Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Күнтізбелік тақырыптық жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хат
«Қазақ тілі» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес оқу бағдарламасы негізінде әзірленді. ҚР Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 10 мамырдағы№199 бұйрығына қосымша, Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 23 сәуірдегі № 115 қаулысымен қаулысымен бекітілген. Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген. Мұғалім тоқсан бойынша белгіленген сағат сандарын тарауларға жіктей алады және оқу мақсатына кететін уақытты (сағатты) өзі белгілей алады. Мұғалім белгілі бір тарауда ұсынылған оқу мақсаттарын жүзеге асыру үшін олардың ретін ауыстыра алады, тарау барысында бірнеше рет қайталап ұсына алады және оқушылардың қажеттілігіне сай қосымша оқу мақсаттарын таңдай алады. Бір сабақта кемінде 1-2 оқу мақсатын қамтыған дұрыс.
Мұғалім оқу бағдарламасында көрсетілген тарау атауларына сәйкес сабақтың лексикалық тақырыбын өзі таңдап құрастырады немесе белгіленген оқулыққа сүйене алады. Таңдаған тақырыпқа байланысты сағат санын өзі белгілей алады.
Пән: Қазақ тілі Сынып: 3
Жылдық жүктеме 72 сағат, аптасына 2 сағат.
Оқулық авторлары: Ф.Ш. Оразбаева, Ж.Т. Дәулетбекова, Р.С. Рахметва, А.Р. Рауандина, Л.С. Нұрмұханова, «Көкжиек – Горизонт» баспасы, 2018 ж.
«Қазақ тілі (оқыту тілі қазақ тілінде емес)» пәні бойынша
күнтізбелік – тақырыптық жоспар
2022-2023 оқу жылы
№ |
Ауыспалы тақырыптар |
С/р |
Сабақтың тақырыптары |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
||
1 тоқсан – 26 сағат |
|||||||||
1 |
Жанды табиғат |
1 |
Күз келді |
3.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап,түсінгені бойынша қарапайым нұсқауларды орындау. 3.2.1.1 берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану. |
1 |
|
|
||
2 |
2 |
Жанды және жансыз табиғат |
3.1.2.1* баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер және сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну 3.2.2.1 берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу (3-4 сөйлем) |
1 |
|
|
|||
3 |
3 |
Үй жануарлары-жанды табиғат |
3.1.3.1. тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/мазмұндау 3.2.1.1 берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану. |
1 |
|
|
|||
4 |
4 |
Бұл малдың төлі |
3.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/мазмұндау 3.4.1.1* тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру. |
1 |
|
|
|||
5 |
5 |
Бұл малдың төлі |
3.2.2.1 берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу (3-4 сөйлем) 3.5.1.1 - мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/іс-қимылын білдіретін сөздер мен көмекші сөздердің мағынасын ажырату, ауызша/жазбаша сөйлеу тілінде қолдану |
1 |
|
|
|||
6 |
6 |
Менің ақ лағым бар |
3.1.4.1* тыңдаған мәтіннің тақырыбын, жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді, мұғалімнің қолдауымен оқиғалар ретін анықтау 3.2.3.1* белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру |
1 |
|
|
|||
7 |
7 |
Жәндік жанды табиғатқа жата ма? |
3.3.2.1 жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну 3.4.1.1* тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру |
1 |
|
|
|||
8 |
8 |
Құстар – біздің досымыз |
3.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/мазмұндау 3.4.1.1* тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру |
1
|
|
|
|||
9 |
9 |
Қандай әдемі балапан! |
3.2.5.1* оқыған/тыңдаған материал бойынша өз пікірін (менің ойымша ..., менің көзқарасым бойынша ..., себебі ...) дәлелдеу 3.4.5.1 жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу. |
1 |
|
|
|||
10 |
10 |
Үй құстары БЖБ |
3.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/мазмұндау 3.4.1.1* тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру. |
1 |
|
|
|||
11 |
11 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
3.2.3.1 - белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру 3.2.3.1 - белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру |
1 |
|
|
|||
12 |
Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен |
1 |
«Жақсы» деген немене? |
3.2.3.1 белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру. 3.5.1.2 өз бетінше шағын мәтіннен көптік/ тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану |
1 |
|
|
||
13 |
2 |
«Жаман» деген немене? |
3.2.5.1оқыған/тыңдаған материал бойынша өз пікірін (менің ойымша ..., менің көзқарасым бойынша ..., себебі ...) дәлелдеу 3.4.1.1тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру. |
1 |
|
|
|||
14 |
3 |
Әлібек – әдепті бала |
3.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/мазмұндау 3.4.5.1 жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу. |
1 |
|
|
|||
15 |
4 |
Ол – ұқыпты оқушы |
3.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер және сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну. 3.4.1.1тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру. |
1 |
|
|
|||
16 |
5 |
Әнел ақылды |
3.2.2.1 берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу (3-4 сөйлем) 3.5.1.2 өз бетінше шағын мәтіннен септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану |
1 |
|
|
|||
17 |
6 |
Еріншектің ертеңі бітпес БЖБ |
3.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер және сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну. 3.4.1.1* тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру |
1 |
|
|
|||
18 |
7 |
Азға қанағат ет |
3.3.1.1 мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып оқу/ рөлге бөліп оқу 3.4.1.1 тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру. |
1 |
|
|
|||
19 |
8 |
Мейірімді Нұрай |
3.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/мазмұндау 3.4.2.1 оқыған аудио/бейне материалдың мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазу |
1 |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |