ЖАРАТЫЛЫСТАНУ
|
Сабақ реті |
Сағат саны |
Сабақ тақырыбы |
Оқу мақсаттары. |
Мерзімі |
|
III тоқсан (20 сағат) |
||||
|
1 |
1 |
Топырақ не үшін қажет? |
3.3.4.1 - кейбір ағзалардың тіршілігіндегі топырақтың рөлін түсіндіру; 3.1.2.1 - ақпарат көзінің түрлерін анықтау; 3.1.2.2 - ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау; |
10.01 |
|
2 |
1 |
Топырақтың құрамы |
3.3.4.2 - топырақтың негізгі құрамын зерттеу (құм, саз, өсімдіктер мен жануарлардың қалдықтары, су, ауа); 3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу; |
15.01 |
|
3 |
1 |
Топырақтың қандай қасиеті бар? |
3.3.4.3 - топырақтың негізгі қасиеттерін анықтау; 3.1.2.3 - экспериментті жоспарлау және жүргізу; |
17.01 |
|
4 |
1 |
Қандай топырақ құнарлы? |
3.3.4.4 - топырақтың құнарлылығын құрамына қарай зерттеу; 3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау |
22.01 |
|
5 |
1 |
Егіншілік қалай өзгерді? |
3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу 3.1.2.2 - ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау; |
24.01 |
|
6 |
1 |
Жер сфералары дегеніміз не? |
3.4.1.1 - Жер сфераларын түсіндіру және графиктік кескіндеу 3.1.2.1 - ақпараткөзініңтүрлерінанықтау; |
29.01 |
|
7 |
1 |
Жер қабықтары қалай орналасқан? |
3.4.1.1 - Жер сфераларын түсіндіру және графиктік кескіндеу 3.2.1.4 - адамның іс-әрекеттерінің өсімдіктердің саналуандығына әсерін түсіндіру; 3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу; |
31.01 |
|
8 |
1 |
Ғарыш қалай игерілді? |
3.4.2.1 - ғарышты игерудің кейбір айтулы оқиғалары туралы әңгімелеу; 3.4.2.2 - адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіру 3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу |
|
|
9 |
1 |
Ғарыш қалай ұшады? |
3.4.2.1 - ғарышты игерудің кейбір айтулы оқиғалары туралы әңгімелеу; 3.4.2.2 - адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіру 3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу |
07.02 |
|
10 |
1 |
Зымырандар қай жерден ұшады? БЖБ № |
3.4.2.1 - ғарышты игерудің кейбір айтулы оқиғалары туралы әңгімелеу; 3.4.2.2 - адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіру 3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу |
12.02 |
|
11 |
1 |
Күн мен түн неліктен алмасады? |
3.4.3.1 - Жердің өз осінен айналуының салдарын түсіндіру; 3.1.2.2 - ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау; |
14.02 |
|
12 |
1 |
Күн мен түн қалай ауысады? БЖБ |
3.4.3.1 - Жердің өз осінен айналуының салдарын түсіндіру; 3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау |
19.02 |
|
13 |
1 |
Серпімділік күші дегеніміз не? |
3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау |
21.02 |
|
14 |
1 |
Серпімділік күші қайда пайда болады? |
3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау |
26.02 |
|
15 |
1 |
Ауырлық күші дегеніміз не? |
3.5.1.2 - ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу; |
28.02 |
|
16 |
1 |
Ауырлық күші қай жерде әсер етеді? |
3.5.1.2 - ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу; |
05.03 |
|
17 |
1 |
Үйкеліс күші дегеніміз не? БЖБ |
3.5.1.3 - үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау |
07.03 |
|
18 |
1 |
Үйкеліс күшінің пайдасы мен зияны |
3.5.1.3 - үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау |
12.03 |
|
19 |
1 |
Күштер қалай әсер етеді? ТЖБ№3 |
3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.5.1.2 - ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.5.1.3 - үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.5.1.4 - күштің әсер ету бағытын анықтау |
14.03 |
|
20 |
1 |
Күшті қалай өзгертуге болады? |
3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.5.1.2 - ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.5.1.3 - үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.5.1.4 - күштің әсер ету бағытын анықтау 3.1.2.3 - экспериментті жоспарлау және жүргізу; |
19.03 |
