Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар 1 сынып. математика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Математика пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
2024-2025 оқу жылы
1 «А» сыныбы
р/с№ |
р/с№ |
Ауыспалы тақырып |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқыту мақсаттары |
Сағ. саны |
Мерзімі |
Ескерту |
І тоқсан |
|||||||
1 |
1 |
1 - Бөлім: «Өзім туралы», «Менің мектебім» тақырып тары аясында Сандар және цифрлар |
Заттарды санау / Менің туған күнім |
1.1.1.1**натурал сандардың құрылу жолын түсіну, 10 көлемінде тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау |
1 |
02.09.2024 |
|
2 |
2 |
Заттар тобын салыстыру / Менің отбасым |
1.5.2.3 сандардың қосындысы мен айырмасын/сандарды салыстыру (артық/кем), көршілес сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін қолдану; |
1 |
04.09.2024 |
|
|
3 |
3 |
1 саны және цифры / Менің бөлмем |
1.1.1.1**натурал сандар құрылу жолын түсіну, 10 көлемінде тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау; 1.5.2.1 цифрды саннан ажырату, көрнекі түрде бір таңбалы сандарды түрлі тәсілдермен: нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және сан сәулесінде көрсету |
1 |
05.09.2024 |
|
|
4 |
4 |
2 саны және цифры. 2 санының құрамы / Менің сыныбымда |
1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау 1.1.2.3** 1 санының қасиетін қолдану |
1 |
06.09.2024 |
|
|
5 |
5 |
3 саны және цифры. 3 санының құрамы / Мектептің спорт алаңында |
1.1.1.2** біртаңбалы сандарды және 10 санын оқу, жазу және салыстыру; 1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау; |
1 |
09.09.2024 |
|
|
6 |
6 |
Қосу және азайту / Менің мектептегі достарым |
1.1.2.5** ондықтан аттамай бір таңбалы сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау; 1.1.2.3** 1 санының қасиетін қолдану |
1 |
11.09.2024 |
|
|
7 |
7 |
Қосу және азайту / Мен мектепке барамын |
1.1.2.5** ондықтан аттамай бір таңбалы сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау; |
1 |
12.09.2024 |
|
|
8 |
8 |
4 саны және цифры. 4 санының құрамы / Серуенде |
1.3.3.1 сан сәулесінде белгіленген нүктелердің бір-біріне қатысты орналасуын анықтау. 1.5.2.2** "+", "-", "=", "≠", ">", "<" таңбаларын қолдану; |
1 |
13.09.2024 |
|
|
9 |
9 |
5 саны және цифры. 5 санының құрамы / Менің оқу құралдарым |
1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау; 1.5.2.1 цифрды саннан ажырату, көрнекі түрде бір таңбалы сандарды түрлі тәсілдермен: нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және сан сәулесінде көрсету; |
1 |
16.09.2024 |
|
|
10 |
10 |
5-ке дейін санау / Бірге санаймыз |
1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау; 1.5.2.4 қосу мен азайту амалдарының компоненттері атауларын өрнектерді оқу мен жазуда қолдану |
1 |
18.09.2024 |
|
|
11 |
11 |
Сандар және цифрлар |
0 саны және цифры. 0-ді қосу мен азайту / Мектеп автобусы |
1.1.2.5** ондықтан аттамай бір таңбалы сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау; 1.5.2.4 қосу мен азайту амалдарының компоненттері атауларын өрнектерді оқу мен жазуда қолдану |
1 |
19.09.2024 |
|
12 |
12 |
6 саны және цифры / Мектептегі концерт |
1.5.2.3 сандардың қосындысы мен айырмасын/сандарды салыстыру (артық/кем), көршілес сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін қолдану; |
1 |
20.09.2024 |
|
|
13 |
13 |
6 санының құрамы / Санауды үйренемін |
1.1.1.2** біртаңбалы сандарды және 10 санын оқу, жазу және салыстыру; 1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау; |
1 |
23.09.2024 |
|
|
14 |
14 |
7 саны және цифры / Мектеп кітапханасы |
1.5.2.3 сандардың қосындысы мен айырмасын/сандарды салыстыру (артық/кем), көршілес сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін қолдану; |
1 |
25.09.2024 |
|
|
15 |
15 |
7 санының құрамы Мектеп кітапханасы |
1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау; 1.3.3.1 сан сәулесінде белгіленген нүктелердің бір-біріне қатысты орналасуын анықтау. |
1 |
26.09.2024 |
|
|
16 |
16 |
8 саны және цифры / Мектеп асханасы |
