«Бекітемін» «Келісемін» ӘБ отырысында қаралды:
Мектеп директоры Директордың оқу ісі жөніндегі Хаттама № 1
А.Ә.Балғабаева_______ орынбасары______ Г.С.Жумагазина ___________Ж.Е.Елемес
« » тамыз 2025 ж. « » тамыз 2025 ж. « » тамыз 2025 ж.
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
2025-2026 оқу жылы
Пәні: Мәнерлеп оқу
Сыныбы: 11 «Ә»
Пән мұғалімі: Ж.Е.Елемес
Жылдық сағат саны: 34
Апталық сағат саны: 1
Күнтізбелік - тақырыптық жоспарын жасауда басшылыққа алынған нормативтік құжаттар:
-
«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы (МЖМБС)» (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы, 23.09.2022 ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен);
-
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 05.03.2024 № 54 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен);
-
«Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 6.04.2020 ж. № 130 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 07.08.2023 ж. № 248 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен);
-
«2024-2025 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хат. – Астана: Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА, 2024 ж.
Түсінік хат
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына, «2020-2021оқу жылында қазақстан республикасының жалпы орта білім беретін мектептерінде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатқа,«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 27 шілдедегі № 352 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 7 наурыздағы №105 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 12 наурызда № 18382 болып тіркелді) бекітілген оқу бағдарламаларын басшылыққа ала отырып құрылды.
2. Қазақ әдебиеті бағдарламасының мақсаты – білім алушыларды креативті ойлауға бағыттау. Олардың ойларын ауызша еркін жеткізуіне және жаза білуіне қолдау көрсету, дәлелдер келтіру, салыстыру және анализ жасау, бағалау дағдыларын қалыптастыру. Білім алушылар әдеби жанрларға эксперимент жасау арқылы драмалық шығарманы проза тілімен, прозаны поэзия тілімен жазу тәсілдерін меңгере алады.
3. "Мәнерлеп оқу" курсын оқытудың негізгі міндеттері:
1) "Мәнерлеп оқу" курсының бағдарламасы білім алушылардың сауаттылығын, олардың әдеби және эстетикалық талғамдары мен сезімдерін дамыту, ойлау қабілеттері мен танымдық және коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру бағытында құрастырылған;
2) қазақ әдебиетінің құндылық ретіндегі болмысын, ұлттық мәдениеттегі маңызды орнын құрметтейді және бағалайды;
3) қазақ әдебиетінің мәдениетаралық қарым-қатынастағы рөлін, қазақ халқының қалыптасқан тарихын, алға қойған міндеттерін, мәселелерін, қарама-қайшылық пен қиындықтарын анықтайды және түсінеді;
4) түрлі жағдайларға бейімделе білу және өздігінен шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады;
5) заманауи, ғылыми және қоғамдық дамуға сәйкес дүниетанымын дамытады.
4. "Мәнерлеп оқу" курсы бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 11-сынып – аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағатты;
5. "Мәнерлеп оқу" пәндік білімнің мазмұны бөлімдерге бөлінген: түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация, бағалау және салыстырмалы анализ, сонымен қатар, дағдыларды қалыптастыратын бөлімшелерден тұрады. Бағдарламаның бұл бөлімі пән бойынша оқу мақсаттарынан тұрады.
6. "Түсіну және жауап беру" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) көркем шығарма мазмұны мен пішіні;
2) әдеби шығарманың тұжырымдамасы;
4) шығарма үзінділерімен жұмыс;
5) қазақ әдебиетіндегі ұлттық құндылықтардың әлемдегі орнын білу.
7. "Анализ және интерпретация" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) әдеби шығарманың композициясы;
5) қазақ және әлем әдебиетіндегі құндылықтар.
8. "Бағалау және салыстыру" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) тарихи және көркемдік құндылығы;
2) заманауилығы мен жаңашылдығы;
11. Мәнерлеп оқу курсының 11-сыныптағы базалық білім мазмұны:
-
түсіну және жауап беру: әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну; әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау; көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; көркем шығармалардан алған үзінділерді, қанатты сөздер мен дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру;
-
анализ және интерпретация: әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау;шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысы; шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын ашу; әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс жазу; әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау;
-
бағалау және салыстыру: шығарманы әлем әдебиеті үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау; шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу.