|
IV тоқсан (15-сағат) |
||||
|
21 |
1 |
Жарықтың шағылуы деген не? |
3.5.2.2 - денелердің жарықты шағылыстыру қасиетін түсіндіру 3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау |
04.04 |
|
22 |
1 |
Көлеңке қалай пайда болады? |
3.5.2.1 - көлеңкенің пайда болу себептері мен ерекшеліктерін түсіндіру; 3.5.2.2 - денелердің жарықты шағылыстыру қасиетін түсіндіру 3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу; |
09.04 |
|
23 |
1 |
Көлеңке театрын қалай жасайды? |
3.5.2.1 - көлеңкенің пайда болу себептері мен ерекшеліктерін түсіндіру; 3.5.2.2 - денелердің жарықты шағылыстыру қасиетін түсіндіру 3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу; |
11.04 |
|
24 |
1 |
Дыбыс қалай пайда болады? |
3.5.3.1 - дыбыс қаттылығының дыбыс көзі мен қабылдағыш арасындағы қашықтыққа тәуелділігін түсіндіру 3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу; |
16.04 |
|
25 |
1 |
Дыбысты қалай естиміз? |
3.5.3.1 - дыбыс қаттылығының дыбыс көзі мен қабылдағыш арасындағы қашықтыққа тәуелділігін түсіндіру 3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу; |
18.04 |
|
26 |
1 |
Дыбыстың қасиеттерін қалай пайдаланады? |
3.5.3.1 - дыбыс қаттылығының дыбыс көзі мен қабылдағыш арасындағы қашықтыққа тәуелділігін түсіндіру 3.1.2.1 - ақпараткөзініңтүрлерінанықтау; |
23.04 |
|
27 |
1 |
Электр тогы қалай ойлап табылды? |
3.5.5.1 - электр энергиясы көздерін анықтау; 3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу |
25.04 |
|
28 |
1 |
Электр энергиясы қайдан алынады? |
3.5.5.1 - электр энергиясы көздерін анықтау; 3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу |
30.04 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
29 |
1 |
Электр құбылысы |
3.5.5.1 - электр энергиясы көздерін анықтау; 3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу |
02.05 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
30 |
1 |
Электр тізбегі дегеніміз не? |
3.5.5.2 - қарапайым электр тізбегінің сызбасын жинау; 3.5.5.3 - қарапайым электр тізбегін элементтерін көрсете отырып, сызба түрінде ұсыну 3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу; |
02.05 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
31 |
1 |
Электр тізбегін қалай көрсетуге болады? БЖБ |
3.5.5.2 - қарапайым электр тізбегінің сызбасын жинау; 3.5.5.3 - қарапайым электр тізбегін элементтерін көрсете отырып, сызба түрінде ұсыну 3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу; |
09.05
14.05 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
32 |
1 |
Магниттік қасиеттер |
3.5.6.1 - магнит көмегімен әртүрлі металдардың магниттелу қасиетін зерттеу; 3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу; |
14.05 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
33 |
1 |
Электрлік және магниттік құбылыстар |
3.5.5.2 - қарапайым электр тізбегінің сызбасын жинау; 3.5.5.3 - қарапайым электр тізбегін элементтерін көрсете отырып, сызба түрінде ұсыну 3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу; |
16.05 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
34 |
1 |
Зерттеуді қалай жоспарлау керек? ТЖБ№4 |
3.1.2.3 - экспериментті жоспарлау және жүргізу; 3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау |
21.05 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
35 |
1 |
Зерттеуді қалай жүргізеді? |
3.1.2.3 - экспериментті жоспарлау және жүргізу; 3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Назарбекова Маржан ДуйсенбаевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Күнтізбелік жоспар "Жаратылыстану" 3 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Күнтізбелік жоспар "Жаратылыстану" 3 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Күнтізбелік сабақ жоспары "Жаратылыстану" пәні бойынша 3 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы ЖАРАТЫЛЫСТАНУ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













