Р/с
|
Р/с
|
Ауыспалы
тақырыптар
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Оқыту
мақсаты
|
Сағ.
саны
|
Мерзімі
|
Ескерту
|
|
|
ІІІ
тоқсан
|
|
1
|
1
|
Тіл және
сөйлеу
|
Сөйлеу не үшін
қажет?
|
1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу,
түсініп оқу) қолдану;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
09.01.2025
|
|
|
2
|
2
|
Ана
тілі
Сөйлеу не үшін
қажет?
|
1.1. 8.1 сөздерді үндестік заңына сәйкес дұрыс
айту
1.1.2.1 көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет)
арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып
баяндау;
1.4.1.1.айтылуы мен
жазылуы бірдей сөздерді көщіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы
жазу.
|
1
|
10.01.2025
|
|
|
3
|
3
|
Дыбыс
және
әріп
|
Дыбыстар мен
әріптер
|
1.1.3.1* тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша аудио,
бейнежазба, кітап басылым материалдарының көмегімен мәтіннің
мазмұнын болжау;
1.4.1.1.айтылуы мен
жазылуы бірдей сөздерді көщіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы
жазу.
|
1
|
13.01.2025
|
|
|
4
|
4
|
Алғашқы
қар
Дыбыстар мен
әріптер
|
1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу,
түсініп оқу) қолдану;
1.4.1.1.айтылуы мен
жазылуы бірдей сөздерді көщіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы
жазу.
|
1
|
14.01.2025
|
|
|
5
|
5
|
Сырғанақта
Дыбыстар мен
әріптер
|
1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру.
1.3.5.1 Мұғалімнің
қолдауымен сөз, ,сөйлем,мәтінді тексеру, қатені
түзету.
|
1
|
14.01.2025
|
|
|
6
|
6
|
Соқпақ
Дауысты және дауыссыз
дыбыстар
|
1.1.1.1.2.1 мәтінде кім, не туралы айтылғанын анықтау
мәтінде кім/не туралы айтылғанын анықтау және мәтін авторының не
айтқысы келетінін түсіну
1.2.8.2.дауысты және
дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардыі жуан, жіңішке
болып бөлінетінін түсіну:;
|
1
|
15.01.2025
|
|
|
7
|
7
|
|
Қыс
Дауысты және дауыссыз
дыбыстар
|
1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап
оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану
1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу
және есту ,есте сақтау арқылы
жазу;
1.2.8.2.дауысты және
дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардыі жуан, жіңішке
болып бөлінетінін түсіну:;
|
1
|
16.01.2025
|
|
|
8
|
8
|
Қыс
мезгілі
Дауысты және дауыссыз
дыбыстар
|
1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу
және есту, есте сақтау арқылы
жазу;
1.1.7.1. сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме
құрау;
|
1
|
17.01.2025
|
|
|
9
|
9
|
Қыста
Дауысты және дауыссыз
дыбыстар
|
1.2.1.2 оқу түрлерін
(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану
1.1.7.1. сюжетті сурет
бойынша шағын әңгіме құрау;
1.1.4.1 тақырып/аты және иллюстрациялар бойынша мәтіннің
мазмұнын болжау
|
1
|
20.01.2025
|
|
|
10
|
10
|
Балақайлар
әні
Жуан және жіңішке
дауысты дыбыстар
|
1.2.8.2.дауысты және
дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстарды жуан, жіңішке болып
бөлінетінін түсіну:;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғары және төмен
сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен
байланысын көркем жазу талаптарына сай
жазу
|
1
|
21.01.2025
|
|
|
11
|
11
|
Әже
Жуан және жіңішке
дауысты дыбыстар
|
1.4.1.1.айтылуы мен
жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы
жазу;
1.2.8.2.дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты
дыбыстардыі жуан, жіңішке болып бөлінетінін
түсіну:;
|
1
|
21.01.2025
|
|
|
12
|
12
|
Бәрінен де
жақсы
Жуан және жіңішке
дауысты дыбыстар
|
1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру.
1.3.6.1Жазу жолын жоларалықты жолдың жоғарғы және төменгі
сызықтарын сақтап ,әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу ;
|
1
|
22.01.2025
|
|
|
13
|
13
|
Әдепті
балалар
Жуан және жіңішке
айтылатын сөздер
|
1.1.3.1* тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша аудио,
бейнежазба, кітап басылым материалдарының көмегімен мәтіннің
мазмұнын болжау;
1.4.1.1.*айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу
және сету, есте сақтау арқылы
жазу
|
1
|
23.01.2025
|
|
|
14
|
14
|
Ақша қардың
әлегі
Жуан және жіңішке
айтылатын сөздер
|
1.3.1.2.мәтін
бөліктерін анықтап, жоспар
құру;
1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу
және сету, есте сақтау арқылы
жазу;
|
1
|
24.01.2025
|
|
|
15
|
15
|
Сыйлаймын
Жуан және жіңішке
айтылатын сөздер
|
1.2.8.2.дауысты және
дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардыі жуан, жіңішке
болып бөлінетінін түсіну;
1.1.5.2Сөйлеу барысында дауыс
ырғағын,екпін,әуен,қарқын,кідірісті сақтау ойды ым-ишара қимыл
арқылы жеткізу.
|
1
|
27.01.2025
|
|
|
16
|
16
|
Отан
Жуан және жіңішке жұп
дауыстылар
|
1.2.8.2.дауысты және
дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардыі жуан, жіңішке
болып бөлінетінін түсіну;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғары және төмен
сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен
байланысын көркем жазу талаптарына сай
жазу
|
1
|
28.01.2025
|
|
|
17
|
17
|
Қазақстанның Туы мен
Гимні
Жуан және жіңішке жұп
дауыстылар
|
1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу,
түсініп оқу) қолдану
1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу
және сету, есте сақтау арқылы
жазу;
|
1
|
28.01.2025
|
|
|
18
|
18
|
Елтаңбасы
елімнің
Жуан және жіңішке жұп
дауыстылар
|
1.2.7.1*Мұғалімнің дереккөздерінен (сөздік анықтамалық
суреттік кітапша) ақпарат табу
;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғары және төмен
сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен
байланысын көркем жазу талаптарына сай
жазу
|
1
|
29.01.2025
|
|
|
19
|
19
|
Диктант.
Қаңтар
|
1.4.1.1.айтылуы мен
жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы
жазу;
1.4.3.1.сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті
тыныс белгіні қою.
|
1
|
30.01.2025
|
|
|
20
|
20
|
Еліміздің
астанасы
Буын
|
1.1.3.1* тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша аудио,
бейнежазба, кітап басылым материалдарының көмегімен мәтіннің
мазмұнын болжау;
1.1.1.1мәтін, сөйлем,
сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды
түсіну
|
1
|
31.01.2025
|
|
|
21
|
21
|
Алматы
метросы
Буын
|
1.2.7.1* мұғалімнің қолдауымен дереккөздерден (сөздік,
анықтамалық, суретті кітапша, энциклопедия) ақпарат
табу
1.1.1.1мәтін, сөйлем,
сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды
түсіну
|
1
|
03.02.2025
|
|
|
22
|
22
|
Алматы
Буын
|
1.2.3.1.ауыстырылып
берілген мәтін бөліктерін мұғалімнің қолдауымен орнына қоя
білу;
1.1.1.1мәтін, сөйлем,
сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды
түсіну
|
1
|
04.02.2025
|
|
|
23
|
23
|
Отаным
Буын
|
1.2.1.2 оқу түрлерін
(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану
1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу
және сету, есте сақтау арқылы
жазу;
|
1
|
04.02.2025
|
|
|
24
|
24
|
Туған
жер
Буын
|
1.3.1.2.мәтін
бөліктерін анықтап, жоспар
құру;
1.1.1.1мәтін, сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы
тілдік ұғымдарды түсіну.