Қамтылатын тақырыптар:
1.Ауыз әдебиеті
2. Лиро-эпостық жырлар
3. Би-шешендер
4. А.Құнанбайұлы шығармашылығы
5. М. Өтемісұлы шығармашылығы
6. Б.Момышұлының ұлағатты сөздері
7. М.Жұмабаев шығармашылығы
8. Ф.Оңғарсынова шығармашылығы
9. М. Мақатаев шығармашылығы
10. Қ.Сарин шығармашылығы
11. Мақал-мәтелдер, жұмбақтар, жаңылтпаштар
12. Төлеген Айбергенов шығармашылығы
13.М. Шаханов шығармашылығы
14. Т.Медетбек шығармашылығы
Аптасына 1 рет, жылына 34 сағат
|
№ |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
C/с |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
I- жартыжылдық 16 сағат |
|||||||
|
1 |
I БӨЛІМ. «Тапқырлық және талант» |
Шығармашылық туралы жалпы түсінік |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
04.09.25 |
|
|
|
2 |
«Ауыз әдебиетінің түрлері» |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
11.09.25 |
|
|
|
|
3 |
«Лиро-эпостық жырлар» |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
18.09.25 |
|
|
|
|
4 |
«Қыз Жібек» жыры |
11.3.3.1 – шығарманың идеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
25.09.25 |
|
|
|
|
5 |
«Қыз Жібек» жырындағы қазақ қызының бейнесі |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
02.10.25 |
|
|
|
|
6 |
«Еңлік-Кебек» поэмасы |
11.2.5.1 – қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ бағыт, әдеби ағым, жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау, талдау жасау; 11.3.4.1 – шығарманы идеялық жағынан мазмұндас әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, әдеби сын жазу. |
1 |
09.10.25 |
|
|
|
|
7 |
«Ғашықтық дастандар» |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғаламдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
16.10.25 |
|
|
|
|
8 |
«Шешендік сөздер» |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
23.10.25 |
|
|
|
|
9 |
«Төле бидің нақыл сөздері» |
11.1.3.1 – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; 11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициясын жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
06.11.25 |
|
|
|
|
10 |
«Жиренше шешеннің тапқырлығы» |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
13.11.25 |
|
|
|
|
11 |
«Абай Құнанбайұлының өлеңдері» |
11.1.5.1 – шығармадағы ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтардың әлемдік тақырыптармен үндестігін ашу; 11.2.5.1 – қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ бағыт, әдеби ағым, жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау, талдау жасау; |
1 |
20.11.25 |
|
|
|
|
12 |
«Махамбет Өтемісұлы шығармалары» |
11.1.4.1 – көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
1 |
27.11.25 |
|
|
|
|
13 |
«Мәнерлеп оқу сайысына дайындық» |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
04.12.25 |
|
|
|
|
14 |
«Шығармашылық жұмыс» |
11.3.1.1 – шығарманы ғаламдық тақырыптармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
11.12.25 |
|
|
|
|
15 |
«Б.Момышұлының ұлағатты сөздері» |
11.3.2.1 – көркем шығарманың жаңашылдығын ғаламдық тақырыптармен байланыстыра отырып, сыни тұрғыдан баға беру; |
1 |
18.12.25 |
|
|
|
|
16 |
«Менің сүйікті шығармам» |
11.3.3.1 – шығарманың идеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
25.12.25 |
|
|
|
|
II жартыжылдық 18 сағат |
|||||||
|
17 |
II БӨЛІМ. «Поэзия мен махаббат» |
«Мағжан Жұмабаев өлеңдері» |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
08.01.26 |
|
|
|
18 |
«Фариза Оңғарсынова шығармашылығы» |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
15.01.26 |
|
|
|
|
19 |
«Өлең мен сені аялап өтем» |
11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициялық жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
22.01.26 |
|
|
|
|
20 |
«Мұқағали Мақатаев поэзиясы» |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
29.01.26 |
|
|
|
|
21 |
«Аққулар ұйықтағанда» поэмасы |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
05.02.26 |
|
|
|
|
22 |
«Үш қасиет» |
11.1.4.1 – көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
1 |
12.02.26 |
|
|
|
|
23 |
«Шығармашылық жұмыс» |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
19.02.26 |
|
|
|
|
24 |
«Қазіргі қазақ ақындары» |
11.3.1.1 – шығарманы ғаламдық тақырыптармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
26.02.26 |
|
|
|
|
25 |
«Қалқаман Сарин шығармашылығы» |
11.3.4.1 – шығарманы идеялық жағынан мазмұндас әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, әдеби сын жазу; |
1 |
05.03.26 |
|
|
|
|
26 |
«Мақал- сөздің мәйегі» |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
12.03.26 |
|
|
|
|
27 |
«Жұмбақтар шешейік» |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
19.03.26 |
|
|
|
|
28 |
«Жаңылтпаш айтқан жалықпас» |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
02.04.26 |
|
|
|
|
29 |
«Шығармашылық жұмыс» |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
09.04.26 |
|
|
|
|
30 |
«Өтірік өлең» |
11.1.3.1 – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; |
1 |
16.04.26 |
|
|
|
|
31 |
«Төлеген Айбергенов өлеңдері» |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
23.04.26 |
|
|
|
|
32 |
«Мұхтар Шаханов шығармашылығы» |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
30.04.26 |
|
|
|
|
33 |
«Темірхан Медетбек «Тәуелсізбін!»» |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
14.05.25 |
|
|
|
|
34 |
|
«Поэзия- жүректің жауқазыны» |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
21.05.25 |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Курс: "Мәнерлеп оқу"
Курс: "Мәнерлеп оқу"
«Бекітемін» «Келісемін» ӘБ отырысында қаралды:
Мектеп директоры Директордың оқу ісі жөніндегі Хаттама № 1
А.Ә.Балғабаева_______ орынбасары______ Г.С.Жумагазина ___________Ж.Е.Елемес
« » тамыз 2025 ж. « » тамыз 2025 ж. « » тамыз 2025 ж.
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
2025-2026 оқу жылы
Пәні: Мәнерлеп оқу
Сыныбы: 11 «Ә»
Пән мұғалімі: Ж.Е.Елемес
Жылдық сағат саны: 34
Апталық сағат саны: 1
Күнтізбелік - тақырыптық жоспарын жасауда басшылыққа алынған нормативтік құжаттар:
-
«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы (МЖМБС)» (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы, 23.09.2022 ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен);
-
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 05.03.2024 № 54 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен);
-
«Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 6.04.2020 ж. № 130 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 07.08.2023 ж. № 248 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен);
-
«2024-2025 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хат. – Астана: Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА, 2024 ж.
Түсінік хат
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына, «2020-2021оқу жылында қазақстан республикасының жалпы орта білім беретін мектептерінде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатқа,«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 27 шілдедегі № 352 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 7 наурыздағы №105 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 12 наурызда № 18382 болып тіркелді) бекітілген оқу бағдарламаларын басшылыққа ала отырып құрылды.
2. Қазақ әдебиеті бағдарламасының мақсаты – білім алушыларды креативті ойлауға бағыттау. Олардың ойларын ауызша еркін жеткізуіне және жаза білуіне қолдау көрсету, дәлелдер келтіру, салыстыру және анализ жасау, бағалау дағдыларын қалыптастыру. Білім алушылар әдеби жанрларға эксперимент жасау арқылы драмалық шығарманы проза тілімен, прозаны поэзия тілімен жазу тәсілдерін меңгере алады.
3. "Мәнерлеп оқу" курсын оқытудың негізгі міндеттері:
1) "Мәнерлеп оқу" курсының бағдарламасы білім алушылардың сауаттылығын, олардың әдеби және эстетикалық талғамдары мен сезімдерін дамыту, ойлау қабілеттері мен танымдық және коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру бағытында құрастырылған;
2) қазақ әдебиетінің құндылық ретіндегі болмысын, ұлттық мәдениеттегі маңызды орнын құрметтейді және бағалайды;
3) қазақ әдебиетінің мәдениетаралық қарым-қатынастағы рөлін, қазақ халқының қалыптасқан тарихын, алға қойған міндеттерін, мәселелерін, қарама-қайшылық пен қиындықтарын анықтайды және түсінеді;
4) түрлі жағдайларға бейімделе білу және өздігінен шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады;
5) заманауи, ғылыми және қоғамдық дамуға сәйкес дүниетанымын дамытады.
4. "Мәнерлеп оқу" курсы бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 11-сынып – аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағатты;
5. "Мәнерлеп оқу" пәндік білімнің мазмұны бөлімдерге бөлінген: түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация, бағалау және салыстырмалы анализ, сонымен қатар, дағдыларды қалыптастыратын бөлімшелерден тұрады. Бағдарламаның бұл бөлімі пән бойынша оқу мақсаттарынан тұрады.
6. "Түсіну және жауап беру" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) көркем шығарма мазмұны мен пішіні;
2) әдеби шығарманың тұжырымдамасы;
4) шығарма үзінділерімен жұмыс;
5) қазақ әдебиетіндегі ұлттық құндылықтардың әлемдегі орнын білу.
7. "Анализ және интерпретация" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) әдеби шығарманың композициясы;
5) қазақ және әлем әдебиетіндегі құндылықтар.
8. "Бағалау және салыстыру" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) тарихи және көркемдік құндылығы;
2) заманауилығы мен жаңашылдығы;
11. Мәнерлеп оқу курсының 11-сыныптағы базалық білім мазмұны:
-
түсіну және жауап беру: әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну; әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау; көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; көркем шығармалардан алған үзінділерді, қанатты сөздер мен дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру;
-
анализ және интерпретация: әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау;шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысы; шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын ашу; әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс жазу; әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау;
-
бағалау және салыстыру: шығарманы әлем әдебиеті үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау; шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу.
Қамтылатын тақырыптар:
1.Ауыз әдебиеті
2. Лиро-эпостық жырлар
3. Би-шешендер
4. А.Құнанбайұлы шығармашылығы
5. М. Өтемісұлы шығармашылығы
6. Б.Момышұлының ұлағатты сөздері
7. М.Жұмабаев шығармашылығы
8. Ф.Оңғарсынова шығармашылығы
9. М. Мақатаев шығармашылығы
10. Қ.Сарин шығармашылығы
11. Мақал-мәтелдер, жұмбақтар, жаңылтпаштар
12. Төлеген Айбергенов шығармашылығы
13.М. Шаханов шығармашылығы
14. Т.Медетбек шығармашылығы
Аптасына 1 рет, жылына 34 сағат
|
№ |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
C/с |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
I- жартыжылдық 16 сағат |
|||||||
|
1 |
I БӨЛІМ. «Тапқырлық және талант» |
Шығармашылық туралы жалпы түсінік |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
04.09.25 |
|
|
|
2 |
«Ауыз әдебиетінің түрлері» |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
11.09.25 |
|
|
|
|
3 |
«Лиро-эпостық жырлар» |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
18.09.25 |
|
|
|
|
4 |
«Қыз Жібек» жыры |
11.3.3.1 – шығарманың идеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
25.09.25 |
|
|
|
|
5 |
«Қыз Жібек» жырындағы қазақ қызының бейнесі |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
02.10.25 |
|
|
|
|
6 |
«Еңлік-Кебек» поэмасы |
11.2.5.1 – қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ бағыт, әдеби ағым, жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау, талдау жасау; 11.3.4.1 – шығарманы идеялық жағынан мазмұндас әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, әдеби сын жазу. |
