р/с
|
с/с
|
Ауыспалы тақырып
|
Сабақтардың тақырыбы
|
Оқудың мақсаттары
|
С/с
|
Мерзімі
|
Ескерту
|
І тоқсан
|
1
|
1
|
Өзім туралы
|
Мен және менің Отаным
|
1.1.1.1 есту
қабілетіне сүйеніп таныс дыбыстарды, музыканы
тану; 1.1.1.2 шулы және
музыкалық дыбыстарды ажырату
|
1
|
03.09
|
|
2
|
2
|
Өзімді таныстыру
|
1.1.2.1 ән айтуда оның
сипатына және әндету ережелеріне сәйкес орындау 1.1.2.2 әнді
орындау барысында негізгі дирижерлық қимылдарды
түсіну
|
1
|
10.09
|
|
3
|
3
|
Әнші болғым келеді
|
1.1.3.1 есту қабілетіне
сүйене отырып музыкалық көркемдеуші құралдарды
анықтау; 1.1.3.2 әннің құрылымын
ажырату: шумақ, ,шумақ-қайырма 1.1.3.5 түрлі музыкалық
аспаптардың дыбысталуын анықтау
|
1
|
17.09
|
|
4
|
4
|
Менің сүйікті ойыным
|
1.2.1.1 музыкалық
шығармашылық жұмыс арқылы шығарманың сипатын
жеткізу
|
1
|
24.09
|
|
5
|
5
|
Менің мектебім
|
Мен және менің мектебім
|
1.1.1.1 есту
қабілетіне сүйеніп таныс дыбыстарды, музыканы
тану; 1.1.1.2 шулы және
музыкалық дыбыстарды ажырату
|
1
|
01.10
|
|
6
|
6
|
Мектептегі достарым
|
1.1.2.1 ән айтуда оның сипатына және әндету ережелеріне
сәйкес орындау 1.1.2.3 музыкалық аспаптардың көмегімен шығармаларды
сүйемелдеу
|
1
|
08.10
|
|
7
|
7
|
Мектеп үйірмесі
|
1.1.3.4 музыкалық жанрларды білу 1.1.3.5 түрлі музыкалық
аспаптардың дыбысталуын анықтау 1.1.3.6 нота сауаттылығының
негіздерін білу
|
1
|
15.10
|
|
8
|
8
|
Қызықты тапсырмалар
|
1.2.1.1 музыкалық
шығармашылық жұмыс арқылы шығарманың сипатын
жеткізу
|
1
|
22.10
|
|
ІІ тоқсан
|
9
|
1
|
Менің отбасым
және достарым
|
Отбасылық ертегі
|
1.1.1.1 есту қабілетіне сүйеніп таныс
дыбыстарды, музыканы тану;
|
1
|
05.11
|
|
10
|
2
|
Менің достарым
|
1.1.2.1 ән айтуда оның
сипатына және әндету ережелеріне
сәйкесорындау
1.1.2.2 әнді орындау барысында негізгі дирижерлық
қимылдарды түсіну
|
1
|
12.11
|
|
11
|
3
|
Менің кішкентай достарым
|
1.1.3.1 есту қабілетіне
сүйене отырып музыкалық көркемдеуші құралдарды анықтау 1.1.3.2
әннің құрылымын ажырату: шумақ,
,шумақ-қайырм
1.1.3.3 негізгі
музыкалық ұғымдарды білу;
1.1.3.6 нота сауаттылығының негіздерін
білу
|
1
|
19.11
|
|
12
|
4
|
Көңілді оқиғала
|
1.2.1.1 музыкалық
шығармашылық жұмыс арқылы шығарманың сипатын
жеткізу
|
1
|
26.11
|
|
13
|
5
|
Бізді қоршаған
әлем
|
Ауа райы
|
1.1.1.1
есту қабілетіне сүйеніп таныс дыбыстарды, музыканы
тану;
|
1
|
03.12
|
|
14
|
6
|
Су туралы ән
|
1.1.2.1 ән айтуда оның
сипатына және әндету ережелеріне сәйкес
орындау
1.1.2.3 музыкалық аспаптардың көмегімен шығармаларды
сүйемелдеу
|
1
|
10.12
|
|
15
|
7
|
Музыкадағы табиғат
суреті
|
1.1.3.4 музыкалық
жанрларды білу
1.1.3.5 түрлі музыкалық аспаптардың дыбысталуын
анықтау
|
1
|
17.12
|
|
16
|
8
|
Жаңа жылға сый
|
1.2.1.2 қарапайым
музыкалық-шығармашылық жұмыстарды
шығару
1.3.1.1 өз шығармашылық
жұмысын көрсете білу
|
1
|
24.12
|
|
ІІІ тоқсан
|
17
|
1
|
Саяхат
5 бөлім
|
Музыкалық серуен
|
1.1.1.1 есту қабілетіне сүйеніп таныс
дыбыстарды, музыканы тану;
1.1.1.2 шулы және музыкалық дыбыстарды
ажырату
|
1
|
14.01
|
|
18
|
2
|
Көңілді поезд
|
1.1.2.1 ән айтуда оның
