жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Күш атасы - Қажымұқан" сабақ жоспары
"Күш атасы - Қажымұқан" сабақ жоспары
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: Байгонова Замзагуль Кажымухановна Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 6 Сабақ |
Қатысқан оқушылар саны: 5 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Күш атасы Қажымұхан |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.3.2.1 - кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; 6.3.3.1 - шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: «Қажымұқан Мұнайтпасұлы- «Қазақ даласының Батыры» дүниежүзі чемпионы Қажымұқан Мұңайтпасұлының өмірімен танысавды, бөлімдерінің мазмұнын игереді;алған білімдерін бекітеді Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тақырыпқа қатысты ақпараттар береді, ауызша сұрақтарға жау- ап береді. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде қазақша күрес жайлы ақпарат береді. Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақша күрестен өткізілетін сайыс туралы өз ойын айтады, сыныптастарымен тілдеседі. Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырыпқа қатысты диалог, шағын мәтін құрай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
«Олимпиада ойындары әңгімесін талдады және шылаулардың түрімен танысты |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт,қуаныш,шаттық деген сөздер болу керек. Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді. |
1-топ: бақыт 2-топ: қуаныш 3-топ: шаттық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Стикердегі диалог» әдісі (Топ мүшелері сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға іледі. кейін пікірлерін қорғайды.) Есіңе түсір. Бұл суретті қайдан көрдіңдер?
Кім деп ойлайсыңдар?
2 сыныпта өткен Қалмақан Әбдіқадыровтың «Алып бала» шығармасын еске түсіру. Ассосация құру.
Қ Әлем
чемпионы Инсерт әдісі
Қ. Мұңайтпасов – тұңғыш қазақ балуаны, кәсіби
күрескер, әлем чемпионы. Ақмола облысы Қараөткел аймағы Қоспа
аулында дүниеге келген. Бала кезінен ол қайратты, алып болып өседі.
Ол 28 мемлекетте күресіп, 48 алтын, күміс, қола медальдарын әйгілі
сигизмунд белбеуін алған. Ұлы Отан соғысы жылдарында көшпелі
циркпен өнер көрсетіп, өзі жинаған 100 мың сом қаражатын қорғаныс
қорына жіберді. |
Оқулық. Кеспе мәтіндер.
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут
|
«Сөз ойла, тез ойла» ойыны.
Сөздік
жұмыс Сұрақ :Халық неліктен Нұрлыны ерекше қошеметпен қарсы алды ? ІІ топ «Балуандар кілемде» Сұрақ :Жеңіліп бара жатқан Нұрлының күйі қандай болды? ІІІ топ «Батыл шабуыл» Мұқанға қандай есім сыйға берді? Тыңдалым: Тыңдаңыз: Тыңдалым бойынша тест сұрақтарына жауап беріңіз:
|
«Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам.
Оқулықтағы мәтінді оқып алады.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қызыл гүлім-ай» биі |
Би билейді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
«Карточкадағы терминдер» әдісі
Қажымұқанның ізін жалғап жүрген қандай
спортшыларымыз бар?Өмірмен
байланыс
.Шығармашылық
тапсырма:
.Сабақты
бекіту: «Мен саған,сен маған»
ойыны 2.Мұқанның бұл жолғы қарсыласы кім болды? 3.Жекпе-жек немен аяқталды? Бес жолды өлең Зат есім:Кім?Қажымұқан Сын есім: Қандай? мықты, епті Етістік: Не істеді?күресті, чемпион болды, Парижге барды. Сөйлем құра: Не үшін? Қажымұқан әлем чемпионы атанды. Синоним: палуан, күшті,алып
|
Карточкада жазылған терминдер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Рефлексия парағы
|
Бағалау парақшасы
Қағаз қиындылары. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














