Күнтізбелік Тақырыптық жоспар.2 сынып.Әдебиеттік оқу.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Күнтізбелік Тақырыптық жоспар.2 сынып.Әдебиеттік оқу.

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш пән мұғалімдеріне көмек.
Материалдың қысқаша нұсқасы

ТҮСІНІК ХАТ

Ұсынылып отырған үлгі күнтізбелік-тақырыптық жоспар жаңартылған оқу бағдарламасының негізіндегі «Әдебиеттік оқу»пәні бойынша 2 - сыныпқа арналған.

Тақырыптық – күнтізбелік жоспар келесі нормативтік құжаттар негізінде құрылған:

  • ҚР Үкіметінің 2015 жылғы 25 сәуірдегі № 327 қаулысымен бекітілген Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – ҚР МЖМБС-2015);

  • ҚР Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 15 шілдедегі № 453 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары;

  • ҚР Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 8 сәуірдегі № 266 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары;

  • ҚР Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 21 шілдедегі № 463 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу бағдарламасына;

  • 2017 -2018 жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хат.

«Әдебиеттік оқу» пәнінің мақсаты – бастауыш сынып білім алушыларының көркем шығарманы сезіммен қабылдауы, түсінуі, санасында қайта жаңғырта алуы және шығармадан қабылдағанын өзінің шығармашылық әрекетінде жүзеге асыруға ұмтылуы арқылы функционалдық сауаттылығын қалыптастыру. «Әдебиеттік оқу» пәні бойынша төмендегідей міндеттерді жүзеге асыру көзделеді:

1) әдеби көркем шығармаларды оқыту арқылы қазақтың рухани қазынасын меңгерту;

2) коммуникативтік (айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым) дағдыларды қалыптастыру;

3) ауыз әдебиетінің, отандық және әлемдік балалар әдебиетінің озық үлгілерімен таныстыру арқылы білім алушыларға адамдардың өзара түсінісуі, сыйластық, құрмет сезімдері, адамгершілік қасиеттері, өзінің және өзгенің іс-әрекетіне жауапкершілікпен қарай білуі сияқты ізгілікті қасиеттерді қалыптастыру;

4) оқу сапасын (дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, көз жүгіртіп, болжап оқу) жетілдіру;

5) білім алушылардың оқырмандық мәдениетін қалыптастыра отырып, сөз әдебі нормаларын орынды қолдану дағдыларын меңгерту;

6) сыни ойлауын жетілдіру;

7) көркемдік-танымдық сипаттағы мәтіндерді өз мақсатына сай іріктеп, саралап, талдап, ой қорытындысын жасауға үйрету;

8) алған білімін өмір жағдаяттарына байланысты қолданып, дұрыс шешім жасай білуге үйрету;

9) оқылған шығарма сюжетінің ізімен немесе еркін тақырыпта ауызша, жазбаша шығармашылық жұмыс түрлерін орындауға дағдыландыру.

«Әдебиеттік оқу» пәні бойынша оқу дағдысының қалыптасуының шамалық нормасы:

2-сыныптың І жартыжылдық соңында минутына 40 және одан артық сөз оқуды; ІІ жартыжылдық соңында 50 және одан артық сөз оқуды меңгеруі қажет. Ескерту: шылау, одағай, еліктеу сөздер, қос сөздер жеке сөз ретінде саналады. Жиынтық бағалаудың рәсімдер саны осы пәнге арналған критериалды бағалау жүйесі бойынша әдістемелік құралда көрсетілген.

«Әдебиеттік оқу» оқу пәні бойынша 2 - сыныптағы оқу жүктемесінің көлемі аптасына - 3 сағат, оқу жылында 102 сағат. Ұсынылатын оқулық: Алматы «Атамұра» баспасы 2017 ж. Оқулық авторы: Б.Т. Қабатай.

Ескерту:

  1. Білім берудің жаңартылған мазмұнын сынақтан өткізудің екінші жыл қорытындысы бойынша 2-сынып оқу бағдарламаларына өзгертулер енгізілді.Бұл өзгертулер оқулық авторларымен ескерілді.Осыған байланысты мұғалімдерге өзгертілген оқу бағдарламаларын басшылыққа алу қажет.


    1. «Әдебиеттік оқу» оқу бағдарламасында көзделген 20 оқу мақсатынан 4 ОМ нақтыланған.

Бекітілген ОМ

Ұсыныстар

Нәтиже

2.1.1.1-шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру.

Оқу мақсатын нақтылау

2.1.1.1-шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру.

2.2.1.1- мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу.

Оқу мақсатын нақтылау

2.2.1.1- мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу.

2.1.5.1- өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу.

Оқу мақсатын нақтылау

2.1.5.1- өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу.

2.3.2.1-мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар, санамақтар құрастыру.

Мақсат тұжырымдамасын өзгерту.

2.3.2.1-мұғалім көмегімен үлгі брйынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар, санамақтар құрастыру.

2.3.4.1- мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету.

Оқу мақсатын нақтылау

2.3.4.1- мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді тауып түзету.










«ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ» ПӘНІ БОЙЫНША ҮЛГІ КҮНТІЗБЕЛІК - ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР

(АПТАСЫНА 3 САҒАТ, ОҚУ ЖЫЛЫНДА 102 САҒАТ)

Ортақтақырыптар

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі

Бөлімше

(түйінді дағдылар)

Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаттары*

Сағат саны

Мерзімі



1–тоқсан, 3 сағаттан -24 сағат

1-2

1.Өзім туралы

















































































































































2.Менің отбасым

және достарым











































































































































































































































1.5 Тыңдалған шығарма бойынша пікір білдіру

    1. Шығарманы мазмұндау

    2. Оқу түрлерін қолдану

Абай атаның сөзін жақсы тыңдаймын Алғаш рет оқуға келген күнім

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу

2.2.9.1 - сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

1

04.09

3

Кітап оқи аламын

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

05.09

4

2.4

Әдеби шығарманың жанрын анықтау

Менің сүйіп тыңдайтын әндерім

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

1

06.09

5

Үйдегі бір күнім

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

08.09

6

Өзім туралы өзім айтамын

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

11.09

7

Мен туралы сен не айтасың?

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

12.09

8

Менің сәби кезім

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

13.09

9

2.3 Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

3.3 Шығармашылық жұмыстарды түрлі формада ұсыну

Жаңалыққа құмармын

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

15.09

10

Мен ұнататын жан-жануарлар

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

1

18.09

11

Менің сүйікті тамағым

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

19.09

12

Менің киімдерім

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

1

20.09

13

    1. Шығарманыңмазмұнынтүсіну

    2. Оқутүрлерінқолдану

3.4 Қатені табу жәнетүзету

Менің сүйікті ойыншықтарым

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

22.09

14

Менің үйім

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

25.09

15

Нәтижелі сабақ БЖБ №1

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

Ортақ тақырып:«Өзім туралы»

Сөйлеу әрекетінің түрлер:іТыңдалым және айтылым

2.1.2.1 Шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойыншанемесе өз сөзімен мазмұндау/ үзіндісін мазмұндау/сахналау

2.1.5.1 Өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу

Бағалау критерийі Білім алушы

Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады

Өз ойын айту үшін тірек сөздерді қолданады

1

26.09

16


Менің отбасымдағы адамдар

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

27.09

17

2.1 Оқу түрлерін қолдану

3.4 Қатені табу және түзету

Жеті атамды білемін

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

29.09

18

Ата –анамды құрметтеймін

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

02.10

19

Үлкен болған кезім де

Сыйлы болам

өзім де

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

03.10

20

1.5 Тыңдалған шығарма бойынша пікір білдіру

Әжетайым менің

Сүйікті әжем

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау

1


04.10



























































3. Менің мектебім



























21

Мәпелейсің мені, анам!

Кішілерге қамқормын

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

1


06.10

22


Досыммен мақтанамын


2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау

1

09.10

23

2.6 Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау

2.1 Оқу түрлерін қолдану

Құстар –біздің досымыз

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

1

10.10

24

Үлкендерді тыңдаймын

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру

1

11.10

25

1.5 Тыңдалған шығарма бойынша пікір білдіру








Нәтижелі сабақ

1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу


1

13.10

26


Мектеп –біздің анамыз

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу

2.2.9.1 - сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

1

16.10

27

2.3 Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

1.5 Тыңдалған шығарма бойынша пікір білдіру

Ақылшым -мұғалім

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

17.10

28


Менің сыныптастарым

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу

1

18.10

29

Менің оқулықтарым

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу

2.2.9.1 - сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

1

20.10

30

Аламын білім кітаптан

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

23.10

31


Тоқсандық жиынтық бағалау /ТЖБ/ №1









1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу

бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін

тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға

бағытталған.

Ортақ тақырыптар: «Өзім туралы», «Менің отбасым және достарым»

Сөйлеуәрекетініңтүрлері:тыңдалым және айтылым оқылым мен жазылым

Оқу мақсаты: 2.1.2.1 Шығарманыңмазмұнын дайын жоспарбойынша немесе өз сөзіменмазмұндау/ үзіндісін

мазмұндау/сахналау

2.2.1.2 Шығарманы іштейоқып, ондағы қажетті

ақпараттарды белгілеп оқу.

2.2.3.1 Мұғалімнің көмегіменмәтіннің тақырыбы мен

негізгі ойын анықтау

2.3.2.1 Мұғалім көмегіменүлгі бойынша шағын

ертегілер/ жұмбақтар жазунемесе дайын ұйқастарды

қатыстырыпшумақтар/санамақтарқұрастыру

1

24.10

32

2.1 Оқу түрлерін қолдану

3.2 Шығарманың түрлі жанры бойынша шығармашылық жұмыс

Мектептегі бір күнім

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

1

25.10

33

Біздің сынып

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

1

27.10


ІІ тоқсан

34

Мектепке барып келемін

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру

1

06.11

35

Мектептегі қамқор жандар

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

1

07.11

36


Не үйрендім?


2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

1

08.11



БЖБ №2

Ортақ тақырып: «Менің мектебім»бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Сөйлеу әрекетінің түрлері:тыңдалым және айтылым

Оқу мақсаты: 2.1.3.1 Шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы

бөліміне) сүйеніп оқиғаның соңын болжау

2.1.5.1 Өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана

отырып жеткізу

Бағалау критерийі Білім алушы

Мәтіннің тақырыбы мен үзіндісі бойынша оқиғаның

соңын болжайды

Өз ойын түсіндіру үшін тірек сөздерді қолданады

37

4. Менің туған өлкем


Менің Отаным -Қазақстан

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

1

10.11

38

    1. Тыңдарманның назарын аударту

    2. Тыңдалған шығарма бойынша пікір білдіру

Отанымды сүйемін

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

1

13.11

39

3.4 Қатені табу жәнетүзету

Туған жерімнің тұрғындары

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

14.11

40


Қазақ тілім –анам тілі –өз тілім

2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

1

15.11

41


Өз мекенім жақсы

2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

1

17.11

42


Тәуелсіздік алған күн

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

20.11

43

1.5 Тыңдалған шығарма бойынша пікір білдіру

Алматы мен Астанаға қарашы

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

21.11

44

1.5 Тыңдалған шығарма бойынша пікір білдіру

Алматы мен Астанаға қарашы

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

22.11

45

2.6 Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау

Туған жердей жер болмас

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

1

24.11

46

1.5 Тыңдалған шығарма бойынша пікір білдіру

Неткен сұлу, неткен көркем –

Осы менің туған өлкем!

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

27.11

47


Ұланымыз ұлы елдің

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.2.9.1- сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

1

28.11

48

5.Дені саудың жаны сау


1.1 Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну




Дене мүшем сау болсын. Міржақып Дулатов. Байлық.



2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

29.11

49- 50















1.2 Оқиғаны болжау


Денсаулығым-байлығым. Байлық пен ақыл. Ертегі.

Қомағайлық жаман әдет. Қомағайлық. Мысал.

Қожанасыр мен ашқарақ. Аңыз.



2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

04.12

51







Көп ұйықтаған зиян-ау. Оспанхан Әубәкіров.

Сүт қалай ұйықтайды?



2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

05.12

52



Тазалықты сүйемін. Ыбырай Алтынсарин. Салақтық.

Жуынамын күнбе-күн.

Корней Чуковский. Кірқоймас.


2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

06.12

53




Мен спортшы боламын.

Қыдырбек Рысбекұлы. Бекзат.

Шынықсын денеміз.

Бердібек Соқпақбаев.

Шынықсын денеміз

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.5.1 - мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

08.12

54


Бүркіт Ысқақов. Қыста қызық жұмыс бар.

Мен істейтін жұмыс бар.

Қадыр Мырза Әли.

Жұмыстың жылуы.


2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

11.12

55


Көңіл сұрауды білемін.

Жобарыс пен түлкі (Ертегі)


2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

12.12

56


Жемістерде дәуірменнің көп екенін білемін. Аурудың себебі

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.8.1 -мұғалімнің көмегімен сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау;

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

13.12

57



Мұзафар Әлімбай. Алма

Мұзафар Әлімбай. Қарақат.

Тұманбай Молдағалиев. Өрік.

Жәнібек Кәрбозин. Өс,өс, қиярым!


2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру


1

15.12

58-59


Судың қаупі.

Қабдыкәрім Ыдырысов. Қап, қап, қарағым.


2.2.9.1 - сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпараттыберілген үлгі кестеге салу

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

Ортақ тақырып: «Дені саудың – жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау »

Сөйлеу әрекетінің түрлері:Тыңдалым және айтылым

Оқу мақсаты: 2.1.1.1 Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарғажауап беру

2.1.3.1 Шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқыбөліміне) сүйеніп оқиғаның соңын болжау

Бағалау критерийі Білім алушы

Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап

береді

Берілген тақырып пен үзіндіге сүйеніп, оқиғаның

соңын болжайды

1

19.12



Өрттің қаупі.

Лев Толстой. Өрттен құтқарушы иттер.

Не үйрендім?







60

6.Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті



Атадан қалған асыл мұра. Аңқау арыстан (Ертегі)


2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

20.12


61


Ерте,ерте,ертеде.

Ұр, тоқпақ (Ертегі

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

22.12


62



Ерке күнім,

Келді міне кезегі ертегінің. Сақина (Ертегі)

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу 2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

25.12


63

Тоқсандық жиынтық бағалау /ТЖБ/ №2



1

26.12


64


Ертегілер әлемінен.

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс алт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

27.12


ІІІ тоқсан

65


Леонардо да Винчи. Құмырсқа және бидай дәні.


2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.5.1 - мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау 2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

08.01

66


Ұйықта,бөпем, жата ғой.

Ыбырай алтынсарин. Бұл кім?!

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

09.01

67






















Әлди, әлди аппағым!

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

10.01

68


Мағжан Жұмбаев.

Бесік жыры.

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу2.2.8.1 -мұғалімнің көмегімен сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

12.01

69

1.3 Түрлі жағдаяттарда тілдік нормаларды дұрыс қолдану

Қош келдің, Наурыз!

Наурыз мерекесі.

Наурыздағы тілек

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

15.01

70

1.5 Тыңдарманның назарын аудару

Қабдеш Жұмаділов. Ұзынсары.

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.9.1 - сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

16.01

71



Қошақаны қойдың. Қой.

Құлыншағым құлдырап.

Торы құлын.

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

17.01

72


Бұзауқаным. Сиыр.

Ботақаным. Түйе.

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

19.01

73


Қожекеңде қонақта.

Қожанасыр мен Алдаркөсе. (Аңыз)

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

22.01

74


Үш сом (Аңыз).

Қожанасырдың көшуі (Аңыз).

Қожанасырдың аттан түсуі (Аңыз).

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

23.01

75



Өтірік өлең құрастырамын.

Өтірік өлең.

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

24.01

76


Жаңылтпаштар. Жұмбақтар.

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау 2.2.5.1 - мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау 2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

26.01

77





































































7.Қорша

ған орта
































Үш бидің шешендік сөздері?

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.6.1 - кейіпкердіңсыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.3.1 – шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну


«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

Бөлімше Оқылым Жазылым

Оқу мақсаты 2.2.9.1 Cұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан/жинақтардан/ сөздіктерден табу және ақпаратты берілгенүлгі кестеге салу

2.3.3.1 Шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегіменсурет/ калиграмма/ аппликация/ фотосуреттер арқылы

ұсыну

Бағалау критерийі Білім алушы

Әр түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты

анықтайды

Ақпаратты кестеге түсіреді

Тақырып бойынша шығармашылық жұмыс жасайды

1

29.01

78

Тоқсандық жиынтық бағалау



Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу

бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін

тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға

бағытталған.

Ортақ тақырыптар: «Дені саудың –жаны сау», «Салт-дәстүржәне ауыз»әдебиеті»

Сөйлеу әрекетінің түрлері:Тыңдалым және айтылым Оқылым Жазылым

Оқу мақсаты: 2.1.1.1 Шығарманың мазмұны

бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.3.1 Мұғалімнің көмегіменмәтіннің тақырыбы мен негізгіойын анықтау

2.2.6.1 Кейіпкердің сыртқыкелбетін сипаттау, мінез-құлқы

мен іс-әрекетін бағалау

2.3.1.1 Мұғалім көмегіменоқылған шығарманы бөліктерге

бөліп, жоспар құру

2.3.4.1 Мұғалімнің көмегіменорфографиялық, пунктуациялық,стилистикалық қателерді табу

және түзету

1

31.01

79


Нәтижелі сабақ



2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу жә

Ортақ тақырып:«Өзім туралы» Сөйлеу әрекетінің түрлеріТыңдалым және айтылым Оқу мақсаты 2.1.1.1 Тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерінбелгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.1.4.1 Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау Бағалау критерийі Білім алушы

Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауапбереді

Тірек сөздер арқылы тақырыпқа қатысты әңгімеқұрастырады

1

02.02

80



Мұзафар Әлімбай.

Кім жомарт? Не жомарт

Ғабит Мүсірепов.

Құрметтейік, Жер ананы.

(Аңыздан үзінді)

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

1


05.02

81


Бердібек Соқпақбаев.

Ағаштар неге ашуланды?

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.5.1- мұғалімнің көмегімен

көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету


1

06.02

82


Жыл мезгілдері. (Ертегі)

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

07.02

83


Мұзафар Әлімбай. Кемпірқосақ.

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу 2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

1

09.02

84



Мамытбек Қалдыбаев. Еліктің лағы.

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

12.02

85


Абдырахман Асылбеков.

Түлкі мен тиын. (Мысал)

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

13.02

86


Дәлет Қасенов. Найзағай.

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.5.1- мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау 2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

1

14.02

87


Шона Смаханұлы. Бұлбұл мен Тоқылдақ. (Мысал)

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

16.02

88


























8.Саяхат



Зура Мейірханова.

Біздің қарлығаш

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу 2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

19.02

89


Леонарда да Винчи. Арыстан мен қозы.


Нәтижелі сабақ

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

Ортақ тақырып:« «Қоршаған орта» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

Сөйлеу әрекетінің түрлеріТыңдалым және айтылым

Оқу мақсаты : 2.1.2.1 Шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойыншаНемесе өз сөзімен мазмұндау/ үзіндісінмазмұндау/сахналау

Бағалау критерийі Білім алушы

Мәтіннің мазмұнын дайын жоспар бойынша

баяндайды

1


20.02


БЖБ №3





90


Асқар Тоқмағамбетов. Бидай мен қаңбақ. (Мысал)

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

21.02

91



Спиридон Вангели. Дельфин.

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

1

23.02

92



Нұртөре Жүсіп. Гиннес кітабына кірген қазақ.

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

26.02

93


Ғарышқа ұшқан жануарлар.

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру


1

27.02

94


Шона Смаханұлы.

Тәкаппар. (Мысал)

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

1

28.02

95


Сәкен Сейфуллин. Көлде.

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.5.1- мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

02.03

96



Мұхтар Әуезов.Бүлдірген тере барғанда.

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

05.03

97


Шәкен Күмісбаев.

Жүк кемесі қайда жүзіп барады?

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы

көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

1

06.03

98



Қайрат Жұмағалиев. Мұнайшы.

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

07.03

99


Жамбыл Жабаев. Алатау.

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

09.03

100


Ыбырай Алтынсарин. Досыма хат.



2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.5.1- мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау 2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

Ортақ тақырып:«Өзім туралы» Сөйлеу әрекетінің түрлеріТыңдалым және айтылым Оқу мақсаты 2.1.1.1 Тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерінбелгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру 2.1.4.1 Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау Бағалау критерийі Білім алушы • Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауапбереді • Тірек сөздер арқылы тақырыпқа қатысты әңгімеқұрастырады

1


12.03





101





Нәтижелі сабақ





2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс- әрекетін бағалау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық

қателерді табу және түзету

1

13.03

102




Тоқсандық жиынтық бағалау







Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған. Ортақтақырыптар: «Қоршаған орта» және «Саяхат» Сөйлеуәрекетініңтүрлері: тыңдалым және айтылым оқылым жазылым

Оқу мақсаты: 2.1.3.1 Шығарманың

тақырыбы мен үзіндісінебастапқы бөліміне)

сүйеніп оқиғаның соңынболжау

2.2.5.1 Мұғалімніңкөмегімен көркем

шығармадағы оқиғаныңбасталуын, дамуы мен

аяқталуын анықтау.

2.2.6.1 Кейіпкердіңсыртқы келбетін

сипаттау, мінез-құлқымен іс-әрекетін бағалау

2.3.2.1 Мұғалімкөмегімен үлгі бойынша

шағын ертегілер/жұмбақтар жазу немесе

дайын ұйқастардықатыстырып шумақтар

мен санамақтар құрастыру

1

16.03



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.11.2018
6452
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі