|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python тілінде алгоритмдерді программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 7 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Күрделі шарттарды программалау . Практикум |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.3.3 Python программалау тіліндегі күрделі шарттарды қолдану. |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Python программалау тіліндегі күрделі шарттарды қолданады |
|||
|
Жасампаздық пен жаңашылдық құндылығы |
• Бақылау, өлшеу, эксперименттер мен тәжірибелер жүргізу қабілеті; модельдеу, таным объектілерінің құрылымын анықтау, бір бүтіннің әртүрлі бөліктері арасындағы қатынастарды іздеу және бөліп көрсету, процестерді кезеңдерге бөлу, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау • Оқу міндеттерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаны қолдану және бұрыннан таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуде қолдану • Әр түрлі таным құралдарын қолдану, әлем туралы білімді жинақтай алу (тілдік, оқырмандық мәдениет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет) |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Психологиялық ахуал «Арқаға жазылған комплименттер» Әр оқушының арқасына түйрегішпен (немесе скотчпен) А-4 форматындағы қағаз бекітіледі. Оқушылар сынып ішін аралап жүріп, бір-бірінің арқаларындағы қағаздарға жылы, жұмсақ сөздер жазып, бірін-бірі мақтайды. 2-3 минуттан кейін олар қағаздарын алып, шағын топ ішінде бір-біріне жазылған комплименттерді оқып береді. Топқа бөлу Гүл құрастыру арқылы бөліну Гүл күлтешелерін таратып,олардан гүлдер құрастырады. Әр күлтешесіне оқушы өз атын жазып,бір топ болады.Гүлдер бір формада ,түстерін ғана ажыратады.
3.«Доп лақтыру әдісі» үй тапсырмасын қайталау Мұғалім доп лақтырып сұрақ қояды. Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын қояды. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса, допты басқа оқушыға береді |
1.Мұғаліммен амандасады. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып , сабақты бастайды 2. Гүл күлтешелері арқылы топ болады. 3. Доп лақтыру әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді. 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» А-4 парақлары Гүл күлтешелері Доп |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Топтық жұмыс 1- тапсырма «Кейс – стади» әдісі Жұмысты жүргізу үшін топқа тапсырма ұсынылады, берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салады
Жұптық жұмыс 2– тапсырма «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі арқылы төмендегі тапсырманы талдап, салыстыр
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Логикалық амалдармен қатынастардың орындалу реті қандай? «Сергіту сәті» Заряд алу Шаттық шеңберге барлығы тұрып, көздерін жұмады. Бастапқы бастаушы қолды 1 рет қысады, екінші айналымда 2 рет қысады, соңында 3 рет қысады, бұл бастапқы бастаушыға барғанда қанша заряд жібергені бойынша қайта келу керек. Жеке жұмыс Компьютермен жұмыс 3- тапсырма «Ой қозғау» әдісі
4-тапсырма. Сабақты бекіту «WordWall» платформасында крассвордтағы сұрақтарға жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2 тапсырманы орындайды Тапсырма бойынша сұраққа жауап береді Сергіту сәтін жасайды 3 –тапсырманы орындайды 4-тапсырманы орындайды |
Дескриптор: - Төменде берілген блок-сызбалар бойынша Python программалау тілінде программа жазады 2 балл Дескриптор: -Программалық кодты салыстыру амалдарымен және логикалық амалдармен толықтырып, , нәтижесін тексереді 2 балл Дескриптор: Тапсырма бойынша сұрақтарға жауап береді Дескриптор Берілген жағдайлар орындалғанда ақиқат болатын шарттарды жазады -Берілген жағдайлар орындалғанда ақиқат болатын шарттарды жазады 2 балл Дескриптор: Онлайн платформада сұрақтарға жауап береді 2 балл |
А-4 парақшасы. Маркер, стикерлер Оқулық , дәптер Компьютер, оқулық https://wordwall.net/ru/resource/53912916 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау |
Кері байланыс: «Алақан»
10 балдық жүйе бойынша бағаланады |
Өзін-өзі тапсытрманыбағалау. |
Жалпы балл-10 |
|
|
Үй тапсырмасы |