|
1
|
05.02.2025
|
|
|
25
|
25
|
|
Диктант
|
1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу
және есту, есте сақтау арқылы
жазу;
|
1
|
06.02.2025
|
|
|
26
|
26
|
Бесік
жыры
Тасымал
|
1.1.3.1* тақырыбы мен
иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын
болжау;
1.4.1.2.мұғалімнің қолдауымен сөзді дұрыс тасымалдауды,
тасымалданбайтын сөздерді
білу;
|
1
|
07.02.2025
|
|
|
27
|
27
|
Тұсаукесер
жыры
Тасымал
|
1.2.2.1 мұғалімнің қолдауымен мәтінде кім (не) туралы
айтылғанын анықтау;
1.4.1.2.мұғалімнің қолдауымен сөзді дұрыс тасымалдауды,
тасымалданбайтын сөздерді
білу;
|
1
|
17.02.2025
|
|
|
28
|
28
|
Бота
Тасымал
|
1.2.2.1 мұғалімнің қолдауымен мәтінде кім (не) туралы
айтылғанын анықтау;
1.4.1.2.мұғалімнің қолдауымен сөзді дұрыс тасымалдауды,
тасымалданбайтын сөздерді
білу
|
1
|
18.02.2025
|
|
|
29
|
29
|
Құрау, құрау,
құлыным
Тасымал
|
1.4.1.2.мұғалімнің
қолдауымен сөзді дұрыс тасымалдауды, тасымалданбайтын сөздерді
білу
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғары және төмен
сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен
байланысын көркем жазу талаптарына сай
жазу
|
1
|
18.02.2025
|
|
|
30
|
30
|
Лағым
Тасымал
|
1.2.2.1 мұғалімнің қолдауымен мәтінде кім (не) туралы
айтылғанын анықтау;
1.1.7.1. сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме
құрау;
1.4.1.2.мұғалімнің қолдауымен сөзді дұрыс тасымалдауды,
тасымалданбайтын сөздерді
білу
|
1
|
19.02.2025
|
|
|
31
|
31
|
Әліпби
|
1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу
және есту, есте сақтау арқылы
жазу;
1.3.1.1 сюжетті
суреттердің ретін анықтап ат қою арқылы қарапайым жоспар
құру.
|
1
|
20.02.2025
|
|
|
32
|
32
|
Өтірік
өлең
Әліпби
|
1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу,
түсініп оқу) қолдану
1.4.1.1.айтылуы мен
жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы
жазу;
|
1
|
21.02.2025
|
|
|
33
|
33
|
Өрмекші, құмырсқа,
қарлығаш
Әліпби
|
1.2.3.1.ауыстырылып берілген мәтін бөліктерін мұғалімнің
қолдауымен орнына қоя білу;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғары және төмен
сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен
байланысын көркем жазу талаптарына сай
жазу
|
1
|
24.02.2025
|
|
|
34
|
34
|
Түлкі мен
тырна
Әліпби
|
1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру.
1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу
және сету, есте сақтау арқылы
жазу;
|
1
|
25.02.2025
|
|
|
35
|
35
|
Сәлем
бер
Сөйлеу
әдебі
|
1.1.4.1*
коммуникативтік қатынаста сөз әдебін (сәлемдесу, алғыс білдіру,
кешірім сұрау, өтініш айту, рұқсат сұрау, қоштасу) дұрыс
қолдану;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғары және төмен
сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен
байланысын көркем жазу талаптарына сай
жазу
|
1
|
25.02.2025
|
|
|
36
|
36
|
Не деу
керек?
Сөйлеу
әдебі
|
1.2.1.2 оқу түрлерін (тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.3.5.1 мұғалімнің
қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені
түзету.
|
1
|
26.02.2025
|
|
|
37
|
37
|
Аға
ақылы
Қайталау
сабағы
|
1.2.1.2 оқу түрлерін (тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1. 1.4.1.2.мұғалімнің
қолдауымен сөзді дұрыс тасымалдауды, тасымалданбайтын сөздерді
білу
|
1
|
|
|
|
38
|
38
|
Не үйрендім? Не
білдім?
|
1.4.1.2.мұғалімнің
қолдауымен сөзді дұрыс тасымалдауды, тасымалданбайтын сөздерді
білу
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру,
қатені түзету.
|
1
|
28.02.2025
|
|
|
39
|
39
|
Мәтін және
сөйлем
|
Мұғалім
Мәтін
|
1.2.1.2 оқу түрлерін (тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру,
қатені түзету.
|
1
|
03.03.2025
|
|
|
40
|
40
|
Кітап оқудың
пайдасы
Мәтін
|
1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру
1.1.7.1. сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме
құрау;.
|
1
|
04.03.2025
|
|
|
41
|
41
|
Саусақ
жаттығулары
Мәтін
|
1.1.5.2.сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен,
қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы
жеткізу;
1.4.1.1.айтылуы мен
жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы
жазу;
|
1
|
04.03.2025
|
|
|
42
|
42
|
Оқығанның көзі
ашық
Мәтін
|
1.2.3.1.ауыстырылып берілген мәтін бөліктерін мұғалімнің
қолдауымен орнына қоя білу;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
05.03.2025
|
|
|
43
|
43
|
Жапалақ
Мәтін
|
1.1.3.1* тақырыбы мен
иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын
болжау;
1.4.1.1.айтылуы мен
жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы
жазу;
|
1
|
06.03.2025
|
|
|
44
|
44
|
Көктем
Мәтін
|
1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру.
1.1.7.1. сюжетті сурет
бойынша шағын әңгіме құрау;
|
1
|
07.03.2025
|
|
|
45
|
45
|
Мазмұндама
Тоғайда
|
1.3.1.2.мұғалімнің қолдауымен оқылым,тындалым материалы
бойынша мазмұндама жазу.
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
10.03.2025
|
|
|
46
|
46
|
Мен не
үйрендім?
|
1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу
және есте, есте сақтау арқылы
жазу;
1.2.5.1.мұғалімнің
қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою,
сұраққа жауап беру.
|
1
|
11.03.2025
|
|
|
47
|
47
|
Нанды
қадірлейік
Сөйлем
|
1.2.1.2 оқу түрлерін (тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.3.5.1 мұғалімнің
қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені
түзету.
|
1
|
11.03.2025
|
|
|
48
|
48
|
Наубайхана
Сөйлем
|
1.1.3.1* тақырыбы мен
иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын
болжау;
1.1.1.1 мәтін, сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы
тілдік ұғымдарды түсіну;
1.4.3.1 сөйлемді бас
әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні
қою.
|
1
|
12.03.2025
|
|
|
49
|
49
|
Ас
атасы-нан
Сөйлем
|
1.2.2.1
мұғалімнің қолдауымен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын
анықтау;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғары және төмен
сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен
байланысын көркем жазу талаптарына сай
жазу
1.4.3.1 сөйлемді бас
әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні
қою
|
1
|
13.03.2025
|
|
|
50
|
50
|
Нан қоқымын
шашпаңдар
Сөйлем
|
1.1.6.1.тыңдалым
материалына қатысты өз ойын
білдіру;
1.4.3.1 сөйлемді бас
әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні
қою
1.4.1.1.айтылуы мен
жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы
жазу;
|
1
|
14.03.2025
|
|
|
51
|
51
|
Нан – тіршілік
тірегі
Сөйлем
|
1.2.1.2 оқу түрлерін (тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.1.6.1.тыңдалым материалына қатысты өз ойын
білдіру;
|
1
|
17.03.2025
|
|
|
52
|
52
|
|
Алғашқы
хат
Сөйлем
|
1.2.1.2 оқу түрлерін (тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.3.4.1.мұғалімнің қолдауымен түрлі шағын мәтін (хат,
құттықтау хат, хабарлама)
жазу
|
1
|
18.03.2025
|
|
|
53
|
53
|
Наурыз
Сөйлемдегі сөздердің
байланысы
|
1.2.1.2 оқу түрлерін (тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.4.1.1.айтылуы мен
жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы
жазу;
|
1
|
18.03.2025
|
|
|
54
|
54
|
Наурыз
Сөйлемдегі сөздердің
байланысы
|
1.1.3.1* тақырыбы мен
иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын
болжау;
1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу
және сету, есте сақтау арқылы
жазу;
1.2.7.1* мұғалімнің
қолдауымен дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, суретті кітапша,
энциклопедия) ақпарат табу
|
1
|
19.03.2025
|
|
|
|
ІҮ
тоқсан
|
|
55
|
55
|
Наурыз
көже
Сөйлемдегі сөздердің
байланысы
|
1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру.
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
20.03.2025
|
|
|
56
|
56
|
Диктант.
Құстар.
|
1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу
және есту, есте сақтау арқылы
жазу;
1.4.3.1.сөйлемді бас
әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні
қою.
|
1
|
01.04.2025
|
|
|
57
|
57
|
Мазмұндама. Көктем
келді.
|
1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу
және сету, есте сақтау арқылы
жазу;
1.4.3.1 сөйлемді бас
әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні
қою
|
|
01.04.2025
|
|
|
58
|
58
|
Дән.
Қайталау
сабағы
|
1.2.5.1*.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру
1.4.3.1.сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті
тыныс белгіні қою
|
|
02.04.2025
|
|
|
59
|
1
|
Сөз және оның
мағынасы
|
Әр сөзде дыбыс орны
бар.
Сөз және оның
мағынасы
|
1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу
және есту, есте сақтау арқылы
жазу;
1.2.1.2 оқу түрлерін
(тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
|
1
|
03.04.2025
|
|
|
60
|
2
|
Жаман
жолдас Сөз және оның
мағынасы
|
1.2.6.1* мұғалімнің қолдауымен мәтіннің жанрын (жаңылтпаш,
жұмбақ, мақал-мәтел, өлең, әңгіме, ертегі)
ажырату;
1.2.4.1* мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын
(мәндес, мағынасы қарама-қарсы, айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі)
ажырату;
1.4.1.1.айтылуы мен
жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы
жазу;
|
1
|
04.04.2025
|
|
|
61
|
3
|
Ағайынбыз
бәріміз.
Сөз және оның
мағынасы
|
1.2.2.1 мұғалімнің қолдауымен мәтінде кім (не) туралы
айтылғанын анықтау;
1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу
және есту, есте сақтау арқылы
жазу;
|
1
|
07.04.2025
|
|
|
62
|
4
|
Қазым, қазым,
қаңқылда.
Сөз және оның
мағынасы
|
1.2.4.1* мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын
(мәндес, мағынасы қарама-қарсы, айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі)
ажырату;
1.4.1.1.айтылуы мен
жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы
жазу;
|
1
|
08.04.2025
|
|
|
63
|
5
|
Торғай мен
тышқан.
Сөз және оның
мағынасы
|
1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру.
1.2.4.1* мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын
(мәндес, мағынасы қарама-қарсы, айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі)
ажырату;
1.4.1.1.айтылуы мен
жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы
жазу;
|
1
|
08.04.2025
|
|
|
64
|
6
|
Дидар - ұқыпты
бала.
Сөз және оның
мағынасы
|
1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу
және сету, есте сақтау арқылы
жазу;
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру,
қатені түзету;
|
1
|
09.04.2025
|
|
|
65
|
7
|
Мен не
үйрендім?
|
1.2.4.1* мұғалімнің
қолдауымен сөздердің мағыналарын (мәндес, мағынасы қарама-қарсы,
айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі)
ажырату;
|
1
|
10.04.2025
|
|
|
66
|
8
|
Денсаулықты
сақтайық.
Заттың атын білдіретін
сөздер
|
1.4.2.1* заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын
білдіретін сөздерді ажыратып, орынды
қолдану
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
11.04.2025
|
|
|
67
|
9
|
Қолыңды
жу.
Заттың атын білдіретін
сөздер
|
1.2.1.2 оқу түрлерін (тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.4.2.1* заттың атын,
қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды
қолдану.
|
1
|
14.04.2025
|
|
|
68
|
10
|
Бір
минут.
Заттың атын білдіретін
сөздер
|
1.4.2.1* заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын
білдіретін сөздерді ажыратып, орынды
қолдану
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
15.04.2025
|
|
|
69
|
11
|
|
Шынығу.
Заттың атын білдіретін
сөздер
|
1.4.2.1* заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын
білдіретін сөздерді ажыратып, орынды
қолдану;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
15.04.2025
|
|
|
70
|
12
|
Теңге
алу.
Заттың атын білдіретін
сөздер
|
1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру,
қатені түзету;
1.4.2.1* заттың атын,
қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды
қолдану;
|
1
|
16.04.2025
|
|
|
71
|
13
|
Доп та
керек,
дос та
керек.
Заттың атын білдіретін
сөздер
|
1.2.1.2 оқу түрлерін (тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру,
қатені түзету;
1.4.2.1* заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, сан ын
білдіретін сөздерді ажыратып, орынды
қолдану;
|
1
|
17.04.2025
|
|
|
72
|
14
|
Мазмұндама.
Қамқорлық
|
1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу
және сету, есте сақтау арқылы
жазу;
1.4.3.1 сөйлемді бас
әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні
қою
|
1
|
18.04.2025
|
|
|
73
|
15
|
Қақпашы.
Бас әріптен басталып
жазылатын сөздер
|
1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
1.4.1.3.бас әріппен жазылатын сөздерді (кісі аттары, жер-су
атаулары, жануарларға арнайы қойылған аттар)
анықтау;
1.4.2.1* заттың атын,
қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды
қолдану;
|
1
|
21.04.2025
|
|
|
74
|
16
|
Қараторғайдың
ұясы.
Бас әріптен басталып
жазылатын сөздер
|
1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
1.4.1.3.бас әріппен
жазылатын сөздерді (кісі аттары, жер-су атаулары, жануарларға
арнайы қойылған аттар)
анықтау;
|
1
|
22.04.2025
|
|
|
75
|
17
|
Бурабай.
Бас әріптен басталып
жазылатын сөздер
|
1.2.1.2 оқу түрлерін (тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру,
қатені түзету;
1.4.1.3.бас әріппен
жазылатын сөздерді (кісі аттары, жер-су атаулары, жануарларға
арнайы қойылған аттар)
анықтау;
|
1
|
22.04.2025
|
|
|
76
|
18
|
Нұр-Сұлтан мен
Алматы.
Бас әріптен басталып
жазылатын сөздер
|
1.2.1.2 оқу түрлерін (тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу
және сету, есте сақтау арқылы
жазу;
1.4.1.3.бас әріппен
жазылатын сөздерді (кісі аттары, жер-су атаулары, жануарларға
арнайы қойылған аттар)
анықтау;
|
1
|
23.04.2025
|
|
|
77
|
19
|
Бәсіре.
Бас әріптен басталып
жазылатын сөздер
|
1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғары және төмен
сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен
байланысын көркем жазу талаптарына сай
жазу
1.4.1.3.бас әріппен
жазылатын сөздерді (кісі аттары, жер-су атаулары, жануарларға
арнайы қойылған аттар)
анықтау;
|
1
|
24.04.2025
|
|
|
78
|
20
|
Диктант.
Асан мен
Мәди
|
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
25.04.2025
|
|
|
79
|
21
|
Табиғат
құбылыстары.
Заттың қимылын
білдіретін сөздер
|
1.2.1.2 оқу түрлерін (тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу
және есту, есте сақтау арқылы
жазу;
1.4.2.1* заттың атын,
қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды
қолдану;
|
1
|
28.04.2025
|
|
|
80
|
22
|
Тау.
Заттың қимылын
білдіретін сөздер
|
1.2.1.2 оқу түрлерін (тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру,
қатені түзету;
1.4.2.1* заттың атын,
қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды
қолдану;
|
1
|
29.04.2025
|
|
|
81
|
23
|
Ағаштар.
Заттың қимылын
білдіретін сөздер
|
1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
1.4.2.1* заттың атын,
қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды
қолдану;
1.4.1.1.айтылуы мен
жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы
жазу;
|
1
|
29.04.2025
|
|
|
82
|
24
|
Жау, жау,
жаңбыр!
Заттың қимылын
білдіретін сөздер
|
1.2.5.1*.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру,
қатені түзету;
1.4.2.1* заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын
білдіретін сөздерді ажыратып, орынды
қолдану;
|
1
|
30.04.2025
|
|
|
83
|
25
|
Өкпелеген үлесінен
құр қалады.
Заттың қимылын
білдіретін сөздер
|
1.2.3.1.ауыстырылып берілген мәтін бөліктерін мұғалімнің
көмегімен орнына қоя білу;
1.4.1.1.айтылуы мен
жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы
жазу;
|
1
|
01.05.2025
|
|
|
84
|
26
|
Жазғытұрым.
Заттың қимылын
білдіретін сөздер
|
1.2.6.1* мұғалімнің қолдауымен мәтіннің жанрын
(жаңылтпаш,
жұмбақ, мақал-мәтел, өлең, әңгіме, ертегі)
ажырату;
1.4.1.1.айтылуы мен
жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы
жазу;
|
1
|
02.05.2025
|
|
|
85
|
27
|
Инелік пен
тиін.
Заттың қимылын
білдіретін сөздер
|
1.4.2.1* заттың атын,
қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды
қолдану;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
1
|
05.05.2025
|
|
|
86
|
28
|
Мұғалім.
Заттың сынын білдіретін
сөздер
|
1.2.1.2 оқу түрлерін
(тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.4.2.1* заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын
білдіретін сөздерді ажыратып, орынды
қолдану;
|
1
|
06.05.2025
|
|
|
87
|
29
|
Тігінші
құс.
Заттың сынын білдіретін
сөздер
|
1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің
мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
1.3.5.1 мұғалімнің
қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені
түзету;
|
1
|
06.05.2025
|
|
|