|
Бөлім: |
8.2А Квадрат теңдеулер |
|||||||||||||||||
|
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса) |
|
|||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
8 сынып; Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеулердің түрлері |
|||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу; 8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; |
|||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
|
|||||||||||||||||
|
Сабақ барысы: |
||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
5 минут |
Ұйым дастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеулердің түрлері тақырыптарын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: -квадрат теңдеудің анықтамасын білу; -квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату |
Амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу. Үй тапсырмасын айту. Сұрақтарға жауап береді. |
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
Оқулық |
|||||||||||||
|
10мин |
Негізгі бөлім |
Анықтама. ах2 +bх+с=0 түрінде берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады. Мұндағы а,b,с -нақты сандар және а=0, ал х-айнымалы. Теңдеудегі а – бірінші коэффициент, b – екінші коэффициент, с — бос мүше. b= 0 және c=0 болса, онда ол теңдеу толық квадрат теңдеу деп аталады. Мысалы, х2 -2х-1=0; 3х2 -8х+5=0; 2,1х2 +102,3х+0,8=0; в немесе с нөлге тең болатын
квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп
аталады. |
Оқушылар дың белсенділігіне байланысты бағаланады. Дескриптор: -квадрат теңдеудің анықтамасын біледі; -квадрат теңдеулердің түрлерін ажырата алады. |
Интернет ресурстары |
||||||||||||||
|
25 мин |
Бекіту тапсырмасы |
Топтық жұмыс. №1. Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады?
№2. Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар:
№3. Егер а,b, c-ның мәндері белгілі болса, онда ах2 +bх+с=0 теңдеуін құрыңдар: 1) а=5, b=2, c=17 5х2 +2х+17=0 2) а=-4, b=0,5, c=1 -4х2 +0,5х+1=0 3) а=6, b=-1, c=0 6х2 -х=0 4) а=— , b=0, c=1,2 — х2 +1,2=0 Сергіту сәті. Логикалық тапсырмалар. Тест жауаптары.
|
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды Өз бетімен жұмыс. Тест
А. х-3=0 В. 2х2 +9х -1=0 С. 4х2 -2х=0 Д. x2 +px+q=0
А. х-3=0 В. 2х2 +9х -1=0 С. 4х2 -2х=0 Д. x2 +px+q=0
А. х-3=0 В. 2х2 +9х -1=0 С. 4х2 -2х=0 Д. x2 +px+q=0 4. х2 — 49 =0 А. 49; -49; В. -7; 7; С. 9; -9 Д. 3; -3 5.Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңыз: 5х2 -8х -4=0 А. а=8, b=4, c=5 В. а=4, b=5, c=8 С. а=5, b=8, c=4 Д. а=4, b=8, c=5 |
Дескриптор: -квадрат теңдеудің анықтамасын біледі; -квадрат теңдеулердің түрлерін ажырата алады.
|
Жинақ, парақша Тақта, слайд, оқу құралдары; 8 сыныпқа арналған оқулық |
|||||||||||||
|
|
Жеке жұмыс |
Оқулықтан №, №
|
Тапсырманы орындайды
|
ҚБ «Бес бaрмaқ» Дескриптор: -квадрат теңдеудің анықтамасын біледі; -толымсыз квадраттық теңдеуді шешеді
|
Жинақ, парақша Тақта, слайд, оқу құралдары; 8 сыныпқа арналған оқулық |
|||||||||||||
|
5 минут |
|
Бүгінгі сабақта: -квадрат теңдеудің анықтамасын біледі; -квадрат теңдеулердің түрлерін ажырата алады. «БББ» кестесі.
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау. Үйге тапсырма. №6.7, №6.11. |
Кері байланыс |
|
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеулердің түрлері
Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеулердің түрлері
|
Бөлім: |
8.2А Квадрат теңдеулер |
|||||||||||||||||
|
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса) |
|
|||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
8 сынып; Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеулердің түрлері |
|||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу; 8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; |
|||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
|
|||||||||||||||||
|
Сабақ барысы: |
||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
5 минут |
Ұйым дастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеулердің түрлері тақырыптарын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: -квадрат теңдеудің анықтамасын білу; -квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату |
Амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу. Үй тапсырмасын айту. Сұрақтарға жауап береді. |
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
Оқулық |
|||||||||||||
|
10мин |
Негізгі бөлім |
Анықтама. ах2 +bх+с=0 түрінде берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады. Мұндағы а,b,с -нақты сандар және а=0, ал х-айнымалы. Теңдеудегі а – бірінші коэффициент, b – екінші коэффициент, с — бос мүше. b= 0 және c=0 болса, онда ол теңдеу толық квадрат теңдеу деп аталады. Мысалы, х2 -2х-1=0; 3х2 -8х+5=0; 2,1х2 +102,3х+0,8=0; в немесе с нөлге тең болатын
квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп
аталады. |
Оқушылар дың белсенділігіне байланысты бағаланады. Дескриптор: -квадрат теңдеудің анықтамасын біледі; -квадрат теңдеулердің түрлерін ажырата алады. |
Интернет ресурстары |
||||||||||||||
|
25 мин |
Бекіту тапсырмасы |
Топтық жұмыс. №1. Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады?
№2. Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар:
№3. Егер а,b, c-ның мәндері белгілі болса, онда ах2 +bх+с=0 теңдеуін құрыңдар: 1) а=5, b=2, c=17 5х2 +2х+17=0 2) а=-4, b=0,5, c=1 -4х2 +0,5х+1=0 3) а=6, b=-1, c=0 6х2 -х=0 4) а=— , b=0, c=1,2 — х2 +1,2=0 Сергіту сәті. Логикалық тапсырмалар. Тест жауаптары.
|
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды Өз бетімен жұмыс. Тест
А. х-3=0 В. 2х2 +9х -1=0 С. 4х2 -2х=0 Д. x2 +px+q=0
А. х-3=0 В. 2х2 +9х -1=0 С. 4х2 -2х=0 Д. x2 +px+q=0
А. х-3=0 В. 2х2 +9х -1=0 С. 4х2 -2х=0 Д. x2 +px+q=0 4. х2 — 49 =0 А. 49; -49; В. -7; 7; С. 9; -9 Д. 3; -3 5.Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңыз: 5х2 -8х -4=0 А. а=8, b=4, c=5 В. а=4, b=5, c=8 С. а=5, b=8, c=4 Д. а=4, b=8, c=5 |
Дескриптор: -квадрат теңдеудің анықтамасын біледі; -квадрат теңдеулердің түрлерін ажырата алады.
|
Жинақ, парақша Тақта, слайд, оқу құралдары; 8 сыныпқа арналған оқулық |
|||||||||||||
|
|
Жеке жұмыс |
Оқулықтан №, №
|
Тапсырманы орындайды
|
ҚБ «Бес бaрмaқ» Дескриптор: -квадрат теңдеудің анықтамасын біледі; -толымсыз квадраттық теңдеуді шешеді
|
Жинақ, парақша Тақта, слайд, оқу құралдары; 8 сыныпқа арналған оқулық |
|||||||||||||
|
5 минут |
|
Бүгінгі сабақта: -квадрат теңдеудің анықтамасын біледі; -квадрат теңдеулердің түрлерін ажырата алады. «БББ» кестесі.
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау. Үйге тапсырма. №6.7, №6.11. |
Кері байланыс |
|
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