&25 оқу 168-169 бет |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Күрделі шарттарды программалау . Практикум. 7-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Күрделі шарттарды программалау . Практикум. 7-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python тілінде алгоритмдерді программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 7 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Күрделі шарттарды программалау . Практикум |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.3.3 Python программалау тіліндегі күрделі шарттарды қолдану. |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Python программалау тіліндегі күрделі шарттарды қолданады |
|||
|
Жасампаздық пен жаңашылдық құндылығы |
• Бақылау, өлшеу, эксперименттер мен тәжірибелер жүргізу қабілеті; модельдеу, таным объектілерінің құрылымын анықтау, бір бүтіннің әртүрлі бөліктері арасындағы қатынастарды іздеу және бөліп көрсету, процестерді кезеңдерге бөлу, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау • Оқу міндеттерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаны қолдану және бұрыннан таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуде қолдану • Әр түрлі таным құралдарын қолдану, әлем туралы білімді жинақтай алу (тілдік, оқырмандық мәдениет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет) |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Психологиялық ахуал «Арқаға жазылған комплименттер» Әр оқушының арқасына түйрегішпен (немесе скотчпен) А-4 форматындағы қағаз бекітіледі. Оқушылар сынып ішін аралап жүріп, бір-бірінің арқаларындағы қағаздарға жылы, жұмсақ сөздер жазып, бірін-бірі мақтайды. 2-3 минуттан кейін олар қағаздарын алып, шағын топ ішінде бір-біріне жазылған комплименттерді оқып береді. Топқа бөлу Гүл құрастыру арқылы бөліну Гүл күлтешелерін таратып,олардан гүлдер құрастырады. Әр күлтешесіне оқушы өз атын жазып,бір топ болады.Гүлдер бір формада ,түстерін ғана ажыратады.
3.«Доп лақтыру әдісі» үй тапсырмасын қайталау Мұғалім доп лақтырып сұрақ қояды. Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын қояды. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса, допты басқа оқушыға береді |
1.Мұғаліммен амандасады. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып , сабақты бастайды 2. Гүл күлтешелері арқылы топ болады. 3. Доп лақтыру әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді. 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» А-4 парақлары Гүл күлтешелері Доп |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Топтық жұмыс 1- тапсырма «Кейс – стади» әдісі Жұмысты жүргізу үшін топқа тапсырма ұсынылады, берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салады
Жұптық жұмыс 2– тапсырма «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі арқылы төмендегі тапсырманы талдап, салыстыр
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Логикалық амалдармен қатынастардың орындалу реті қандай? «Сергіту сәті» Заряд алу Шаттық шеңберге барлығы тұрып, көздерін жұмады. Бастапқы бастаушы қолды 1 рет қысады, екінші айналымда 2 рет қысады, соңында 3 рет қысады, бұл бастапқы бастаушыға барғанда қанша заряд жібергені бойынша қайта келу керек. Жеке жұмыс Компьютермен жұмыс 3- тапсырма «Ой қозғау» әдісі
4-тапсырма. Сабақты бекіту «WordWall» платформасында крассвордтағы сұрақтарға жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2 тапсырманы орындайды Тапсырма бойынша сұраққа жауап береді Сергіту сәтін жасайды 3 –тапсырманы орындайды 4-тапсырманы орындайды |
Дескриптор: - Төменде берілген блок-сызбалар бойынша Python программалау тілінде программа жазады 2 балл Дескриптор: -Программалық кодты салыстыру амалдарымен және логикалық амалдармен толықтырып, , нәтижесін тексереді 2 балл Дескриптор: Тапсырма бойынша сұрақтарға жауап береді Дескриптор Берілген жағдайлар орындалғанда ақиқат болатын шарттарды жазады -Берілген жағдайлар орындалғанда ақиқат болатын шарттарды жазады 2 балл Дескриптор: Онлайн платформада сұрақтарға жауап береді 2 балл |
А-4 парақшасы. Маркер, стикерлер Оқулық , дәптер Компьютер, оқулық https://wordwall.net/ru/resource/53912916 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау |
Кері байланыс: «Алақан»
10 балдық жүйе бойынша бағаланады |
Өзін-өзі тапсытрманыбағалау. |
Жалпы балл-10 |
|
|
Үй тапсырмасы |
&25 оқу 168-169 бет |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз



















