Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу. Сынып оқушыларын
түгендеу.
Оқушыларды топқа бөліп
отырғызу.
Үй тапсырмасын тексеру: №7.7
«Ыстық доп» әдісімен өтілген тақырыпты еске
түсіру.
Сабақ тақырыбы айтылады.
Оқушылар сөзжұмбақты шешу арқылы
сабақтың оқу мақсатын
айқындайды.
Жаңа тақырып түсіндіріледі.
Теорема.Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің
қосындысы қарама-қарсы таңбамен алынғанекінші коэффицентке, ал
көбейтіндісі бос мүшеге тең.
Теорема
+ =-p;
· 

|
Сыныпта жайлы атмосфера орнату.
«Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы
бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.
Оқушылар өткен тақырыпты сұрақ – жауап арқылы
еске түсіреді.

Теорема.(Виет теоремасына кері
теорема)Егер екі санның қосындысы –p-ға, ал
олардың көбейтіндісі q-ға тең болса, онда ол сандар
теңдеуінің
түбірлері болады.
|
Дескриптор
-квадрат теңдеудің түбірлерін
табады.
Жалпы балл -1
Дескриптор
-Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл
|
Қағаз доп
|
Сабақтың ортасы
|
Оқулықпен
жұмыс:
«Ойлан, бірік,
жұптас» әдісімен жұптық жұмыс:
Теңдеулер
|
Түбірлер
х1 ;
х2
|
х1+ х2
|
х1 ·
х2
|
х2
– 2х
– 3 = 0
Х2
+ 5х
– 6 = 0
х2– х – 12 =
0
х2+ 7х + 12 =
0
х2– 8х + 15 =
0
|
|
|
|
Топтық жұмыс.
«Кім жылдам?» Әр топ келесі топқа санмен берілген
мақал мәтелдер айтылады. Оның ішіндегі екі сан есім квадрат
теңдеудің түбірлері, яғни Виет теоремасы бойынша квадрат теңдеу
құру керек.
|
№8.1(т) - жеке орындайды
Оқушылар виет теоремасын қолданып есептерді
жұппен шығарады
Мысалы:
1)
Білімді мыңды жығады, білікті бірді жығады.
2)
Бір тал кессең он тал ек
3)
Жеті рет өлшеп, бір рет кес
|
Дескриптор
-түбірлердің қосындысын
табады;
- түбірлердің көбейтіндісін
табады;
Жалпы балл -2
Дескриптор
-түбірлерін табады
-түбірлердің қосындысын
табады;
- түбірлердің көбейтіндісін
табады;
Жалпы балл -3
Дескриптор
-түбірлердің қосындысын
табады;
- түбірлердің көбейтіндісін
табады;
-квадрат теңдеу
құрады
Жалпы балл -3
|
Оқулық 8 сынып
Үлестірме қағаздары
|
Сабақтың соңы.
Рефлексия
|
«Иә, жоқ» әдісімен сабақты
қорытындылау:
|
иә
|
жоқ
|
ax2+bx+c=0түріндегі теңдеу квадрат теңдеу деп
аталады
|
|
|
ax2+bx+c=0, мұндағы a,b,c– айнымалы, х
кез келген
сандар
|
|
|
Егер ax2+ bx+c=0квадрат
теңдеуіндеb=0,
онда ол толымсыз квадрат теңдеу
болады
|
|
|
с=0, онда ол толық квадрат теңдеу
болады
|
|
|
b=0 және
с=0,
онда ол толымсыз квадрат теңдеу болады
|
|
|
a=1 болса, онда ол келтірілген квадрат теңдеу
болады
|
|
|
ax2+b=0, мұндағы a≠
0,
теңдеуінің әр түрлі екі түбірі
болады
|
|
|
ax2+с=0, мұндағы
a≠0,
теңдеуінің әр түрлі бір түбірі
болады
|
|
|
Үйге тапсырма: №8.5
Сабақ соңында оқушылар рефлексия
жүргізеді:

|
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып,
зерделегенін тұжырымдайды.
-қандай ұғымдарды
біледі;
-қандай түсініктер әлі де қиындық
тудырады;
-сұрақ туындаған
жағдайлар
|
Оқушыларға бағалау парағы беріледі. Сабаққа қатысу
белсенділіктеріне қарай 10 баллдык жүйе бойынша
бағаланады.
|
Бағалау парағы
|