1.1.1.2** біртаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру; 1.5.2.2** "+", "-", "=", "≠", ">", "<" таңбаларын қолдану |
1 |
27.09.2024 |
|
|
17 |
17 |
8 санының құрамы / Мектеп асханасы |
1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау; 1.5.2.3 сандардың қосындысы мен айырмасын/сандарды салыстыру (артық/кем), көршілес сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін қолдану; |
1 |
30.09.2024 |
|
|
18 |
18 |
9 саны және цифры / Көркем еңбек сабағы |
1.1.1.2** біртаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру; 1.5.2.4 қосу мен азайту амалдарының компоненттері атауларын өрнектерді оқу мен жазуда қолдану |
1 |
02.10.2024 |
|
|
19 |
19 |
9 санының құрамы / Әліппе сабағы |
1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау; 1.3.3.1 сан сәулесінде белгіленген нүктелердің бір-біріне қатысты орналасуын анықтау |
1 |
03.10.2024 |
|
|
20 |
20 |
10 саны / Менің сыныбым |
1.1.1.2** біртаңбалы сандарды және 10 санын оқу, жазу және салыстыру; |
1 |
04.10.2024 |
|
|
21 |
21 |
10 санының құрамы / Дене шынықтыру сабағы |
1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау 1.4.3.1** 10-ға дейінгі сандар тізбегін және кері ретпен сандар тізбегін құрастыру |
1 |
07.10.2024 |
|
|
22 |
22 |
|
10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту / Күзгі кеппешөп |
1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау; 1.4.3.1** 10-ға дейінгі сандар тізбегін және кері ретпен сандар тізбегін құрастыру |
1 |
09.10.2024 |
|
23 |
23 |
10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту / Күзгі кеппе шөп |
1.1.2.5** ондықтан аттамай біртаңбалы сандарды ауызша қосу мен азайтуды орындау. |
1 |
10.10.2024 |
|
|
24 |
24 |
1В Геометриялық фигуралар |
Фигуралар. Нүкте. Сызықтар / Менің сиқырлы қарындашым |
1.3.1.1 геометриялық фигураларды: нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрышты бір-бірінен ажырату және атау; 1.3.2.3 жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру; |
1 |
11.10.2024 |
|
25 |
25 |
Фигуралар. Сәуле. Кесінді / Менің сиқырлы қарындашым |
1.3.1.2 жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш)/кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллелепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру; |
1 |
14.10.2024 |
|
|
26 |
26 |
Заттар мен фигуралардың қасиеті / Менің айналамдағы заттар |
1.3.2.5 заттардың кеңістікте (оң жақта, сол жақта, жоғарыда, төменде, үстінде, астында, арасында, алдында, артында) орналасуын анықтау; 1.3.2.3 жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру; |
1 |
16.10.2024 |
|
|
27 |
27 |
1С. Шамалар мен өлшем бірліктері |
Ұзын, қысқа, кең, тар / Мектеп формасын өлшеймін |
1.3.2.4 геометриялық фигуралар арасындағы негізгі қатынастарды анықтау (үлкен-кіші, жоғары-төмен, кең-тар, жуан-жіңішке, қалың-жұқа) |
1 |
17.10.2024 |
|
28 |
28 |
Ұзындықты өлшеу. Сантиметр / Менің оқу құралдарым |
1.1.3.1** ұзындық см, дм шамаларын ажырату, оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдау, өлшемдер жүргізу; 1.1.3.3** ұзындық (см, дм) салыстыру және шамалар мәндерімен қосу мен азайту амалдарын орындау |
1 |
18.10.2024 |
|
|
29 |
29 |
Дециметр / Мектепте отбасым туралы айтамын |
1.1.3.2** өлшем бірліктерін: ұзындық (см, дм) қолданып, шамаларды өлшеу; 1.1.3.3** ұзындық (см, дм) салыстыру және шамалар мәндерімен қосу мен азайту амалдарын орындау |
1 |
21.10.2024 |
|
|
30 |
30 |
|
Ауыр, жеңіл. Килограмм / Өнім жинауға көмектесемін |
1.1.3.2** өлшем бірліктерін: масса (кг) қолданып, шамаларды өлшеу; 1.1.3.3** салмағы масса (кг) салыстыру және шамалар мәндерімен қосу мен азайту амалдарын орындау. |
1 |
23.10.2024 |
|
31 |
31 |
Литр / Үй шаруасына көмектесемін |
1.1.3.2** өлшем бірліктерін: көлем (сыйымдылық) (л) қолданып, шамаларды өлшеу; 1.5.2.2** "+", "-", "=", "≠", ">", "<" таңбаларын қолдану; |
1 |
24.10.2024 |
|
|
32 |
32 |
Шамаларды өлшеу / Менің мектептегі және үйдегі жұмысым |
1.1.3.2** өлшем бірліктерін: ұзындық (см, дм) / масса (кг) / көлем (сыйымдылық) (л) қолданып, шамаларды өлшеу; |
1 |
25.10.2024 |
|
|
ІІ тоқсан Ортақ тақырыптар: «Менің отбасым және достарым», «Бізді қоршаған әлем» 2А. 10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту |
|||||||
33 |
1 |
|
Қосудың ауыстырымдылық қасиеті / Достарыммен бірге спортпен шұғылданамын |
1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін, 0-дің қасиетін қолдану |
1 |
04.11.2024 |
. |
34 |
2 |
2 санын қосу және азайту / Ең жақын досым |
1.1.2.4 біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану; 1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін, 0-дің қасиетін қолдану |
1 |
06.11.2024 |
|
|
35 |
3 |
3 санын қосу және азайту / Менің ата-анам |
1.2.1.1** санды өрнектерді (қосынды, айырма) ажырату, құрастыру, жазу және оқу |
1 |
07.11.2024 |
|
|
36 |
4 |
2, 3 сандарын қосу және азайту / Менің атам мен әжем |
1.1.2.4 біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану; 1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін, 0-дің қасиетін қолдану |
1 |
08.11.2024 |
|
|
37 |
5 |
4 санын қосу және азайту / Достарыммен серуендеймін |
1.2.1.1** санды өрнектерді (қосынды, айырма) ажырату, құрастыру, жазу және оқу |
1 |
11.11.2024 |
|
|
38 |
6 |
5 санын қосу және азайту / Менің мектептегі досым |
1.1.2.4 біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану; 1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін, 0-дің қасиетін қолдану |
1 |
13.11.2024 |
|
|
39 |
7 |
Қосу және азайту / Достарыма көмектесемін |
1.2.1.1** санды өрнектерді (қосынды, айырма) ажырату, құрастыру, жазу және оқу 1.5.2.4 қосу мен азайту компоненттері атауларын өрнектерді оқу мен жазуда қолдану |
1 |
14.11.2024 |
|
|
40 |
8 |
6 санын қосу және азайту / Менің үй жануарларым |
1.1.2.4 біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану; 1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін, 0-дің қасиетін қолдану |
1 |
15.11.2024 |
|
|
41 |
9 |
7 санын қосу және азайту / Отбасы |
1.1.2.4 біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану; 1.1.3.3** ұзындық (см, дм)/масса (кг)/көлем (сыйымдылық) (л) салыстыру және шамалар мәндерімен қосу мен азайту амалдар орындау; |
1 |
18.11.2024 |
|
|
42 |
10 |
8, 9 сандарын қосу және азайту / Қалай достасуға болады? |
1.5.2.2** "+", "-", "=", ">", "<" белгілерін қолдану; 1.5.2.4 қосу мен азайту компоненттері атауларын өрнектерді оқу мен жазуда қолдану |
1 |
20.11.2024 |
|
|
43 |
11 |
10 санынан азайту / Менің парталас көршім |
1.1.1.1** нөл санының құрылу жолын түсіну; 1.1.2.4 біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану; |
1 |
21.11.2024 |
|
|
44 |
12 |
10-ға дейінгі сандарды қосу және азайту / Достарыммен бірге санаймын |
1.5.2.2** "+", "-", "=", ">", "<" белгілерін қолдану; 1.1.3.3** ұзындық (см, дм)/масса (кг)/көлем (сыйымдылық) (л) салыстыру және шамалар мәндерімен қосу мен азайту амалдар орындау; |
1 |
22.11.2024 |
|
|
45 |
13 |
Ондықтармен санау / Достарыммен ойнаймын |
1.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – ондықты құрастыру, 100-ге дейін ондықтармен санау, жазу және салыстыру 1.5.2.2** "+", "-", "=", ">", "<" белгілерін қолдану; |
1 |
25.11.2024 |
|
|
46 |
14 |
Ондықтарды қосу және азайту / Анама көмектесемін |
1.1.1.4 санаудың ірі бірлігі ондықты құрастыру, 100-ге дейін ондықтармен санау, жазу және салыстыру 1.1.2.5** ондықтарды ауызша қосу және азайтуды орындау. |
1 |
27.11.2024 |
|
|
47 |
15 |
Ондықтарды қосу және азайту / Анама көмектесемін |
1.1.2.5** ондықтарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
1 |
28.11.2024 |
|
|
48 |
16 |
Сандарды қосу және азайту / Әкеме көмектесемін |
1.1.2.4 біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану 1.1.2.5** ондықтарды ауызша қосу және азайтуды орындау; |
1 |
29.12.2024 |
|
|
49 |
17 |
Сандарды қосу жән азайту / Отбасымен бірге демаламыз |
1.2.1.1** санды өрнектерді (қосынды, айырма) ажырату, құрастыру, жазу және оқу; 1.5.2.2** "+", "-", "=", ">", "<" белгілерін қолдану; |
1 |
02.12.2024 |
|
|
50 |
18 |
Сандарды қосу және азайту / Отбасылық мерекелер/ |
1.2.1.1** санды өрнектерді (қосынды, айырма) ажырату, құрастыру, жазу және оқу; 1.5.2.4 қосу мен азайту компоненттері атауларын өрнектерді оқу мен жазуда қолдану |
1 |
04.12.2024 |
|
|
51 |
19 |
Сандар, фигуралар тізбегі / Қала, ауыл. Мекенжай |
1.4.3.2 іс-әрекет және табиғат күйінің тізбектілігін анықтау/сандар, фигуралар, ойыншықтар, түрлі түсті моншақтар тізбектерін құру және тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу |
1 |
05.12.2024 |
|
|
52 |
20 |
2В. Сандар мен заңдылықтар |
2, 4, 6, 8, 10 сандарының жартысы/ Қазақстан қалалары |
1.1.1.5** тәжірибе арқылы 2, 4, 6, 8, 10 заттың жартысын табу 1.1.2.5** ондықтарды ауызша қосу және азайтуды орындау; |
1 |
06.12.2024 |
|
53 |
21 |
Басқатырғыштар мен ребустар / Бау-бақшада не өседі? |
1.4.2.2** бірдей цифрлар мен фигуралардан тұратын басқатырғыштар, есептер, ребустар шешу |
1 |
09.12.2024 |
|
|
54 |
22 |
Басқатырғыштар мен ребустар / Бау-бақшада не өседі? |
1.4.2.2** бірдей цифрлар мен фигуралардан тұратын басқатырғыштар, есептер, ребустар шешу 1.4.3.1** 100 көлеміндегі сандар, суреттер, фигуралар, символдардан тұратын тізбектердің заңдылықтарын анықтау; |
1 |
11.12.2024 |
|
|
55 |
23 |
Тізбектер / Табиғаттағы тізбек |
1.4.3.2 іс-әрекет және табиғат күйінің тізбектілігін анықтау / сандар, фигуралар, ойыншықтар, түрлі түсті моншақтар тізбектерін құру және тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу. |
1 |
12.12.2024 |
|
|
56 |
24 |
2С. Шамалар мен өлшем бірліктері |
Геометриялық фигураларды өлшеу / Саябақ |
1.3.1.3 геометриялық фигуралардың (үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) қабырғаларын өлшеу және салыстыру; 1.1.3.2** өлшем бірліктерді (ұзындық (см, дм) қолданып өлшеу; |
1 |
13.12.2024 |
|
57 |
25 |
Уақыт. Сағат / Менің қызығушылығым |
1.1.3.3** уақыт (сағ) салыстыру және шамалар мәндерімен қосу мен азайту амалдар орындау; |
1 |
19.12.2024 |
16.12.2024 |
|
|
|
||||||
58 |
26 |
Өлшеу / Үй жануарлары және жабайы жануарлар |
1.1.3.2** өлшем бірліктерді (ұзындық (см, дм)/масса (кг)/көлем (сыйымдылық) (л) / уақыт (сағ) қолданып өлшеу; 1.1.3.3** ұзындық (см, дм)/ масса (кг)/көлем (сыйымдылық) (л)/ уақыт (сағ) салыстыру және шамалар мәндерімен қосу мен азайту амалдар орындау; |
1 |
19.12.2024 |
18.12.2024 |
|
59 |
27 |
Шамаларды өлшеу / Жыл мезгілдері |
1.1.3.4 уақыт өлшем бірліктерін: уақыт/сағ олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру. 1.1.3.2** өлшем бірліктерді (ұзындық (см, дм)/масса(кг)/көлем (сыйымдылық) (л) қолданып өлшеу; |
1 |
20.12.2024 |
19.12.2024 |
|
60 |
28 |
Пысықтау / Менің қызығушылығым |
1.1.3.1** ұзындық/масса/көлем (сыйымдылық)/уақыт шамаларын ажырату, оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдау, өлшемдер жүргізу; 1.1.3.3** ұзындық (см, дм)/ масса (кг)/көлем (сыйымдылық) (л)/ уақыт (сағ) салыстыру және шамалар мәндерімен қосу мен азайту амалдар орындау; |
1 |
20.12.2024 |
|
|
61 |
29 |
Пысықтау / Қыс келді |
1.1.3.1** ұзындық/масса/көлем (сыйымдылық) шамаларын ажырату, оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдау, өлшемдер жүргізу; |
1 |
23.12.2024 |
|
|
62 |
30 |
Пысықтау / Үлкен қалада |
1.1.3.3** ұзындық (см, дм)/ масса (кг)/көлем (сыйымдылық) (л)/ уақыт (сағ) салыстыру және шамалар мәндерімен қосу мен азайту амалдар орындау; |
1 |
25.12.2024 |
|
|
63 |
31 |
Қорытындылау / Дүкенде |
1.1.3.3** ұзындық (см, дм)/ масса (кг)/көлем (сыйымдылық) (л)/ уақыт (сағ) салыстыру және шамалар мәндерімен қосу мен азайту амалдар орындау; |
1 |
26.12.2024 |
|
|
64 |
32 |
|
Қорытындылау / Дүкенде |
1.1.3.3** ұзындық (см, дм)/ масса (кг)/көлем (сыйымдылық) (л)/ уақыт (сағ) салыстыру және шамалар мәндерімен қосу мен азайту амалдар орындау; |
1 |
27.12.2024 |
|
ІІІ тоқсан. Ортақ тақырыптар: «Саяхат», «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» |
|||||||
65 |
1 |
3А Сандармен амалдар орындау. Есептер. |
Қосу және азайту – өзара кері амалдар / Саяхаттауға шығамыз |
1.1.1.2** біртаңбалы сандарды салыстыру 1.5.1.1**есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдеу/есепті шешу үшін тірек сызбасын таңдау; |
1 |
09.01.2025 |
|
66 |
2 |
Қосу және азайту / Пойызбен саяхатқа шығу |
1.5.1.3** қосынды және қалдықты табуға берілген есептерді талдау және шығару/кері есеп құрастыру және шығару; 1.5.1.5 қосу мен азайтудың белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару. |
1 |
10.01.2025 |
|
|
67 |
3 |
Есеп / Ұшақпен саяхатқа шығу |
1.5.1.4 санды бірнеше бірлікке арттыру, кеміту, айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару; |
1 |
13.01.2025 |
|
|
68 |
4 |
Есептер шығару / Әртүрлі елдерге ұшақпен саяхат |
1.5.1.5 қосу мен азайтудың белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару |
1 |
15.01.2025 |
|
|
69 |
5 |
Есептер шығару / Вело-сипедпен саяхатқа шығу |
1.5.1.1**есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдеу/есепті шешу үшін тірек сызбасын таңдау; |
1 |
16.01.2025 |
|
|
70 |
6 |
Кері есептер / Велосипедпен саяхатқа шығу |
1.5.1.5 қосу мен азайтудың белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару |
1 |
17.01.2025 |
|
|
71 |
7 |
Есептер шығару / Атпен саяхатқа шығу |
1.5.1.1**есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдеу/ есепті шешу үшін тірек сызбасын таңдау; 1.5.1.5 қосу мен азайтудың белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару |
1 |
20.01.2025 |
|
|
72 |
8 |
Есептер шығару / Қазақстанның қалаларына саяхат |
1.5.1.1**есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдеу/есепті шешу үшін тірек сызбасын таңдау; 1.5.1.3** қосынды және қалдықты табуға берілген есептерді талдау және шығару/кері есеп құрастыру және шығару; |
1 |
22.01.2025 |
|
|
73 |
9 |
Есептер шығару / Нұр-Сұлтан қаласына саяхат |
1.5.2.2 "+", "-", "=", "", ">", "<" таңбаларын/ цифрларды, () белгісіз сан символын қолдану |
1 |
22.01.2025 |
|
|
74 |
10 |
Есептер шығару / Қалаға саяхат жасау |
1.5.1.1**есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдеу/есепті шешу үшін тірек сызбасын таңдау; 1.5.1.5 қосу мен азайтудың белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару |
1 |
24.01.2025 |
|
|
75 |
11 |
Есептер шығару / Қалаға саяхат жасау. Саябақ |
1.5.1.4 санды бірнеше бірлікке арттыру, кеміту, айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару; |
1 |
27.01.2025 |
|
|
76 |
12 |
Кері есептер/ Саяхат әуежайдан басталады |
1.5.1.4 санды бірнеше бірлікке арттыру, кеміту, айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару; 1.5.1.5 қосу мен азайтудың белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару |
1 |
29.01.2025 |
|
|
77 |
13 |
Есептер шығару / Автокөлікпен саяхат |
1.5.1.3** қосынды және қалдықты табуға берілген есептерді талдау және шығару/кері есеп құрастыру және шығару; 1.5.1.4 санды бірнеше бірлікке арттыру, кеміту, айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару; |
1 |
30.01.2025 |
|
|
78 |
14 |
Әртүрлі есептер шығару / Ауылға саяхат |
1.5.1.3** қосынды және қалдықты табуға берілген есептерді талдау және шығару/кері есеп құрастыру және шығару; 1.5.1.5 қосу мен азайтудың белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару |
1 |
31.01.2025 |
|
|
79 |
15 |
Есептер шығару / Жорыққа шығамыз |
1.5.1.3** қосынды және қалдықты табуға берілген есептерді талдау және шығару/кері есеп құрастыру және шығару; 1.5.1.4 санды бірнеше бірлікке арттыру, кеміту, айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару; 1.5.1.5 қосу мен азайтудың белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару |
1 |
03.02.2025 |
|
|
80 |
16 |
Есептер шығару / Атам мен әжемнің ауылында |
1.5.1.1**есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдеу/есепті шешу үшін тірек сызбасын таңдау; 1.5.1.5 қосу мен азайтудың белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару |
1 |
05.02.2025 |
|
|
81 |
17 |
Қорытындылау / Атам мен әжемнің ауылында |
1.5.2.2 "+", "-", "=", "", ">", "<" таңбаларын/ цифрларды, () белгісіз сан символын қолдану. 1.5.1.5 қосу мен азайтудың белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару |
1 |
06.02.2025 |
|
|
82 |
18 |
Есептер құрастыру және шығару / Өзенге бару |
1.5.1.5 қосу мен азайтудың белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару. |
