Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
3
мин
|
Сәлемдесу.
Түгендеу.
ЕБҚО (көру қабілетінде бұзылыстары
бар оқушыға дамытуға арналған арнайы әдістерді
қолдану,зейінде және мінез-құлқында
қиындығы жоқ, көзінде ақауы жоқ оқушымен бірге отырғызылады және
мұғалімге жақын отырады.)
|
Сабақтың тақырыбы, мақсаты,
критерийлерімен таныстыру.
|
Оқушылар
сәлемдеседі
|
|
5
мин
Сабақтың
басы
10
мин
|
Өткен тақырыпқа
шолу:
Сұрақтар қою
арқылы
Тақырыпты
ашу:
wordwall
платформасында
Жаңа тақырыпқа байланысты
мысалдар көрсету;
Жаңа сабақты түсіндіру:
слайд
ЕБҚО (көру қабілетінде
бұзылыстары бар оқушы)арнайы үлкен шрифттармен
жазылған парағы беріледі.
Оқушыларға жаңа бөлім бойынша
мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат
алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға
бағытталады.
1-
тапсырма. Бейнежазба (learnapps
платформасында) көрсетіледі және сұрақтарға жауап
береді.
|
ЕБҚО(мұғалім сүйемелдейді.
Оқушының қажеттілігі ескеріліп, қосымша уақыт
беріледі.)
ЕБҚО (көзі нашар
көретін)мұғалім сүйемелдейді.
Оқушының қажеттілігі ескеріліп, қосымша уақыт
беріледі.
Мұғалім
қолдайды.
Бейнежазбаны
қолданып талдап, салыстырады, оқушылар бір-бірін шапалақ ұру арқылы
бағалайды.
|
Оқушы ойын арқылы сұрақтарға
жауап береді.
Мысалға қарап тақырыпты
табады;
Оқушылар тақтадан ақпаратты
тыңдайды. Күрделі шарттарда қолданылатын логикалық амалдарды
дәптерге жазады.
Бейнежазбаны (learnapps
платформасында) көру және тапсырмаларды орындайды. Күрделі
шарттарды жазуда қолданылатын логикалық амалдардын қызметін
анықтайды
|
https://wordwall.net/ru/resource/53080544/өткен-сабақты-қайталау
Learnapps.com
|
Сабақтың
ортасы
15
мин
|
2-тапсырма
Үш сан берілген.Үш санның да
оң сан екенін тексеретін программа кодын кұр. Программа құру
барысында логикалық амалдарды қолдан.
3-тапсырма.
Үш сан берілген. Олардың
арасында бір- біріне тең неше сан бар екенін
анықтаңдар.
Егер бір біріне тең сандар
үшеу болса, онда гер бір біріне тең сандар үшеу болса, онда 3
санын; екі сан тең болса, онда 2, ал сандар тең болмаса, онда мәнін
шығаратын программа кодын құру керек.
|
Мұғалім
қолдайды.
Түсіндіріп өтеді
программаны.
Мұғалім
қолдайды.
Түсіндіріп өтеді
программаны.
|
Нетбукке python – бағдарамасында, программа
кодын жазады.
Есептің дұрыстығын тексеріп,
бағалайды, өзін-өзін бағалап, бағалау парағына балл
қояды.
дескриптор: (білім
алушыға)
Шартты дұрыс
қояды-1
Логикалық амалдарды дұрыс
колданады-1
Басып шығаруды дұрыс
жазады-1
Нетбукте сайтта программа
кодын құрастырады.
Есепті толықтырады. Есептің
дұрыстығын тексеріп, бағалайды, өзін-өзін бағалап, бағалау парағына
балл қояды.
дескриптор: (білім
алушыға)
Шартты дұрыс
қояды-1
Логикалық амалдарды дұрыс
орналастырады-1
|
Нетбук арқылы жұмыс
жасау
Нетбук арқылы жұмыс
жасау
|
Сабақтың
соңы
5
мин
2 мин
|
4-тапсырма:
ЕБҚО (көзі нашар
көретін) арнайы үлкен шрифттармен
жазылған парағы беріледі.
Шағын тест
орындайды
дескриптор: (білім
алушыға)
1
сұраққа-1
2 сұраққа
-1
3 сұраққа
-1
4 сұраққа
-1
5 сұраққа
-1
Рефлексия:
Сізге сабақтың ұнаған және
ұнамаған сәттерін жазыңыз:
|
ЕОБҚ (қосымша уақыт
беріледі, мұғалім қолдау көрсетеді.)
|
Сұрақтарға жауап
береді
|
Plikers.com
платформасы
|