1 |
09.10.25 |
|
|
|
|
7 |
«Ғашықтық дастандар» |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғаламдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
16.10.25 |
|
|
|
|
8 |
«Шешендік сөздер» |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
23.10.25 |
|
|
|
|
9 |
«Төле бидің нақыл сөздері» |
11.1.3.1 – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; 11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициясын жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
06.11.25 |
|
|
|
|
10 |
«Жиренше шешеннің тапқырлығы» |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
13.11.25 |
|
|
|
|
11 |
«Абай Құнанбайұлының өлеңдері» |
11.1.5.1 – шығармадағы ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтардың әлемдік тақырыптармен үндестігін ашу; 11.2.5.1 – қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ бағыт, әдеби ағым, жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау, талдау жасау; |
1 |
20.11.25 |
|
|
|
|
12 |
«Махамбет Өтемісұлы шығармалары» |
11.1.4.1 – көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
1 |
27.11.25 |
|
|
|
|
13 |
«Мәнерлеп оқу сайысына дайындық» |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
04.12.25 |
|
|
|
|
14 |
«Шығармашылық жұмыс» |
11.3.1.1 – шығарманы ғаламдық тақырыптармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
11.12.25 |
|
|
|
|
15 |
«Б.Момышұлының ұлағатты сөздері» |
11.3.2.1 – көркем шығарманың жаңашылдығын ғаламдық тақырыптармен байланыстыра отырып, сыни тұрғыдан баға беру; |
1 |
18.12.25 |
|
|
|
|
16 |
«Менің сүйікті шығармам» |
11.3.3.1 – шығарманың идеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
25.12.25 |
|
|
|
|
II жартыжылдық 18 сағат |
|||||||
|
17 |
II БӨЛІМ. «Поэзия мен махаббат» |
«Мағжан Жұмабаев өлеңдері» |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
08.01.26 |
|
|
|
18 |
«Фариза Оңғарсынова шығармашылығы» |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
15.01.26 |
|
|
|
|
19 |
«Өлең мен сені аялап өтем» |
11.2.1.1 – әдеби шығарманың композициялық жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; |
1 |
22.01.26 |
|
|
|
|
20 |
«Мұқағали Мақатаев поэзиясы» |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
29.01.26 |
|
|
|
|
21 |
«Аққулар ұйықтағанда» поэмасы |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
05.02.26 |
|
|
|
|
22 |
«Үш қасиет» |
11.1.4.1 – көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
1 |
12.02.26 |
|
|
|
|
23 |
«Шығармашылық жұмыс» |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
19.02.26 |
|
|
|
|
24 |
«Қазіргі қазақ ақындары» |
11.3.1.1 – шығарманы ғаламдық тақырыптармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
26.02.26 |
|
|
|
|
25 |
«Қалқаман Сарин шығармашылығы» |
11.3.4.1 – шығарманы идеялық жағынан мазмұндас әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, әдеби сын жазу; |
1 |
05.03.26 |
|
|
|
|
26 |
«Мақал- сөздің мәйегі» |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
12.03.26 |
|
|
|
|
27 |
«Жұмбақтар шешейік» |
11.1.1.1 – әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғалымдық мәселелерді терең түсіну; |
1 |
19.03.26 |
|
|
|
|
28 |
«Жаңылтпаш айтқан жалықпас» |
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
1 |
02.04.26 |
|
|
|
|
29 |
«Шығармашылық жұмыс» |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
09.04.26 |
|
|
|
|
30 |
«Өтірік өлең» |
11.1.3.1 – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; |
1 |
16.04.26 |
|
|
|
|
31 |
«Төлеген Айбергенов өлеңдері» |
11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
1 |
23.04.26 |
|
|
|
|
32 |
«Мұхтар Шаханов шығармашылығы» |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
30.04.26 |
|
|
|
|
33 |
«Темірхан Медетбек «Тәуелсізбін!»» |
11.2.3.1 – шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау; |
1 |
14.05.25 |
|
|
|
|
34 |
|
«Поэзия- жүректің жауқазыны» |
11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
1 |
21.05.25 |
|
|
шағым қалдыра аласыз













