Кураторлық сағат Өмір сенің қолыңда

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кураторлық сағат Өмір сенің қолыңда

Материал туралы қысқаша түсінік
Өмір сенің қолыңда
Материалдың қысқаша нұсқасы



ШЫМКЕНТ АГРАРЛЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ


Кураторлық сағат


Тақырып: «Өмір сенің қолыңда»

Picture 1











Топ жетекшісі: А. Сарманов


Шымкент



Өмір сенің қолыңда

Мақсаты: 

Білімділік: өмірдің адам үшін маңыздылығын жан-жақты ашып, сараптап, пайымдап, талдай отырып, өмірдің құндылығы, өмірге деген сүйіспеншілік туралы түсінік беру;

Тәрбиелік: өмірді сүюге, бағалауға баулу; 

Дамытушылық: өмірді мәнді де мазмұнды сүруіне ықпал ете отырып, түрлі жағдаяттардан жол табу, күрделі өмірлік мәселені шеше білу, модель қорғау іскерлік-дағдыларының қалыптасуына түрткі жасау;

Сабақтың түрі: тренинг сабақ

Көрнекі құралдар: конверттер, парақтар, ватман қағаздары, фламастер, карточкалар, журналдар, қайшы, желім.

 І. Сәлемдесу. «Сәлемдеме хат». 

ІІ. Сабақ ережесі: 

Белсенді қатысу;

Тыныштық сақтау;

Бірін-бірі тыңдау;

Ойын ашық айту;

Бір-бірін сынамау;

Бірігіп жұмыс істеу.

 ІІІ. Кіші топтағы пікір талас (әр топқа берілген тапсырмаларыды талдау ұсынылады).

І топ.  «Екі бақа» аңыз әңгіме.

Сарайда тұрған шыныдағы қаймаққа екі бақа түсіп кетеді. Біреуі, шыға алмайтынына көзі жетіп, қарсыласпай өліп қалады. Ал екіншісі, шыға алмайтынына көзі жетіп тұрса да, арпалысқанының бәрі бекер сияқты көрінсе де, секіре береді. Бірақ, аяғында қаймақ, әлгі бақаның секіргенінен қоюланып, майға айналады. Әлгі бақа сөйтіп, секіріп шыныдан шығып кетеді. 

Аңызды оқып шығып, негізгі ойдың мәнін ашып беріңдер?

      ІІ топ. М.Мақатаевтің өлеңінен үзінді. 

Шыда,шыда!

Шыдай түс, шыда тағы!

Шыдамдыны мына өмір ұнатады.

Үміттің құлан иек құла таңы,

Әйтеуір бір атады, бір атады...

Өкінбе, өкпелеме бүгініңе, 

Өмір, өмір!

Болмайды түңілуге,

Мәңгі сені жазбаған сүрінуге,

Қайта тұрып, қақың бар жүгіруге.

Өлеңді оқып шығып, өлеңге талдау жасап беріңдер?

Сергіту сәті.  «Бейнені келтір» ойыны. (Уақыты: 5 мин)

Нұсқау: Қазір мен сіздерге не айтсам, соны келтіруге тырысамыз. Мысалы: «сайқымазақ» (клоуын) дегенде сайқымазақты бет мимикалары, қол қимылдары арқылы келтіру, «поезд» дегенде аяғымызды тарсылдатамыз, аузымызға ауа толтырып, поездің дауысын келтіре отырып, ауаны сыртқа шығарамыз,  «жел» дегенде қолымызды көтеріп, теңселеміз, «бұршақ» дегенде бір-біріміздің арқамыздан ақырындап, саусақтарымызбен массаж жасаймыз. Ал, қанекей бастайық!

 

ІІІ топ. Слайд беттеріндегі суреттерге қарап, ой қорытынды жасаңдар. 

ІҮ топ. Аяқталмаған сөйлемдерді аяқтау ұсынылады.

1. Өмір мен үшін ...

2. Өмірдің мәні, ол ...

3. Бақытты өмір, мен үшін ...

4. «Өмір – бағасы жоқ сый» - дегенді мен ...

5. Қызықты өмір сүру үшін, мен ...

6. Өмір деген сөздің мағанасын, мен ....

7. «Өмірің өз қолыңда» дегенді мен...

  Ү. «Өмірдің құндылығы» релаксацияға негізделген жаттығу. (Уатыты: 15 мин). 

Бірде бір ғұлама шәкірттеріне былай еткен екен. Мөлдір шыны ыдысты алып, ішін кесек таспен толтырып: «Шәкірттерім, мына шыны ыдыс толды ма?» - деп сұрағанда, шәкірттері: -  «иә» - деп жауап беріпті.  Сонда ғұлама қорапшада тұрған майда тастарды жаңағы шыны ыдысқа салады. Әлгі майда тастар шыныға салынған кесек тастардың арасынан өтіп, ыдыс ернеуіне жеткенше толады. Толған соң: «Ал енді ыдыс толды ма?» – деп сұрайды. Сонда шәкірттері тағы да: «Толды» – деп жауап береді. Ғұлама үстелдің үстінде тұрған қораптағы құмды алып, әлгі шыны ыдыс толғанша тағы салады. Құм кесек тастар мен майда тастардың арасынан өтіп бос орынның барлық жеріне лық толады. 

Ғұлама шәкіттеріне қарай бұрылып: «Енді осы ыдысты әр қайсыларың өз өмірлеріңе баласаңыздар,»-дейді. 

Топтық талқылау.

Ғұламаның берген жауабы. Кесек тастар өмірлеріңдегі маңызды нәрселерді атқарады. Олар: сендердің отбасыларың, сүйікті адамдарың, денсаулықтарың, балаларың, яғни сендердің өмірлеріңді маңызды нәрселерге толтырады. Майда тастар өміріңізде аса маңызды емес нәрселер. Олар: сендердің жұмыстарың, үйлерің немесе көліктерің. Ал, құм күнделікті өміріңізде кездесетін ұсақ-түйек нәрселерді бейнелейді. Егер де сендер өмірлеріңді бірінші құмға толтыратын болсаңдар, онда кесек тастарға орын қалмай қалады. Сондай-ақ, егер сендер ұсақ-түйек нәрселерге күштеріңді жұмсасаңдар, онда үлкен нәрселер үшін орын да қалмай қалады. 

   ҮІ. Қорытынды. «Бақытты адам бейнесі» коллаж жасау. 

(Уақыты: 15 мин)

Нұсқау: қазір әр топқа ватман қағаздары мен журналдарды таратамын. Сіздер берілген құралдарды пайдаланып, бүгінгі сабағымыздың қорытындылау негізінде «Бақытты адам бейнесін» жасауларыңыз керек. Және де топтан бір адам шығып, жұмысты қоғау қажет. Іске сәт!  

ҮІІ. «Өмір ағашы»  рефлексия. (Уақыты: 7мин). Бүгінгі тренингіміз аяқталды. Тренингті қорытындылап, сабақтан алған әсерлерімізбен бөлісейік. Ол үшін мына бір нұсқаға назар аударайық. Сабағымыздан алаған әсерімізді алдарыңда жатқан алақандарға жазып,  тақтада ілулі тұрған «Өмір ағашына» жабыстырамыз. 

Қорытынды сөз.  Бүгінгі сабағымызды аяқтай келе, сабағымызды Агенем Гонджа Бояджиудың өмір туралы өсиетімен аяқтағанды жөн көрдім.

Өмір – сенің мүмкіндігің, пайдалана біл.

Өмір – сұлулық, сүйсіне біл. 

Өмір – арман, жүзеге асыр.

Өмір – парыз орындай біл. 

Өмір – ойын, ойнай біл.

Өмір – байлық, бағалай біл.

Өмір – махаббат, ләззат ала біл.

Өмір – құпия, сырын аш.

Өмір – қайғы, көтере біл. 

Өмір – күрес, жеңе біл. 

Өмір – бақыт, баянды ете біл. 

Ең бастысы – жүрегің таза болсын.

Назарларыңызға рахмет!


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.03.2025
284
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі