір жылда аспан сферасының үлкен дөңгелегі бойымен бір айналым жасайтынын байқаған. Бұл үлкен дөңгелекті гректер эклиптика деп атаған. Шоқжұлдыздар жиынтығын зодиак белдеуі деп атайды.

Күннің аспан сферасы бойынша жылдық қозғалысын эклиптика деп атайды.

21 наурыз – көктемгі күн мен түннің теңелу нүктесі.

23 қыркүйек – күзгі күн мен түннің теңелу нүктесі.

Күн мен түннің көктемгі теңелу нүктесі Балықтар шоқжұлдызында, ал күзгі күн мен түн теңелу нүктесі Таразы шоқжұлдызында болады.

22-шілде –ең ұзақ күн –жазғы Күн тоқырау күні.

22-желтоқсан – ең қысқа күн-қысқы Күн тоқырау күні.

Күн өзінің маңайындағы планеталардың қозғалыс бағытымен өз осін айнала қозғалады.






1..Әр топ оқулықтан тапсырма алады. Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен бөліседі (Жұптас) және соңында топпен ақылдысып талқылайды.



2. Постер плакат жасау. Өздерінің оқыған сабақтарын білімдерін жарнамалайтын постер жасау. Топпен қорғау











Постер




























































ө Қорытындылау

6 мин
Жалпы жұмыс


«Блум таксономиясы» Саралау әдісі






1

Білу

Күн жүйесінде неше планета бар?



2

Түсіну

Планеталардың Күннен қашықтығы жөнінде орналастыр?




3

Қолдану

Жер өз өсін және Күнді неше тәулікте айналып шығады?




4

Талдау

Геоцентрлік жүйе мен гелиоцентрлік жүйені салыстыр?




5

Жинақтау

Күнді сипаттап бер?


6

Бағалау

Адам баласы үшін Күн қаншалықты қажет?





Балы төмен оқушылар сұрақтарға жауап береді


Бағалау 2 мин

Балды бағаға алмастыру кестесі интерактивті тақтаға шығарылады

Топ басшысы әр оқушының тапсырмалардың орындалуына байланысты бал қойады


Үйге тапсырма 1 мин

Эссе жазу

Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.


Рефлексия 1 мин

Кері байланыс

Блоп ағашы. Оқушыларға стикер таратылады.

Оқушылар алған білімдеріне қарай стикерлерді БЛОП ағашына жабыстырады.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.05.2021
510
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі