Сабақтың кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
кезеңі
2
минут
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Квадрат
теңдеулерді шешу тақырыбын қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
- квадрат теңдеулерді
шешу.
- квадрат теңдеуді шешу
формуласын есептер шығару барысында пайдалану.
RANDOM GROUP GENERATOR
платформасы арқылы сынып оқушыларын 3 топқа бөлу.
-
Толық квадрат
теңдеу
-
Толымсыз квадрат
теңдеу
-
Келтірілген квадрат теңдеу
|
Амандасу. Сыныпты
түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу. RANDOM GROUP
GENERATOR платформасы бөліп берген топтарға
отыру.
|
5-6-«3»
7-8-«4»
9-10-«5»


|
Презентация, панельді
экран,
https://www.classtools.net/random-group-generator/202411_Bm4WVi
|
Үй жұмысын
тексеру
4 мин
|
«Көршіңді тексер»
әдісі
№7.9
есеп
1)
3у2+7у+4=0 (-1; 1
)
2) 3у2-6у+3=0 (1)
3) 9у2-6у+1=0 ( ) 4)
2у2+9у-486=0 (13,5;
-18)
№7.12.
есеп
1)12у2+16у-3=0 (
; -1,5)
2) 2у2-5у-3=0 (3;
-0,5)
-
5а2+9а+4=0 (-0,8;
-1)
|
Жұптық жұмыс.Оқушылар
үй жұмысын тақтадан тексереді, бағалау жүргізеді.
Дескриптор:
-квадрат теңдеудің
түбірлерін табу формуласын қолданып, теңдеулердің түбірлерін
табады
|

|
8-сынып оқулығы, 62-63
беттер, жұмыс дәптері, бағалау парағы,
слайд
|
Өткенді
қайталау.
5
мин
|
«Froggy
Jumps»
ойыны

|
Оқушылар ноутбуктан
дұрыс жауабын белгілейді.
Дескриптор:
-квадрат теңдеулерге
байланысты сұрақтардың дұрыс жауабын
табады
|
«Мадақтау»
Ауызша кері байланыс
ұсыну
Бағалау 2
балл
|
Ноутбук, ДК экран
тақтасы
|
Сергіту
сәті
|
Басқатырғыш сиқырлы
таяқша
3+5=2, 8*3=16, 0+1=8, 7-5=3
|
Бір таяқшаны
жылжытып, дұрыс теңдік құрады
|
Формативті
бағалау
|
Магнитті
жасыл түсті картон таяқша
|
Есептер
шығару
10
минут
|
Деңгейлік
тапсырмалар
-
нұсқа
А-деңгей

В-деңгей

С-деңгей
А) 
В) 
|
Жеке жұмыс.Берілген
деңгейлік тапсырмаларды әділдікті сақтай отырып, жауапкершілікпен
орындайды.
Дескриптор:
А деңгейі –Квадрат
теңдеулердің дискриминантын тауып, түбірлер санын көрсетеді
(1)
В деңгейі –квадрат
теңдеудің түбірлерін табады(2)
С
деңгейі-параметр мәнін табады(2
|
Бағалау 4
балл
Ауызша кері
байланыс ұсыну
|
слайд,Д К
экран
8-сынып
оқулығы, 64 бет, интернет ресурс, жұмыс дәптері
|
Сабақ
қорытындысыТест тапсырма
|
QUIZIZZ
платформасы арқылы шағын тест
|
Оқушылар
ұялы телефондарымен qr код арқылы тест тапсырмасын
орындайды
|
Бағалау 1
балл
|
https://quizizz.com/join?gc=82318049
|
Кері
байланыс
2
минут
|
Кері байланыс «QR
код».
Оқушылардан өздерінің бүгінгі сабақ туралы білгендігін және
үйренгендерін көрсететін сауалнама
ұсынады.
-
Барлығын түсіндім...
-
Енді түсініп келемін...
-
Түсінбедім....
«Бағалау»
1-10 балдық жүйе бойынша бағалауды
қорытындылайды.
|
«QR код» сканерлеу арқылы оқушылар бүгінгі сабақта білгенін және
сабақтан үйренгендері бойынша сауалнаманы
толтырады.
«Өзін-өзі бағалау» қорытындысын
шығарады.
|
Қорытынды бағалау:
9-10 Өте жақсы
7-8 Жақсы
4-6 Қанағаттан.
0-3 Нашар
|
|
Үй
тапсырмасы
1
минут
|
Үйге
тапсырма
|
Оқушылар үй
тапсырмасын белгілеп алады, сұрақтары болса мұғалімнен
сұрайды
|
|
Оқулық 64-65
беттер, жұмыс дәптері
|