Материалдар / Күнтізбелік тақырыптық жоспар 10 сынып ЖМБ

Күнтізбелік тақырыптық жоспар 10 сынып ЖМБ

Материал туралы қысқаша түсінік
КТЖ мұғалімдерге арналған. Жылдық сабақ тақырыптарды жоспарлау үшін көмек құралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қаңтар 2021
1492
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша

күнтізбелік-тақырыптық жоспар (жаратылыстану-математикалық бағыт)

10-сынып

Жылына 68 с, аптасына 2 c.

Ауыспалы тақырыптар

Тақырыптар

Оқу мақсаты

Cағат саны

Күні

Ескерту

1.«Қалың елім, қазағым»

1.

Абай шығармашылығы


10.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;


1

1.09



2.

Ақындыққа біржола ден қоюы

10.2.2.1 - автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

 10.1.5.1 - ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру;

1

4.09



3.

Ақынның балаларына арнауы

10.3.3.1-шығарманың идеясын адамгерші
лік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

10.1.2.1 - әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

1

8.09



4.

«Сегіз аяқ»

10.2.1.1 - әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау;

10.1.4.1 - көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

1

11.09



5.

Менің де күнім күн емес...

10.3.1.1 - шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

10.1.2.1 - әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

1

15.09.



6.

Жалғыз қалдым тап шыным...

10.2.4.1 - көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

1

18.09.



7.

«Қалың елім, қазағым, қайран жұртым»

БЖБ

10.3.2.1 - көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру;

1

22.09


8.

«Лай суға май бітпес қой өткенге»


10.1.2.1 - әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

10.2.3.1 - шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау;

1

25.09


9.

Абайдың қарасөздері

10.1.5.1 - ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру;


1

29.09


10.

«Он жетінші» қара сөзі

10.2.3.1 - шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау;

1

2.10


11

. «Отыз екінші» қара сөздері


10.3.4.1 - ғылыми еңбектерге сүйене отырып әдеби сын жазу

1

6.10


12.

«Масғұт» поэмасы

10.1.1.1 - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

10.3.2.1 - көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру;

1

9.10


13

Қызыл жеміс




10.2.3.1 - шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау;

10.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

1

13.10


14.

«Қалың елім , қазағым» бөлімі бойынша жиынтық бағалауға дайындық тапсырмалары

10.3.4.1 - ғылыми еңбектерге сүйене отырып әдеби сын жазу;

10.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

1

16.10


15.

Тоқсандық жиынтық бағалау


1

20.10


16.

Ұлы ақынның сүйікті ойыны

«Тоғызқұмалақ»

10.2.5.1 - қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау;

1

23.10


17.

Абайды оқы, таңырқа!

10.1.4.1 - көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

10.2.4.1 - көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

1

27.10


2.Қазақтың Қанышы

18.

М. Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе

10.1.1.1. әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

1

30.10



19.

«Қаныш Сәтбаев» роман-эссе

10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

1

3.11



20.

Романның көркемдік ерекшелігі

10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру;

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

1

17.11



21.

Сібір шамшырағында

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме) жазу

1

20.11



22.

Сібір шамшырағында

10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру

1

24.11



23.

Оқу жылдарындағы сәттер

10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

1

27.11



24.

Оқу жылдарындағы сәттер

БЖБ

10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау;

10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу

1

1.12

4.12

25.

Ұлытау жотасында

10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу;

10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау;

1

4.12


26.

Ұлытау жотасында

10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме) жазу


8.12


27.

Зобалаң жылдар

10.1.1.1. әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме) жазу

1

11.12


28.

Зобалаң жылдар

10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру


1

15.12


29.

Алатау баурайында

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

1

18.12


30.

Тоқсандық жиынтық бағалау


1

22.12


770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