Материалдар / Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Маусым 2021
1200
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзiмдi жоспардың тараyы:

Мектеп:

Сынып: 10 Мұғалiмнiң аты-жөнi: Күнi:

Қатысқандар: Қатыспағандар:

75-76

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімдері

Көпмүшелер

Сабақтың тақырыбы

Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер

Осы сабақта қол жеткiзiлетiн оқy мақсаттары

10.2.2.1 - жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін қолдану;

10.2.2.2 - жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін қолданады;

Оқушылардың басым бөлігі: жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін қолданады

Кейбір оқушылар: күрделі есептер шығарыды.

Бағалаy критерийi

  • Жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін қолданады;

  • Жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін қолданады

Тiлдiк мақсаттар


Оқушылар қосу және көбейту ережелерін қолданып есетер шығарады.

Пәнге тән лексика мен терминология:

  • көпмүше

  • теңдеудің түбірі

  • симметриялы теңдеулер

  • біртекті теңдеулер

  • анықталмаған көэффиценттер әдісі


Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

  • көпмүшені көбейткішке жіктеу үшін...

  • Безу теоремасы дегеніміз...

  • Горнер схемасы дегеніміз...

  • Көпмүшкнің түбірін табі үшін...

  • Анықталмаған коэффиценттер әдісі дегеніміз...

Құндылықтарға баyлy

«Жалпыға бiрдей еңбек қоғамы» құндылығына:топпен, жұппен жұмыс орындаy барысында , серiктестiк және жаyапкершiлiк, құндылықтарын дарытy.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тiлi (теоремаларды дәлелдеyде, саyатты анық сөйлей бiлy).

Сызy (есептiң сызбаларын шартына сай дұрыс салy).

Алдыңғы бiлiм


7-9 сыныптағы тақырыптар.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдерi


Ресyрстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

І. Ұйымдастыру.

Оқушылармен сәлемдесу. Түгелдеу.

II. Психологиялық ахуал

«Шаттық шеңбер» құру, жақсы тілектер айту

III. Топқа бірігу

ІV. Сабақтың тақырыбын айтып, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтау.

- Оқушылар сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылайды.


Сабақтың ортасы








V. Есептер шығару. Жеке жұмыс. Оқушылар өздері шығарып, мұғалім тексереді, ауызша комментариймен бағалайды.

34.7

2)

;


34.8

2)


34.10


34.11

2)


34.13


Жұппен жұмыс. Жұптар талқылап шығарып, тақтаға шығарып, өзара тексеріп бағалайды.


34.14


34.15


3)

; D=9;



-


















Сабақтың соңы


VІ. Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

Сабақты қорытындылау

Оқушылар сабақ соңында өз ой толғаныстарын білдіру арқылы бүгінгі тақырып бойынша «Аяқталмаған сөйлемдер» бойынша рефлексия жасайды:

Бүгінгі сабақта мен: ................................................. үйрендім. Бұған дейін мен: ...................................................... білуші едім. Топпен жұмыс жасау кезінде: .....................................түсіндім. Бүгінгі тақырып бойынша: .............................. түсініксіз болды.

Үй тапсырмасы: А деңгейін аяқтау.



Саралаy – Сiз қандай тәсiлмен көбiрек қолдаy көрсетпексiз? Сiз басқаларға қарағанда қабiлеттi оқyшыларға қандай тапсырмалар бересiз?

Бағалаy – Сiз оқyшылардың материалды игерy деңгейiн қалай тексерyдi жоспарлап отырсыз?

Денсаyлық және қаyiпсiздiк техникасын сақтаy


Осы сабақта мен саралау тапсырмаларын жеке жұмысқа бердім. Оқушылардың қажеттілігін қанағаттандырып қана қоймай, дескриптормен жұмыс жасауға дағдыланады.


Сабақта Денсаyлық және қаyiпсiздiк техникасы ережелерiнiң тармақтары дұрыс сақталған.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқy мақсаттары шынайы, қолжетiмдi болды ма?

Барлық оқyшылар оқy мақсатына қол жеткiздi ме? Егер оқyшылар оқy мақсатына жетпеген болса, нелiктен деп ойлайсыз? Сабақта саралаy дұрыс жүргiзiлдi ме?

Сабақ кезеңдерiнде yақытты тиiмдi пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан аyытқyлар болды ма және нелiктен?


Жалпы бағалаy

Сабақта ең жақсы өткен екi нәрсе (оқытy мен оқyға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтyiне не оң ықпал етер едi (оқытy мен оқyға қатысты)?

1:

2:











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!