___________________________________________
(білім беру ұйымның атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Лабиринттен шығу
|
Бөлім: |
Роботтар біздің өмірімізде (ортақ тақырыбы: "Салт -дәстүр мен ауыз әдебиеті") |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Лабиринттен шығу (1 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.5.2.4. дөңгелектің берілген айналым саны бойынша роботтың қозғалысын ұйымдастыру; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Дөңгелектің берілген айналым саны бойынша роботтың қозғалысын ұйымдастыратын бағдарламаны жүктейді және іске асырады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы 0-9мин |
Ұймдастыру кезеңі. 1) Оқушылармен сәлемдесі. 2) "Қуаныш шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл сыныптың көңіл-күйін көтереді 3) Үй тапсырмасын тексеру Ой қозғау, жаңа тақырыпқа кіріспе: - Лабиринт туралы не білесіңдер? - Науқасқа тезірек көмектесу үшін дәрігерге лабиринттен өтуге көмектесіңдер. Алға, артқа, оңға, солға командаларын қолданыңдар
Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтайды |
Сабаққа дайындалады, жұмыс орындарын тексереді Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасады Сұрақтарға жауап береді Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды, сұрақтарға жауап береді Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтайды |
Мақтау |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10-40 |
Жаңа тақырыпты меңгеру Фигуралардың көмегімен оқушыларды 3 топқа бөлу. I-үшбұрыштар тобы. II-шеңберлер тобы. III-төртбұрыштар тобы. "ДЖИГСО" әдісі бойынша жаңа ақпаратты алуға және өңдеуге, ойлауға ықпал етеді. Бұл ұжымдық оқыту әдісінің мақсаты - жалпы мәселені зерттеу және алдымен жұпта, содан кейін топтарда талқылау. Бұл жағдайда әр оқушы бір сәтке өзін мұғалім сияқты сезінеді, оқу жауапкершілігі артады. Білімді бекіту, жұмыс парағымен жұмыс
Сергіту сәті
|
Топтарға бөлінеді, "ДЖИГСО" әдісі бойынша жаңа ақпаратты топтрада талқылайды Дескриптор: - анықтаманы дәптерге жазады - лабиринтте жолдарды табады - гул нөмірін жазады - сергіту жаттығуларын жасайды - сәйкестікті белгілейді - сәйкестікті белгілейді - интерактивті тапсырманы орындайды - роботқа арналған бағдарламаны құрады |
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі бойынша әдісімен бағалайды. «Жарайсың», «Жақсы», «Талпын» |
Презентация, Оқулық Жұмыс парағы https://wordwall.net/ru/resource/86047025 |
|
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Үй жұмысы: Роботтардың қайсысы батарейкаға жетеді?
|
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмысын бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Лабиринттен шығу (1 сабақ) ҚМЖ
Лабиринттен шығу (1 сабақ) ҚМЖ
___________________________________________
(білім беру ұйымның атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Лабиринттен шығу
|
Бөлім: |
Роботтар біздің өмірімізде (ортақ тақырыбы: "Салт -дәстүр мен ауыз әдебиеті") |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Лабиринттен шығу (1 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.5.2.4. дөңгелектің берілген айналым саны бойынша роботтың қозғалысын ұйымдастыру; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Дөңгелектің берілген айналым саны бойынша роботтың қозғалысын ұйымдастыратын бағдарламаны жүктейді және іске асырады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы 0-9мин |
Ұймдастыру кезеңі. 1) Оқушылармен сәлемдесі. 2) "Қуаныш шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл сыныптың көңіл-күйін көтереді 3) Үй тапсырмасын тексеру Ой қозғау, жаңа тақырыпқа кіріспе: - Лабиринт туралы не білесіңдер? - Науқасқа тезірек көмектесу үшін дәрігерге лабиринттен өтуге көмектесіңдер. Алға, артқа, оңға, солға командаларын қолданыңдар
Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтайды |
Сабаққа дайындалады, жұмыс орындарын тексереді Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасады Сұрақтарға жауап береді Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды, сұрақтарға жауап береді Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтайды |
Мақтау |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10-40 |
Жаңа тақырыпты меңгеру Фигуралардың көмегімен оқушыларды 3 топқа бөлу. I-үшбұрыштар тобы. II-шеңберлер тобы. III-төртбұрыштар тобы. "ДЖИГСО" әдісі бойынша жаңа ақпаратты алуға және өңдеуге, ойлауға ықпал етеді. Бұл ұжымдық оқыту әдісінің мақсаты - жалпы мәселені зерттеу және алдымен жұпта, содан кейін топтарда талқылау. Бұл жағдайда әр оқушы бір сәтке өзін мұғалім сияқты сезінеді, оқу жауапкершілігі артады. Білімді бекіту, жұмыс парағымен жұмыс
Сергіту сәті
|
Топтарға бөлінеді, "ДЖИГСО" әдісі бойынша жаңа ақпаратты топтрада талқылайды Дескриптор: - анықтаманы дәптерге жазады - лабиринтте жолдарды табады - гул нөмірін жазады - сергіту жаттығуларын жасайды - сәйкестікті белгілейді - сәйкестікті белгілейді - интерактивті тапсырманы орындайды - роботқа арналған бағдарламаны құрады |
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі бойынша әдісімен бағалайды. «Жарайсың», «Жақсы», «Талпын» |
Презентация, Оқулық Жұмыс парағы https://wordwall.net/ru/resource/86047025 |
|
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Үй жұмысы: Роботтардың қайсысы батарейкаға жетеді?
|
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмысын бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз


















