Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
М.Өтемісов атындағы орта мектеп
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Мәтін және Мультимедиа (ортақ тақырыптары: "Менің туған өлкем", "Жыл мезгілдері") |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Кожантаева А |
|
|
|
Күні: |
13.02 |
|
|
|
Сынып: 2 б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Лабиринттен шығу |
|
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.5.2.4. дөңгелектің берілген айналым саны бойынша роботтың қозғалысын ұйымдастыру; |
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (5 мин) |
- Оқушылармен амандасу. Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. |
- Оқушылар мұғалімді тыңдап, сабақтың тақырыбы мен мақсатын қабылдайды. |
- Оқушылардың қызығушылығын бақылау. |
- Ақпараттық тақта. |
|
Білімді өзектендіру (5 мин) |
- Оқушыларға лабиринт туралы сұрақтар қою. Мысалы: "Лабиринттен қалай шығуға болады?" |
- Оқушылар өз ойларын бөліседі. |
- Оқушылардың белсенділігін бақылау. |
- Лабиринттің суреті. |
|
Жаңа сабақ (15 мин) |
- Дөңгелектің айналым саны бойынша роботтың қозғалысын түсіндіру. - Теориялық бөлікті түсіндіру. Роботтың қозғалысын есептеуді үйрету. |
- Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдайды, мысалдарды қарап, жазып алады. |
- Теориялық білімнің түсінікті екенін тексеру үшін сұрақтар қою. |
- Слайдтар, кеспе қағаздар. |
|
Тәжірибелік жұмыс (10 мин) |
- Оқушыларға лабиринтті шешу үшін роботтың қозғалысын жоспарлауды тапсыру. Әр топқа жеке тапсырма беру. |
- Оқушылар топ болып немесе жұп болып лабиринтті шешу үшін қозғалыс жоспарын жасайды. |
- Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін бағалау. |
- Лабиринттің макеті, робот модельдері. |
|
Қорытындылау (5 мин) |
- Сабақ барысында үйренгендерін қайталау. Оқушылардың жұмысын талдау. |
- Оқушылар өз жұмыстарын қорғап, нәтижелерін ұсынады. |
- Оқушылардың логикалық шешімдеріне баға беру. |
- Тақта, маркер. |
|
Үй тапсырмасы (5 мин) |
- Үй тапсырмасын беру: Роботтың қозғалысын есептеп, лабиринтті өздері шешу. |
- Оқушылар тапсырманы жазып алады. |
- Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларға қосымша ұпай беру. |
- Үй тапсырмасы жазылған парақшалар. |
Тапсырмалар:
-
Жеке тапсырма: Дөңгелектің айналымын есептеу арқылы роботтың қандай бағытта қозғалу керектігін анықтау.
-
Жұптық тапсырма: Лабиринттің ең тиімді жолын табу үшін роботтың қозғалысын жоспарлау.
-
Топтық тапсырма: Әр топ өздері жоспарлаған роботтың қозғалыс бағыты бойынша лабиринтті шешуі қажет.
Дискриптор:
-
Оқушы дөңгелектің айналымын дұрыс есептеп, роботтың қозғалысын дұрыс жоспарлайды.
-
Лабиринтті шешу барысында оқушы барлық қажетті есептеулерді орындап, роботтың бағыттарын анықтайды.
Бұл сабақ жоспары оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға және олардың логикалық ойлауын жетілдіруге бағытталған. Оқушылар тапсырмаларды орындау арқылы математика мен робототехника саласындағы білімдерін тереңдетеді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Лабиринттен шығу
Лабиринттен шығу
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
М.Өтемісов атындағы орта мектеп
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Мәтін және Мультимедиа (ортақ тақырыптары: "Менің туған өлкем", "Жыл мезгілдері") |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Кожантаева А |
|
|
|
Күні: |
13.02 |
|
|
|
Сынып: 2 б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Лабиринттен шығу |
|
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.5.2.4. дөңгелектің берілген айналым саны бойынша роботтың қозғалысын ұйымдастыру; |
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (5 мин) |
- Оқушылармен амандасу. Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. |
- Оқушылар мұғалімді тыңдап, сабақтың тақырыбы мен мақсатын қабылдайды. |
- Оқушылардың қызығушылығын бақылау. |
- Ақпараттық тақта. |
|
Білімді өзектендіру (5 мин) |
- Оқушыларға лабиринт туралы сұрақтар қою. Мысалы: "Лабиринттен қалай шығуға болады?" |
- Оқушылар өз ойларын бөліседі. |
- Оқушылардың белсенділігін бақылау. |
- Лабиринттің суреті. |
|
Жаңа сабақ (15 мин) |
- Дөңгелектің айналым саны бойынша роботтың қозғалысын түсіндіру. - Теориялық бөлікті түсіндіру. Роботтың қозғалысын есептеуді үйрету. |
- Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдайды, мысалдарды қарап, жазып алады. |
- Теориялық білімнің түсінікті екенін тексеру үшін сұрақтар қою. |
- Слайдтар, кеспе қағаздар. |
|
Тәжірибелік жұмыс (10 мин) |
- Оқушыларға лабиринтті шешу үшін роботтың қозғалысын жоспарлауды тапсыру. Әр топқа жеке тапсырма беру. |
- Оқушылар топ болып немесе жұп болып лабиринтті шешу үшін қозғалыс жоспарын жасайды. |
- Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін бағалау. |
- Лабиринттің макеті, робот модельдері. |
|
Қорытындылау (5 мин) |
- Сабақ барысында үйренгендерін қайталау. Оқушылардың жұмысын талдау. |
- Оқушылар өз жұмыстарын қорғап, нәтижелерін ұсынады. |
- Оқушылардың логикалық шешімдеріне баға беру. |
- Тақта, маркер. |
|
Үй тапсырмасы (5 мин) |
- Үй тапсырмасын беру: Роботтың қозғалысын есептеп, лабиринтті өздері шешу. |
- Оқушылар тапсырманы жазып алады. |
- Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларға қосымша ұпай беру. |
- Үй тапсырмасы жазылған парақшалар. |
Тапсырмалар:
-
Жеке тапсырма: Дөңгелектің айналымын есептеу арқылы роботтың қандай бағытта қозғалу керектігін анықтау.
-
Жұптық тапсырма: Лабиринттің ең тиімді жолын табу үшін роботтың қозғалысын жоспарлау.
-
Топтық тапсырма: Әр топ өздері жоспарлаған роботтың қозғалыс бағыты бойынша лабиринтті шешуі қажет.
Дискриптор:
-
Оқушы дөңгелектің айналымын дұрыс есептеп, роботтың қозғалысын дұрыс жоспарлайды.
-
Лабиринтті шешу барысында оқушы барлық қажетті есептеулерді орындап, роботтың бағыттарын анықтайды.
Бұл сабақ жоспары оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға және олардың логикалық ойлауын жетілдіруге бағытталған. Оқушылар тапсырмаларды орындау арқылы математика мен робототехника саласындағы білімдерін тереңдетеді.
шағым қалдыра аласыз