сипатына және әндету ережелеріне сәйкес
орындау 1.1.2.2 әнді орындау
барысында негізгі дирижерлық қимылдарды түсіну 1.1.2.3 музыкалық
аспаптардың көмегімен шығармаларды
сүйемелдеу
|
1
|
21.01
|
|
19
|
3
|
Атпен серуендеу
|
1.1.3.1 есту қабілетіне
сүйене отырып музыкалық көркемдеуші құралдарды анықтау 1.1.3.2
әннің құрылымын ажырату: шумақ, ,шумақ-қайырм
1.1.3.4
музыкалық жанрларды білу 1.1.3.5 түрлі музыкалық
аспаптардың дыбысталуын анықтау
|
1
|
28.01
|
|
20
|
4
|
Жайлауға сапар
|
1.2.1.1 музыкалық шығармашылық жұмыс арқылы шығарманың
сипатын жеткізу
|
1
|
04.02
|
|
21
|
5
|
Салт-дәстүр және
ауыз әдебиеті
|
Балаларға арналған әндер
|
1.1.1.1
есту қабілетіне сүйеніп таныс дыбыстарды, музыканы
тану;
|
1
|
18.02
|
|
22
|
6
|
Төрт түлікке арналған әндер
|
1.1.2.1 ән айтуда оның сипатына және әндету ережелеріне
сәйкес орындау 1.1.2.2 әнді орындау барысында негізгі дирижерлық
қимылдарды түсіну 1.1.2.3 музыкалық аспаптардың көмегімен
шығармаларды сүйемелдеу
|
1
|
25.02
|
|
23
|
7
|
Музыкадағы халық ойындары
|
1.1.3.1 есту қабілетіне сүйене отырып музыкалық көркемдеуші
құралдарды анықтау; 1.1.3.2 әннің құрылымын
ажырату: шумақ,
,шумақ-қайырма
|
1
|
04.03
|
|
24
|
8
|
Аңыз –ертегілер және музыка
|
1.1.2.1 ән айтуда оның
сипатына және әндету ережелеріне сәйкес орындау 1.2.1.1 музыкалық
шығармашылық жұмыс арқылы шығарманың сипатын жеткізу 1.1.3.1 есту
қабілетіне сүйене отырып музыкалық көркемдеуші құралдарды
анықтау;
|
1
|
11.03
|
|
25
|
9
|
Наурыз
келді,балақай
|
1.2.1.2 қарапайым
музыкалық-шығармашылық жұмыстарды шығару
1.2.1.1
музыкалық шығармашылық жұмыс арқылы шығарманың сипатын
жеткізу
1.3.1.1 өз шығармашылық
жұмысын көрсете білу
|
1
|
18.03
|
|
ІV тоқсан 10
сағат
|
26
|
1
|
Тағам және
сусын
|
Тағамдар музыка әлемінде
|
1.1.1.1 есту қабілетіне сүйеніп таныс дыбыстарды,
музыканы
тану;
|
1
|
01.04
|
|
27
|
2
|
Тағамдарды ұсын
|
1.1.2.1 ән айтуда оның
сипатына және әндету ережелеріне сәйкес
орындау 1.1.2.3 музыкалық
аспаптардың көмегімен шығармаларды
сүйемелдеу
|
1
|
08.04
|
|
28
|
3
|
Жемістер әуені
|
1.1.3.2 әннің құрылымын ажырату: шумақ, ,шумақ- қайырма
1.1.3.5 түрлі музыкалық аспаптардың дыбысталуын анықтау 1.1.3.6
нота сауаттылығының негіздерін білу
|
1
|
15.04
|
|
29
|
4
|
Жемістер
|
1.2.1.2 қарапайым
музыкалық-шығармашылық жұмыстарды
шығару
|
1
|
22.04
|
|
30
|
5
|
Дені саудың-жаны
сау
|
Шынықсаң, шымыр боласың
|
1.1.1.1 есту қабілетіне сүйеніп таныс дыбыстарды,
музыканы тану; 1.1.1.2 шулы және музыкалық дыбыстарды
ажырату
|
1
|
29.04
|
|
31
|
6
|
Басты байлық -денсаулық
|
1.1.2.2 әнді орындау барысында негізгі дирижерлық
қимылдарды түсіну 1.1.2.1 ән айтуда оның сипатына және әндету
ережелеріне сәйкес орындау 1.1.2.3 музыкалық аспаптардың көмегімен
шығармаларды сүйемелдеу
|
1
|
06.05
|
14.05
|
32
|
7
|
Отбасы саулығы-шаңырақ
байлығы
|
1.1.3.3 негізгі
музыкалық ұғымдарды білу;
1.1.3.4 музыкалық жанрларды
білу
|
1
|
13.05
|
|
33
|
8
|
Музыкалық шаңырақ
|
1.2.1.2 қарапайым
музыкалық-шығармашылық жұмыстарды шығару
1.3.1.1 өз
шығармашылық жұмысын көрсете білу
|
1
|
20.05
|
|