15. | Қажеттілік, Тұтынушы | Аралас | Қажеттіліктің негізгі түрлері (материалдық, рухани). | Халықтың тұтыну деңгейі тураы өзекті экономикалық ақпараттарды талдай білу, артық және жетіспейтін заттардың тізімін жасай білу, өз отбасыңды тұтынушылар тобының біріне сәйкестендіру | Біздің қаладағы ең төмен күнкөріс деңгейі | Ойлау әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды коррекциялау(түзеу) және дамыту |
16. | Экономиканың әлеуметтік саласы (тұрмыстық қызмет көрсету, денсаулықсақтау, тұрғын үй-коммуналдық және т.б.) | Аралас | Экономика салаларын білу. |
|
|
|
17. | Қажеттіліктерді жіктеу. | Аралас | Тұтынушылық мінез-құлық, тұтынушылықтың жас ерекшелігіне тәуелділігі |
|
|
|
18. | Тұтынушы құқығы | Аралас | Тауарлардың қауіпсіздігі, ақпарат алу, тауарлардың тиісті сапасы, тауарды айырбастау құқығы. | Нақты белгілері бойынша тауардың сапасы бойынша пікір айта білу, тауар алмасумен байланысты нақты жағдайларды талдай білу, сатушының шығындарына есептеу жүргізу, наразылықты ресімдеу. | Рөлдік ойын «Тауарды таңдау» | Ойлау әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды коррекциялау(түзеу) және дамыту |
19. | «Тұтынушы құқығы туралы» заң | Аралас |
|
|
|
|
20. | Кепілдік мерзімі. Сақталу мерзімі | Аралас | Сапасы лайықсыз тауарлар. Тауарды ауыстыру тәртібі мен мерзімі |
|
|
|
21. | Тауар таңдау (сатып алу). | Аралас |
|
|
|
|
22. | Қаржылық қызмет көрсету. Банк –қаржы мекемесі ретінде | Аралас | Банк –қаржы мекемесі ретінде | Салымдарға ордерді толтыра білу, салым бойынша кірістерді есептеуге арналған экономикалық міндеттерді шешу, несие үшін төлемді есептей білу | Ақша, байлық сөздері бар мақалдар | Ойлау әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды коррекциялау(түзеу) және дамыту |
23. | Банктердің түрлері. | Аралас | Орталық банк, коммерциялық банктер. |
|
|
|
24. | Ақша. Кредит беру. | Аралас | Ақша дегеніміз не, кредит бойынша пайыздар |
|
|
|
25. | Салымдардың негізгі түрлері. | Аралас | Талап етілгенге дейінгі салымдар, мерзімді салымдар |
|
|
|
26. | Сақандыру- мүлік пен денсаулық қорғау әдісі ретінде. | Аралас | Сақтандыру шарты. Сақтандыру жағдайы. Сақтандыру сомасы. | Міндетті сақтандырудан ерікті сақтандыруды айыра білу, үлгі бойынша шарт бланкілерін толтыру. |
| Ойлау әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды коррекциялау(түзеу) және дамыту |
27. | Нотариалдық қызмет көрсету. | Аралас | Нотариалдық қызметтер үшін төлем. Мемлекеттік баж | Баж мөлшерін есептеуге арналған есептеулерді білу. |
| Ойлау әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды коррекциялау(түзеу) және дамыту |
28. | «Адам тұтыныушы» бөлімін қорытындылау сабағы |
|
|
|
|
|
Адам – қоғам мүшесі (6 сағат) |
29. | Салықтар. | Аралас | Табыс салығы, мүлік салығы | Экономикалық мазмұндағы міндеттерді шеше білу. |
| Ойлау әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды коррекциялау(түзеу) және дамыту |
30. | Табыс салығы, мүлік салығы. | Аралас | Салық салу |
|
|
|
31. | Табыстар декларациясы. | Аралас | Салық декларациясы |
|
|
|
32. | Халықты әлеуметтік қорғау. | Аралас | Мұқтаж азаматтардың негізгі санаттары | Нақты жағдайларға сүйене отырып отбасының мұқтаждығын есептей білу. |
| Ойлау әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды коррекциялау(түзеу) және дамыту |
33. | Мұқтаж азаматтардың негізгі санаттары |
| Мұқтаждарға мемлекеттік және әлеуметтік көмек түрлері |
|
| Ойлау әрекетін, байланыстырып сөйлеуді, зейінді, есте сақтауды коррекциялау(түзеу) және дамыту |
34. | «Адам қоғам мүшесі» тақырыбы бойынша қорытынды сабақ |
|
|
|
|
|