Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ЖАРАТЫЛЫСТАНУ

    Сабақ

    реті

    Сағат саны

    Сабақ тақырыбы


    Оқу мақсаттары.


    Мерзімі

    III тоқсан (20 сағат)

    1


    1

    Топырақ не үшін қажет?

    3.3.4.1 - кейбір ағзалардың тіршілігіндегі топырақтың рөлін түсіндіру;

    3.1.2.1 - ақпарат көзінің түрлерін анықтау;

    3.1.2.2 - ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау;

    10.01

    2


    1

    Топырақтың құрамы

    3.3.4.2 - топырақтың негізгі құрамын зерттеу (құм, саз, өсімдіктер мен жануарлардың қалдықтары, су, ауа);

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    15.01

    3


    1


    Топырақтың қандай қасиеті бар?

    3.3.4.3 - топырақтың негізгі қасиеттерін анықтау;

    3.1.2.3 - экспериментті жоспарлау және жүргізу;

    17.01

    4


    1

    Қандай топырақ құнарлы?

    3.3.4.4 - топырақтың құнарлылығын құрамына қарай зерттеу;

    3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау

    22.01

    5


    1

    Егіншілік қалай өзгерді?

    3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу

    3.1.2.2 - ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау;

    24.01



    6


    1

    Жер сфералары дегеніміз не?

    3.4.1.1 - Жер сфераларын түсіндіру және графиктік кескіндеу

    3.1.2.1 - ақпараткөзініңтүрлерінанықтау;

    29.01

    7


    1

    Жер қабықтары қалай орналасқан?

    3.4.1.1 - Жер сфераларын түсіндіру және графиктік кескіндеу

    3.2.1.4 - адамның іс-әрекеттерінің өсімдіктердің саналуандығына әсерін түсіндіру;

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    31.01




    8




    1




    Ғарыш қалай игерілді?


    3.4.2.1 - ғарышты игерудің кейбір айтулы оқиғалары туралы әңгімелеу;

    3.4.2.2 - адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіру

    3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу






    05.02

    9


    1

    Ғарыш қалай ұшады?

    3.4.2.1 - ғарышты игерудің кейбір айтулы оқиғалары туралы әңгімелеу;

    3.4.2.2 - адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіру

    3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу

    07.02

    10


    1

    Зымырандар қай жерден ұшады?


    БЖБ №

    3.4.2.1 - ғарышты игерудің кейбір айтулы оқиғалары туралы әңгімелеу;

    3.4.2.2 - адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіру

    3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу

    12.02



    11


    1

    Күн мен түн неліктен алмасады?

    3.4.3.1 - Жердің өз осінен айналуының салдарын түсіндіру;

    3.1.2.2 - ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау;

    14.02

    12


    1

    Күн мен түн қалай ауысады?


    БЖБ

    3.4.3.1 - Жердің өз осінен айналуының салдарын түсіндіру;

    3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау

    19.02

    13


    1

    Серпімділік күші дегеніміз не?

    3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау

    21.02

    14


    1

    Серпімділік күші қайда пайда болады?

    3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау

    26.02

    15


    1

    Ауырлық күші дегеніміз не?

    3.5.1.2 - ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    28.02

    16


    1

    Ауырлық күші қай жерде әсер етеді?

    3.5.1.2 - ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    05.03



    17


    1

    Үйкеліс күші дегеніміз не?


    БЖБ

    3.5.1.3 - үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау

    07.03

    18


    1

    Үйкеліс күшінің пайдасы мен зияны

    3.5.1.3 - үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау

    12.03

    19


    1

    Күштер қалай әсер етеді?


    ТЖБ№3


    3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.5.1.2 - ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.5.1.3 - үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.5.1.4 - күштің әсер ету бағытын анықтау

    14.03

    20


    1

    Күшті қалай өзгертуге болады?

    3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.5.1.2 - ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.5.1.3 - үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.5.1.4 - күштің әсер ету бағытын анықтау

    3.1.2.3 - экспериментті жоспарлау және жүргізу;

    19.03



    IV тоқсан (15-сағат)

    21

    1

    Жарықтың шағылуы деген не?

    3.5.2.2 - денелердің жарықты шағылыстыру қасиетін түсіндіру

    3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау

    04.04

    22

    1

    Көлеңке қалай пайда болады?

    3.5.2.1 - көлеңкенің пайда болу себептері мен ерекшеліктерін түсіндіру; 3.5.2.2 - денелердің жарықты шағылыстыру қасиетін түсіндіру

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    09.04

    23

    1

    Көлеңке театрын қалай жасайды?

    3.5.2.1 - көлеңкенің пайда болу себептері мен ерекшеліктерін түсіндіру; 3.5.2.2 - денелердің жарықты шағылыстыру қасиетін түсіндіру

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    11.04

    24

    1

    Дыбыс қалай пайда болады?

    3.5.3.1 - дыбыс қаттылығының дыбыс көзі мен қабылдағыш арасындағы қашықтыққа тәуелділігін түсіндіру

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    16.04

    25

    1

    Дыбысты қалай естиміз?

    3.5.3.1 - дыбыс қаттылығының дыбыс көзі мен қабылдағыш арасындағы қашықтыққа тәуелділігін түсіндіру

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    18.04

    26

    1

    Дыбыстың қасиеттерін қалай пайдаланады?

    3.5.3.1 - дыбыс қаттылығының дыбыс көзі мен қабылдағыш арасындағы қашықтыққа тәуелділігін түсіндіру

    3.1.2.1 - ақпараткөзініңтүрлерінанықтау;

    23.04

    27

    1

    Электр тогы қалай ойлап табылды?

    3.5.5.1 - электр энергиясы көздерін анықтау;

    3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу

    25.04













    28

    1

    Электр энергиясы қайдан алынады?

    3.5.5.1 - электр энергиясы көздерін анықтау;

    3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу

    30.04

    29

    1

    Электр құбылысы

    3.5.5.1 - электр энергиясы көздерін анықтау;

    3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу

    02.05

    30

    1

    Электр тізбегі дегеніміз не?

    3.5.5.2 - қарапайым электр тізбегінің сызбасын жинау;

    3.5.5.3 - қарапайым электр тізбегін элементтерін көрсете отырып, сызба түрінде ұсыну

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    07.05



    02.05

    31

    1

    Электр тізбегін қалай көрсетуге болады?

    БЖБ

    3.5.5.2 - қарапайым электр тізбегінің сызбасын жинау;

    3.5.5.3 - қарапайым электр тізбегін элементтерін көрсете отырып, сызба түрінде ұсыну

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    09.05


    14.05

    32

    1

    Магниттік қасиеттер

    3.5.6.1 - магнит көмегімен әртүрлі металдардың магниттелу қасиетін зерттеу;

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    14.05

    33

    1

    Электрлік және магниттік құбылыстар

    3.5.5.2 - қарапайым электр тізбегінің сызбасын жинау; 3.5.5.3 - қарапайым электр тізбегін элементтерін көрсете отырып, сызба түрінде ұсыну

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    16.05

    34

    1

    Зерттеуді қалай жоспарлау керек? ТЖБ№4

    3.1.2.3 - экспериментті жоспарлау және жүргізу;

    3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау

    21.05

    35

    1

    Зерттеуді қалай жүргізеді?

    3.1.2.3 - экспериментті жоспарлау және жүргізу;

    3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Назарбекова Маржан Дуйсенбаевна
    24 Сәуір 2019
    6636
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Күнтізбелік жоспар "Жаратылыстану" 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Күнтізбелік жоспар "Жаратылыстану" 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Күнтізбелік сабақ жоспары "Жаратылыстану" пәні бойынша 3 сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ЖАРАТЫЛЫСТАНУ

    Сабақ

    реті

    Сағат саны

    Сабақ тақырыбы


    Оқу мақсаттары.


    Мерзімі

    III тоқсан (20 сағат)

    1


    1

    Топырақ не үшін қажет?

    3.3.4.1 - кейбір ағзалардың тіршілігіндегі топырақтың рөлін түсіндіру;

    3.1.2.1 - ақпарат көзінің түрлерін анықтау;

    3.1.2.2 - ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау;

    10.01

    2


    1

    Топырақтың құрамы

    3.3.4.2 - топырақтың негізгі құрамын зерттеу (құм, саз, өсімдіктер мен жануарлардың қалдықтары, су, ауа);

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    15.01

    3


    1


    Топырақтың қандай қасиеті бар?

    3.3.4.3 - топырақтың негізгі қасиеттерін анықтау;

    3.1.2.3 - экспериментті жоспарлау және жүргізу;

    17.01

    4


    1

    Қандай топырақ құнарлы?

    3.3.4.4 - топырақтың құнарлылығын құрамына қарай зерттеу;

    3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау

    22.01

    5


    1

    Егіншілік қалай өзгерді?

    3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу

    3.1.2.2 - ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау;

    24.01



    6


    1

    Жер сфералары дегеніміз не?

    3.4.1.1 - Жер сфераларын түсіндіру және графиктік кескіндеу

    3.1.2.1 - ақпараткөзініңтүрлерінанықтау;

    29.01

    7


    1

    Жер қабықтары қалай орналасқан?

    3.4.1.1 - Жер сфераларын түсіндіру және графиктік кескіндеу

    3.2.1.4 - адамның іс-әрекеттерінің өсімдіктердің саналуандығына әсерін түсіндіру;

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    31.01




    8




    1




    Ғарыш қалай игерілді?


    3.4.2.1 - ғарышты игерудің кейбір айтулы оқиғалары туралы әңгімелеу;

    3.4.2.2 - адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіру

    3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу






    05.02

    9


    1

    Ғарыш қалай ұшады?

    3.4.2.1 - ғарышты игерудің кейбір айтулы оқиғалары туралы әңгімелеу;

    3.4.2.2 - адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіру

    3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу

    07.02

    10


    1

    Зымырандар қай жерден ұшады?


    БЖБ №

    3.4.2.1 - ғарышты игерудің кейбір айтулы оқиғалары туралы әңгімелеу;

    3.4.2.2 - адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіру

    3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу

    12.02



    11


    1

    Күн мен түн неліктен алмасады?

    3.4.3.1 - Жердің өз осінен айналуының салдарын түсіндіру;

    3.1.2.2 - ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау;

    14.02

    12


    1

    Күн мен түн қалай ауысады?


    БЖБ

    3.4.3.1 - Жердің өз осінен айналуының салдарын түсіндіру;

    3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау

    19.02

    13


    1

    Серпімділік күші дегеніміз не?

    3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау

    21.02

    14


    1

    Серпімділік күші қайда пайда болады?

    3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау

    26.02

    15


    1

    Ауырлық күші дегеніміз не?

    3.5.1.2 - ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    28.02

    16


    1

    Ауырлық күші қай жерде әсер етеді?

    3.5.1.2 - ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    05.03



    17


    1

    Үйкеліс күші дегеніміз не?


    БЖБ

    3.5.1.3 - үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау

    07.03

    18


    1

    Үйкеліс күшінің пайдасы мен зияны

    3.5.1.3 - үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау

    12.03

    19


    1

    Күштер қалай әсер етеді?


    ТЖБ№3


    3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.5.1.2 - ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.5.1.3 - үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.5.1.4 - күштің әсер ету бағытын анықтау

    14.03

    20


    1

    Күшті қалай өзгертуге болады?

    3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.5.1.2 - ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.5.1.3 - үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

    3.5.1.4 - күштің әсер ету бағытын анықтау

    3.1.2.3 - экспериментті жоспарлау және жүргізу;

    19.03



    IV тоқсан (15-сағат)

    21

    1

    Жарықтың шағылуы деген не?

    3.5.2.2 - денелердің жарықты шағылыстыру қасиетін түсіндіру

    3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау

    04.04

    22

    1

    Көлеңке қалай пайда болады?

    3.5.2.1 - көлеңкенің пайда болу себептері мен ерекшеліктерін түсіндіру; 3.5.2.2 - денелердің жарықты шағылыстыру қасиетін түсіндіру

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    09.04

    23

    1

    Көлеңке театрын қалай жасайды?

    3.5.2.1 - көлеңкенің пайда болу себептері мен ерекшеліктерін түсіндіру; 3.5.2.2 - денелердің жарықты шағылыстыру қасиетін түсіндіру

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    11.04

    24

    1

    Дыбыс қалай пайда болады?

    3.5.3.1 - дыбыс қаттылығының дыбыс көзі мен қабылдағыш арасындағы қашықтыққа тәуелділігін түсіндіру

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    16.04

    25

    1

    Дыбысты қалай естиміз?

    3.5.3.1 - дыбыс қаттылығының дыбыс көзі мен қабылдағыш арасындағы қашықтыққа тәуелділігін түсіндіру

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    18.04

    26

    1

    Дыбыстың қасиеттерін қалай пайдаланады?

    3.5.3.1 - дыбыс қаттылығының дыбыс көзі мен қабылдағыш арасындағы қашықтыққа тәуелділігін түсіндіру

    3.1.2.1 - ақпараткөзініңтүрлерінанықтау;

    23.04

    27

    1

    Электр тогы қалай ойлап табылды?

    3.5.5.1 - электр энергиясы көздерін анықтау;

    3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу

    25.04













    28

    1

    Электр энергиясы қайдан алынады?

    3.5.5.1 - электр энергиясы көздерін анықтау;

    3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу

    30.04

    29

    1

    Электр құбылысы

    3.5.5.1 - электр энергиясы көздерін анықтау;

    3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу

    02.05

    30

    1

    Электр тізбегі дегеніміз не?

    3.5.5.2 - қарапайым электр тізбегінің сызбасын жинау;

    3.5.5.3 - қарапайым электр тізбегін элементтерін көрсете отырып, сызба түрінде ұсыну

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    07.05



    02.05

    31

    1

    Электр тізбегін қалай көрсетуге болады?

    БЖБ

    3.5.5.2 - қарапайым электр тізбегінің сызбасын жинау;

    3.5.5.3 - қарапайым электр тізбегін элементтерін көрсете отырып, сызба түрінде ұсыну

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    09.05


    14.05

    32

    1

    Магниттік қасиеттер

    3.5.6.1 - магнит көмегімен әртүрлі металдардың магниттелу қасиетін зерттеу;

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    14.05

    33

    1

    Электрлік және магниттік құбылыстар

    3.5.5.2 - қарапайым электр тізбегінің сызбасын жинау; 3.5.5.3 - қарапайым электр тізбегін элементтерін көрсете отырып, сызба түрінде ұсыну

    3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу;

    16.05

    34

    1

    Зерттеуді қалай жоспарлау керек? ТЖБ№4

    3.1.2.3 - экспериментті жоспарлау және жүргізу;

    3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау

    21.05

    35

    1

    Зерттеуді қалай жүргізеді?

    3.1.2.3 - экспериментті жоспарлау және жүргізу;

    3.1.2.4 - жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Барлық материалдар 3 сынып
    24.04.2019
    6636
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Назарбекова Маржан Дуйсенбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации