Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көпмүшелер |
Мектеп:Абай атын ОМ |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Салимбаева Н.Т. |
|
Күні: |
29.01.2025ж |
|
Сыныбы: 10 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.2.2.2 - жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін біледі ; Оқушылардың басым бөлігі: жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін қолданады Кейбір оқушылар: жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін есептерде қолданады; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту.
6 мин. |
1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл бөлу. 2. Топқа бөлу: Оқушыларды танымдылық деңгейіне қарай түрлі-түсті кеспе қағаздары арқылы топқа бөлемін. I топ II топ III топ Әр топ бір-біріне жақсы тілектер айтады. 3. Үй тапсырмасын тексеру. «Өзінді тексер» әдісі арқылы оқушылар өздері интерактивті тақтадан дұрыс жауапқа қарап тексереді. Үй жұмысының дұрыс жауаптарын интерактивті тақтада көрсетемін. |
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды. Үй жұмыстың шешімі тақтада көрсетіледі, оқушы өзінің қателерін анықтайды. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» «А,В,С» әдісі арқылы оқушылар өздерін бағалайды. |
Түрлі түсті кеспе қағаздар
|
|
5 мин. |
Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. |
Окушылар жауап береді. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқып, топ ішінде талқылап бір- біріне түсіндіріп әр топ қорғайды: |
талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық. 3-басылымы. – Алматы : Атамұра, 2019 |
|
Жеке жұмыс. 20 мин. |
ҚБ
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады. «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды |
Дескриптор: - формуланы біледі -көбейткіштерге жіктейді Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны 10-сынып оқулығы. Шыныбеков «Атамұра» 2019 |
|
Жеке жұмыс. 7 мин. Жазылым. |
Оқулықтағы 34.2-34.5 есептер 1) Жұлдызшаның орнында қандай функция тұр? **** + **** = 1 2)Қандай тригонометриялық функцияларды жұп функциялар қайсысын тақ функциялар деп атаймыз ? 3)Көбейтіндісі бірге тең функциялар 4)tg? мен ctg? 4-нші ширекте қандай мәндер қабылдайды? 5)sin функциясының ширектердегі таңба белгісі? 6)сos функциясының ширектердегі таңба белгісі? 7)tg? функциясының ширектердегі таңба белгісі? 8)ctg? функциясының ширектердегі таңба белгісі? Мақсаты: Берілген сөздердің ережесі мен мысалын жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады. Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жуптык талдау жасайды. Жауап: (Sin2x + Cos2x = 1) Жауап:Жұп функция- косинус,ал тақ функциялар :синус, тангенс, котангенс Жауап: 1 Жауабы: (-) теріс Жауап: І,ІІ ширекте оң таңбалы, ІІІ, ІҮ ширектерде теріс таңбалы. Жауап: І,ҮІ ширекте оң таңбалы, ІІ, ІІІ ширектерде теріс таңбалы. Жауап: І,ІІІ ширекте оң таңбалы, ІІ, ІҮ ширектерде теріс таңбалы. Жауап: І,ІІІ ширекте оң таңбалы, ІІ, ІҮ ширектерде теріс таңбалы. |
Дескриптор: -cұрактарга жауап береді Бағалау:Топ ішіндегі жұптар басқа жұптарды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. |
. . ДК экраны 10-сынып оқулығы.
|
|
Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Сабақты бекіту. Сұрак-жауап «Өрмекші торы» әдісі арқылы кері байланыс алу. Жіпті лақтыру арқылы әр топ кезекпен бір-біріне сұрақтар қояды. Үйге тапсырма беру.№34.10 (түсіндіме жұмыс) |
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдайды,сұракка жауап береді, Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. 1.Маған бүгін не ұнады. 2. Маған бүгін не ұнамады. 3.Менің күдіктерім. |
Дескриптор: -сұрактарға жауап береді -есептерді шығарады Бағалау: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
10-сынып оқулығы. Шыныбеков «Атамұра» 2019 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер
Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көпмүшелер |
Мектеп:Абай атын ОМ |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Салимбаева Н.Т. |
|
Күні: |
29.01.2025ж |
|
Сыныбы: 10 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.2.2.2 - жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін біледі ; Оқушылардың басым бөлігі: жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін қолданады Кейбір оқушылар: жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін есептерде қолданады; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту.
6 мин. |
1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл бөлу. 2. Топқа бөлу: Оқушыларды танымдылық деңгейіне қарай түрлі-түсті кеспе қағаздары арқылы топқа бөлемін. I топ II топ III топ Әр топ бір-біріне жақсы тілектер айтады. 3. Үй тапсырмасын тексеру. «Өзінді тексер» әдісі арқылы оқушылар өздері интерактивті тақтадан дұрыс жауапқа қарап тексереді. Үй жұмысының дұрыс жауаптарын интерактивті тақтада көрсетемін. |
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды. Үй жұмыстың шешімі тақтада көрсетіледі, оқушы өзінің қателерін анықтайды. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» «А,В,С» әдісі арқылы оқушылар өздерін бағалайды. |
Түрлі түсті кеспе қағаздар
|
|
5 мин. |
Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. |
Окушылар жауап береді. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқып, топ ішінде талқылап бір- біріне түсіндіріп әр топ қорғайды: |
талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық. 3-басылымы. – Алматы : Атамұра, 2019 |
|
Жеке жұмыс. 20 мин. |
ҚБ
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады. «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды |
Дескриптор: - формуланы біледі -көбейткіштерге жіктейді Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны 10-сынып оқулығы. Шыныбеков «Атамұра» 2019 |
|
Жеке жұмыс. 7 мин. Жазылым. |
Оқулықтағы 34.2-34.5 есептер 1) Жұлдызшаның орнында қандай функция тұр? **** + **** = 1 2)Қандай тригонометриялық функцияларды жұп функциялар қайсысын тақ функциялар деп атаймыз ? 3)Көбейтіндісі бірге тең функциялар 4)tg? мен ctg? 4-нші ширекте қандай мәндер қабылдайды? 5)sin функциясының ширектердегі таңба белгісі? 6)сos функциясының ширектердегі таңба белгісі? 7)tg? функциясының ширектердегі таңба белгісі? 8)ctg? функциясының ширектердегі таңба белгісі? Мақсаты: Берілген сөздердің ережесі мен мысалын жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады. Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жуптык талдау жасайды. Жауап: (Sin2x + Cos2x = 1) Жауап:Жұп функция- косинус,ал тақ функциялар :синус, тангенс, котангенс Жауап: 1 Жауабы: (-) теріс Жауап: І,ІІ ширекте оң таңбалы, ІІІ, ІҮ ширектерде теріс таңбалы. Жауап: І,ҮІ ширекте оң таңбалы, ІІ, ІІІ ширектерде теріс таңбалы. Жауап: І,ІІІ ширекте оң таңбалы, ІІ, ІҮ ширектерде теріс таңбалы. Жауап: І,ІІІ ширекте оң таңбалы, ІІ, ІҮ ширектерде теріс таңбалы. |
Дескриптор: -cұрактарга жауап береді Бағалау:Топ ішіндегі жұптар басқа жұптарды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. |
. . ДК экраны 10-сынып оқулығы.
|
|
Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Сабақты бекіту. Сұрак-жауап «Өрмекші торы» әдісі арқылы кері байланыс алу. Жіпті лақтыру арқылы әр топ кезекпен бір-біріне сұрақтар қояды. Үйге тапсырма беру.№34.10 (түсіндіме жұмыс) |
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдайды,сұракка жауап береді, Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. 1.Маған бүгін не ұнады. 2. Маған бүгін не ұнамады. 3.Менің күдіктерім. |
Дескриптор: -сұрактарға жауап береді -есептерді шығарады Бағалау: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
10-сынып оқулығы. Шыныбеков «Атамұра» 2019 |
шағым қалдыра аласыз















