Сабақтың
басы
10 мин
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2.Психологиялық
ахуал
«Арқаға жазылған
комплименттер»
Әр
оқушының арқасына түйрегішпен (немесе скотчпен) А-4 форматындағы
қағаз бекітіледі. Оқушылар сынып ішін аралап жүріп, бір-бірінің
арқаларындағы қағаздарға жылы, жұмсақ сөздер жазып, бірін-бірі
мақтайды. 2-3 минуттан кейін олар қағаздарын алып, шағын топ ішінде
бір-біріне жазылған комплименттерді оқып
береді.
Топқа
бөлу
Гүл
құрастыру арқылы бөліну
Гүл
күлтешелерін таратып,олардан гүлдер құрастырады. Әр күлтешесіне
оқушы өз атын жазып,бір топ болады.Гүлдер бір формада ,түстерін
ғана ажыратады.
3.«Доп лақтыру әдісі»
үй
тапсырмасын қайталау
Мұғалім доп лақтырып
сұрақ қояды. Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің
сұрағын қояды. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса, допты басқа
оқушыға береді
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
Оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер айтып , сабақты бастайды
2. Гүл күлтешелері арқылы топ
болады.
3. Доп лақтыру әдісі арқылы
сұрақтарға жауап береді
|
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
береді.
2
балл
|
Оқулық
«Арман
ПВ»
А-4
парақлары
Гүл
күлтешелері
Доп
|
Сабақтың
ортасы
30 мин
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.

Топтық
жұмыс
1-
тапсырма
«Кейс – стади»
әдісі
Жұмысты жүргізу үшін топқа
тапсырма ұсынылады, берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға
салады


Жұптық
жұмыс
2–
тапсырма
«Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі
арқылы
төмендегі тапсырманы талдап, салыстыр

EБҚЕ бар балалар үшін
тапсырма
Логикалық амалдармен
қатынастардың орындалу реті қандай?
«Сергіту сәті» Заряд
алу
Шаттық шеңберге барлығы тұрып,
көздерін жұмады. Бастапқы бастаушы қолды 1 рет қысады, екінші
айналымда 2 рет қысады, соңында 3 рет қысады, бұл бастапқы
бастаушыға барғанда қанша заряд жібергені бойынша қайта келу
керек.
Жеке жұмыс
Компьютермен жұмыс
3-
тапсырма
«Ой қозғау» әдісі

4-тапсырма. Сабақты
бекіту
«WordWall» платформасында крассвордтағы
сұрақтарға жауап
береді
|
1-тапсырманы
орындайды
2 тапсырманы
орындайды
Тапсырма бойынша
сұраққа жауап береді
Сергіту сәтін
жасайды
3 –тапсырманы
орындайды
4-тапсырманы
орындайды
|
Дескриптор:
- Төменде берілген
блок-сызбалар бойынша Python программалау тілінде программа
жазады
2
балл
Дескриптор:
-Программалық кодты
салыстыру амалдарымен және логикалық амалдармен толықтырып, ,
нәтижесін тексереді
2
балл
Дескриптор:
Тапсырма бойынша
сұрақтарға жауап береді
Дескриптор
Берілген жағдайлар
орындалғанда ақиқат болатын шарттарды жазады
-Берілген жағдайлар
орындалғанда ақиқат болатын шарттарды жазады
2
балл
Дескриптор:
Онлайн платформада
сұрақтарға жауап береді
2 балл
|
А-4 парақшасы. Маркер,
стикерлер
Оқулық ,
дәптер
Компьютер,
оқулық
https://wordwall.net/ru/resource/53912916
|