Р/ с.
|
С/
с
|
Кезең
|
Сабақтардың
тақырыбы
|
Оқудың
мақсаттары
|
Сағ. саны
|
Мерзімі
|
Ескерту
|
1-тоқсан, 49
сағат
|
1
|
1
|
Әліппеге дейінгі
кезең
|
Сөйлеу.
Сөйлем.
Мен оқушымын.
|
1.1.1.1.Сөйлеу (мәтін), сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы
бастапқы тілдік ұғымдарды
түсіну
1.2.1.1* сөйлем, сөз,
буын, дыбыстың графикалық сызбасын
«оқу»;
|
1
|
02.09.2024
|
|
2
|
2
|
Сөйлеу. Сөйлем.
Сәлемдесу.
|
1.2.1.1* сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын
«оқу»;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
03.09.2024
|
|
3
|
3
|
Сөйлеу.
Сөйлем.
Мектептегі бір
күнім
|
1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет)
арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып
баяндау;
1.1.5.2 сөйлеу
барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау,
ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
|
1
|
03.09.2024
|
|
4
|
4
|
Сөз.
Мен әдепті
баламын
|
1.1.4.1* коммуникативтік қатынаста сөз әдебін (сәлемдесу,
алғыс білдіру, кешірім сұрау, өтініш айту, рұқсат сұрау, қоштасу)
дұрыс қолдану;
1.1.3.1 тақырыбы мен
иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын
болжау
|
1
|
04.09.2024
|
|
5
|
5
|
Сөз.
Жол бағытындағы ерекше
белгілер
|
1.1. 6.1 тыңдалым материалына қатысты өз ойын
білдіру
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және
төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің
бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай
жазу
.1.5.2 сөйлеу барысында
дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды
ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
|
1
|
05.09.2024
|
|
6
|
6
|
Буын
Хайуанаттар
әлемінде
|
1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға
қажет сөздерді қолдану;
1.2.9.1 дауысты
дыбыстардың буын құрайтынын білу, буын санын
анықтау
|
1
|
06.09.2024
|
|
7
|
7
|
Буын
Төрт
түлігім-байлығым
|
1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға
қажет сөздерді қолдану;
1.2.9.1 дауысты
дыбыстардың буын құрайтынын білу, буын санын
анықтау
|
1
|
09.09.2024
|
|
8
|
8
|
Дыбыс.
Ауладағы
дыбыстар
|
1.2.9.1 дауысты дыбыстардың буын құрайтынын білу, буын
санын анықтау
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
10.09.2024
|
|
9
|
9
|
Дыбыс. Сөз.
Дыбыстар
әлемінде
|
1.1.5.1* заттар мен
құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолдану;
1.1.8.1 сөздерді үндестік заңына сәйкес дұрыс
айту
|
1
|
10.09.2024
|
|
10
|
10
|
Дыбыс. Буын.
Сөз. Бау -бақшада не
өседі?
|
1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет)
арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып
баяндау;
1.2.1.1*сөйлем, сөз,
буын, дыбыстың графикалық сызбасын
«оқу»;
|
1
|
11.09.2024
|
|
11
|
11
|
Дыбыс. Буын.
Сөз.
Сөмкеңде нелер
бар?
|
1.1.8.1 сөздерді үндестік заңына сәйкес дұрыс
айту
1.2.1.1*сөйлем, сөз,
буын, дыбыстың графикалық сызбасын
«оқу»;
|
1
|
12.09.2024
|
|
12
|
12
|
Дыбыс. Буын.
Сөз.
Білім -
кітапта
|
1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет)
арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып
баяндау;
1.2.1.1*сөйлем, сөз,
буын, дыбыстың графикалық сызбасын
«оқу»;
|
1
|
13.09.2024
|
|
13
|
1
|
Әліппе
кезеңі
|
Аа
дыбысы және
әрпі
|
1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет)
арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып
баяндау;
1.2.1.1*сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын
«оқу»;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
16.09.2024
|
|
14
|
2
|
Аа
дыбысы және
әрпі
|
1.2.1.1*сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын
«оқу»;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
17.09.2024
|
|
15
|
3
|
Рр
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға
қажет сөздерді қолдану;
1.2.8.1 дыбыстың
таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті бір-бірінен
ажырату;
|
1
|
17.09.2024
|
|
16
|
4
|
Рр
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға
қажет сөздерді қолдану;
1.2.8.1 дыбыстың
таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті бір-бірінен
ажырату;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
18.09.2024
|
|
17
|
5
|
Лл
дыбысы және
әрпі
|
1.2.8.1 дыбыстың таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті
бір-бірінен ажырату;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
19.09.2024
|
|
18
|
6
|
Лл
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға
қажет сөздерді қолдану;
1.2.8.1 дыбыстың
таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті бір-бірінен
ажырату;
|
1
|
20.09.2024
|
|
19
|
7
|
Уу
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
23.09.2024
|
|
20
|
8
|
Уу
дыбысы және
әрпі
|
1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет)
арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып
баяндау;
1.2.1.2* оқу түрлерін
(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
|
1
|
24.09.2024
|
|
21
|
9
|
Нн
дыбысы және
әрпі
|
1.2.8.2 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты
дыбыстардың жуан, жіңішке болып бөлінетінін
түсіну;
1.3.5.1 мұғалімнің
қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені
түзету;
|
1
|
24.09.2024
|
|
22
|
10
|
Нн
дыбысы және
әрпі
|
1.1.8.1 сөздерді үндестік заңына сәйкес дұрыс
айту
1.3.3.1* сызба, сурет, белгілер арқылы шағын мәтін
құрастыру;
1.4.1.1* айтылуы мен
жазылуы бірдей сөздерді көшіріп және есту, есте сақтау арқылы
жазу;
|
1
|
25.09.2024
|
|
23
|
11
|
Не үйрендім? Не
білдім?
|
1.1.3.1* тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің
мазмұнын болжау;
1.2.8.2 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты
дыбыстардың жуан, жіңішке болып бөлінетінін
түсіну;
1.3.5.1 мұғалімнің
қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені
түзету;
|
1
|
26.09.2024
|
|
24
|
12
|
Не үйрендім? Не
білдім?
Қорытындылау.
|
1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға
қажет сөздерді қолдану;
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2.9.1 дауысты дыбыстардың буын құрайтынын білу, буын
санын анықтау
1.4.3.1 сөйлемді бас
әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні
қою
|
1
|
27.09.2024
|
|
25
|
13
|
Сс
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2.8.2 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты
дыбыстардың жуан, жіңішке болып бөлінетінін
түсіну;
1.3.5.1 мұғалімнің
қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені
түзету;
|
1
|
30.09.2024
|
|
26
|
14
|
Сс
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2.8.2 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты
дыбыстардың жуан, жіңішке болып бөлінетінін
түсіну;
1.3.5.1 мұғалімнің
қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені
түзету;
|
1
|
01.10.2024
|
|
27
|
15
|
Оо
дыбысы және
әрпі
|
1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме
құрау;
1.2.8.1 дыбыстың таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті
бір-бірінен ажырату;
1.3.3.1* сызба, сурет,
белгілер арқылы шағын мәтін
құрастыру;
|
1
|
01.10.2024
|
|
28
|
16
|
Оо
дыбысы және
әрпі
|
1.2. 3.1 ауыстырылып берілген мәтін бөліктерін мұғалімнің
қолдауымен орнына қоя білу
1.1.8.1 сөздерді үндестік заңына сәйкес дұрыс
айту
1.2.8.1 дыбыстың
таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті бір-бірінен
ажырату;
|
1
|
02.10.2024
|
|
29
|
17
|
Тт
дыбысы және
әрпі
|
1.2. 4.1 мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын
(мәндес; мағынасықарама-қарсы; айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі)
ажырату
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.3.5.1 мұғалімнің
қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені
түзету;
|
1
|
03.10.2024
|
|
30
|
18
|
Тт
дыбысы және
әрпі
|
1.2. 7.1 мұғалімнің қолдауымен дереккөздерден (сөздік,
анықтамалық, суретті кітапша, энциклопедия) ақпарат
табу
1.2.5.1* мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
04.10.2024
|
|
31
|
19
|
Ққ
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2. 6.1 мұғалімнің қолдауымен мәтіннің жанрын (жаңылтпаш,
жұмбақ, мақал-мәтел, өлең, әңгіме, ертегі)
ажырату
1.4.1.1* айтылуы мен
жазылуы бірдей сөздерді көшіріп және есту, есте сақтау арқылы
жазу;
|
1
|
07.10.2024
|
|
32
|
20
|
Ққ
дыбысы және
әрпі
|
1.3. 1.1 сюжетті суреттердің ретін анықтап, ат қою арқылы
қарапайым жоспар құру
1.3. 1.2 мәтін бөліктерін анықтап, жоспар
құру
1.4.1.1* айтылуы мен
жазылуы бірдей сөздерді көшіріп және есту, есте сақтау арқылы
жазу
|
1
|
08.10.2024
|
|
33
|
21
|
Ыы
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.1.7.1 сюжетті сурет
бойынша шағын әңгіме құрау;
|
1
|
08.10.2024
|
|
34
|
22
|
Ыы
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.3. 2.1 мұғалімнің қолдауымен оқылым, тыңдалым материалы
бойынша шағын мазмұндама
жазу
1.2.1.2* оқу түрлерін
(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
|
1
|
09.10.2024
|
|
35
|
23
|
Зз
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға
қажет сөздерді қолдану;
1.2.5.1* мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен бай/н көркем жазу талаптарына
сай жазу
|
1
|
10.10.2024
|
|
36
|
24
|
Зз
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға
қажет сөздерді қолдану;
1.2.5.1* мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және
төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің
бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай
жазу
|
1
|
11.10.2024
|
|
37
|
25
|
Мм
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға
қажет сөздерді қолдану;
1.4.3.1 сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті
тыныс белгіні қою.
|
1
|
14.10.2024
|
|
38
|
26
|
Мм
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға
қажет сөздерді қолдану;
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2.8.1 дыбыстың
таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті бір-бірінен
ажырату;
|
1
|
15.10.2024
|
|
39
|
27
|
Ее
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме
құрау;
1.2.1.2* оқу түрлерін
(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
|
1
|
15.10.2024
|
|
40
|
28
|
Ее
дыбысы және
әрпі
|
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.4.3.1 сөйлемді бас
әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні
қою
|
1
|
16.10.2024
|
|
41
|
29
|
Д
д дыбысы және әрпі
|
1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға
қажет сөздерді қолдану;
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2.8.1 дыбыстың таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті
бір-бірінен ажырату;
1.4.3.1 сөйлемді бас
әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні
қою
|
1
|
17.10.2024
|
|
42
|
30
|
Дд
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға
қажет сөздерді қолдану;
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2.8.1 дыбыстың таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті
бір-бірінен ажырату;
1.4.3.1 сөйлемді бас
әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні
қою
|
1
|
18.10.2024
|
|
43
|
31
|
Шш
дыбысы және
әрпі
|
1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет)
арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып
баяндау;
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру,
қатені түзету;
|
1
|
21.10.2024
|
|
44
|
32
|
Шш
дыбысы және
әрпі
|
1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет)
арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып
баяндау;
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
|
1
|
22.10.2024
|
|
45
|
33
|
Ұұ
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.4.3.1 сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті
тыныс белгіні қою
|
1
|
23.10.2024
|
|
46
|
34
|
Ұұ
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.4.3.1 сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті
тыныс белгіні қою
|
1
|
24.10.2024
|
|
47
|
35
|
Не үйрендім?
Не
білдім?
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2.9.1 дауысты дыбыстардың буын құрайтынын білу, буын
санын анықтау
1.4.3.1 сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті
тыныс белгіні қою
|
1
|
24.10.2024
|
25.10.23
|
|
|
ІІ
тоқсан
|
48
|
36
|
Бб
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға
қажет сөздерді қолдану;
1.4.3.1 сөйлемді бас
әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні
қою
|
1
|
04.11.2024
|
|
49
|
37
|
Бб
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға
қажет сөздерді қолдану;
1.2.8.1 дыбыстың
таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті бір-бірінен
ажырату;
|
1
|
05.11.2024
|
|
50
|
1
|
Йи
дыбысы және
әрпі
|
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру,
қатені түзету;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем
жазу
|
1
|
05.11.2024
|
|
51
|
2
|
|
Йи
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу
1.2.1.2* оқу түрлерін
(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
|
1
|
06.11.2024
|
|
52
|
3
|
Кк
дыбысы және
әрпі
|
1.2.5.1* мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем
жазу
|
1
|
07.11.2024
|
|
53
|
4
|
Кк
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2.1.2* оқу түрлерін
(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
|
1
|
08.11.2024
|
|
54
|
5
|
Іі
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме
құрау;
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.4.3.1 сөйлемді бас
әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні
қою
|
1
|
11.11.2024
|
|
55
|
6
|
Іі
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме
құрау;
1.2.1.2* оқу түрлерін
(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
|
1
|
12.11.2024
|
|
56
|
7
|
ң
дыбысы және
әрпі
|
1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет)
арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып
баяндау;
1.2.8.1 дыбыстың таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті
бір-бірінен ажырату;
1.3.3.1* сызба, сурет,
белгілер арқылы шағын мәтін
құрастыру;
|
1
|
12.11.2024
|
|
57
|
8
|
ң
дыбысы және
әрпі
|
1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет)
арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып
баяндау;
1.2.8.1 дыбыстың таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті
бір-бірінен ажырату;
1.3.3.1* сызба, сурет,
белгілер арқылы шағын мәтін
құрастыру;
|
1
|
13.11.2024
|
|
58
|
9
|
|
ң
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем
жазу
|
1
|
14.11.2024
|
|
59
|
10
|
Ғғ
дыбысы және
әрпі
|
1.2.5.1* мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем
жазу
|
1
|
15.11.2024
|
|
60
|
11
|
|
Ғғ
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
|
1
|
18.11.2028
|
|
61
|
12
|
Жж
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2.5.1* мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем
жазу
|
1
|
19.11.2028
|
|
62
|
13
|
Жж
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2.5.1* мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
|
1
|
19.11.2028
|
|
63
|
14
|
Әә
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және
төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің
бір-бірімен байланысын көркем
жазу
|
1
|
20.11.2024
|
|
64
|
15
|
|
Әә
дыбысы және
әрпі
|
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.2.5.1* мұғалімнің
қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою,
сұраққа жауап беру;
|
1
|
21.11.2024
|
|
65
|
16
|
|
Пп
дыбысы және
әрпі
|
1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет)
арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып
баяндау;
1.3.3.1* сызба, сурет, белгілер арқылы шағын мәтін
құрастыру;
|
1
|
22.11.2024
|
|
66
|
17
|
Пп
дыбысы және
әрпі
|
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру,
қатені түзету;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем
жазу
|
1
|
25.11.2024
|
|
67
|
18
|
Үү
дыбысы және
әрпі
|
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.2.5.1* мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
|
1
|
26.11.2024
|
|
68
|
19
|
Үү
дыбысы және
әрпі
|
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.2.5.1* мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және
төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің
бір-бірімен байланысын көркем
жазу
|
1
|
26.11.2024
|
|
69
|
20
|
Не үйрендім? Не
білдім?
|
1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға
қажет сөздерді қолдану;
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2.9.1 дауысты
дыбыстардың буын құрайтынын білу, буын санын
анықтау
|
1
|
27.11.2024
|
|
70
|
21
|
Не үйрендім? Не
білдім? Өткенді
қайталаймыз.
|
1.2.9.1 дауысты дыбыстардың буын құрайтынын білу, буын
санын анықтау
1.4.3.1 сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті
тыныс белгіні қою
|
1
|
28.11.2024
|
|
71
|
22
|
Өө
дыбысы және
әрпі
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2.1.2* оқу түрлерін
(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
|
1
|
29.11.2024
|
|
72
|
23
|
Өө
дыбысы және
әрпі
|
1.2.5.1* мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем
жазу
|
1
|
02.12.2024
|
|
73
|
24
|
Гг
дыбысы және
әрпі
|
1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет)
арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып
баяндау;
1.3.3.1* сызба, сурет, белгілер арқылы шағын мәтін
құрастыру;
|
1
|
03.12.2024
|
|
74
|
25
|
Гг
дыбысы және
әрпі
|
1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет)
арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып
баяндау;
1.3.3.1* сызба, сурет, белгілер арқылы шағын мәтін
құрастыру;
1.3.5.1 мұғалімнің
қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені
түзету;
|
1
|
03.12.2024
|
|
75
|
26
|
Ии
дыбысы және
әрпі
|
1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет)
арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып
баяндау;
1.3.3.1* сызба, сурет, белгілер арқылы шағын мәтін
құрастыру;
1.3.5.1 мұғалімнің
қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені
түзету;
|
1
|
04.12.2024
|
|
76
|
27
|
Ии
дыбысы және
әрпі
|
1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет)
арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып
баяндау;
1.3.3.1* сызба, сурет, белгілер арқылы шағын мәтін
құрастыру;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем
жазу
|
1
|
05.12.2024
|
|
77
|
28
|
Яя
қосарлы
дыбысы және әрпі
|
1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме
құрау;
1.1.8.1 сөздерді үндестік заңына сәйкес дұрыс
айту
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
06.12.2024
|
|
78
|
29
|
Юю
қосарлы
дыбысы және әрпі
|
1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме
құрау;
1.1.8.1 сөздерді үндестік заңына сәйкес дұрыс
айту
1.2.8.4*ё, я, ю әріптері мен ь, ъ таңбаларының
ерекшеліктерін түсіну;
|
1
|
09.12.2024
|
|
79
|
30
|
Хх
дыбысы және
әрпі
|
1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме
құрау;
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және
төменгі сызықтарын сақтау
|
1
|
10.12.2024
|
|
80
|
31
|
Һ
дыбысы және
әрпі
|
1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме
құрау;
1.1.8.1 сөздерді үндестік заңына сәйкес дұрыс
айту
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және
төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің
бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай
жазу
|
1
|
10.12.2024
|
|
81
|
32
|
Щщ
дыбысы және
әрпі
|
1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме
құрау;
1.1.8.1 сөздерді үндестік заңына сәйкес дұрыс
айту
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
11.12.2024
|
|
82
|
33
|
Вв
дыбысы және
әрпі
|
1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме
құрау;
1.1.8.1 сөздерді үндестік заңына сәйкес дұрыс
айту
1.2.1.2* оқу түрлерін
(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
|
1
|
12.12.2024
|
|
83
|
34
|
Ээ
дыбысы және
әрпі
|
1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме
құрау;
1.1.8.1 сөздерді
үндестік заңына сәйкес дұрыс
айту
|
1
|
13.12.2024
|
|
84
|
35
|
Ёё
қосарлы
дыбысы және әрпі
|
1.2.8.4*ё, я, ю әріптері мен ь, ъ таңбаларының
ерекшеліктерін түсіну;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
19.12.2024
|
16.12
|
85
|
36
|
Ц
ц дыбысы және әрпі
|
1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме
құрау;
1.1.8.1 сөздерді үндестік заңына сәйкес дұрыс
айту
1.2.1.2* оқу түрлерін
(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
|
1
|
19.12.2024
|
17.12
|
86
|
37
|
Фф
дыбысы және
әрпі
|
1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме
құрау;
1.1.8.1 сөздерді үндестік заңына сәйкес дұрыс
айту
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
20.12.2023
|
17.12
|
87
|
38
|
Ч
ч дыбысы және әрпі
|
1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме
құрау;
1.1.8.1 сөздерді үндестік заңына сәйкес дұрыс
айту
1.2.1.2* оқу түрлерін
(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
|
1
|
20.12.2024
|
18.12
|
88
|
39
|
Ч
ч дыбысы және әрпі
|
1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме
құрау;
1.1.8.1 сөздерді үндестік заңына сәйкес дұрыс
айту
1.2.1.2* оқу түрлерін
(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
|
1
|
23.12.2024
|
19.12
|
89
|
40
|
ь,ъ таңбалары
|
1.1.8.1 сөздерді үндестік заңына сәйкес дұрыс
айту
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
23.12.2024
|
20.12
|
90
|
41
|
ь,ъ таңбалары
|
1.1.8.1 сөздерді үндестік заңына сәйкес дұрыс
айту
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
24.12.2024
|
23.12
|
91
|
42
|
Әліпби
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2.1.2* оқу түрлерін
(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
|
1
|
24.12.2024
|
24.12
|
92
|
43
|
Әліпбиді
қайталаймыз
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем
жазу
|
1
|
25.12.2024
|
24.12
|
93
|
44
|
Алайқай, мен енді
өзім оқимын!
|
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2.9.1 дауысты
дыбыстардың буын құрайтынын білу, буын санын
анықтау
|
1
|
25.12.2024
|
|
94
|
45
|
Алайқай, мен енді
өзім оқимын!
|
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.1.5.2 сөйлеу
барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау,
ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
|
1
|
26.12.2024
|
|
95
|
46
|
Бірге оқиық
!
|
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.2.9.1 дауысты
дыбыстардың буын құрайтынын білу, буын санын
анықтау
|
1
|
26.12.2024
|
|
96
|
47
|
Бірге
оқимыз!
|
1.2.9.1 дауысты дыбыстардың буын құрайтынын білу, буын
санын анықтау
1.4.3.1 сөйлемді бас
әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні
қою
|
1
|
27.12.2024
|
|