1 |
07.02.2025 |
|
|
83 |
19 |
Өзіңді тексер! |
1.5.1.3** қосынды және қалдықты табуға берілген есептерді талдау және шығару/кері есеп құрастыру және шығару; 1.5.1.4 санды бірнеше бірлікке арттыру, кеміту, айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару; |
1 |
17. 02.2025 |
|
|
84 |
20 |
3В. Шамалар. Уақытты бағдарлау |
Жыл мезгілдері, айлар, апта күндері / Дәстүрлі мерекелер |
1.1.3.5 уақытты циферблат бойынша 12 сағаттық форматта анықтау/уақыт өлшем бірліктерін (минут, сағат, күн, апта, ай, жыл) ажырату; |
1 |
19.02.2025 |
|
85 |
21 |
Уақыт. Сағат. Минут / Сүйікті ертегілеріміз |
1.1.3.1** уақыт шамаларын ажырату, оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдау, өлшемдер жүргізу; 1.1.3.2** өлшем бірліктерді: уақыт (сағ) қолданып өлшеу |
1 |
20.02.2025 |
|
|
86 |
22 |
Шамаларды өлшеу / Ертегілер |
1.1.3.1** уақыт шамаларын ажырату, оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдау, өлшемдер жүргізу; 1.1.3.2** өлшем бірліктерді: уақыт (сағ) қолданып өлшеу |
1 |
21.02.2025 |
|
|
87 |
23 |
Шамалар / Наурыз |
1.1.3.1** уақыт шамаларын ажырату, оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдау, өлшемдер жүргізу; 1.1.3.2** өлшем бірліктерді: уақыт (сағ) қолданып өлшеу |
1 |
24.02.2025 |
|
|
88 |
24 |
Өзіңді тексер! |
1.1.3.1** уақыт шамаларын ажырату, оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдау, өлшемдер жүргізу; 1.1.3.2** өлшем бірліктерді: уақыт (сағ) қолданып өлшеу |
1 |
26.02.2025 |
|
|
|
25 |
3С. Теңдік және теңсіздік. Теңдеу. Қосу кестесін қолдану. Есепте |
Санды және әріпті өрнектер / Наурыз мерекесінің қонақтары |
1.2.2.1 теңдік және теңсіздікті, теңдеуді, тура және тура емес теңдік пен теңсіздікті айыра білу; 1.2.1.4 қосу және азайту жағдайында 0-дің қасиетін әріпті өрнек түрінде: a+0=a, a-0=a көрсету; |
1 |
27.02.2025 |
|
89 |
|
||||||
90 |
26 |
Әріпті өрнектер / Ауылдағы Наурыз мерекесі |
1.2.1.1 санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма)/теңдік және теңсіздікті ажырату,құрастыру, жазу және оқу; |
1 |
28.02.2025 |
|
|
91 |
27 |
Теңдік және теңсіздік / Қазақстан халықтарының ұлттық киімдері |
1.2.1.1 санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма)/теңдік және теңсіздікті ажырату,құрастыру, жазу және оқу; |
1 |
03.03.2025 |
|
|
92 |
28 |
Санды өрнектерді салыс-тыру / Қазақстан халықтары |
1.2.1.5 жақшасыз әріпті/санды өрнектерді салыстыру 1.2.1.4 қосу және азайту жағдайында 0-дің қасиетін әріпті өрнек түрінде: a+0=a, a-0=a көрсету; |
1 |
05.03.2025 |
|
|
93 |
29 |
Белгісізі бар теңдік / Қолөнер шеберлерінің көрмесі |
1.2.2.1 теңдік және теңсіздікті, теңдеуді, тура және тура емес теңдік пен теңсіздікті айыра білу |
1 |
06.03.2025 |
|
|
94 |
30 |
Теңдеу / Халық ансамблі және аспаптар |
1.2.2.2 таңдап алу әдісі және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешу |
1 |
07.03.2025 |
|
|
95 |
31 |
Теңдеу / Фольклорлық ансамбльдің концертіне барамыз |
1.2.2.2 таңдап алу әдісі және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешу 1.2.1.1 санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма)/теңдік және теңсіздікті ажырату,құрастыру, жазу және оқу; |
1 |
10.03.2025 |
|
|
96 |
32 |
Теңдеу / Қазақ – қонақжайхалық |
1.2.2.2 таңдап алу әдісі және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешу |
1 |
12.03.2025 |
|
|
97 |
33 |
Санды және әріпті теңдіктер / Достарға арналған кәдесыйлар |
1.2.1.2 әріптің берілген мәніндегі бір амалды әріпті өрнектің мәнін табу; 1.2.1.3 қосу мен азайту арасындағы қатынасты әріпті өрнектер түрінде: а+b=c, c-a=b, c-b=a көрсету және қолдану; |
1 |
13.03.2025 |
|
|
98 |
34 |
Өрнектер. Теңдеулер / Жайлауға қонаққа барамыз |
1.2.2.2 таңдап алу әдісі және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешу 1.5.2.2 "+", "-", "=", "≠", ">", "<" белгілерін/цифрларды қолдану, ( ) белгісіз сан символын қолдану |
1 |
14.03.2025 |
|
|
99 |
35 |
Есептер шығару. Шамалар / Таза ауада ұлттық ойындар ойнаймыз |
1.2.2.1 теңдік және теңсіздікті, теңдеуді, тура және тура емес теңдік пен теңсіздікті айыра білу; |
1 |
17.03.2025 |
|
|
100 |
36 |
Есептер шығару және теңдеулер шешу / Ертегілер оқығанды жақсы көреміз |
1.2.2.2 таңдап алу әдісі және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешу |
1 |
19.03.2025 |
|
|
101 |
37 |
Сен не білесің? |
1.2.1.1 санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма)/теңдік және теңсіздікті ажырату,құрастыру, жазу және оқу; 1.2.2.1 теңдік және теңсіздікті, теңдеуді, тура және тура емес теңдік пен теңсіздікті айыра білу; |
1 |
20.03.2025 |
|
|
|
IV тоқсан Ортақ тақырыптар: «Тағам мен сусын», «Дені саудың – жаны сау» |
||||||
102 |
1 |
4А Күнделікті өмірдегі есептеулер |
11-ден 20-ға дейінгі сандар / Пайдалы тағамдар |
1.1.1.1** 11-20 көлемінде тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау; 1.4.3.1** 20-ға дейінгі сандар тізбегін және кері ретпен сандар тізбегін құрастыру |
1 |
02.04.2025 |
|
103 |
2 |
11-ден 20-ға дейінгі сандар / Пайдалы және зиянды тағамдар |
1.1.1.2** 11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу және салыстыру; |
1 |
03.04.2025 |
|
|
104 |
3 |
11-ден 20-ға дейінгі сандар-дың құрамы / «Жеуге жарам-ды – жеуге жарамсыз» ойын |
1.1.1.3** 20 көлемінде сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу; |
1 |
04.04.2025 |
|
|
105 |
4 |
Қосу және азайту / Қысқа азық дайындаймыз |
1.1.2.5 20 көлеміндегі біртаңбалы мен екітаңбалы сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
1 |
07.04.2025 |
|
|
106 |
5 |
20-ға дейінгі қосу және азайту / Сүт өнімдері |
1.4.3.1** 20-ға дейінгі сандар тізбегін және кері ретпен сандар тізбегін құрастыру |
1 |
09.04.2025 |
|
|
107 |
6 |
20 көлеміндегі сандар / Көгөністер |
1.1.2.5 20 көлеміндегі біртаңбалы мен екітаңбалы сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау. |
1 |
10.04.2025 |
|
|
108 |
7 |
11-ден 20-ға дейінгі сандар / Көгөніс қалай өседі? |
1.1.1.2** 11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу және бсалыстыру; |
1 |
11.04.2025 |
|
|
109 |
8 |
20-ға дейін 2-ден топтап санау / Жемістер |
1.1.1.5** 20-ға дейінгі сандарды 2-ден топтап тура және кері санау |
1 |
14.04.2025 |
|
|
110 |
9 |
11-ден 20-ға дейінгі сандар. Сандарды салыстыру / Саяхатқа алатын тағамдар |
1.1.1.2** 11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу және салыстыру; |
1 |
16.04.2025 |
|
|
111 |
10 |
Монеталардың құны. Баға / Азық-түлік сатып аламын |
1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг,20 теңгелік тиындармен түрлі төлем жасау |
1 |
17.04.2025 |
|
|
112 |
11 |
Монеталардың құны. Баға / Ақша санап үйренемін |
1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг,20 теңгелік тиындармен түрлі төлем жасау. 1.5.1.4 санды бірнеше бірлікке арттыру, кеміту, айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару; |
1 |
18.04.2025 |
|
|
113 |
12 |
Сатып алу және ақша қайтару / Азық-түлік сатып аламын |
1.5.1.6 қосу мен азайтуға берілген есептерге қатысты таңдаған амалдарын негіздеу, шығару әдісін түсіндіру. |
1 |
21.04.2025 |
|
|
114 |
13 |
Қымбат, арзан / Жеміс пен көгөніс сатып аламын |
1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг,20 теңгелік тиындармен түрлі төлем жасау 1.4.3.1** 20-ға дейінгі сандар тізбегін және кері ретпен сандар тізбегін құрастыру. |
1 |
23.04.2025 |
|
|
115 |
14 |
Ұсақтау және төлем жасау / Мектеп асханасында |
1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг,20 теңгелік тиындармен түрлі төлем жасау. 1.5.1.3 қосынды және қалдықты табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құрастыру және шығару; |
1 |
24.04.2025 |
|
|
116 |
15 |
Ұсақтау және төлем жасау / Көгөніс сатып алуға барамын |
1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг,20 теңгелік тиындармен түрлі төлем жасау. 1.1.2.5 20 көлеміндегі біртаңбалы мен екітаңбалы сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау. |
1 |
25.04.2025 |
|
|
117 |
16 |
Есептер шығару / Дастарқан жаямын |
1.5.1.4 санды бірнеше бірлікке арттыру, кеміту, айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару; 1.5.1.6 қосу мен азайтуға берілген есептерге қатысты таңдаған амалдарын негіздеу, шығару әдісін түсіндіру |
1 |
28.04.2025 |
|
|
118 |
18 |
4В. Жиын және логика элемент-тері |
Кестелер мен пиктограммалар / Жеміс пен көгөніс – пайдалы тағам |
1.5.2.5 деректерді жинақтау, жүйелеу және толықтыру/қолда бар материалдарды пайдаланып, кестелер, пиктограмма мен диаграммалар құрастыру |
1 |
30.05.2025 |
|
119 |
19 |
Кестелер мен пиктограммалар / Отбасында тиімді тамақтану |
1.5.2.5 деректерді жинақтау, жүйелеу және толықтыру/қолда бар материалдарды пайдаланып, кестелер, пиктограмма мен диаграммалар құрастыру |
1 |
02.05.2025 |
01.05.2025 |
|
120 |
20 |
Диаграммалар / Пайдалы өнім – денсаулық кепілі |
1.5.2.5 деректерді жинақтау, жүйелеу және толықтыру/қолда бар материалдарды пайдаланып, кестелер, пиктограмма мен диаграммалар құрастыру |
1 |
02.05.2025 |
|
|
121 |
21 |
Өзіңді тексер! |
1.5.2.5 деректерді жинақтау, жүйелеу және толықтыру/қолда бар материалдарды пайдаланып, кестелер, пиктограмма мен диаграммалар құрастыру |
1 |
05.05.2025 |
|
|
122 |
22 |
Есептер / Спорт денсаулыққа пайдалы |
1.4.2.2** сәйкестік пен ақиқаттықты анықтауға берілген қарапайым логикалық есептерді шығару. 1.5.2.5 деректерді жинақтау, жүйелеу және толықтыру/қолда бар материалдарды пайдаланып, кестелер, пиктограмма мен диаграммалар құрастыру |
1 |
08.05.2025 |
07.05.2025 |
|
123 |
23 |
Есептер / Жеміс пен көгөніс-салауатты тамақтанудың негіздері |
1.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе ақиқат еместігін анықтау; 1.4.2.2** сәйкестік пен ақиқаттықты анықтауға берілген қарапайым логикалық есептерді шығару |
1 |
08.05.2025 |
|
|
124 |
24 |
Жиын / Жақсы әдеттер |
1.4.1.3 жұп құру арқылы нысандар жиындарын салыстыру, тең жиындарды, бос жиындарды анықтау; |
1 |
12.05.2025 |
09.05.2025 |
|
125 |
25 |
Кесінді сызу / Велоспорт |
1.3.2.1 түзу, тұйықталған және тұйықталмаған және қисық, сынық сызықты жазықтықта/қарапайым жазық геометриялық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағазда кескіндеу; 1.3.2.2 берілген ұзындығы бойынша кесінді сызу; |
1 |
12.05.2025 |
. |
|
126 |
26 |
Кесіндіні сызу / Балалар және спорт |
1.3.2.3 жазық фигуралардың моделдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру; 1.3.2.4 геометриялық фигуралар арасындағы негізгі қатынастарды анықтау (үлкен-кіші, жоғары-төмен, кең-тар, жуан-жіңішке, қалың-жұқа) |
1 |
14.05.2025 |
|
|
127 |
27 |
4С Нысандардың орналасуы және бағыты |
Логикалық есептер / Дене мүсінін қалай дұрыс сақтау керек? |
1.3.1.2 жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру |
1 |
15.05.2025 |
|
128 |
28 |
Есептер шығару / Мектептегі таңғы ас |
1.3.2.1 түзу, тұйықталған және тұйықталмаған және қисық, сынық сызықты жазықтықта/қарапайым жазық геометриялық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағазда кескіндеу; 1.5.1.2** заттардың орналасуын, арақашықтығын, бағытын анықтайтын терминдерді пайдалану |
1 |
16.05.2025 |
|
|
129 |
29 |
Есептер шығару / Шахмат, дойбы ойнаймыз |
1.3.2.2 берілген ұзындығы бойынша кесінді сызу; 1.3.2.3 жазық фигуралардың моделдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру; |
1 |
19.05.2024 |
|
|
130 |
30 |
Геометриялық фигуралар / Спорт түрлері. Гимнастика |
1.3.1.2 жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру 1.3.2.1 түзу, тұйықталған және тұйықталмаған және қисық, сынық сызықты жазықтықта/қарапайым жазық геометриялық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағазда кескіндеу; |
|
21.05.2025 |
|
|
131 |
31 |
|
Не білесің және не істей аласың? |
1.3.2.1 түзу, тұйықталған және тұйықталмаған және қисық, сынық сызықты жазықтықта/қарапайым жазық геометриялық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағазда кескіндеу; 1.3.2.2 берілген ұзындығы бойынша кесінді сызу; |
1 |
22.05.2025 |
|
132 |
32 |
Не білесің және не істей аласың? |
1.3.2.1 түзу, тұйықталған және тұйықталмаған және қисық, сынық сызықты жазықтықта/қарапайым жазық геометриялық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағазда кескіндеу; 1.3.2.2 берілген ұзындығы бойынша кесінді сызу; |
|
23.05.2025 |
|