Жалпы сыныптық
жұмыс.
Диалогтық оқыту әдістерін
қолдана отырып, жаңа тақырыпты түсіндіру.
функциясы туралы
түсінік беру.
Өткенді қайталау
сұрақтары:
-
Квадраттық функцияның
графигі қалай аталады?
-
Неге олай атау
қабылданған?
-
Квадраттық функцияны
өмірде қолданылысына мысал келтіре аласыңдар
ма?
Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаты
анықталып, бағалау критерийлері таныстырылады. Күтілетін
нәтижелерге тоқталып кетемін.
Оқушыларды квадраттық
функцияның графигін салу алгортмімен
таныстыру.
1. Тармақтарының бағытын
анықтау;
2. Төбесінің координаталарын
анықтау, оны координаталық жазықтықта
белгілеу;
3. Симметрия осін
жүргізу;
4. Функция нөлдерін табу және
оларды координаталық жазықтықта
белгілеу;
5.
Графиктің у осімен
қиылысу (0;с)нүктесін анықтау және
координаталық жазықтықта белгілеу; параболаның симметрия осіне
қатысты осы нүктеге симметриялы нүктені
белгілеу;
6. Егер қажет болса, функция
графигіне тиісті қосымша нүктені және оған симметриялы нүктені
анықтау.
Квадраттық функция
графиктерінің берілу тәсілдері және квадраттық функция
қасиеттері.
Тақырыпты пысықтау
мақсатында жеке жұмыс орындату.
Екінші
сабақ
Оқушыларға үлестірме
карточкалар тарату. Карточкада квадраттық функция теңдеулері мен
графиктері берілген. Оқушылар функция теңдеуі және графиктері
бойынша жұптасады.
Жұптық
жұмыс.
Mix and
matcing.
Квадраттық функция
графиктерінің берілу тәсілдері және олардың қасиеттері, графигін
сәйкестендіруге жұптық жұмыс орындату.
Бағалау: дайын жауап үлгісі бойынша
өзара бағалау.
Жеке
жұмыс.
Квадраттық функцияның
төбесінің координатасын, симметрия өсін, Ох және Оу өстерімен
қиылысу нүктелерін, максимум/минимум нүктесін, анықталу облысын
және мәндер жиынын табыңыз және парабола графигін салуға
практикалық тапсырма орындату.
Бағалау: Бағалау критерийлері
бойынша өзін-өзі бағалау.
Жұптық
жұмыс.
«Нұрсұлтан қаласына
саяхат» тақырыбындағы «GO TO» (Келесіге жүр) ойыны
ойнатылады.
Оқушылар жұпта жұмыс
жасайды. Тапсырмалар қабырғаларға
ілінеді . 5 станцияның кез-келген
біреуінен бастап тапсырманы орындайды. Дұрыс жауап нұсқасындағы
келесі станцияға барады. Жауапты станциялар тізбегі түрінде
көрсетеді.
Жұптық жұмысты бағалау.
Оқушыларға кері байланыс беру.
|