×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Ландшафттардың қалыптасуы

Автор:Рапильбекова Гаухар Джумабаевна
Бағыты: География
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 7 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-05-21

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Табиғи аумақтық кешендер қандай деңгейлерге бөлінетінін біледі Табиғи аумақтық кешендердің пайда болуына әсер етуші факторларды біледі Географиялық шартты белгілерді қолдана отырып, тақырыптық карталарды оқу

Сабақ жоспары


Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыЛандшафттардың қалыптасуы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Сабақ мақсаттарыТабиғи аумақтық кешендер қандай деңгейлерге бөлінетінін біледіТабиғи аумақтық кешендердің пайда болуына әсер етуші факторларды біледіГеографиялық шартты белгілерді қолдана отырып, тақырыптық карталарды оқу
Бағалау критерийлері Егер төмендегі бағалау критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді
  • Табиғи аумақтық кешендер қандай деңгейлерге бөлінетінін білсе;

  • Табиғат кешендерінің қалыптасуын түсіндіре алса;

  • Картаны қолдана отырып, берілген табиғат кешеніне жоспар бойынша талдау жасай алса;

  • Картаны шартты белгілерді дұрыс оқи алса;.

  • Тілдік мақсаттар

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Бұл мәліметтер жаңылдыру мүмкін, себебі…Бұл мәліметтер …екендігін айғақтайдыӨзгерістер кеңістікте де, уақыттада жүріп жатады, өйткені… …байланысты жалпы көрсеткіш аясында түрлі вариациялар бар
    Құндылықтарды дарыту Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады.
    Пәнаралық байланыстар
    АКТ қолдану дағдылары АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар мен презентация қолдану барысында жүзеге асады.
    Бастапқы білім
    Сабақ барысы
    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
    Сабақтың басы
  • Ұйымдастыру, сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын құру

  • Миға шабуыл: Үй тапсырмасын еске түсіру үшін сұрақтар

  • табиғат қандай компонентерден турады?

  • Қандай табиғат зоналары бар?

  • Экваторлық табиғат зонасының өсмдігі мен жануары

  • Тропиктік табиғат зонасының өсмдігі мен жануары

  • Қоңыржай табиғат зонасының өсмдігі мен жануары

  • Арктикалық табиғат зонасының өсмдігі мен жануары





















































































  • 30-40минут





















    Бағалау критерийі

    Табиғи табиғат кешенінің 3 ерекшелігін жаза аладыАтропогендік табиғат кешенінің 3 ерекшелігін жаза аладыЕкеуінің 3 айырмашылығын жаза алады.

    Тапсырма 2 топтық жұмыс 1 топ – Амазонка жазығын2 топ –Гималай тауын 3 топ – Антарктиданы4 топ –экваторлық табиғат зонасын жоспар бойынша сипаттайды.

    Жоспар:
  • 1.Географиялық орны

  • 2. Климаты

  • 3. Жер бедері

  • 4. Флора мен фаунасы

  • 5. Кешеннің ерекшелігі.





  • Тапсырма 3. Жеке жұмыс. Жергілікті жердің табиғат кешендерін жоспар бойынша сипаттау. Оқушыларға: Евразия, Солтүстік Америка, Оңтүстік Америка, Африка материктеріндегі ірі табиғат кешенін жоспар бойынша сипаттау керек.

  • Жоспар:1.Географиялық орны2. Климаты3. Жер бедері4. Флора мен фаунасы5. Кешеннің ерекшелігі.



  • Дифференциация ретінде. Ірі табиғат кешендеріндегі зоналық заңдылықты анықтау.





































































  • Сабақтың соңы40-45 минут

  • Рефлексия:

  • Мен өте жақсы жұмыс жасадым. Бар мүмкіндігімді пайдаландым

  • Мен жақсы жұмыс жасадым, Бірақ бар мүмкіндігімді падаланбадым, өзімді жауапсыз сезіндім, дұрыс жауап бере алмаймынба деп қорықтым.



  • Үй жұмысы: Антарктида құрлығын жоспар бойынша сипаттау





  • Стикерлер
    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


    Өзін-өзі бағалау;Өзара топтық бағалау Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.