Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Л дыбысын машықтандыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жеке жұмыс сабағының технологиялық картасы.
Тақырыбы: Л дыбысын қою
Мақсаттары: дұрыс артикуляция қалпы дағдыларын өндеу
Көрнекі құралдар:айна, артикуляциялық жаттығуларның фото жинағы, заттық суреттер, белгі беретін жалауша
Тәсілдер кезендері |
Логопед-мұғалімнің іс- әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
Мотивациялық- қозғаушылық |
Логопед баланы кабинетке ікеледі суреттер көрсетеді |
|
Ұйымдастырушылық-ісденістік |
Логопед: «Л» дыбысын дұрыс айтып үйрену үшін тіл мен ерінді жаттықтыру қажет. Мен саған фото көрсетемін, ал сен есіне жаттығуды түсіріп, өзің істеп көрші.
Жаттығудың орындалу
дұрыстығын айна алдында бақыла. Логопед: келесі жаттығу «тәтті тосап» деп аталады. Жоғарғы ерінде тәтті тосап деп елестет. Жоғарғы ерінде жалайық -«Кесе жаттығуы» Тілдің бүйір жақтары жоғары қарай қайырылған (логопед жаттығуды орындайды және суретті көрсетеді) - мене тағы бір жаттығу жасаймын қарашы. (кесе күйіндегі тілді ауызға кіргізу, ал ерінді деңестеу). Логопед: Сен мені тыңда, мұқият. Елестет біз екеуміз өзеннің бойында тұрмыз. Жанымыздан пароход өтіп бара жатыр, іші толған адам. Ал енді пароходтың дауысы қалай шығады тыңдап көкөрейікші: Л-ллл.. Енді сен айтып көрші. Логопед: Жарайсың, енді «Бағынбайтын тілді жазалау». Ауызды ашып тұрып тілді жалпақ күйінде төменгі ерінге қойып «пя-пя-пя..» деп айтайықшы. 5-10 дейін санап ұстап тұр.
|
бала жаттығуды орындайды. суретті көрсеті отырып, санау арқылы (1-3) бала жаттығуды орындайды. жаттығу бала мен 3-4 рет орындалады Бала жаттығуды қайталады Бала қайталайды Бала орындайды |
|
Логопед: Қане тағы да қайталайық. Пя-пя-пя деп созып айтайық. Логопед: пароход қалай дыбыс шығарады? Логопед: Мен саған қазір бернеше дыбыстарды айтамын, ал сен «л» дыбысын естегінде жалаушаны көтер. «Р,М,Л,Н,Ж,Д,Л, У,П, .....» Логопед: Тағы да бір ойын ойнайықшы. Ол «Суретті тап» ойыны. Мен саған түрлі суреттер көрсете»ім сен «Л» дыбысты суреттерді маған табып берші.
|
Бала: Пя-пя-пя ..... Бала: Л,лллллл.... Бала суреттерді табып логопедке көрсетеді. |
Рефлевсивті - түзетушілік
|
Логопед балады мадақтайды, қандай дыбыс туралы жұмыс істегінен сурайды. |
Бала істегн жұмыс туралы айтып береді |
Күтілетін нәтиже:
Нені беледі: «Л» дыбысының артикуляциялық қалпын
Нені игереді:«Л» дыбысы туралы түсінік
Істей алу:артикуляциялық жаттығуларды қайталайды, «л» дыбысты суреттерді табады, сабақ жұмысы туралы айтып береді
Л дыбысы
Кезең: қою
Сабақтың максаты: дұрыс артикуляция қалпы дағдыларын өндеу
Құрал-жабдықтар: айна, артикуляциялық жаттығуларның фото жинағы, заттық суреттер, белгі беретін жалауша
Сабақ жоспары:
1. «Л» дыбысын қоюға арналған жаттығулар
2. Дыбысты қою
3. Сабақтың қорытындысы
Сабақ барысы:Ү
1. Логопед: «Л» дыбысын дұрыс айтып үйрену үшін тіл мен ерінді жаттықтыру қажет. Мен саған фото көрсетемін, ал сен есіне жаттығуды түсіріп, өзің істеп көрші.
Жаттығудың орындалу
дұрыстығын айна алдында бақыла. (бала жаттығуды орындайды.
Логопед: келесі жаттығу «тәтті тосап» деп аталады. Жоғарғы ерінде
тәтті тосап деп елестет. Жоғарғы ерінде жалайық (суретті көрсеті
отырып, санау арқылы (1-3) бала жаттығуды
орындайды.
-«Кесе жаттығуы» Тілдің бүйір жақтары жоғары қарай қайырылған (логопед жаттығуды орындайды және суретті көрсетеді) жаттығу бала мен 3-4 рет орындалады
- мене тағы бір жаттығу жасаймын қарашы. (кесе күйіндегі тілді ауызға кіргізу, ал ерінді деңестеу. Бала жаттығуды қайталады
Логопед: Сен мені тыңда, мұқият. Елестет біз екеуміз өзеннің бойында тұрмыз. Жанымыздан пароход өтіп бара жатыр, іші толған адам. Ал енді пароходтың дауысы қалай шығады тыңдап көкөрейікші: Л-ллл.. Енді сен айтып көрші. Бала қайталайды
Логопед: Жарайсың, енді «Бағынбайтын тілді жазалау». Ауызды ашып тұрып тілді жалпақ күйінде төменгі ерінге қойып «пя-пя-пя..» деп айтайықшы. 5-10 дейін санап ұстап тұр. Бала орындайды
Логопед: Қане тағы да қайталайық. Пя-пя-пя деп созып айтайық.
Бала: Пя-пя-пя .....
Логопед: пароход қалай дыбыс шығарады?
Бала: Л,лллллл....
Логопед: Мен саған қазір бернеше дыбыстарды айтамын, ал сен «л» дыбысын естегінде жалаушаны көтер. «Р,М,Л,Н,Ж,Д,Л, У,П, .....»
Логопед: Тағы да бір ойын ойнайықшы. Ол «Суретті тап» ойыны. Мен саған түрлі суреттер көрсете»ім сен «Л» дыбысты суреттерді маған табып берші.
Бала суреттерді табып логопедке көрсетеді.
3. Сабақ қорытындысы:Логопед балады мадақтайды, қандай дыбыс туралы жұмыс істегінен сурайды.
Жеке жұмыс сабағының технологиялық картасы.
№7 «Айналайын» №7 «Айналайын» бөбекжайы логопункті
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы:«Л» дыбысын сөзде анық айтуға
машықтандыру.
Мақсаттары: «Л» дыбысын басқа буын, сөз,
ішінде дұрыс ажырата білуге үйрету. Фонематикалық қабылдауын
дамыту, ойын тапсырмалар арқылы ойлау, есте сақтау қабілеттерін
дамыту.
Көрнекі
құралдар: : «Л» дыбысының артикуляциясы,
артикуляциялық жаттығулар, слайд, түрлі суреттер,
тапсырмалар.
Тәсілдер кезендері |
Логопед-мұғалімнің іс- әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
Мотивациялық- қозғаушылық |
Мимикалық гимнастика «Дауыс
ырғағын қалыптастыруға арналған жаттығу
түрлері»........... |
Бала айна қасында жттығуларды орындайды |
Ұйымдастырушылық-ісденістік |
-
Аманғалибиылғыжылдыбілуүшінтапсырманыорындайық.
|
- Ұлу. - Иа Л дыбысы артикуляциялық жаттығуларды орындайды Піл. Сөздерді аяқтайды «Л» дыбысы Лы дыбысын дұрыс айтып
ұайталайды «Л» дыбысты суреттерді көрсетеді Жұмбақтарды шешіді Жұлдыз (Алма) (Жылан) Құлын Алмұрт Лақ Жолбарыс. Буындармен сқздер айтады |
Рефлевсивті - түзетушілік
|
Бүгінгіөткенсабағымыздықорытындылаймыз. |
Сабақ туралы сөйлейді, сұрақтарға жауап береді |
Күтілетін нәтиже:
Нені беледі
Нені игереді:
Істей алу: