×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

ҰБТ-ға дайындық тест кітаптарын сатып, айына 300-400 мың тенге табыс тапқысы келетін белсенді серіктестер іздейміз. Дәл қазір хабрласыңыз: 8776-125-3030
Сайт бойынша сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Ландшафттардың қалыптасуы

Автор:Рапильбекова Гаухар Джумабаевна
Бағыты: География
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 7 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-05-21

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Табиғи аумақтық кешендер қандай деңгейлерге бөлінетінін біледі Табиғи аумақтық кешендердің пайда болуына әсер етуші факторларды біледі Географиялық шартты белгілерді қолдана отырып, тақырыптық карталарды оқу

Сабақ жоспары

«Тексерілді»: ...........................

ӘБ жетекшісі.....................................


Бөлім 3 Физикалық география


Бөлімше: 3.5 Табиғи-аумақтық кешендер

Мектеп:

Күні: 29.01-03.02.18

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Ландшафттардың қалыптасуы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.5.1- географиялық қабық, мұхиттар және материктер, зоналар және белдеулер, ландшафтар табиғи-аумақтық кешендерінің қалыптасуын түсіндіреді

Сабақ мақсаттары

Табиғи аумақтық кешендер қандай деңгейлерге бөлінетінін біледі

Табиғи аумақтық кешендердің пайда болуына әсер етуші факторларды біледі

Географиялық шартты белгілерді қолдана отырып, тақырыптық карталарды оқу

Бағалау критерийлері

Егер төмендегі бағалау критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді

  • Табиғи аумақтық кешендер қандай деңгейлерге бөлінетінін білсе;

  • Табиғат кешендерінің қалыптасуын түсіндіре алса;

  • Картаны қолдана отырып, берілген табиғат кешеніне жоспар бойынша талдау жасай алса;

  • Картаны шартты белгілерді дұрыс оқи алса;.

Тілдік мақсаттар


Пәнге тән лексика мен терминология: Географиялық қабық, табиғи зоналар, биіктік белдеулер, ландшафт, табиғи кешендер

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Бұл мәліметтер жаңылдыру мүмкін, себебі…

Бұл мәліметтер …екендігін айғақтайды

Өзгерістер кеңістікте де, уақыттада жүріп жатады, өйткені…

байланысты жалпы көрсеткіш аясында түрлі вариациялар бар

Құндылықтарды дарыту

Жаһандық азаматтық: Географиялық қабықтағы біртұтас заңдылықтарын қарастыруда байқалады.

Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады.

Пәнаралық байланыстар

Биология пәнімен табиғи кешендерді жоспар түрінде талқылауда байланысады.

АКТ қолдану дағдылары

АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар мен презентация қолдану барысында жүзеге асады.

Бастапқы білім

Биосфера шекарасы, топырақтың құрамы мен құрылымы

Сабақ барысы

Кезеңдер

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

0-10 минут

  • Ұйымдастыру, сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын құру

  • Миға шабуыл: Үй тапсырмасын еске түсіру үшін сұрақтар

  • табиғат қандай компонентерден турады?

  • Қандай табиғат зоналары бар?

  • Экваторлық табиғат зонасының өсмдігі мен жануары

  • Тропиктік табиғат зонасының өсмдігі мен жануары

  • Қоңыржай табиғат зонасының өсмдігі мен жануары

  • Арктикалық табиғат зонасының өсмдігі мен жануары







10-20 минут












20-30 минут


























30-40

минут











Тапсырма1 ВЕНН диаграммасы

Табиғи табиғат кешені

Ұқсастығы

Антропогендік табиғат кешені





Бағалау критерийі


Табиғи табиғат кешенінің 3 ерекшелігін жаза алады

Атропогендік табиғат кешенінің 3 ерекшелігін жаза алады

Екеуінің 3 айырмашылығын жаза алады.


Тапсырма 2 топтық жұмыс

1 топ – Амазонка жазығын

2 топ –Гималай тауын

3 топ – Антарктиданы

4 топ –экваторлық табиғат зонасын жоспар бойынша сипаттайды.


Жоспар:

  • 1.Географиялық орны

  • 2. Климаты

  • 3. Жер бедері

  • 4. Флора мен фаунасы

  • 5. Кешеннің ерекшелігі.

р/с

Дескриптор

+/-

1

Географиялық орнын мұхиттармен байланыстыра атайды


2

Климаты: Жауын-шашын, Ж немесе Т қысымдарды, орташа температураларын атайды


3

Жер бедерін сипаттайды: Таулы, ойпатты, жазықты.


4

Флора мен фаунасы бойынша 4 өсімдік 4 жануарын атайды


5

Кешеннің ерекшелігі: Басым зонасы, ең биік нүктесі, ірі тау жүйесін атай алады



Бағалау: Бірін-бірі бағалау. Топты кез-келген тыңдаушы оқушыға бағалатады.


  • Тапсырма 3. Жеке жұмыс. Жергілікті жердің табиғат кешендерін жоспар бойынша сипаттау. Оқушыларға: Евразия, Солтүстік Америка, Оңтүстік Америка, Африка материктеріндегі ірі табиғат кешенін жоспар бойынша сипаттау керек.

Табиғи кешендерді сипаттау жоспарын ұсынады. Және дискрипторлар ұсынылады.

Жоспар:

1.Географиялық орны

2. Климаты

3. Жер бедері

4. Флора мен фаунасы

5. Кешеннің ерекшелігі.


Бағалау: дискриптор арқылы бағаланады. Мұғалім жұмыс барысын бағалайды. Ерте аяқтаған оқушыларда бағалауға кіріседі.


  • Дифференциация ретінде. Ірі табиғат кешендеріндегі зоналық заңдылықты анықтау.


7 сынып география оқулығы



Дүниежүзінің физикалық және саяси карталары
































түрлі түсті карандаш, ватман.

Сабақтың соңы

40-45 минут


  • Рефлексия:

  1. Мен өте жақсы жұмыс жасадым. Бар мүмкіндігімді пайдаландым

  2. Мен жақсы жұмыс жасадым, Бірақ бар мүмкіндігімді падаланбадым, өзімді жауапсыз сезіндім, дұрыс жауап бере алмаймынба деп қорықтым.


  • Үй жұмысы: Антарктида құрлығын жоспар бойынша сипаттау



Стикерлер

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Қабілетті оқушыларға екі материкті салыстыра отырып талдау тапсырмасы беріледі


Бағалау критерийлері арқылы бағалау;

Өзін-өзі бағалау;

Өзара топтық бағалау

Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: