Сағ
саны
|
Сабақ
тақырыбы
|
Мерзімі
Сабақтың типі
|
Негізігі түсініктер
|
Білімдерін, икемділіктерін, дағдыларын
қалыптастыру
|
Өткен
тақырыптар бойынша білімді пысықтау
|
Коррекциялық бағыттылығы
|
Адам – тұтынушы (28
сағат)
|
1.
|
Сауда сатушы мен сатып алушы
|
Аралас
|
Сауда сатушы мен сатып алушы
|
Товарда
белгіленген Халықаралық размерлер кестесінде бағдарлана білу,
тағамдық қоспаларды айыра білу
|
ӘТБ
сабағында алған сауда туралы түсінігі.
|
Ойлау
әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды
коррекциялау(түзеу) және дамыту
|
2.
|
Супермаркет,
әмбебаб
дүкен
|
Аралас
|
Супермаркет,
әмбебаб
дүкен.
|
3.
|
Тұтынушылық және өнеркәсіп товарлары
|
Аралас
|
Тұтынушылық және өнеркәсіп товарлары
|
4.
|
Товар
сапасының сертификаты, товарды кредитке
сату.
|
Аралас
|
Сапа сертификаты, кредит.
|
5.
|
Тауар
жарнамасы.
|
Аралас
|
Тауар
жарнамасы. Жарнама түрлері
|
Жадынамаға сүйене отырып жарнама құрастыра
білу
|
Рөлдік ойын «Супермаркетке барамыз!»
|
Ойлау
әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды
коррекциялау(түзеу) және дамыту
|
6.
|
Ақша -
төлем және айырбас құралы ретінде.
|
Аралас
|
Товар,
ақша. Төлем және айырбас құралы
|
Әртүрлі
номиналдағы ақшаларды атай білу, ақша , қаржы туралы мақалдардың
маынасын білу, экономикалық мазмұндағы тапсырмаларды орындап
білу
|
Ойлау
әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды
коррекциялау(түзеу) және дамыту
|
7.
|
Қолма-қол немесе қолма-қол емес
ақша.
|
Аралас
|
Қолма-қол немесе қолма-қол емес
ақша.
(карточка,
вексельдер)
|
8.
|
Ұлттық
және шет ел валютасы
|
Аралас
|
Валюта,
валюта
бағамы.
|
Ойлау
әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды
коррекциялау(түзеу) және дамыту
|
9.
|
Баға.
Баға
түрлері.
|
Аралас
|
Баға
қою ережелері
|
Баға
мен құнына байланысты экономикалыө тапсырмаларды шеше білу, баға
туралы мақалдардың мағынасын түсіндіру
|
|
Ойлау
әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды
коррекциялау(түзеу) және дамыту
|
10.
|
Сұраныс
пен ұсыныс
|
Аралас
|
Сұраныс
пен ұсыныс заңдары.
|
11.
|
Отбасылық бюджет.
|
Аралас
|
Отбасы
бюджетінің баптары
|
12, 13..
|
Шығыстардың негізігі түрлері (ағымдағы,
бірреттік,
үлкен сатып
алуларға).
|
Аралас
|
Шығыстар түрлері
|
Отбасының жиынтық табысын анықтай білу, айлық, күндік
шығыстарды жоспарлау, үлгі бойынша шығыстарды жазып қоя
білу.
|
Рөлдік
ойын «Менің отбасымның табыстары мен шығыстары»
|
Ойлау
әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды
коррекциялау(түзеу) және дамыту
|
14.
|
Отбасылық бюджетті жоспарлау
|
Аралас
|
|
15.
|
Қажеттілік,
Тұтынушы
|
Аралас
|
Қажеттіліктің негізгі түрлері (материалдық,
рухани).
|
Халықтың тұтыну деңгейі тураы өзекті экономикалық
ақпараттарды талдай білу, артық және жетіспейтін заттардың тізімін
жасай білу, өз отбасыңды тұтынушылар тобының біріне
сәйкестендіру
|
Біздің
қаладағы ең төмен күнкөріс деңгейі
|
Ойлау
әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды
коррекциялау(түзеу) және дамыту
|
16.
|
Экономиканың әлеуметтік саласы (тұрмыстық қызмет көрсету, денсаулықсақтау,
тұрғын үй-коммуналдық және
т.б.)
|
Аралас
|
Экономика салаларын білу.
|
17.
|
Қажеттіліктерді жіктеу.
|
Аралас
|
Тұтынушылық мінез-құлық, тұтынушылықтың жас ерекшелігіне
тәуелділігі
|
|
18.
|
Тұтынушы құқығы
|
Аралас
|
Тауарлардың қауіпсіздігі, ақпарат алу, тауарлардың тиісті
сапасы, тауарды айырбастау құқығы.
|
Нақты
белгілері бойынша тауардың сапасы бойынша пікір айта білу, тауар
алмасумен байланысты нақты жағдайларды талдай білу, сатушының
шығындарына есептеу жүргізу, наразылықты
ресімдеу.
|
Рөлдік ойын «Тауарды
таңдау»
|
Ойлау
әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды
коррекциялау(түзеу) және дамыту
|
19.
|
«Тұтынушы құқығы
туралы» заң
|
Аралас
|
|
20.
|
Кепілдік мерзімі. Сақталу
мерзімі
|
Аралас
|
Сапасы
лайықсыз тауарлар. Тауарды ауыстыру тәртібі мен
мерзімі
|
21.
|
Тауар
таңдау (сатып алу).
|
Аралас
|
|
22.
|
Қаржылық қызмет көрсету. Банк –қаржы мекемесі ретінде
|
Аралас
|
Банк –қаржы мекемесі
ретінде
|
Салымдарға ордерді толтыра білу, салым
бойынша кірістерді есептеуге арналған экономикалық міндеттерді
шешу, несие үшін төлемді есептей
білу
|
Ақша,
байлық сөздері бар мақалдар
|
Ойлау
әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды
коррекциялау(түзеу) және дамыту
|
23.
|
Банктердің түрлері.
|
Аралас
|
Орталық
банк, коммерциялық банктер.
|
24.
|
Ақша.
Кредит
беру.
|
Аралас
|
Ақша
дегеніміз не, кредит бойынша пайыздар
|
25.
|
Салымдардың негізгі түрлері.
|
Аралас
|
Талап
етілгенге дейінгі салымдар, мерзімді салымдар
|
|
|
26.
|
Сақандыру- мүлік пен денсаулық қорғау
әдісі ретінде.
|
Аралас
|
Сақтандыру шарты. Сақтандыру жағдайы. Сақтандыру
сомасы.
|
Міндетті сақтандырудан ерікті сақтандыруды айыра білу, үлгі
бойынша шарт бланкілерін толтыру.
|
|
Ойлау
әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды
коррекциялау(түзеу) және дамыту
|
27.
|
Нотариалдық қызмет көрсету.
|
Аралас
|
Нотариалдық қызметтер үшін төлем. Мемлекеттік
баж
|
Баж
мөлшерін есептеуге арналған есептеулерді білу.
|
|
Ойлау
әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды
коррекциялау(түзеу) және дамыту
|
28.
|
«Адам
тұтыныушы» бөлімін қорытындылау
сабағы
|
|
|
|
|
|
Адам – қоғам мүшесі (6
сағат)
|
|
29.
|
Салықтар.
|
Аралас
|
Табыс
салығы, мүлік салығы
|
Экономикалық мазмұндағы міндеттерді шеше
білу.
|
|
Ойлау
әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды
коррекциялау(түзеу) және дамыту
|
30.
|
Табыс
салығы, мүлік салығы.
|
Аралас
|
Салық
салу
|
|
|
|
31.
|
Табыстар декларациясы.
|
Аралас
|
Салық
декларациясы
|
|
|
|
32.
|
Халықты
әлеуметтік қорғау.
|
Аралас
|
Мұқтаж
азаматтардың негізгі санаттары
|
Нақты
жағдайларға сүйене отырып отбасының мұқтаждығын есептей
білу.
|
|
Ойлау
әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды
коррекциялау(түзеу) және дамыту
|
33.
|
Мұқтаж
азаматтардың негізгі санаттары
|
|
Мұқтаждарға мемлекеттік және әлеуметтік көмек
түрлері
|
|
|
Ойлау
әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды
коррекциялау(түзеу) және дамыту
|
34.
|
«Адам қоғам
мүшесі» тақырыбы бойынша қорытынды
сабақ
|
|
|
|
|
|