Күш. Күш ұғымының физикалық мағынасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Күш. Күш ұғымының физикалық мағынасы

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстазға көмегі зор
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:


Сынып:7

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Оқу мақсаты:

7.2.2.2 Күш

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.2.2. Күнделікті өмірден күштердің әрекет етуіне мысалдар келтіру



Сабақтың негізделген оқу мақсаты:

Күш ұғымының физикалық мағынасын білу


Бағалау критерийі:

Барлық оқушылар істей алады: күш ұғымын түсінеді, маңызын біледі.

Оқушылардың көпшілігінің: күш түрлері туралы түсінігі бар

Кейбір оқушылар : Күш туралы кез келген сұраққа жауап беретін физикалық құбылыстардың тізбегін анықтай алады. Оқушы қорытынды формула ала білу қабілетіне ие.

Тілдік мақсаттар:

Негізгі сөздер мен сөз тіркестері: Ауырлық күші,үйкеліс күші,серпімділік күші, тіректің реакция күші

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Ауырлық күші, бірліктері

Құндылықтарға баулу:

Білім беру құндылықтарын оқу-тәрбие жұмысының барлық түрлері арқылы кешенді түрде жүзеге асыру

Пәнаралық байланыс:

География, математика

ЖОСПАР

Жоспарланған уақыт есебі

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқулық, күнделік, дәптер,

суреттер

Сабақ басы

Психологиялық ахуалды орнату.

Ұйымдастыру кезеңі

3 мин

1. Сәлемдесу.

2. Ұйымдастыру.

3. І.«Патшалықтың таңбасы»жаттығуы көмегімен сыныпты 4 топқа бөлу

Әр кезең бағалау парағы арқылы бағаланып отырады

Аты-жөні

І

ІІ

ІІІ

ІV

V

Бүгін

үйренген

нәрсе

1







2







3







4







5







6







Әр сұрақ 1 ұпайдан бағаланып отырады

Оқушылар орнынан тұрады,оқу құралдарын түгендеп,сабаққа назарын аударады.Төрт түрлі зат салынған суреттерді:доп,екі білеуше,серіппе,

сызғыш таңдайды.Доп-ауырлық күші,екі білеуше-үйкеліс күші,серіппе-серпімділік күші,сызғыш-тіректің реакция күшіне мысал

Үй тапсырмасын сұрау 5 мин (барлық сыныппен)

ІІ.«Құпия дос»жаттығуы

  1. Түзусызықты бірқалыпты қозғалыс дегеніміз не?

  2. Инерция қандай құбылыс?

  3. Инерция құбылысын кім ашқан?

  4. Скаляр шама дегеніміз қандай шамалар?

  5. Векторлық шамалар туралы не білесің?

  6. Траектория,жол дегеніміз не?

Конвертке салынған сұраққа топ мүшелері жауап береді


конверттер

Қызығушылықты ояту (т.жд)

2 мин

ІІІ.«Басқа планета адамы» жаттығуы

Басқарушы басқа планета адамы рөлінде ойнайды.Ол партада орналасқан физикалық приборларды көрсетіп, «бұл не?»деп сұрайды.

Физикалық приборлар туралы мағлұмат береді.

Динамо-

метр,тер-

метр және

т.б

СаСа Сабақтың негізгі

бө бөлімі

бөлімі. Мағына ны

тану

10 мин




10



мин

Топтағы бірлескен жұмыс.

  1. Күш туралы ұғым.

  2. Тартылыс күші. Ауырлық күші.

  3. Серпімділік күші және дене салмағы.

  4. Үйкеліс күші оның түрлері.

Оқу мақсатын түсіндіруге 10 минут

ІV.«Әңгімені аяқта»жаттығуы.5 минут беремін

V.«Он сұрақ»жаттығуы. 5 минут беремін.

1.еркін түсу удеуінің мәні g=9.8 м/ » (иә)

2.Денелердің жерге тартылуын ауырлық күші дейміз (иә)

3. Ауырлық күшінің формуласы (P=mg) (жоқ)

4. Денелердің бір-біріне әрекет етуін өзара әрекеттесу деп атайды (иә)

5. масса — денелердің инерттілігінің өлшемі (иә)

6.Массаны V әрпімен белгілейді (жоқ)

7. Тығыздық — бірлік көлемдегі заттың массасын анықтайтын физикалық шама (иә) 8.Тығыздықтыңформуласы ?= «иә)

9. Салмақтың өлшем бірлігі кг (жоқ)

10. Салмақтың формуласы F=mg (жоқ)

VІ.«Бүгін үйренген нәрсе» Оқулықпен жұмыс

5 минут беремінОқушыларға оқулықтан есептер бөлініп беріледі

І топ:»Ауырлық күші» тобыАй бетінде өздігінен жүретін аппа­раттың массасы 840 кг. Осы аппаратқа Жерде және Айда қандай ауырлық күші әрекет етеді?

ІІ топ: «Үйкеліс күші» тобыСуы бар ыдысқа әрекет ететін ауыр­лық күші 24,5 Н. Бос ыдыстың массасы 500 г. Ыдыстағы судың көлемі қандай?

ІІІ топ: «Серпімділік күші»тобыМассасы 500 г, көлемі 12 л, ернеуіне дейін суға толтырылған болат шелектің тірекке түсiретiн қысым күшін анықтаңдар.

ІV топ: «Тіректің реакция күші»тобыМассасы 800 г шәйнекке 3 л су құйылды. Шәйнектегі су қайнап, оның бір бөлігі буланып кетті. Егер қалған суымен шәйнекке әрекет ететін ауырлық күші 34,3 Н болса, онда буланып кеткен су­дың массасы қандай?







Әр топ оқулықтан тапсырма алады. Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады,өз ойларын

айтады.



Қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не «иә» не «жоқ» деп жауап береді


























Берілген есептерді топ ішінде шығару жолы жайлы ақылдасады, тақтада орындайды.







Плакат





постер










































ө Қорытындылау

5 мин


Физикалық диктант


Оқушылар тест жұмысын орындайды


Бағалау 2 мин

«Өзін-өзі бағалау »

Әр топқа бағалау парағы беріледі. Топ басшысы әр оқушының тапсырмалардың орындалуына байланысты бағалайды


Үйге тапсырма

1мин

2


1 мин

Күш

Оқушылар үйден күш мағынасы бар мақал-мәтелдер дайындап келіп, физикалық мағынасын түсіндіріп береді.

Білекті –бірді жығады,Білімді-мыңды жығады.


Рефлексия2 мин

Кері байланыс

«Бағдаршам»

Оқушыларға қызыл, сары және жасыл түсті стикерлер беріледі



«БТҚ»

Сабақтың қорытындысы бойынша оқушылар нені білетінін, түсінгенін, қолдана алатынын жазады



Толықтай түсінсе, сенімді болса, жасыл түсті

Түсінуге жақын болса, аздап білсе, сары түсті

түсінбесе сенімді болмаса, қызыл түсті көрсетеді

Білемін...

Түсінемін...

Қолдана аламын...








4


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
20.05.2021
554
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі